Androner Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 bilgisayar oyununda dl'nin havasını yansıtmak çok zor. belki mmporg olarak yapılabilir. güzel olabilir. ama telif hakkı dalgaları var. 2ndda dl de karakterler daha bir ezikti. ama 3rd solamnia, nerake, lejyon, wizards of high sorcery gibi classlar prestige class olduğu için yüksek level istiyorlar. dolayısıyla özellikle şovelyelerden sürü sepet olduğunu düşünürseniz ortalama oldukça yükseliyor. 7-8 lvl civarı bir şey.
Grudge Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 yok bunun mmorpgsi de olmaz. hatta daha rezil olur.[signature][hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher
Dojorel Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 bkz. rasitlin nickiyle dolanan zilyon tane adam. hatta birde kara cubbe edinildiyse tam super atmosfer.[signature][hline]nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère.
grifter Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2004 SSI'ın yaptığı Champions Of Krynn, Dark Queens Of Krynn.... serileri belki de Baldur's Gate ve NWN'den sonraki en sağlam oyunlardandır bana göre. 12-13 sene evvel Amiga'da oynadığım bu serilerle birlikte tanıştım ben fantastik kurguyla... Yine de yakın birşeyler arayan varsa Neverwinter Nights'ın dünya kadar Dragonlance modülü var, onlara bakın. role play aramak gibi bir hataya düşmeyin ama...
Bonus Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 said: BonePART, 10 Mayıs 2004 00:34 tarihinde demiş ki: paladine level 25 tir wizard veya cleric avatarları wardıır fistandantilusun lefvel 23 oldugunu goz onune alırsak ve raistlinin butuntanrıları tek tek tokatladıgını goz onune alırsak raisltinin level 40 oldugu hakkındaki dusunceler dogrularnır ayrıca dragonlanceden dogru bilgisaya roynu cıkmaz cunku dl yi hack and slash(bilgisayar rpgsi o oluyo genedelde en iyisi yapmasınnar yada yaparlarsa plansescape the torment gibi yapsınnar [Spoiler]Rasitlin yavaş tokatlasın tanrıları, Dragons of vanished moon'da tanrılar ezio resmen Raist'i bu aramızda nie dolaşıyor fln die gerçi gene dünyayı kurtaran Raist oluyor ama genede eziliyor Tanrıların yanında[/Spoiler]
GenjuroXXX Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2004 çünkü cok bayık kımse artık sıyah kırmızı beyaz klısesıni iplemiyor bıktırdı baydı DL ayrıca TSR ın bukadar bug dolu bı dünyası daha olmadıgı ıcın[signature][hline]"He raged at the world, at his family, at his life... But mostly, he just raged..."
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2004 E Tas la Caramon un gittiği alternatif gelecekte Raist bütün tanrıları almıştı aşşağı?[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2004 evet almıştı ama paladine ın yardımıyla.. Lutfen unutmayalım (her ne kadar raist hayranı olsamsda) Paladine olmasa Raistlin muhtemelne burnundan para cıkaran bir hokkabaz olacaktı.
Fzoul_Chembryl Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2004 said: Dilbao, 10 Mayıs 2004 15:31 tarihinde demiş ki: Ayrıca DL deki kule büyücüleri kadar ezik büyücü yoktur bu alemde. İstediğin kadar yüksek seviye ol, 3 tane okul kapatmış büyücüye adam demem ben. Büyülerin 2/5 si gitmiş, bi de archmage mi alyosun... DL de wizard of HS classı almak için illede specialist olup 2 yada 3 school kapamana gerek yok aslında.O saçmalık Age of Mortals ile değiştirildi ve generalist wizard da WoHS olur duruma geldi.Karşılığında enhanced specialızation class feature i gelmiyo ki çok da önemli değil.Bu yolla WoHS olan NPC örnekleri ise Dalamar the Dark ve Raistlin Majere dir.[signature][hline]Serve no one but BANE!!! [Bu mesaj Fzoul_Chembryl tarafından 29 Mayıs 2004 19:27 tarihinde değiştirilmiştir]
Dilbao Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Eğer ki "Wizard of High Sorcery" olmak istiyorsan çiftS formülü uyarınca 3 okulunu kapatacan ve classı paşa paşa alacan. Bunun başka yolu yok. Age of Mortals daki Academy Sorcerer classından bahsediyoson o tamamen faklı birşey. Büyü gittikten ve yeni büyü yöntemi keşfedildikten sonra Palin 29SC yılının sonlarında Solace in güneyine, bu yeni büyüyü öğretmek için bi Academy açtı. Burdan büyü öğrenenlerin alacağı bir classdır o. Ayrıca Palin daha portakalda vitaminken büyücü olmuş olan Dalamar ve Raistlin in bu classı alması çok saçma olur. Raistlin ve Dalamar da Wizard of HS classını almıştır.Fakat gay olcam ben diyip sonradan cübbe değiştirdiklerinden kapalı okulları kullanabilme gibi bi avantaja kavuşmuşlardır. Özetle cübbe değiştirince saçma bi şekilde açık okulları kapatıp, kapalı okullarını da açıyosun.
Fzoul_Chembryl Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 dragonlance campaing setting companion "AGE OF MORTALS" SAYFA:65 başka bişey sölemiycem orada mavili kutu içindeki yazıyı bi daha oku anlamazsan bi daha oku yoksa sana tercüme ederim...[signature][hline]Serve no one but BANE!!!
Jester Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 daha önceki mesajları okumadım sadece ilk mesajı okudum ve cevap veriyorum yazıldıysa kusura bakmayın ssi yapımı champions of krynn ve death knights of krynn'ı www.the-underdogs.org dan çekebilirsiniz ama baya eski tabi.[signature][hline]Eldarion, FRP-Tr Oyun Editörü http://www.frp-tr.net Nobody is invulnerable, but some are unbeatable.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 tanis'in bana quest vereceği bir oyun bana uzak, paladine'e yakın olsun..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price. That is why the bounty killers appeared.
Dilbao Mesaj tarihi: Haziran 13, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2004 Age of Mortals S65 de bahsedilen olayı Fzoul_Chembryl bahsedene kadar fark etmemiştim. Ama okuduktan sonra çok saçma buldum yaptıklarını. Kullanıcı isterse hiç okul kapamıyo, hem WoHS oluyo hem de biri hariç class ın tüm özelliklerinden de yararlanabiliyo. E yuh diyorum. Aynı şey mi şimdi bu yaptıkları? 3 okul kapatan wizard ile tüm büyülere erişebilen bi wizard aynı keseye konulur mu? Bence hayır. Belki DM tercihli olarak tüm wizardlar specialist olacak yada olmicak denilebilir ama ikisi aynı oyunda olamaz. Kesinlikle dengesiz bir durum. [Bu mesaj Dilbao tarafından 13 Haziran 2004 23:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Androner Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 bence, mantıklı aslında. 3 school kapatıyorsun ama her lvl'dan 1 fazla büyü yapıyorsun ve seçtiğin schooldan olan büyüler +1 caster lvl ile yapıyorsun bir de saving throw bonus var. her getirinin bir de götürüsü oluyor. ama ben abjuration school'unu kapatır mıyım? hayır... bence genel olarak divination hariç 3 school'u kapatın deseler daha iyi olabilirdi. alignment'a göre schoolların ayrılması iyi olmamış. yani schoollar araçtır, amaca göre kullanılırlar
eradicator Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 düzgün bir dragonlance oyununu nası bi senaryo olcaksa buraya uyarlamak zor fr gibi her şey mümkündür sloganı yok. ayrıca nie dl nin büyücüleri daha karizma onu anlamış degilim ama gerçekten dragonlance e uygun bi senaryoyu falan oyuna cevirirlerse zevk alamazsınız ondan oyun satmaz. Yani aslında bilgisayarda frp falan olmaz. Dragonlance hikayeleri cok minor boyutta cok major işler becermeye bakıyor. sürekli anlamsız yhada köü şeyler çoook ilerde birleşe birleşe bi zincir kuruyor. bu yüzden hem bilgisayarda olması cok zor hadi oldu diyelim çoğu kişi oynamaz
eradicator Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 said: [b] 3 okul kapatan wizard ile tüm büyülere erişebilen bi wizard aynı keseye konulur mu? Bence hayır. olur. Specialist olarak yaptıgın buyulerin dc lerinden tut sayısına kadar herşeyi fazla oluyor. zaten bir sürü büyü var. herşeyin bi götürüsü ve getirisi vardır. Kimi tercih etmez kimi eder. Bu ikside dikaktli incelendiginde birbirine eşit bişeydir. Eğer sen specialist olursan kazandıklarınla kaybettiklerin olayı dengeliyor. Ve ciddi zor bir seçim olmasıda daha bi güzel. Yoksa sen specialist büyücü daha güçlüdür dersen herkez specialist olur aynı prestige class mantıgı bi prestige class almak 123123991293 kere daha avantajlı düz bi class gitmektense. Bunları dengeli kurmak lazım. O kadar büyü bırakmak çok şey de kazandırıyor büyücüye. Sonuçta o büyüleri bi şekilde elde eder o adam Büyü kulesinde yaşıyor alır büyücülerinden itemlar scrollar.
Androner Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 said: eradicator, 14 Haziran 2004 22:21 tarihinde demiş ki: O kadar büyü bırakmak çok şey de kazandırıyor büyücüye. Sonuçta o büyüleri bi şekilde elde eder o adam Büyü kulesinde yaşıyor alır büyücülerinden itemlar scrollar. player's handbook'u aç, specialist wizardları oku...
Apache Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 eradicator tanıdıgım eradicatorse zaten 10 kere okumustur .p[signature][hline]|apache the taksimetre| have no fear,vlad is here! -vlad adama küfür ediyorum 'ohhh ohhhğssss' dio.-blackchaos[/i] allah allah deyip geçer genç osman..
Volfied Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 Ya bilmeyenleriniz var galiba DL in asil basladigini bunlar AD&D lerini oynicaklarken bakiyolar karakterler falan cok hos bi grup olusmus, macera yazalim diyolar, ve AD&D nin sinirlarinin disina cikiyolar. O yuzden yok Raist su level di, yok Tanis Flint i dover falan demeyin, PowerPlay e cevirmeyin su guzel RP ye yatkin seriyi. DL oynanacaksa RP seklinde oynanabilir, zar atiyoom ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR diye bogurulerek degil[signature][hline]Yattım, ağladım, uyuyakaldım Ama once bu foruma baktim!
Grudge Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 walla esasen -bence- oyun oynamaya hiç de uygun bi dünya diil. çünkü zaten herkes her bişeysini biliyo aşşaa yukarı. DM için son derece kısıtlayıcı. ayrıca RP=Arabesk gibi bi yanılgıya düşüyo DL oynayanlar ister istemez... ayrıca konu bilgisayar oyunları üzerine. Bilgisayarda RPG=Hack'n Slash (en kralında bile en kanlı masa üstü oyunundan çooook daha fazla vurdu kırdı oluyo bi kere) olduğundan bu tür çağrışımlar olması çok normal...[signature][hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher
Androner Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2004 said: Apache, 15 Haziran 2004 03:48 tarihinde demiş ki: eradicator tanıdıgım eradicatorse zaten 10 kere okumustur .p hehe, ne diyim? grudge'a DL oynataraktan katılmadığımı gösteriyorum. dediğim gibi DL'nin havasını vermek oyunculara da düşüyor. kural açısından bakarsanız fazla bir fark tabii ki yok. yani human fighter işte ne kurcalıyorsun öyle background falan... veriyorsun feat'ini babalar gibi hem de fazladan 2 tane, 3+int modifier(en az 1) x 4 skill point falan olayı insanları sıkıyor, bir yerlerden sonra çünkü adam bu olayları aşmış 10 küsürüncü level olmuş, almış eline magical itemları öldürmüş düşmanları... ayrıca phb race ve classları da kesmiyor milleti, böyle değişik şeyler istiyor millet, kender falan da kesmiyor, small size, +2 sleight of hand falan bir yere kadar. knightlar da bayıyor, aura of zımbırtı falan... demek istediğim, olaya bu açıdan bakıldığı sürece DL her zaman sıkıcı olacaktır, companionların bile çoğu fighter, ama hepsinin güzel background'u falan var. olay backgroundda başlamalı ve bitmeli. sistem açısından, strateji açısından bakılırsa olmuyor. d&d kitabının bir yerinde demişler bu oyun rp oyunu olduğu kadar aynı zamanda da bir strateji oyunudur diye. zaten strateji düşüncesine sürü sepet (bir şekilde dengeyi bozmadan) class ve race koymuşlar. ama olayın özü o değil backgrounddur. buradan kahrolsun d&d yaşasın saga game rules olayına gelmek istiyorum, ama yapamıyorum çünkü saganın da bazı yanlış bulduğum özellikleri var. ama en azından kural, strateji olayına boğmadan rp'nin önünü açacak bir sistem yapmışlar. bu arada sözüm sadece grudge'a değil. genel bir gözlem bu, aynı şeyleri ben de yapmıyor değilim.
Grudge Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 ben de öyle diyorum zaten. kesmiyo DL oynamak. madem BG de başlayıp bitmeli ne kasıyosun ki oyunla kuralla falan? yaz karakterin hikayesini baştan sona olsun bitsin...[signature][hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher
Androner Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 DL oynayıp oynamamak senin tercihindir, ona bir şey demem. BG ile başlayıp bitmeliyi kendi açından yorumlamışsın, o senin yorumundur. ben karakterimin backgroundunu yazarım, DM'e söylerim o da DL'nin epik havası içerisinde kendince olaylar çıkararak benim karakterimin gelişmesine, değişmesine yardımcı olur (DL oyunu için). ben kendi oyuncularıma böyle yapıyorum, background yazan oyuncuların hepsi de dl havasını (kahramanlık, aşk, çelişkiler vb.) aldılar. çok da güzel oynadık, oyunla kastık anlayacağın. kural ise bambaşka bir olgu, mutlaka gerekli ama kurallar içerisinde boğulmamak, kurallara takılıp kurallar üzerinden karakter yaratmaya çalışmak çok yanlış. dl için önce karakterin bg'si belirlenmeli sonra ona uyan class vb belirlenmeli. sagada kural olmadığı için, olan kuralları da kimse bilmediği için direkt background yazılıp olaya giriliyor (tabii bg yazanlar giriyor)
Sufi Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 death knights of krynn, champions of krynn ve dark queen of krynn serisi o kadar da kötü değildi. hele yapıldığı zamanı ve o dönemdeki başka frp bazlı oyunları düşünürsek (bard tales vs)... ha derseniz ki devamı olur mu, aynı çizgide yenileri yapılamaz mı? derim ki hayır, bu saatten sonra artık yapılsa da çorbanın suyunun suyunun suyu olur.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 [Bu mesaj Sufi tarafından 17 Haziran 2004 01:40 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar