Jump to content
Leadman

Eskişehir'de Halı Saha?

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Oca 2011, 14:12
Maç yapalım, çıkar mı 2 takım buradan acaba?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Oca 2011, 23:22
valla çok sportifsin leadman hem basket hem futbol
+rep

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 10:38
ben gelirim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 10:45
ben de gelirim, ama kenarda bira içip çekirdek çitlerim sadece.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 18:57
Longshanks said:

valla çok sportifsin leadman hem basket hem futbol
+rep
Öyle tabi.

Ya ben zaten 1,5 aydır Eskişehir'deyim, pek tanıdık falan yok. :D

O yüzden buraya yazıyorum zaten çıkar mı bir şeyler diye. Toplanılsın şöyle forum dışından adamlarla falan; bizim evde de ben dahil iki kişi var. Bir şeyler yapılsın yani...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 19:01
Dynun said:

ben gelirim
Sen basketbol oynamıyor musun? Onun için daha az adam gerektiği ve daha pratik olduğu için soruyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 21:11
Leadman said:

Longshanks said:

valla çok sportifsin leadman hem basket hem futbol
+rep
Öyle tabi.

Ya ben zaten 1,5 aydır Eskişehir'deyim, pek tanıdık falan yok. :D

O yüzden buraya yazıyorum zaten çıkar mı bir şeyler diye. Toplanılsın şöyle forum dışından adamlarla falan; bizim evde de ben dahil iki kişi var. Bir şeyler yapılsın yani...

valla gelirdim de ben gol atan kaleye terkim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 21:21
Gel ya sen. Paticik EsEs Team kuralım. Stimpak'ı da alsak şimdiden 5 kişiyiz, 2 kişi daha bulsak halı saha takımıyız. Bir de rakip buluruz, fena olur.

Antalya'dayken bizim takım canavardı mesela, 10 maçlık galibiyet serisi yaptığımızı bilirim. :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 22:06
ben oynamam hayatımda oynamadım halısahada oynamam da

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 23:25
Leadman said:

Dynun said:

ben gelirim
Sen basketbol oynamıyor musun? Onun için daha az adam gerektiği ve daha pratik olduğu için soruyorum.

yok basketle aram çok iyi değil ama fitbol oynarım, voleybola da koşa koşa gelirim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 23:32
Ben de gelirim stimpak la paslaşırım ama sadece.


Masa tenisi oynarım diyen varsa aklını alırım ama.

Yazıldığı gibi okunan dil türkçe abi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Oca 2011, 23:59
Oo, güzel, yine 5 kişi olmuş olduk. 2 kişi daha bulsak takımız. Hadi patiler, gelin buraya.

Rakip bulmak da zordur herhalde. Hiç mi piyasaya hakim adam yok ya ortalıkta?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Oca 2011, 00:03
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. 6.

Bir tane daha bulursak herif, rakip arayabiliriz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Oca 2011, 00:05
yalnız tatılde burda degılım son hafta gelcem bi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Oca 2011, 00:07
Nasıl olsa rakip bulmak uzun sürer...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Oca 2011, 00:18
futbolum kötü baya adam olsun diye gelebilirim ama basket şahane olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Oca 2011, 00:51
Ooo, harika. Tamam madem, 7 kişi olduk. Rakip arama ilanları asacağım çeşitli yerlere...

Basketbol oynayalım, al bir arkadaşını, 2 vs 2 sokak basketbolu atalım. Zevkli olur. Her gün uygunuz biz, yarın bile... Evet?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2011, 03:06
Rakip buldum sanırım. Osmangazi'nin birinci sınıf Francois sınıfı. :D

PATİCİK ESES TEAM VS ESOGÜ FRANCOIS GAVATS

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Şub 2011, 12:49
Bilmiyorum valla, Fransızca ile ilgili bir bölüm okuyor da bunlar; kendisi öyle söyledi, ben de söylediği gibi copy paste'ledim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...