Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dragon Age 2


HellHound

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
Kotakudan bi preview daha gelmiş ama ne preview.

said:
BioWare is clearly making a play for a wider audience with Dragon Age II, hence the faster combat, the lower camera angles, the more action-packed presentation of content so far. On the console versions you will be tapping buttons for attacks, using six mapped special moves with a combo pulls of the the right trigger and presses of the other three face buttons. That's actually not new, though the motto the BioWare rep shared for this new game did sound like a shift. The creators of the game want to ensure that each button press makes "something awesome happen."


http://media.skateboard.com.au/forum/images/awesome13.jpg

said:
The bigger change, however, is that the game will no longer support an overhead tactical view on any platform. This was an art and combat-design decision, the BioWare rep told me today. Support for that Baldur's Gate-style view forced the artists to design rooms and scenes that didn't have important things on their ceilings and skies — which top-down players wouldn't see. It also forced the designers into an awkward spot where they had to accommodate top-down turn-taking players and behind-the-back action-first players. By catering to the more reckless of those playing styles, the designers were forced to make the game's difficulty fairly low. Making all players play from some sort of from-the-rear camera view alleviates that. But! PC gamers, your version will include a special option to zoom the camera out, just not up. Console gamers won't get that.


Bu paragrafın neresini boldlayacağımı bilemedim. Oyunun kolaylığını tps/izometrik ayrımına mı bağlamaları, izometrik kalktı ama deli gibi zoom out var! demeleri mi.. Ama başka bi yerde de yazmışlar zaten fable2 ve borderlands kitlesini yakalamak istiyorlarmış. Bence oyunu ortalama ev hanımına göre değil de gerizekalılara göre hazırlasınlar, böylece halodan bolca oyuncu kapabilirler.

http://kotaku.com/5692653/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir kac ay once gameplay designer "su anda hardda friendly fire aoe damage yok, sadece nightmarede var... ama degisebilir" diye aciklama yaparken zorluktan bahsetmesinler zaten

her seyi zaten "animatorumuz/artistimize daha fazla is dusecekti o yuzden iptal ettik/es gectik" diye acikliyorlar. 1 yilda oyun yapmaya kalkmasaydiniz o zaman.

bu arada bioware'in pr buzzwordleri cok eglenceli, "each button press makes something awesome happen.", "Think like a general, fight like a Spartan" DA2 incilerinden... merakla bekliyorum yeni (buyuk ihtimalle ME-spin off) multiplayer shooterlari 11 aralikta aciklanirken neler yumurtlayacaklar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bioware PR i cidden cok komik ya, aptal aptal aciklamalar yapiyorlar her konuda, sussalar daha az zarar vericekler ama burda yeni cikardigi oyuna THIS IS THE NEW SHEAAAAT diye trailer yayinliyan bir firmadan soz ediyoruz adsffads


axedice said:

Bence oyunu ortalama ev hanımına göre değil de gerizekalılara göre hazırlasınlar, böylece halodan bolca oyuncu kapabilirler.


(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...