Kaede Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 cotyounoyume ile konuştum ben estrusu direk portluyormuş
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 random quest uretme daggerfall'da da vardi zaten
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 df de sadece quest değil çok sıpesifik yerler dışında geriye kalan her mekan randomdı senin saber skini de portlanır panik yapma sam
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 taş yerinde ağır, saber fate'de güzel. tes'te vanillacıyım, extra'yı skyrim ile crusader kings arasında bir yerde oynarım yeter.
Oski Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 oyunun tüm oyun alanını kapsayan, geniş ve doyurucu campaign ve side questler fikri yerine haritanın orasına burasına yollamak için random mob spawn ettiren questler fikrini savunmak hakkaten takdire şayan. ilk belirttiğim şekilde yapılan bir oyunu tekrar tekrar oynamaktan memnun olmayıp, "senaryo bitince ben tavşan kovalarım aga verin questi" diyen bir hayran kitlesine mi sahip yani TES serisi? başıma bir iş gelmeyecekse piiii demek istiyorum.
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 ya okumuyorsun ya da okuduğunu anlamıyorsun. senin istediği gibi faction/side quest'ler BİTTİKTEN SONRA, random'lar alacak yerini.
Raze Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 +1000 quest üretecek random quest generator için harcayacakları zamanı +2 düzgün quest için harcamalarını tercih ederdim. beast slayer (25/100) title'ı koyacaklarına 2 satır daha lore yazmalarını tercih ederdim. "bitmesin yaw çok güzel" dedirten şeylerden kısarak uzatılan gameplay zamanı pek çekici gelmedi bana. thxby
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 onlardan kısıldığını nereden biliyorsun? taksimetre mi açtın ne hesabıdır bu? d3 başlığına gidip "random harita generator yapacaklarına elle yapılmış çeyrek act daha ekleselerdi!!111bironbir" diye yazasım geldi ama neyse..
Raze Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 zamanları sonsuz değilse ya da öbür iş sıfır saniye sürmüyorsa kısılıyor demektir
pronoit Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 abi yaşayan dünya hissi yaratmak için yapilan birşey. koca bir coğrafya var. random questler olması güzel bişi. ki bunu ilerde öküz gibi modlayip cok değişik şeyler yaratabilir modcu kitle. + full random değil gene questler var. quest + random quest.
Oski Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 hakkaten ben de oyunu deli dana gibi bekliyorum da, faction/side questleri bittikten sonra random quest çıkarmak, oyun bittikten sonra tavşan kovalatmak değil mi? öyle bir oyun yazsınlar ki, faction/side questleri bittikten sonra da onlarca, yüzlerce content olsun, quest olsun, story olsun keşfedilcek. bitimden sonra oyun devam ederken veya tekrar oynarken, farketmez. ama işin içine random girince, kendinizi oyuncu olarak değerli hissediyor musunuz gerçekten? ben adama para vericem, o da bana quest yaratma motoru satacak story yerine?
pronoit Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 masaüstü rpg oynarken dm random encounter koyunca dövüyorsun heralde dmi
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 sadece ve sadece random harita yaratılan d3'ü ce alan varsa bunu da alan olur.
Norak Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 şu kitleden iyidir her türlü: dfsdf, wallpaper yapıcam şunu sanırım lol
Oski Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 misal ben. ama d3 vs. skyrim karşılaştırmasına pek katılamıycam.
LethE Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 hacı oblivionda nası towerlar çıktı yok adamlarını adam öldürmeye yolla vs gibi (stronghold dlcleri gibin). ha gidip fighters guild guildmasterını tavşan fare kesmeye yollamaz zaten, haritada açılmayan dungeonları boş boş arıycağına "xxx fortta orklar çocuk yapıyo.. git engelle!" der.. gider orc warlord kesersin, mekan bulmuş olursun. bence asıl amacı o, bilinçsizce/rasgele mekan aramayı bitirmek.
Raze Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 alan olur olmaz ile ilgili birşey söylemedim. "bence" ve "isterdim" üzerinden gittim. para bu türdeyse, istenen buysa onlarda haklı. ekmek parası. somun kokusu
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 200 saat oynayacağım ben arkadaş, siz 5 saatlik oyuna 70$ vermeye devam edin. ben para vereceğim oyunda saat başına 50 sent'in üstüne çıkarsam acıyorum parama.
stanne Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Gametrailers'dan 9.3 almış, IGN'den 9.5..
ShadowFury Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Random quest generator olayında oyuncunun önüne kemik atılmış havası var tabii, ama bence güzel bi eklenti olmuş. ve sırf filler olsun diye bırakmazlar heralde, geliştirmeye oldukça açık bişey olsa gerek. Şu haliyle gayet sıradan questlerle uğraştırıcak gibi gözükse bile pronoit in dediği gibi modcular bunu kullanarak gayet güzel player generated questler de sokuşturabilir araya. ki random generated questlerin tırt olduğu varsayımıyla diyorum bunları. diğer yandan bunların da gayet güzel düzenlenmiş olma ihtimali de var bence.
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 stanne said: Gametrailers'dan 9.3 almış, IGN'den 9.5.. said: well-written and serious story moments ahusdausdhausdhasudha
Oski Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 hadi bakalım, umarım güzel olur da büyüyünce de oynarız aynı oyunu
odiflame Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Sam said: 200 saat oynayacağım ben arkadaş, siz 5 saatlik oyuna 70$ vermeye devam edin. ben para vereceğim oyunda saat başına 50 sent'in üstüne çıkarsam acıyorum parama. çok güzel. aynen uzun soluklu bir oyuna o para verirlir.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 bethesdadan ne kadar quest yazmasını bekliyosunuz ya ahahah
Öne çıkan mesajlar