Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dead State - Indie Zombie RPG


axedice

Öne çıkan mesajlar

demoyu denedim, state of decay'in turn-based rpg hali gibi bayağı genel olarak. combat gameplay biraz fallout gibi. fena değil ama tabii daha halledilmesi gereken şeyler var belli, los kesilince combat bitiyor ve ai kovalamıyor insan olsa bile. bir de cursor ile container aramak bıkkınlık verdi, düzeltmeye çalışacaklarmış.

final hali oynanır ama latin uyku müziğinden midir nedir o zombi havasına giremedim pek doğrusu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 9 ay sonra ...
çok kötüymüş lan oyun sorun sadece game engine de değil komple sorunlu..

misal çatışma başlamadan melee silahla 3 kare ilerden vurduğun hedefe turn başladığında vuramaman,yine çapraz karelerden vurmanın imkanı yok (melee silahla).eğilmenin doğrulma hak getire yok öyle bişey.interface o kadar kötü ki anlatamam animasyonlar kütük gibi.buglı pislik bi oyun bulaşmayın 1 dolar fazla bu oyuna..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
Oyunu bitirdim. Şu haliyle pek iyi olduğunu söyleyemem.

Evet, irili ufaklı bazı buglar can sıkıyor ama asıl sorun o değil.

Oyunun temel sorunu çok kolay olması.

Zombiler hiçbir tehdit unsuru oluşturmuyorlar. En başta bile sorun değiller ama oyunun ilerleyen aşamalarında bulduğumuz zırhları ancak critical vurduklarında geçebiliyorlar. İşin kötüsü, sorun olmamaları onlarla uğraşmaya gerek olmadığı anlamına gelmiyor. Diğelim elli tane zombi olan bir bölgeye girince hepsini kesmek gereiyor ve hiçbir tehlikeleri olmadığı için bunu yapmak tamamen sıkıcı bir işe dönüşüyor.

İnsanlar zombilere göre çok daha tehlikeli ama onlar da çok sorun olmuyor. İlk birkaç gün üzerimizde düzgün teçhizat yokken çok tehlikeliler ama oyunun sonlarında bir düzine profesyonel askeri bile rahatça indiriyoruz.

Malzeme sıkıntısı yok. Sıkıntı olmadığı için belli bir aşamadan sonra malzeme toplamak da sıkıcı bir hale geliyor.

Fakat oyunun temeli sağlam. Denge patchleri ve modlar ile zevkli bir oyun haline dönüşebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
demo üzmüştü ama şimdi oynadım da bayağı iyi çıktı oyun, keşke wastedland2'ye değil de buna backer olsaymışım. tuzaklı, kilitli konteynır yok çok şükür rabbime. zırhlar, silahlar mantıklı, dengeli. gereksiz çöp skill dolu değil. grafikler de 2001 oyunu gibi değil de 2007 oyunu gibi en azından. turn-based state of decay gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 ay sonra ...
re-animated sürümü çıkmış tonla combat değişikliği ve yeni mekanların olduğu. arkadan yaklaşınca combat başlatıyor artık zombiler ve armor'da önce mitigation, sonra resistance uygulanıyor (eski fallout modeli yani) ki endgame armor ile dmg almama olayı kalkmış. burst fire da elden geçirilmiş sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Major overhaul of combat balance! Core combat systems have been thoroughly reworked to take advantage of all the data and feedback we’ve gathered over the months since Dead State’s original release. Ranged weapons, melee weapons, armor, special attacks, ally / PC healing, and more have been reworked and carefully tested to create an engaging and challenging combat experience. Even the core combat system has been tweaked so that AC is calculated before damage reduction; this change makes combat more consistent and more fair.
Smarter AI! Medic, Guard, Grenadier, Sniper, and more - New AI behaviors and schemas exist for human enemies, making them more interesting and more challenging to fight! Enemies will notice your presence more quickly and fully utilize all of their tactical options, thrown weapons, and special attacks.
New PC Infection option on New Game menu! Create a new game with PC Infection checked and your character will be as susceptible to infection as your allies are. Carefully manage your antibiotics and change your combat strategies to ensure your own survival!
Hardcore Mode! In Hardcore mode combat becomes more dangerous, allies consume more resources and heal more slowly, and Morale is harder to keep up. Turn on Hardcore, Iron Man, and PC Infection for the ultimate challenge!
Alarms! That’s right - we’ve added alarms to buildings in several areas. Red, blinking lights warn you that there’s an active alarm on a building. Use your Science skill to deactivate an alarm and prevent a looting distraction from becoming a noisy attraction!
New areas and random encounters! Several new levels and random encounters have been added. Make sure to keep an eye out for the Chemical Plant, an area with a unique twist…
New combat sounds and animations! We’ve added new special attack, reloading, and healing animations and sounds. Special attacks feel smoother and more impactful now!
Stability improvements! We’ve rooted out every crash and progress blocking bug to make sure you have the smoothest possible experience. Several popularly requested usability improvements have been added, such as friendly fire confirmation, looting piled up bodies, and an option to toggle Live Shelter movement on and off.
Pathfinding improvements! Both allies and the undead have received major pathfinding adjustments that will reduce lag some people have experienced as well as make movement more consistent and natural.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
reanimated sürümüyle oyun bayağı daha iyi olmuş, zombiler nihayet tehdit haline gelmiş. arkadan yaklaşıp 1-shot çakılamıyor, direkt saldırıyorlar yaklaşınca. sıfırdan başladım, hp'ler bitti tükendi fosur fosur heal basmaktan. hardcore da değil üstelik. eski hali çok kolay gelenler tekrar deneyebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...