Bone Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 eğlenceye açmak isterdim ama pek eğlenceli bir konu da değil. banka kuralları murphy kurallarına benzer, her zaman pesimist sonuçlar sunar. bazı banka kuralları için, 1- abuk saatler kuralı: banka veya banka görevi gören yer, saat 8.30'da açılır, 11.30'da kapanır. öğleden sonra 14.30'da açılır, 15.30'da kapanır. işinizi bu saat dilimleri arasında halledebilmeniz için, mutlaka saat 7.30'da gidip kuyrukta beklemeniz gereklidir. 2- kabin kuralı: bankalarda bolca kabin görürsünüz, 10 tane, 20 tane, 30 tane. fakat bu kabinler hep boştur. 10 tane kabin varsa 4 tanesinde memur vardır, 8 tane kabin varsa 3 tanesinde memur vardır, 5 tane kabin varsa 2 tanesinde memur vardır. 3- sıra numarası kuralı: sıra numarası aldığınızda size düşen numara 300-400 gibi büyük olur oysa o anki kabul edilen sıra 50'lerdedir. saatlerce beklemeniz gereklidir. 4- gittikçe yavaşlama kuralı: 10 tane kabin varsa, en kalabalık zamanlarda sadece 4 memur görev yapar, kalabalık azaldıkça ve sıra ilerledikçe görev yapan memur sayısı da azalır. bir süre sonra 4 memurdan geriye 1 tane kalır, sıra ilerlemesi de gittikçe yavaşlar. 5- işin hallolmaması kuralı: bankayla işinizi bitirirseniz, ve bankadan alacağınız makbuzu başka bir yerde kullanacaksanız, bu yere makbuzu vermek için gittiğinizde tam da siz vardığınızda kapıyı kapatırlar kilitlerler. işiniz o gün hallolmaz. bonus: murphy's law: Anything that can go wrong, will go wrong. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Friedman Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Bone said: 2- kabin kuralı: bankalarda bolca kabin görürsünüz, 10 tane, 20 tane, 30 tane. fakat bu kabinler hep boştur. 10 tane kabin varsa 4 tanesinde memur vardır, 8 tane kabin varsa 3 tanesinde memur vardır, 5 tane kabin varsa 2 tanesinde memur vardır. 3- sıra numarası kuralı: sıra numarası aldığınızda size düşen numara 300-400 gibi büyük olur oysa o anki kabul edilen sıra 50'lerdedir. saatlerce beklemeniz gereklidir. 4- gittikçe yavaşlama kuralı: 10 tane kabin varsa, en kalabalık zamanlarda sadece 4 memur görev yapar, kalabalık azaldıkça ve sıra ilerledikçe görev yapan memur sayısı da azalır. bir süre sonra 4 memurdan geriye 1 tane kalır, sıra ilerlemesi de gittikçe yavaşlar. kesinlikle doğru. eşşek gibi sıra varken hele 3 tane adam çalışmasına oldum olası gıcığımdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 izmir'in merkez ilçelerinden birindeki ziraat bankasında numarataj cihazı yok, direk kuyruğa giriliyo sucks olsa iyi gene. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 said: 1- abuk saatler kuralı: banka veya banka görevi gören yer, saat 8.30'da açılır, 11.30'da kapanır. öğleden sonra 14.30'da açılır, 15.30'da kapanır. işinizi bu saat dilimleri arasında halledebilmeniz için, mutlaka saat 7.30'da gidip kuyrukta beklemeniz gereklidir. 14.30'da açılan banka mı kaldı, düzgün bankalarla çalışırsanız öğlen tatilinde de iş halledebilirsiniz. said: 2- kabin kuralı: bankalarda bolca kabin görürsünüz, 10 tane, 20 tane, 30 tane. fakat bu kabinler hep boştur. 10 tane kabin varsa 4 tanesinde memur vardır, 8 tane kabin varsa 3 tanesinde memur vardır, 5 tane kabin varsa 2 tanesinde memur vardır. Bütün gün 10 kabin memuru mu çalıştıracak adamlar? Daha az yoğun bir yerde işinizi halledin. said: 3- sıra numarası kuralı: sıra numarası aldığınızda size düşen numara 300-400 gibi büyük olur oysa o anki kabul edilen sıra 50'lerdedir. saatlerce beklemeniz gereklidir. Farklı işlem grupları var fark ettiyseniz, sıranız 50 ise sizin işlem grubu en fazla 100'de falan olur (ki hiç rastlamadım öyle bir duruma). En olmadı kartınızla alın fiş numarasını. said: 4- gittikçe yavaşlama kuralı: 10 tane kabin varsa, en kalabalık zamanlarda sadece 4 memur görev yapar, kalabalık azaldıkça ve sıra ilerledikçe görev yapan memur sayısı da azalır. bir süre sonra 4 memurdan geriye 1 tane kalır, sıra ilerlemesi de gittikçe yavaşlar. Böyle bir şey yok, en yoğun saatte bankaya gittiğimde içinde memur olmayan kabin görmedim henüz. En yoğun saatte gitmek hata zaten. said: 5- işin hallolmaması kuralı: bankayla işinizi bitirirseniz, ve bankadan alacağınız makbuzu başka bir yerde kullanacaksanız, bu yere makbuzu vermek için gittiğinizde tam da siz vardığınızda kapıyı kapatırlar kilitlerler. işiniz o gün hallolmaz. Zaman ayarlamasını yanlış yapıp bankaya alakasız bir saatte giderseniz sonrasında da işiniz hallolmaz tabi. Bonus: İnternet bankacılığı diye bir şey var, ATM diye bir şey var, teknolojiye aşina olun pls. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Alıntı sistemimin de manidar olduğunu umuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Farinal Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 daha bu sabah 1 saat içinde 3 bankaya girdim ve 1 saat içinde total 3 bankayla işim bitti siz nası bankalarla şubelerle çalışıyorsunuz lol üstüne çay ikram ettiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Abi ne teknolojisinden bahsediyosunuz, tüm bankalar min. insan çalıştırmak adına yaptıkları telefon bankacılığında absürd absürd menüler koyuyor, hiç bi yerine ulaşamıyorsunuz, dakikalarca telefon başında kıvrandırıyor. birebir iletişim olmayan bir ortamda nasıl güven sağlanabilir ki. hayatta ne için çalışıyoruz para için, paramız nerde bankada? telefon sekreteriyle halletmek zorunda mıyım tüm işimi. Ayrıca internette yapılan işlemlerde yazdığım numaraları 3453 kere tekrar etmek bana göre değil, ağzımdan çıkacak bankacı yapacak. üstelik bir çok işlem için bankanıza gitmelisiniz diyor. En basitinden internet bankacılığıma kayıtlı telefon numaramı değiştirmek için nüfus cüzdan fotokopisiyle bankadan fax çektirtmeniz gerekiyo diyo bu mu teknoloji? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Farinal Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 garanti internet ve telefon bankacılığıyla da max 15dk da her işimi hallederim. hsbc ve ykb de aynı şekilde kolaydır. harbi siz beceriksizsiniz bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Şifreni öğrenen birisi fotokopiye falan ihtiyaç duymadan telefon numaranı, bütün bilgilerini değiştirse daha iyi yani? İnternet bankacılığı ile bankada yapacağınız işlemlerin büyük bir kısmını yapabiliyorsunuz, telefonla uğraşmanız daha büyük zahmet. Hayır daha komiği, bankaya gitmeye, orada sıra beklemeye üşenmiyorsunuz da 2 tane numarayı kenara yazmaya mı üşeniyorsunuz? Bankacılık sistemine karşı bir nefretim olsa da çıkıp düşüncesizce yorumlar yapmayın; adamlar internet bankacılığını iyi kotarıyor. P.s: Garanti ve İş Bankası için konuşuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Friedman Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 internet bankacılığı olmasa zaten vay halimize. teyzeler amcalar yüzünden sıra oluşuyo zaten genelde bankalarda. çok yavaşlar bir de teknolojiden haberleri yok. tamamen sinir krizi geçirmelik. Hele ki ptt ile iş olursa yandık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 İnternet bankacılığına uzanan diller kopsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 ARKADAŞLAR İNTERNET İCAT EDİLDİ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 bilmeyenler olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 abi yapmayın gözünüze seveyim, 3454 tane soru soruyor, sesle teyit ediyor ben olup olmadığımı, hala daha nasıl kimliğinizle gitmelisiniz diyo, onu geçtim fax nedir fax mı kaldı? şifremi öğrenen biri 43564645$ ımı transfer edicek onu değiştirmesi mi bu kadar güvenlik kapsamında. + her bankanın iyisi kötüsü var tercih konusunda haklısınız ancak zorunlu olarak kullanmak durumunda olduğum bankalar var yani o bağlamda gelip alıntı yaparak hepsini çürütmen çok sempatizan durmuş ben ona sitem ediyorum. kolaylıklarını tartışmıyoruz zaten burada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Öyle gözüküyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Fax mı kaldı derken dalga geçtiğini umuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 her boka murphy kanunu demek moda oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 v.2 de telepati ile teyit edeceklermiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Friedman Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 ben şey istiyorum bankalardan. mesela internetten cep telefonumu güncellemek istiyorum yok efendim neymiş gidip bankada sıra bekliyicekmişiz. Lan zaten ev telefonum kayıtlı iki dakka ara efendim böyle böyle telefonunuzu dğeiştirmek istiyorsunuz teyit ediyormusunuz de hallediyim işimi dandik bir telefon numarası için bu kadar işkence çektirmek niye yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Farinal Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 bankalarda yapılan her işlem SİZİN güvenliğiniz için yapılıyor yoksa evil kapitalist patronlar ahahaha fakirler uğraşsın diye güldüğü için değil. direk 2 dakkada yapın işte yuaa diye ağlamak bir çocuğun arabada ama ehliyet kemeri takmadan öne oturabilir miyim yuaaa??? demesi ile aynı olgunlukta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rcknrll Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 ZaugnaKhaldun said: İş Bankası . /agree İş Bankasının internet şubesi gayet iyidir. (tu) Bkz İş Bankası reklamları da gayet iyidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Farinal said: bankalarda yapılan her işlem SİZİN güvenliğiniz için yapılıyor yoksa evil kapitalist patronlar ahahaha fakirler uğraşsın diye güldüğü için değil. direk 2 dakkada yapın işte yuaa diye ağlamak bir çocuğun arabada ama ehliyet kemeri takmadan öne oturabilir miyim yuaaa??? demesi ile aynı olgunlukta yani 10 reyon koyup 2sini aktif tutmak "BİZİM! güvenliğimiz için" mi yapılıyor? 10 reyondan sadece 2-3 tanesinin açık olmasını eleştirince de ehliyet kemersiz önde oturmak isteyen bir çocukla mı eş tutuluyoruz? sevdim bak bu işi. iyiymiş. ZaugnaKhaldun said: düzgün bankalarla çalışırsanız Bütün gün 10 kabin memuru mu çalıştıracak adamlar? fark ettiyseniz Zaman ayarlamasını yanlış yapıp bankaya alakasız bir saatte giderseniz İnternet bankacılığı diye bir şey var, ATM diye bir şey var, teknolojiye aşina olun bu da iyiymiş. yakından birisinin bankada çalışanı olan kişiler var sanırım haraslamış millet :D her şey bizim suçumuz gibi gösterilmiş. mesela bankada 10 reyondan 2si açıksa bizim suçumuz, bankanın içi kalabalıksa bizim suçumuz, sıra çok yavaş ilerliyorsa yine bizim suçumuz :D bankadaki işlerdeki durumdan bahsederken "atm diye bişi var" diye atar yapmak gereksiz kaçmış :) atm var, internet bankacılığı var onu biliyoruz zaten de burda "eleştirilen" bankadaki "murphy kuralı durumları". yazı onun üstüne oldu. ona benzer can sıkıcı olaylar. sarcasmdan anlamayan nesile aşina değiliz :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Farinal Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 reyon? lol ben bilgi değişikliklerinden bahsediyordum. veznelerin kapalı olması senin bankanın şubesinde çalışanların mallığı. benim çalıştığım hiçbir şubede böyle bir şey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Farinal said: veznelerin kapalı olması senin bankanın şubesinde çalışanların mallığı. tamam işte ben de o mallığı eleştiriyorum. bunda bir sorun var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Farinal Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 düzgün seçim yapcaksın o zaman Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar