Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls V: Skyrim


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
taş yerinde ağır, saber fate'de güzel. tes'te vanillacıyım, extra'yı skyrim ile crusader kings arasında bir yerde oynarım yeter.
Mesaj tarihi:
oyunun tüm oyun alanını kapsayan, geniş ve doyurucu campaign ve side questler fikri yerine haritanın orasına burasına yollamak için random mob spawn ettiren questler fikrini savunmak hakkaten takdire şayan.

ilk belirttiğim şekilde yapılan bir oyunu tekrar tekrar oynamaktan memnun olmayıp, "senaryo bitince ben tavşan kovalarım aga verin questi" diyen bir hayran kitlesine mi sahip yani TES serisi?

başıma bir iş gelmeyecekse piiii demek istiyorum.
Mesaj tarihi:
ya okumuyorsun ya da okuduğunu anlamıyorsun. senin istediği gibi faction/side quest'ler BİTTİKTEN SONRA, random'lar alacak yerini.
Mesaj tarihi:
+1000 quest üretecek random quest generator için harcayacakları zamanı +2 düzgün quest için harcamalarını tercih ederdim.

beast slayer (25/100) title'ı koyacaklarına 2 satır daha lore yazmalarını tercih ederdim.

"bitmesin yaw çok güzel" dedirten şeylerden kısarak uzatılan gameplay zamanı pek çekici gelmedi bana.

thxby
Mesaj tarihi:
onlardan kısıldığını nereden biliyorsun? taksimetre mi açtın ne hesabıdır bu?

d3 başlığına gidip "random harita generator yapacaklarına elle yapılmış çeyrek act daha ekleselerdi!!111bironbir" diye yazasım geldi ama neyse..
Mesaj tarihi:
abi yaşayan dünya hissi yaratmak için yapilan birşey. koca bir coğrafya var. random questler olması güzel bişi. ki bunu ilerde öküz gibi modlayip cok değişik şeyler yaratabilir modcu kitle.

+ full random değil gene questler var.

quest + random quest.
Mesaj tarihi:
hakkaten ben de oyunu deli dana gibi bekliyorum da, faction/side questleri bittikten sonra random quest çıkarmak, oyun bittikten sonra tavşan kovalatmak değil mi?

öyle bir oyun yazsınlar ki, faction/side questleri bittikten sonra da onlarca, yüzlerce content olsun, quest olsun, story olsun keşfedilcek. bitimden sonra oyun devam ederken veya tekrar oynarken, farketmez.

ama işin içine random girince, kendinizi oyuncu olarak değerli hissediyor musunuz gerçekten? ben adama para vericem, o da bana quest yaratma motoru satacak story yerine?
Mesaj tarihi:
hacı oblivionda nası towerlar çıktı yok adamlarını adam öldürmeye yolla vs gibi (stronghold dlcleri gibin).
ha gidip fighters guild guildmasterını tavşan fare kesmeye yollamaz zaten, haritada açılmayan dungeonları boş boş arıycağına "xxx fortta orklar çocuk yapıyo.. git engelle!" der.. gider orc warlord kesersin, mekan bulmuş olursun.

bence asıl amacı o, bilinçsizce/rasgele mekan aramayı bitirmek.
Mesaj tarihi:
alan olur olmaz ile ilgili birşey söylemedim. "bence" ve "isterdim" üzerinden gittim. para bu türdeyse, istenen buysa onlarda haklı. ekmek parası. somun kokusu
Mesaj tarihi:
200 saat oynayacağım ben arkadaş, siz 5 saatlik oyuna 70$ vermeye devam edin. ben para vereceğim oyunda saat başına 50 sent'in üstüne çıkarsam acıyorum parama.
Mesaj tarihi:
Random quest generator olayında oyuncunun önüne kemik atılmış havası var tabii, ama bence güzel bi eklenti olmuş. ve sırf filler olsun diye bırakmazlar heralde, geliştirmeye oldukça açık bişey olsa gerek. Şu haliyle gayet sıradan questlerle uğraştırıcak gibi gözükse bile pronoit in dediği gibi modcular bunu kullanarak gayet güzel player generated questler de sokuşturabilir araya.
ki random generated questlerin tırt olduğu varsayımıyla diyorum bunları. diğer yandan bunların da gayet güzel düzenlenmiş olma ihtimali de var bence.
Mesaj tarihi:
Sam said:

200 saat oynayacağım ben arkadaş, siz 5 saatlik oyuna 70$ vermeye devam edin. ben para vereceğim oyunda saat başına 50 sent'in üstüne çıkarsam acıyorum parama.


çok güzel. aynen uzun soluklu bir oyuna o para verirlir.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...