axedice Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Ne manyaklığı vardı ki? Gayet sıradan hatta sıkıcı bi karakterdi zevran.
smarthan Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 ben öldürdüydüm onu ilk saldırdığında. ibne olduğu belliydi tipinden :P bu arada ben bu kızla karşılaşmadım nerde vardı ki bu ?
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 3, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2010 Mortis said: gün gelir zevran döner http://3.bp.blogspot.com/_GIKy1oGKYGs/TIiErmXCLaI/AAAAAAAAB5U/QA3gO5ImQ9A/s1600/facepalm.jpg
Remus Mesaj tarihi: Kasım 3, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2010 axedice said: Zevran ve lelianayla birlikte foursome yapılan hatun diil mi bu? nasil ya tuh ben bu hatunla karsilastigimda morriganla isi pisiriyordum, trip atiyordu bi sey yapmaya calisincada
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 5, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2010 Inventory her npc icin class tree'nin yaninda bir de ozel talent tree bulunacakmis
Madcat Mesaj tarihi: Kasım 6, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2010 Mortis said: gün gelir zevran döner abi ahahaaa
siddharta Mesaj tarihi: Kasım 6, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2010 Madcat said: Mortis said: gün gelir zevran döner abi ahahaaa abi ahahahaha beynim yandı
axedice Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Kotakudan bi preview daha gelmiş ama ne preview. said: BioWare is clearly making a play for a wider audience with Dragon Age II, hence the faster combat, the lower camera angles, the more action-packed presentation of content so far. On the console versions you will be tapping buttons for attacks, using six mapped special moves with a combo pulls of the the right trigger and presses of the other three face buttons. That's actually not new, though the motto the BioWare rep shared for this new game did sound like a shift. The creators of the game want to ensure that each button press makes "something awesome happen." http://media.skateboard.com.au/forum/images/awesome13.jpg said: The bigger change, however, is that the game will no longer support an overhead tactical view on any platform. This was an art and combat-design decision, the BioWare rep told me today. Support for that Baldur's Gate-style view forced the artists to design rooms and scenes that didn't have important things on their ceilings and skies — which top-down players wouldn't see. It also forced the designers into an awkward spot where they had to accommodate top-down turn-taking players and behind-the-back action-first players. By catering to the more reckless of those playing styles, the designers were forced to make the game's difficulty fairly low. Making all players play from some sort of from-the-rear camera view alleviates that. But! PC gamers, your version will include a special option to zoom the camera out, just not up. Console gamers won't get that. Bu paragrafın neresini boldlayacağımı bilemedim. Oyunun kolaylığını tps/izometrik ayrımına mı bağlamaları, izometrik kalktı ama deli gibi zoom out var! demeleri mi.. Ama başka bi yerde de yazmışlar zaten fable2 ve borderlands kitlesini yakalamak istiyorlarmış. Bence oyunu ortalama ev hanımına göre değil de gerizekalılara göre hazırlasınlar, böylece halodan bolca oyuncu kapabilirler. http://kotaku.com/5692653/
aquila Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 dam ustunde zevran, vur beline kazmayi simdi Gokhan-chan.
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 bir kac ay once gameplay designer "su anda hardda friendly fire aoe damage yok, sadece nightmarede var... ama degisebilir" diye aciklama yaparken zorluktan bahsetmesinler zaten her seyi zaten "animatorumuz/artistimize daha fazla is dusecekti o yuzden iptal ettik/es gectik" diye acikliyorlar. 1 yilda oyun yapmaya kalkmasaydiniz o zaman. bu arada bioware'in pr buzzwordleri cok eglenceli, "each button press makes something awesome happen.", "Think like a general, fight like a Spartan" DA2 incilerinden... merakla bekliyorum yeni (buyuk ihtimalle ME-spin off) multiplayer shooterlari 11 aralikta aciklanirken neler yumurtlayacaklar
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 bioware PR i cidden cok komik ya, aptal aptal aciklamalar yapiyorlar her konuda, sussalar daha az zarar vericekler ama burda yeni cikardigi oyuna THIS IS THE NEW SHEAAAAT diye trailer yayinliyan bir firmadan soz ediyoruz adsffads axedice said: Bence oyunu ortalama ev hanımına göre değil de gerizekalılara göre hazırlasınlar, böylece halodan bolca oyuncu kapabilirler. (tu)
Sam Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 http://static.pyzam.com/img/funnypics/misc/8.jpg
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 ...ile olmaz, sling animasyonu yuk olur http://instantrimshot.com/
smarthan Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 pff bu oyunuda bok ettiler. me yide etmişlerdi. niye orjinal olduğu gibi bırakmıolar ki
axedice Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Çünkü x oyunu 10 milyon satarken bu oyun sadece 2 milyon satıyor. Yakında büyük firmalardan çıkan bütün oyunlar birbirinin kopyası facebook oyunlarına benzeyecek. Ama en azından pixel huntingle manivela arama derdimiz ortadan kalkacak.
Sam Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2010 tam tersine facebook oyunları pixel hunting'e geri döndü ki. gudik donanımlı dev kitleler oynayabilsin diye yapılan oyunlarla karıştırmamak lazım.
Othranx Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 morriganın hikayesi witch huntta bitmedi onu nasıl yapacaklar peki?
GwindonSurion Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 dragon age'in 1.sine eklenti çıktı mı ? çok uzak kaldım çıktıysa bi oynayim onu bi
Öne çıkan mesajlar