Jump to content
suBzer0

Borsa - İmkb - Sermaye Piyasası başlığı...

Öne çıkan mesajlar

§ 02 Şub 2021, 14:37
17 dakika önce, Goering dedi ki:

1$ altında kalırsa da ben şaşırmam, delist olur borsadan 🙂 

kimsenin 1$ civarında hisse almamasının bir sebebi var yani...

SNDL yazmadım, genel hacı trigger olma,

1$ civarı hisse görememenin bir sebebi var tabii ki.

1$ olduğu için de o kdr vol var.

 

ha bu SNDL baya kumarmış, market cap 100$m

avg volume 550$m

ben market cap 1,5$B altı bakmıyorum bile, port. dışı direkt.

 

bir de:

image.png

finansalları rezil.

kafama silah fln dayaman lazim.

image.png

100$m market cap, -42.77$m gross profit 😄 

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 15:13

Tam DOGMEAT'în yatırım mantığına uygun mükemmel bir fırsat şirket.

eWksKZb.jpg

Yu7hk1j.jpg

 

ASJKLFASKJFASDFKASD

sipeyskeyk tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 15:37

gme yi ben alin dedikten sonraki hafta yukselisi, dunya gundemi oldu, hic biriniz konusmazken soyledim size gme yi.

sundial yine dinleseydiniz beni, 1 haftada yaptigi sukse ortada.

 

yani dipteyken soyledim, ripteyken fiyatini suratima vurup OOooOOoo cekmenin anlami yok.

300 den GME alin mi dedim, ben kanala yazdigimda 140-150 dolardi askolsun size

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 15:41

al cuma gunu satarsin dedim, 140 dolar flndi, cuma 320den kapadi, bu kiyagi sana kimse yapmaz

brokerin sana abi sndl al bu hafta %100 yapacak dese adamin orasini burasini opersin, biz buraya yazinca OOOoooOOO

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 15:44

valla ben en son $470 den 9 adet BCH aldim 600 e cikarsa satip yoluma bakıcam.

Nikola dan iyi kaldırdım ama yalan yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 18:19
2 saat önce, DoGMeaT dedi ki:

OOOoooOOO

resleyelim mi 😛

 

3 saat önce, sipeyskeyk dedi ki:

Tam DOGMEAT'în yatırım mantığına uygun mükemmel bir fırsat şirket.

eWksKZb.jpg

Yu7hk1j.jpg

 

ASJKLFASKJFASDFKASD

umarim 2 dolar olur 🙏

sardalya tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:16

biri son gelişmeleri özetlese ya, noldu şimdi, küçük balıklar sürüden ayrılıp köpekbalıklarına yem mi oldu yine? 469 dan GME alan var mı 😄 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:39

persembeden beri kisitlama var, 469dan GME ye girmek mumkun degil, satan yoktu keza

sonra kisitlama gevsetildi simdi 1-2 taneden fazla GME alamiyorsun cogu brokerda.

benim bi kisim hissem vardi, sattim gitti pazartesi, guzel kar ettim, 3 opsyonum vardi birini RH kendisi kapatti, zarar ettim

digerini kendim cuma gunu execute ettim cok sukur guzel para geldi

3.su mart ayi expiry hala duruyor, ama bu dakkadan sonra anca kardan kaybediyorum, kafam rahat. 

2 dolara duser insallah diyen servet dusmanlari, sizin disinizda herkese ekran karti alacam milyon dolarim oldugunda, buraya yaziyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:42

sen umarim daha cok para kazanirsin ama hisse dussun 😄

TSLA'nin hakettigi 50$ oldugunu gormek dilegiyle

sardalya tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:42

adam hedgefund cikti , melvin capitala yatirmis parayi

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:44

@DoGMeaT melvin bir şekil kendini kurtardı mı peki, yükselişteyken short pozisyonuna binaen kendi de alımla şunla bunla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:52

melvin degerinin %50sini eritmis 2021 ocak ayinda, onlara fena girdi

Point72, D1 Capital , citron gibi baska fundlar da milyar milyar para kaybetti

citadel ve diger buyuk kurumlar eriyip giden fonlari ucuza kapatmanin pesindeymis simdi, pay yahut ortaklik aliyorlar diye okudum ucuza, zengine firsat oldu yani. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:54

kim olaydan karli cikti, kim ne kadar kaybetti, kimin henuz hala parasi riskte, bunlari tam bilmiyoruz hala, onumuzdeki surecte ortaya cikcak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 19:55

sönecek mi, satranca mı dönecek bakalım

reddit tayfanın gümüşe girişme haberinin aslı astarı var mı? biri shorttaki köpekbalığını avlamaya çalışırken diğeri don kişotluk gibi sanki de yapmamışlardır öyle bir şey umarım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 20:04

Citadel'e filan bisi olmaz. Digerlerini bilmem. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 20:09

Gümüş olayı misdirection, bizle alakası yok diyo redditciler,

ama gümüşe dair ortamlarda konuşuluyordu birkaç haftadır, sosyal medyada vs gümüş hakkında postlar görüyordum, grafiklere bakmayi seven arkadaslarim son bikac haftadır gümüş grafiği atıp duruyorlardu bana

 

Yani gümüşe bisiyler olyo ama benim çok kafam basmıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 20:21

450 den gamestop giren de ne bileyim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 20:49

gümüşe benim kalbim dayanmaz valla. 2018 de falan bileydik 😛

GME 1000 olacak diyenler vardı ne bileyim, olmuştur belki alan dedim 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2021, 21:44

gercekci olarak en son girilebilen fiyat 300 civariydi, persembe gunu

insallah 300den alanlar 400te satmistir, e bi zahmet satmis olsunlar, baska turlu o adamlar pazara domates almaya fln da gidemez, zararli cikarlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2021, 00:00

oldu bittiden sonra konusmak kolay 🙂 bence 90'dan giren de aptaldi ama megersem girmeyen aptalmis.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2021, 00:17

Gumuse girdim sene sonuna kadar bakalim o da bana girmis olabilir bakicaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2021, 00:59
45 dakika önce, sardalya dedi ki:

oldu bittiden sonra konusmak kolay 🙂 bence 90'dan giren de aptaldi ama megersem girmeyen aptalmis.

 

Geçen hafta salı dedim şu an gördüğünüz her gm fiyatı cumaya göre düşük diye, aman abi deme öyle dedin. Bullshit dedin, saçmalık dedin.

Çarşamba sabahı açılışta alın dedim, gunu acayip kapattı %100 fln yaptı, yine laf söyledin.

Cumaya 1000 dolar dedim, 1000 olmadı 350 oldu, yine laf yedim

Ne yapım ben arkadaşım parayı cebinize mi koyayım, havale mi geçeyim? Boş atmadan dolu tutulmaz kardeşim. Deneyin, olursa olur olmazsa elinizin kiri 😉

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2021, 04:05

Onları diyen bendim adama yüklenme ya. 
 

ÇOK KÖTÜ BİR YATIRIMCISIN KEŞKE ÖLSEN.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2021, 12:43

dogru ben hic yorum yapmadim 😄 sadece gelip fiyat yazmistim 90'da 200'de 500'de

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2021, 13:07
13 saat önce, sardalya dedi ki:

oldu bittiden sonra konusmak kolay 🙂 bence 90'dan giren de aptaldi ama megersem girmeyen aptalmis.

 

Aynen risk büyüktü giren de aptaldi girmeyen de aslında çünkü iki ucu boklu deynekti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...