stimpak Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 engineering > all kasması çok kolay değil, maddi getirisi pek yok gibi ama sileyim deme sakın. yeni recipelardan biri mining nodelardan elemental bişeyler de çıkartmanı sağlıyor hem, bir de mote extractor ile elemental farm yapıyorsun kimseyle didişmeden. mis gibi paranı oralardan kazanırsın. herbalism kasmanın bi olayı yok, alt karakterin varsa tane onunla kas herbalism illa kasıcam diyorsan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fefe Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Yok altlarda hep skinner ve miner... Engineering sonunda para getirecek adam gibi yani :) Yüzümğü güldürdü bu haber... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Electrostatic Condenser bununla herb, mine ya da skinning esnasında volatile air geliyor ekstradan işte Zapthrottle Mote Extractor bununla da elemental farmlıyorsun işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fefe Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 2. var ve kullanıyordum. Ama ilki pk işime yaramaz, diğer skilim Tailoring :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Olm donate yapın bana oyunda engineering 450'de duruyore kasamıyorum para yok. Üşüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 ne demiş bilge orc peon, "work, work, work" ah'de spekülasyon falan yap eğer peonluk yapamam diyorsan da :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 akşam reju pot için 12 stack whiptail farmladim condenserle tek air atmadı buglumudur nedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overlord Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Valla mana sıkıntısı cekiyorum fire oynadım twilight ilk boss su ejderleri acılan zamazingo engrage e zarzor yetiştik ama bende mana surundu resmen 3 gemide harcadım evo hymn of hope şamanın totem felan raid bitti mana 1k:D dk20k ben 21k yaptım aoe felan fişmanda vardı lakin cozemedim nasıl cozcem bu işi.Arcane girip deneyen varmı raidde durum nedir? Birde gecen bir world drop dusurdum heartbound tome diye bir healer offhandi varmıdır kaca gider bir 25k felan dusunuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 mage armor kullan. fire için bire bir. gear iyileşene kadar mage armor derdine derman olur bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 oldu, mage armorla dps olmaz zaten şuanki gear seviyesinde crit düşük, critsiz firemage= 0 dps. mana uzun zamandır mage'in hiç umrunda olan birşey değildi açıkcası, lvl80 heroiclerde full instance su içmeden bitirdigimi hatırlarım fire mage ile. şuan en büyük sorunu, statlar/spell priority vs hikaye, bütün olay manayı kontrollü şekilde dps'e çevirebilmekten geçiyor. onun da en kolay yolunu yazayım mantık oluşur fire mage oynayacak ve mana problemi yaşayacak insanların kafasında; sürekli fireball spamlarsan(lb/scorch(critical mass) up tutarak) maximum dps'i elde ediyorsun, fakat bu şekilde 2 dakkada mana pert. sürekli scorch spamlarsan maximum mana elde ediyosun, 10 dakkalık fight sonunda mana yarıda oluyor ama dps %60'a düşüyor temiz. bu bakıma 2 önemli şey var ; fireball spam/scorch spam yerinde çok iyi kullanıp, ikisini de gerektigi yerde mixleyip, mana gem/evoc'u da yerinde kullanıp boss %1 ken %5 mana kalarak falan fightları bitirmek. 2. önemli mevzu da %35 den sorna maximum fireball spam saglayacak manayı ayırabilmek. o yüzden her boss figtin mekanigine göre bir mana kullanımı söz konusu, herkeşin kendi kafasında bunu oluşturması gerek, bayagı bir challenging yani. misal; -fight başlar -fireball spam %80 manaya kadar -mana gem -fireball spam %40-%50 manaya kadar -cd geldiyse 2.mana gem -boss'un hpsine baglı olarak -> scorch spam %50 hp ye kadar -evocation -%35'e kadar manayı %60 lerde tutacak şekilde scorch/fireball -%35 den sonra full mana ile fireball spam -cd geldiyse/gerek varsa 3.mana gem -boss öldügü anda mana da bitmiş olacak -max dps. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 birde iyi grupla heroiclerde 4.5m hp li bosslarda direk -fireball spam -%80 mana da gem -fireball spam -kaçmalı koşmalı anlarda scorch spam -boss %45 lerde iken evocation -fireball spam -mana gem -fireball spam yetiyo gayet. evocation her türlü dps artışı bu arada onu da söyleyim. stat=dps den stat+mana=dps'e dönmüş olay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 bir de statlarda hit cape kadar hit>int>crit>mastery>haste 3/3 netherwind presence (%3 haste) ile 587 hit oldugu zaman living bomb 5 kere tickliyor (bunun altında 4 kere tickliyor). 2100 haste de 6 kere tickliyor. bir nevi 587 haste den sonrası gereksiz şu gear seviyesinde. (haste her zaman iyidir tabiki de diger statlar yanında çok pasif şuan) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 bir de benim max dps çıkardığım 5m hc bosslarda 14-14.5k dps falan oluyor acayip hoşnutsuzum. böyle ince ipuçları falan varsa paylaşın pls. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 BaaL said: bir de benim max dps çıkardığım 5m hc bosslarda 14-14.5k dps falan oluyor acayip hoşnutsuzum. böyle ince ipuçları falan varsa paylaşın pls. arcane go Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lorrotar Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 ekim mastery ile haste arasında hemen hemen fark yok dps getirisi olarak.hatta her ne kadar elitistjerk theorycraftına rağmen int>haste(soft cap)>crit>mastery>haste desen de 45k fireball un üstüne tickleyen 9k living bomb un o 45k lığın ignite effectini sildiği sürece mastery daha da leş bi stat olarak kalıcak.6 senedir buglı ignite ile haste daha karlı şuan.ne kadar çok atarsan o kadar çok vurursun bitek dot tick bonusu olarak bakmayın.he tabi ne kadar çok atarsan o kadar da oom olursun ama onu da siz ayarlayın artık benim mana management iyi. dps gain içinde 5m hc falan bilmem ama raid için söyle bi tavsiyem var.oyun mekaniği malum warlocklarda soulburn hesabı searing pain atar atmaz life drain atınca nasıl 2 büyü de benefit alıyosa,bizde de clearcast varken fireball u atar atmaz ardından living bomb,fire orb vs instant bi büyü atarsan ikisi de bedavaya geliyo.ne kadar geç evoc o kadar fazla dps falan.ama her clearcastte de oturup living bomb tazelenmez tabi ticklere dikkat etmek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 :O living bomb ignite'ı bug'a mı sokuyore ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lorrotar Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 abi critleyen bütün fire büyüleri ignite ı buga sokuyor.bi ara tbc zamanı ignite ı stackli yaptılar bugı fix amaçlı oda çok op olmuştu scorch build ile.gidiyosun 50k critliyosun ondan sonra 3k pyroblast dotu critliyo ignite çer çöp oluyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Onun iddasi vardı burda hatta benim birader vanilla pathwerkde total 30-40 büyü (scorch/blast) atıp 1.5k dps yaptı :D (patch 1.7 felandı heralde) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 vanillada sıkıntı olduunu biliyorum. hatta 5 mage varsa herkes igniteı kendine almak için yarılırdı. çünkü ignite tek debuff oalrak bossa yazılırdı. her critleyenin igniteı var olan ignitea eklenirdi. o crit bu crit alayı ekleyip çarpıyo. en son crit çıkmadıında bütün ignite en son kim critlediyse ona dmg done olazrak yazılıyodu asdas. ama düzeltmişlerdir diye düşünüodum. yuh yıl 2011 hala ignite buglı öeh be.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lorrotar Mesaj tarihi: Aralık 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2010 onu düzelttiler,bug olan o değil.örneğin mobun üstünde living bomb var.sen gittin 10k fireball critledin.4k lık bi ignite vurmasını beklıyosun.ama daha ignite 1 kere bile ticklemeden senın living bombun ticki gitti 2k critledi.4k vurucagın yere 800 vuruyosun dotla en güçlü olan dot kalmıyo üstünde.overwrite yapıp geçiyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Aralık 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2010 oha azını burnunu kırarım o living bombun. bu adamlar malmı ya, neden her fire spell için ayrı ignite debuff atmıyo mobun üstüne. tamam biraz görsel kişrlikik olur belki ama dpsi hakkıyla alırız. scorchun igniteı, fireball, pyro, aoelerin, bombun, db nin vs hepsinin igniteı ayrı olsun o zaman. neblim ya da daha basiti oyun bütün vrit ignitelarını sıraya sokup üstü üste koysun, ve her critte yeni bi 8sn başlatmasın arka arkaya şunnarı cast etsem ve hepsi de critlese misal: frball crit %40 15.000, frball crit %40 15.000 hesaplama şöle olmalı 15.000 > 15.000 > bunları tabiki hepsini aynı saniye vurmadıım için ilk fireballın igniteını başlatıcak, 8sn lik süresi var. derken 3 sn sonra 2. crit geldi, kaldı igniteın bitmesine 5sn, ilk fireballdan da kalan 9375 dmg daha var 5sn de tickleyecek. üstüne 15000 daha eklicek, bu anda yeni 2. bir 8 snye başlatmak yerine (işte blizzin ignite hesabının karıştığı yer), kaldıı yerden devam etsin 5 sn daha tickleyip 8. saniyeye kadar yeni hesaplanan dmgı vursun yani ilk fireballda saniyede 1875 vururken şimdi saniyede ((kinci ignite 15.000/5 = 3000) 3000 + 1875 = 4875 ticklesin. 8. saniye dolunca bititrdin ignite. şöle diyebilirsiniz, o zman bu hesaba göre igniteın 7. saniyesinde vurulan critin tamamı bir soraki saniye patlaması gerekiyo. evet :D patlasın. o ignite dmgı taksit taksit de olsa bi seferde de olsa benim dmgım. öle ya da böle vuracak o dmg o moba. hem dot olarak kalması bazen dmg kaybına da yol açabiliyo. böle her türlü daha net hesaplanır. o zman şöle olur (37.500 ü hayali sabit fireball critimiz olarak belirledim)ufak rakamlar 8 sn lik süreç içinde tickleyen ignitelardır. 37.500 frball crit + 1.875 + 1.875 + 1.875 + 37.500 + 4.875 + 4.875 + 4.875 + 37.500 + 12.357 + 12.357 ve 8. saniyenin sonu. yeni ignite sayacı bu andan sonraki ilk critte yeniden başlayacak. yukardaki sürece fireblast aoe vs insta şeyler de eklesek 1-2 tane o ignite 8. saniyenin sonuna kladar rahat 25.000 tickler (tabi max 2 kere falan tickler) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar