heso Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 http://www.nethaber.com/haber/haberler/0,1082,127593_3,00.html Istanbul-Ankara arasını 2.5 saate indirecek hızlı tren için kullanılcak raylar İspanya'dan Bandırma Limanına gelmiş. Hayırlı olsun.[signature][hline][b]Liv Tyler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Divin Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Umarım adam gibi bir zemin hazırladıktan sonra vasıflı insanlara yaptırırlar montajı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 valla ya seneye çok binijem ben o alete altımda patlamasın mazalllah ..[signature][hline]fedaykin, 24 November 2003 18:38 tarihinde Ainu'ya demiş ki: Aynı senden önceki 20 kişinin düşündüğü gibi onun özel kişisi sen olacaksın, tabi tabii... Alexi_Septimus,23 Ağustos 2004 18:23 tarihinde Mavi'ye demiş ki: Kuzucum, "My way or the highway..." diyeceksin. Bu kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 sırf raylar değil raylrı dikecek ,testleri yapacak işçiler üstünde gidecek trenler makinistler görevliler tcdd yönetimi ... bunlarıda fransadan getirtsinler haftada 1 tren kazası olmaya başladı en son sirkeci garında tren büfeye girdi[signature][hline]Grandmaster Hamburger [Bu mesaj DynamicK tarafından 24 Ağustos 2004 10:14 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 evet yani lol kazaların sebebi çürük raylar değildi ki zaten[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hired_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 ehhe iş uzaktan okadar basit mi gözüküyo yaw , rayi takacaksın olacak ... şimdi bakın isterse dünyanın en iyi rayı olsun hatalı projelendirmede kasa olur zemin çalişmalari yanlış yapilirsa kaza olur balast ve traversler kötü-kalitesiz olursa kaza yine olur bilgisayarli sistem yerine aslan kaplan makinist e bırakılırsa kaza yine olur .... tüm mentalitenin değişmesi lazim raylar yerine[signature][hline]Try to hit me , tempt me, push me, pussies, I need a good reason to give this trigger a good squeeze... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 said: hired_gun, 24 Ağustos 2004 10:21 tarihinde demiş ki: bilgisayarli sistem yerine aslan kaplan makinist e bırakılırsa kaza yine olur .... "aslansıın, kaplansııın!" direk aklıma o geldi eheh. bu işler bi ray getirtmeyle olmuyor gibi pek. "koy treni raya, öttür düdüğü, gitsin tren" olayını aşmak lazım.[signature][hline]Proxa, 23 Ağustos 2004 17:49 tarihinde demiş ki: kısırlaştırcam ben kendimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 bır nıye yapmıyoruz bu raylarıda yurt dısından gelıyor anlamıyorum yaa[signature][hline]Yok Olcak Topıcmıydın Beee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 yurt dısından geldiginde cebe daha fazla para atabiliyor böyüklerimis ondan ha yurt dısından geldi raylar dendiginde halkımız "ozaman güvenlidir" diyerek haraket edeceginden azalan talebi artırıcak trene biniyorsun her durakta bi satıcı biner amerikan malı bunlar gel gel tayvan malı bunlar çin malı bunlar japon malı bunlar yanımdaki amcam "ulan bitaneside türk malı desin almazsam ne olim" o dakikada biri daha biner "bulgar malı bunlar" ya bulgar malı ne demek ne özelliği var ki? ha illa yabancı olsunda .. fransızların raylı sistemi suan dunyada 1 numara en hızlı giden tren onlarda haberlerede cıktı eh teknoloji olarak tabiki iyi düzeydeler belki bunun verecegi güven belkide ordan ray getirten yonetimin "la en kral yerden getirdik de gene yaranamadık" tipinde ,ileride olacak tren kazalarında şimdiden kendince ŞAHANE bir bahanesi olması.. falan fişmekan[signature][hline]Grandmaster Hamburger Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 taaa birinci dünya savaşında almanalra ray yaptırırsan böyle olur Ben de bahçeye çim ekecektim Gittim işte çimciye (?) -ne kadar çimin kilosu ? -İşte yerlisi 13 milyon, ithal 18 milyon - iyi, bana yerlisinden 250 gr -tamam abi, ama yerlisinin "mevsimi" değil. -ne mevsimi ? nasıl yani ? -ya abi işte yerlisinin mevsimi geçeli 2 hafta felan oldu -ama ithalın ki geçmemiş ? "mevsim derken ? - eee ööö, işte güneşin geliş açısı, yağş miktarı falan..(nası yazıyor) Tabii abi, sen bilirsin yani... -sen bana yerlisinden ver... püfür püfür çim heryer şimdi :)[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all." -Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 ya sen sistemi bırak bütün demiryolunu yabancı en iyi eğitimli mühendislere yaptır genede kullanan türk olunca hergün birisi ezilmeyi başarır misal baniyömüdür o trene bindim gerizekalı bi tip trene bindi 2. durakta kapılar açıldı adam gitti kapıdan iinicek ama inmedi kapıda duruyor işte tren 3. durağa gitmeye başlıcak hareket etmeye başladı kapılar kapandı ama salak adam kapıyı tutuyor e tabi kapıda birisi sıkıştı diye durdu hemen (çat diye kapansa adam geberse insanların aklı başına gelse) adam hala kapıyı tutuyor tren duraktan tam ayrılıcak çaat diye atladı durağa neden derseniz en arka vagondaydık adam durağın bir ucundan diğer ucundaki kapılara yürümemek için kapıları tuttu sonra tren kalktıktan sonra atladı istediği yere gelince Sonra 3. durağa gidene kadar kapılar ööyle sallandı açık vaziyette HA GERİZEKALI ORADAN BİRİSİ UÇSA NE OLUCAK ALLAHIN ÖKÜZÜÜÜÜ diye bağırsan ne yapacan öküüz işte Şeytan diyor tam atlamak üzere iken ittir tüm güücünle herifi aşağa yarsın kafayı aksın pekmezi Yada misal Tren seferleri arada duruyor tabi trenin elektirik aldığı kablolardan tren hareket etmese bile hayvani halde elektirik kaybı oluyor ondan kapatıyorlar hemen Bizim türk geliyor kabloları çelik makası ile kesip götürüyor Yahu o kabloyu metre ile bile satmıyorlar mal insan kilometrelik kablonun içine sıcıyorsun aldığın şey 10 metre birşey satsan 3 milyon etmicek ha mal onu nereye satıcan bakırmı o sanki karışık bi maden ucuz birşey NİYE SÖKÜYORSUN! Şimdi o kabloyu keserken kontrol için elektirik verseler SEN GEBERSEN İYİ OLURMU? (olur) bizim demiryollarının başı derde girmezmi!?!?! misal başka birşey Bizim halkımız havayı sevdiğinden sırf maymunluk olsun diye tren boşken kapılarına tutunuyor Bunu hızlı trendede yapacaklar yapmıcaklarımı yapacaklar Sonra tam hızla giderken yakına dikilmiş bir direk gelicek adama ÇAT diye koyucak adam gebericek iyimi yani? Yada bizim halkımız satamıyacağını bilsede RAYLARI çalmayı çok seviyor Adamlar gidiyor alıyor testereyi kesiyor rayı atıyor arabasına hadi yallah tren kaza yaparsa enterese etmez Yada en basitinden saatte 150 ile giden bir tren yoluna "bahalın nolacak dimi lan memet lan baksana hıyar bak raya taş koyacam bakalım devrülecekmi höehehehehe" şeklinden tren rayına inşaat taşı koyup izliyor ya varmı böyle birşey? Devrilmezmi virajda ağırlığı azalan bir tekerleğe o hızda taş girse devrilir tabi Bunları yapan herkeze ÖKÜZ MAL falan diyorum görünce vurun kafasına copla böyle[signature][hline]-i will not come back again! -your love will kill me, your love will... +SENİ SEVİYORUUUM -kill..HINK! *kalbim* Bİ GİTSENE KADIN! ıhhh hınk ıh *öeahhh* Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fedaykin Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Çelikte durum biraz daha farklı. Karabük çeliğinde kükürt oranı fazladır o sebepten darbeli çalışmaya hiç iyi tepki vermediklerinden kolay deforme olup çatlar ve kırılırlar. İspanyol çeliği ise benim bildiğim kadarı ile alaşım bakımından darbeli çalışmaya en uygun çeliklerden birisi. Kısaca bu ülke ile değil, cevherin çıktığı topraklardaki değişik elemanların karışım oranı ile alakalı. Karabük çeliğinden ray yapılmaz, ispanyol çeliğinden de çatal bıçak yapılmaz yazıktır günahtır.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir. bi fransız gastesi de şey demiş: "ırak üç parçaya ayrılıcak. 1-normal 2-süper 3-kurşunsuz" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 ya bizim madenlere laf yok şahane borlarımız var ama amerika ne zihniyet ile zimmetlemiş kendine ulan birisi şunları tübitak a verse de kullansak yok orada bor yok yok dimilan lan corç orada bor yok dimilan? no abi[signature][hline]-i will not come back again! -your love will kill me, your love will... +SENİ SEVİYORUUUM -kill..HINK! *kalbim* Bİ GİTSENE KADIN! ıhhh hınk ıh *öeahhh* [Bu mesaj Chemical tarafından 24 Ağustos 2004 11:10 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 mesela benima rkadaslar üniversite her gün tren ile gidiyorlar malum kocaeli herneyse bu insalar periodik olarak taş saldırısı maruz kalıyorlar yani birileri giden tren e taş atıyor... öyle sadece atıyorlar hiç bir amaç yok hayır birisinin kafası yarılsa da göremeycekler zayıfı ezme iç-güdüsü bu hani bağlı köpekler olur onlara gidip taş atanlar vardır aynı mantık tren'e taş atıyor kimse kızmıyor neden atmasın[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all." -Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 alıcan shootgunu aha elinde taş var tam atıcak *çtk çk* *ZBAAAM* Ya türkiyeden çıkan madenlerden herşey yapılır ama ucuz olsun diye binaların betonlarına tonlarca su koyup sünger yapan kimyasını bozan zihniyetlerin elinde herşeyimiz Ya siz beni birazdaha dinlerseniz herkez eline shootgun falan kapıp başbakana falan saldırmaya başlıcak nebicim propoganda yapıyormuşum haa, mit nerdesin yakala lan ben zararlı zihniyetim galiba.[signature][hline]-i will not come back again! -your love will kill me, your love will... +SENİ SEVİYORUUUM -kill..HINK! *kalbim* Bİ GİTSENE KADIN! ıhhh hınk ıh *öeahhh* Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Sistemler eskidi ve bu tip kazaların olması artık yaşlanan ve yorulan raylardan dolayı normal.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Profocio Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fedaykin Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Sadece eskime meselesi değil bu. Kadrolaşma sonucu konu ile zerre alakası olmayan kişilerin getirilmesinin ve inadın sonucudur bu kazalar. Hangi rayın hangi yöntemle döşenirse hangi yükleri ne süre ile kaldıracapı zaten bellidir, bunların hepsinin hesapları var. Ancak sen "yaparız abi yeter ki sen iste" diyen adamları başa getirirsen, kaza sonrası "allahın takdiri" diyebilecek mandaları en üst düzeylerde görevlendirirsen sonucun bu olması kaçınılmaz hale gelir.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir. bi fransız gastesi de şey demiş: "ırak üç parçaya ayrılıcak. 1-normal 2-süper 3-kurşunsuz" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Ulaşım AŞden birini THYnin başına getirdiler THYnin durumunu görüyoruz. Kadrolaşalım derken bilinçsiz ve eğitimsiz ENİŞTELER bütün yerlere yerleştirildi.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Profocio Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 aa öyle demeyin artık bizim başbakanımızda diğer başbakanlar kadar uzun. hem lafda sokuyor. kasımpaşalı ya. aferim.[signature][hline]Proxa, 23 Ağustos 2004 17:49 tarihinde demiş ki: kısırlaştırcam ben kendimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Başnakana birşey diyemem sonuçta onu seçen halk ama kadroları belirleyenler hatalı.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Profocio Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hired_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 ilginç milletiz vesselam yukarda chem'in antalltiklerinin hepsi 1e1 doğru , taş atanlar ray çalanlar kaya koyanlar .... zarar vermek ve yıkım yapmaktan büyük bir haz alıyoruz ... hala şu "low int. barbarian" zihniyetinden kurtulamadik .. "me kill" , " me crush" , "me bambam" gibi ... savaş mavaş çıksa da bari bi işe yarasak[signature][hline]Try to hit me , tempt me, push me, pussies, I need a good reason to give this trigger a good squeeze... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 o farklı bir trenin rayları, bizdeki dandrik hızlandırılmış trenden değil, direkt yurtdışındakiler gibi hızlı trenin. ayrıca şu türk aklı falan diye laf edip durmayın, bu ülke yıllardır kazasız belasız tren işletti. ne zaman birileri bütün kadroları değiştirdi ne zaman makinist okulu kapatıldı o zaman olanlar oldu. laf edecekseniz akp aklına edin, bir devlet kurumunu tabanına peşkeş çeken hayvanoğullarına edin. her ne kadar tam güvenilir bir kaynak olmasa da ayrıca bkz demiryolu komünist işidir bir de geçen gün izleyeniniz olmuştur belki, trenlerin senkronizasyon ışıklarında yeşil ışıkla kırmızı ışığın kablolarını değiştirmiş. sabotaj olma ihtimali de yüksek. bundan önce mavi tren ilk açıldığında da 3 tane arka arkaya kaza olmuş. benzin, lastik sektörü, mola yerleri, otobüs firmaları, turizm şirketleri dahil hızlı tren yolculuğunun dokunduğu o kadar adam var ki sabotaj olma olasılığını göz ardı etmek saflık olur.[signature][hline]Soru: Bir ampulü değiştirmek için kaç tane C++ programcısı gerekir? Cevap: Hala fonksyonel düşünüyorsun! Doğru tasarlanmış bir ampul nesnesi, değiştirme metodunu genel ampul nesnesinden miras alır! [Bu mesaj Rahan tarafından 24 Ağustos 2004 11:30 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 o da doğru. kadroyu halk seçmiyor tabii. başbakana düdüğü verip, trene gazı basan, kaza olunca da topu allaha atan başka bir bakan var mıdır dünyada. ilginç tabii. bari ders alsalar.[signature][hline]Proxa, 23 Ağustos 2004 17:49 tarihinde demiş ki: kısırlaştırcam ben kendimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 said: fedaykin, 24 Ağustos 2004 11:06 tarihinde demiş ki: Çelikte durum biraz daha farklı. Karabük çeliğinde kükürt oranı fazladır o sebepten darbeli çalışmaya hiç iyi tepki vermediklerinden kolay deforme olup çatlar ve kırılırlar. İspanyol çeliği ise benim bildiğim kadarı ile alaşım bakımından darbeli çalışmaya en uygun çeliklerden birisi. Kısaca bu ülke ile değil, cevherin çıktığı topraklardaki değişik elemanların karışım oranı ile alakalı. Karabük çeliğinden ray yapılmaz, ispanyol çeliğinden de çatal bıçak yapılmaz yazıktır günahtır. çelik sadece karabükte yapılmıyor ki? Erdemir'in ürünleri artık dünya standardı seviyesinde ve hatta bazılarında standardı bile belirler oldular zaten Erdemir'e de cehver yurtdışından geliyor demiryolu rayı yapmak için anlaşılsa Erdemir gayet de uygun malzemeyi yurtdışından sağlayıp (ki zaten şu anda da girdinin çoğu dışardan geliyor) en azından maliyetini düşürebilir o rayların[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hired_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 ya rahan senin soylediğin o sabotaj olayina bir örnek ... yıllar yılıdır anadolu yakasini rahatlatacak minibüs caddesindeki minibüslerin yerini çok rahatlıkla alabilecek banliyo sefer iyileştirmesi çalişmalari ve eksik yerlere "light rail" (hafif ray , örneğin eminönü zeytinburnu hattı ) sistemi yapılmasi projesi Minibüsçüler tarafindan önlenmekte ... ve hala minibüs caddesi trafik açisindan keşmekeş[signature][hline]Try to hit me , tempt me, push me, pussies, I need a good reason to give this trigger a good squeeze... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar