dreagloth Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 fp ile normal iniyor, sabaha oynarım artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 ai cok boktan olmuş ya :( kurt spawn noktasına bounty koydum, cleric gitti o tarafa dogru kurt saldırdı buna, ranger geldi uzaktan aha dedim yardım edecek clerice, gitti binaya vurmaya başladı yanında cleric ölürken :( eh yani ne diyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 "My provess is unmatched" gibi bir cümle duymak istemiştim, olmadı =/ Ölene kadar yorumda çok az bulunuyorlar. Level atlayınca bazen. Sessizleşmiş oyun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 intro basladı,i koptum anında hemen alttablıyımde patiye intro 10 numara yazıyım dediyodumki, ilerledikce dahad koptum. son kararım 13.7'dir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 aha inmiş benimkide hemen yüklüyoruz hadi 2006 nın directx ini yüklemeye çalışıyor bende ağustos release var sapıttı alet. XP Japonca diyemi acep Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 olmamış bence. ilk görevi yapana kadar anam agladı, gelir ve giderler arasnda ucurum var. bi upgrade yapana kadar 2 heronuz ölüyo onları resleyene kadar 2 bina gidiyo :E bide o ogreler ne oyle ya offf ikişer üçer geliyolar, tutmak cok zor, aşırı güçlüler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2009 şimdi oyun genel olarak olmuş, ilkine sadık ve sadece ilerletilmiş aynı mantıkta olaylar. gamey olaylar kısılmış marketplace & trading post spam gibi. amma velakin en kritik öneme haiz iki olayı kaldırmışlar gördüğüm: binaları vergi ve tamir rotasından çıkaramıyorsunuz. (çok aradım ama bulamadım seçenek) haliyle aptal köylüler kendi evlerini tamir ederken lvl 3 market yıkılıyor, load dışında şansınız kalmıyor. eski oyunda bunları ayarlamadan bazı bölümler geçilemiyordu, burada direkt yatıyor krallığınız göz göre göre. vezirinizi seslendiren adamın geri dönmesi süper olmuş, diğer bütün heroların da replikleri korunmuş ama seslendirenleri maalesef zayıf buldum. "i am meltiiiiiiing!" deniyor ama diyen adam olmamış. :/ ama yukarıda dediğim vergi ve tamir olayını geri koyarlarsa oyun iyi, koymazlarsa saç baş yolmaktan oynanır mı bilmiyorum. çünkü haritanın öbür ucuna ev kuruyor köylüler ve onu tamire gidiyor illa ki. tax collector da illa ki oraya kadar yürüyor. e bölümü kazanmakla kaybetmek zaten vergiyi verimli toplayıp tamiri doğru binalara odaklamaya bağlı genelde. yok cidden çıldırmak işten değil, tek bir çivi çakmadan dünyanın öbür ucuna yürüyüp gebermek dışında bir işe yaramıyor köylüler. yaratıklar aynı binayı genklerse geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 evet sayısız balcksmith ve market place kaybettim. ama oynanırki bu oyun, yerim ben bunu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 lan oyun hata veriyor acılmıyor offf niye hep benim basıma gelir bunlar. Bıktım gigabyte anakartından da ati senden de. Bundan sonra amd bana uzak allaha yakın olsun abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaCk Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 ya ben bu majesty gold edition u defalarca bitirdim (5-6kez)gerçekten güzel bi oyundu.şimdi yorumlarınızı görünce üzüldüm işallah tam versiyonu düzgün çıkar ne diim bi efsane daha yok olmasın. ps. ilk oyunda da salaklar birbirine yardım etmek yerine ödüle dalıyolardı deli oluyodum bunca sene sonra aynısını yapmışlarsa gerçekten ayıp ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 İlk oyun hala yüklü bende. Birden fazla kişi ödüle dalarken düşman birine saldırırsa sadece saldırılan kişi dönüp karşılık veriyor. Yenisinde de çok birşey farketmemiş gibi. Bunların web sitesinde yazdığına göre kahramanları dört kişilik bir partide toplayabiliyormuşuz. Ana oyunda o özellik olursa herhalde topluca reaksiyon verirler diye umuyorum. Diğer türlü bir rogue'un paladine yardım etmeye çalışmaması bir derece anlaşılır bir durum. Bunun yanında çoğu noktada ilk oyunun havası duruyor veyahut geliştirilmiş. Vezir duruyor, binalar ve karakterler duruyor. Grafikler çok eski gözüküp gözü yormuyor. Upgrade seçenekleri duruyor, hatta sayıları artmış sanırım. Mesela ranger çıkarttıktan sonra gereksinimleri karşılayıp Beastmaster'a çevirebiliyoruz diye gördüm. Düşmanların verdikleri zararlar çeşitlenmiş. Dev olanları karakterleri geri uçuruyor mesela. Ama ama savaşırken ara muhabbet için söyledikleri şeyleri yitirmişler gibi duruyor. Ki buna gayet önem veriyordum ben. Bu bayağı kötü olmuş. İlk oyunlar bayağı zordu. Küçük detay şeyler yaparak zaferi çalmak gerekiyordu. Yukarıda bahsedildiği gibi bazı detay şeyler atlanmış. Tamir, vergi gibi şeyler dahada kaosa sürüklenmiş. Oyun çıkana kadar detayları elden geçirseler tadından yenmez yinede. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 party kurmak için lvl 2 inn gerekiyor, ama 75 günlük oyunda lvl 2 inn yapamadım. neden? köylülerim sağolsunlar artvin'de yeldeğirmeni tamir ettiler paso. ben zor bölümler nasıl geçilir bilmiyorum cidden oyun böyle çıkıyorsa. flag koyarak iş bitmiyor çünkü, hiçbir binanızı koruyamıyorsunuz. defend flag'in de faydasını göremedim doğrusu. meteor swarm yok oyunda, firestorm araştırdım ama gene rat kaynıyordu etraf, aoe olarak aynı işi görüyor mu anlamadım. görmüyorsa çok sakat, 3287648715627895613651 tane fare etrafta koşturdu 6 tane lvl 15 wizard non-stop bombalarken. neyse bu gene birşey düşünülür ama kaç kere facepalm ve load yaptım haddi hesabı yok sarayın 5 metre ötesindeki binalarım tamir edilmediği için. hele trading post ve temple'lar tam bir hayal. haa bir de yazmayı unutmuşum: ilk oyunda sadece yeni hero çağırdığınız zaman hero nüfus artışına bağlı olarak yeni house kuruluyordu. burada ise görünen o ki tümüyle kendliğinden yerden ev ve yeldeğirmeni bitiyor. yıkılınca yeniden çıkıyor başka bir yerde, haliyle tamir ve vergi olayının belini doğrultamıyorsunuz bunlar devamlı yıkılsa bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 2. bölümü geçene kadar hakkaten 10 sene yaşlandım bayagı bi terslik var oyunda, su binayi koruyun diye bounty koyuyorum, kimse sallamiyo, ne bir hero gidiyo korumaya, ne de bi köylü gidiyo repair etmeye. zorlanınca easyde oynayayım bari dedim, malesef zorluk derecesi yok, inşallah tam sürümde olur böyle şeyler. ogreler mi cok güclü, herolar mı ezik anlayamadım. graveyarddan hero toplamaktan ekonomimi bi türlü düzeltemedim, zaten tax collector dag bayır kafasına göre geziyo :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Biraz daha oynadım. Bence heroların tepki vermeme sorunları her santimde ayrı bir savaş olmasından kaynaklanıyor. Başta sadece ogreler ve uçan hergeleler saldırırken kahramanlar iyi reaksiyon verebiliyorlar. Kalenin önüne trade post ve kule kurdum. Gelen ogrelerin başına ödül koyup, arkadan lairlerini yıktırabildim. Herkes koordineli çalıştı. Fakat sonra minik minik göze başta çarpmayan bir istila başlıyor. Fareler ve undeadler akıyor. O noktada lairleri sırayla temizleyemediysen olay kopuyor zaten. Bölüme defans haritası diye gaz vererek sokuyorlar halbuki bariz rush haritası. Snake lair, ogre, undead ve bearman lairlerini çıkış sıralarıyla kalabalık yapmadan temizlemek lazım heh. Undeadler içeri akıp, bearmanler çıkmaya başladı mı herolar ödül değil can derdine düşüyorlar. Hangi bina neden yıkıldı görülmüyor bile. İlk oyunda da böyleydi, cephe diye bir kavram olmadığı için her duvar kenarı savaş meydanı oluyor. Fakat burada düşmanların sayısı artıp verdikleri zarar azalmadığı için kıyamet kopmuş. Bölümde de zaten zamanında gerekli upgrade ve sayı üstünlüğü sağlanmadığı sürece gelen yeni düşman asla zamanında indirilemiyor. Harita değişmediği için çok iyi bilip plan yapmak gerekecek sanırım. Tapınak ve trade post yerlerini savunmaya çalışmakta işin cabası. Yabancı forumlarda çok güzel bir yorum gördüm. "Demo berbat fakat bölüm seçimi olarak." Tutorialdan sonra daha taktik geliştiremeden cehennem kapısını tutmaya çalışmak biraz uçuk olmuş. Rahat bir attack haritası olsaydı oyunun özelliklerini kaos altında incelemek zorunda kalmasaydık daha iyi olurdu bence. Eskisi kadar zor yaptık demek için böyle yaptılar belki ancak durum böyleyse para toplamadaki, ev kurulmasındaki sıkıntılar giderilmeden her haritada bu kaosla zevk almak zor olacak heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 o bölüm dayanamayalım dıey yapılşmış bi bölüm. "dayanamıyoruz ffs" demekı sacma bence. artık evleri sallayayım boşvir diye bişey yok, cunku evlerden bonus peasant geliyo, fazla peasant fazla repair. Oh miss, ayrıca eskisine gore daha fazla para veriyolar. biraz tower abanmak gerekiyo ki tax colectorlar rahat etsi,n yol ortasında farelere ölmesinler. Ogre'lar cok sorun değilde, vampirler sorun. Bearmanleri bile dövüyosun elinde sonunda bi cucenın bi warrior'ın eline düşüyolar, arkadan dps kıtır kıtır indiriyo, ama vampirler öle değil ağlatıyolar. o bölümden mümkün olduğunca hızlı lairları gtemizlemye bakın, özellikle güney ve güney batıdaki ogre lairlarını temizlerseniz cok rahat ederseniz. doğuda bi bearman lair'ı var, bi tanede kuzey batıda var sanırım. onlardan en azınıdna birini indirmezseniz bearmanler gelmeden cok yorar. party iyi güzel ama, kulak cubuğu almaya beraber gidince herolar, zaman kaybı oluyo gibi geldi bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Demo degil mi su anda ? Dengesizlikler biraz goz ardi edilebilir eger oyleyse. Muhtemelen baya bir fixler gelecektir. HoMM 5 de ilk demosunda falan cok berbatti, simdi canavar oyun oldu expansionlarla v.s. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Homm 5 releasedede kötüydü zaten abi expensionla ırklar falan zevkli oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Dayanamamak için koyulan bölüm bir demo için yanlış bir seçim olmuş dimek istedim bende ._. Çünkü en başından harita kontrol altında tutulmazsa mikro işlemler yapmak gereken yerlerde AI'ye kurban gidilebiliyor. Oyun bence olmuş fakat demodan az buçuk feedback almaları lazım ki tadından yenmesin. Saç baş yoldurur yoksa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ben&Jerry's Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 indirmeye basladim umarim kotami bosuna asmiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ben&Jerry's Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 ai de ufak tefek sorunlar var 2. bolum zorlandi 40 dk dayanabildim o dwarflardan bina tamir bidi bidi sini almak gerekiyomus Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 wizardsız oynuyorum ben, herolar biraz yavaş kacıyo, serpentler ve skeleton archer/sniperlar tıkır tıkır avlıyo wizardları gibi geldi bana. iki priestess'da oldukca iyi.ç Hatta tier 2 diye tanımlıyabileceğim herolar genel olarak basarılı, elfler dısında. Dwarflar lvl 8-10 warrior modunda cıkıyolar kaleden zaten, üstüne stun falan magic resist derken saane. rogue ve warrior guildi diktim iki tane 2 tanede cleric, miss gibi gecinip gittim. Rogue'lar pest control tam. fare mare bırakmıyolar. bölümün sonunda aggro aldığımı direk kacıyolar güclü yaratıkalrdan, dönüp köyde fare temizliyolar iyi oluyo. rogue'lar bide eskisi gibi değil baya iyiler özellikle lvl atlayınca, iyi dps yapıyolar. party kullanmak manasız o bölümde bence, daha oncede dediğim gibi, tuvalete bile 4 kişi gidince cok iş gücü kaybı oluyo. Köyden indim şehire gibi oluyolar. Campaign'de güclü ejderlere kalele saldırmak için party cok iş yapar ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2009 wizard'ların kritik noktası lvl 5, magic shield alıyorlar ve kolay ölmüyorlar sonra. onların dmg'siyle bearman ve ogre indirebildim ancak, melee'ye karşı filan dayanıklılar. agrela temple de res büyüsü veriyor, o çok işe yaradı 750 gold. hero mezarlığa gitmeden canlandırıyorsunuz onunla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Eylül 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2009 oyun ne zaman cıkıyor ya Demo calısmadı cıldırıcam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2009 res olmadan baya zor olur evet, baska vampirlere krypta büyüsnden atıyodum ama bi noktadan sonra para yetişmiyo cok geliyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Eylül 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2009 Release: Sep 18, 2009 Diyor Gamespot, ne kadar doğru tartışılınır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar