Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Majesty 2


Sam

Öne çıkan mesajlar

şimdi oyun genel olarak olmuş, ilkine sadık ve sadece ilerletilmiş aynı mantıkta olaylar. gamey olaylar kısılmış marketplace & trading post spam gibi. amma velakin en kritik öneme haiz iki olayı kaldırmışlar gördüğüm:

binaları vergi ve tamir rotasından çıkaramıyorsunuz. (çok aradım ama bulamadım seçenek) haliyle aptal köylüler kendi evlerini tamir ederken lvl 3 market yıkılıyor, load dışında şansınız kalmıyor. eski oyunda bunları ayarlamadan bazı bölümler geçilemiyordu, burada direkt yatıyor krallığınız göz göre göre.

vezirinizi seslendiren adamın geri dönmesi süper olmuş, diğer bütün heroların da replikleri korunmuş ama seslendirenleri maalesef zayıf buldum. "i am meltiiiiiiing!" deniyor ama diyen adam olmamış. :/

ama yukarıda dediğim vergi ve tamir olayını geri koyarlarsa oyun iyi, koymazlarsa saç baş yolmaktan oynanır mı bilmiyorum. çünkü haritanın öbür ucuna ev kuruyor köylüler ve onu tamire gidiyor illa ki. tax collector da illa ki oraya kadar yürüyor. e bölümü kazanmakla kaybetmek zaten vergiyi verimli toplayıp tamiri doğru binalara odaklamaya bağlı genelde.

yok cidden çıldırmak işten değil, tek bir çivi çakmadan dünyanın öbür ucuna yürüyüp gebermek dışında bir işe yaramıyor köylüler. yaratıklar aynı binayı genklerse geçmiş olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben bu majesty gold edition u defalarca bitirdim (5-6kez)gerçekten güzel bi oyundu.şimdi yorumlarınızı görünce üzüldüm işallah tam versiyonu düzgün çıkar ne diim bi efsane daha yok olmasın.
ps. ilk oyunda da salaklar birbirine yardım etmek yerine ödüle dalıyolardı deli oluyodum bunca sene sonra aynısını yapmışlarsa gerçekten ayıp ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk oyun hala yüklü bende. Birden fazla kişi ödüle dalarken düşman birine saldırırsa sadece saldırılan kişi dönüp karşılık veriyor. Yenisinde de çok birşey farketmemiş gibi. Bunların web sitesinde yazdığına göre kahramanları dört kişilik bir partide toplayabiliyormuşuz. Ana oyunda o özellik olursa herhalde topluca reaksiyon verirler diye umuyorum. Diğer türlü bir rogue'un paladine yardım etmeye çalışmaması bir derece anlaşılır bir durum.

Bunun yanında çoğu noktada ilk oyunun havası duruyor veyahut geliştirilmiş. Vezir duruyor, binalar ve karakterler duruyor. Grafikler çok eski gözüküp gözü yormuyor. Upgrade seçenekleri duruyor, hatta sayıları artmış sanırım. Mesela ranger çıkarttıktan sonra gereksinimleri karşılayıp Beastmaster'a çevirebiliyoruz diye gördüm. Düşmanların verdikleri zararlar çeşitlenmiş. Dev olanları karakterleri geri uçuruyor mesela. Ama ama savaşırken ara muhabbet için söyledikleri şeyleri yitirmişler gibi duruyor. Ki buna gayet önem veriyordum ben. Bu bayağı kötü olmuş.

İlk oyunlar bayağı zordu. Küçük detay şeyler yaparak zaferi çalmak gerekiyordu. Yukarıda bahsedildiği gibi bazı detay şeyler atlanmış. Tamir, vergi gibi şeyler dahada kaosa sürüklenmiş. Oyun çıkana kadar detayları elden geçirseler tadından yenmez yinede.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

party kurmak için lvl 2 inn gerekiyor, ama 75 günlük oyunda lvl 2 inn yapamadım. neden? köylülerim sağolsunlar artvin'de yeldeğirmeni tamir ettiler paso.

ben zor bölümler nasıl geçilir bilmiyorum cidden oyun böyle çıkıyorsa. flag koyarak iş bitmiyor çünkü, hiçbir binanızı koruyamıyorsunuz. defend flag'in de faydasını göremedim doğrusu.

meteor swarm yok oyunda, firestorm araştırdım ama gene rat kaynıyordu etraf, aoe olarak aynı işi görüyor mu anlamadım. görmüyorsa çok sakat, 3287648715627895613651 tane fare etrafta koşturdu 6 tane lvl 15 wizard non-stop bombalarken. neyse bu gene birşey düşünülür ama kaç kere facepalm ve load yaptım haddi hesabı yok sarayın 5 metre ötesindeki binalarım tamir edilmediği için. hele trading post ve temple'lar tam bir hayal.

haa bir de yazmayı unutmuşum: ilk oyunda sadece yeni hero çağırdığınız zaman hero nüfus artışına bağlı olarak yeni house kuruluyordu. burada ise görünen o ki tümüyle kendliğinden yerden ev ve yeldeğirmeni bitiyor. yıkılınca yeniden çıkıyor başka bir yerde, haliyle tamir ve vergi olayının belini doğrultamıyorsunuz bunlar devamlı yıkılsa bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2. bölümü geçene kadar hakkaten 10 sene yaşlandım

bayagı bi terslik var oyunda, su binayi koruyun diye bounty koyuyorum, kimse sallamiyo, ne bir hero gidiyo korumaya, ne de bi köylü gidiyo repair etmeye.

zorlanınca easyde oynayayım bari dedim, malesef zorluk derecesi yok, inşallah tam sürümde olur böyle şeyler.

ogreler mi cok güclü, herolar mı ezik anlayamadım. graveyarddan hero toplamaktan ekonomimi bi türlü düzeltemedim, zaten tax collector dag bayır kafasına göre geziyo :S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Biraz daha oynadım. Bence heroların tepki vermeme sorunları her santimde ayrı bir savaş olmasından kaynaklanıyor. Başta sadece ogreler ve uçan hergeleler saldırırken kahramanlar iyi reaksiyon verebiliyorlar. Kalenin önüne trade post ve kule kurdum. Gelen ogrelerin başına ödül koyup, arkadan lairlerini yıktırabildim. Herkes koordineli çalıştı. Fakat sonra minik minik göze başta çarpmayan bir istila başlıyor. Fareler ve undeadler akıyor. O noktada lairleri sırayla temizleyemediysen olay kopuyor zaten. Bölüme defans haritası diye gaz vererek sokuyorlar halbuki bariz rush haritası. Snake lair, ogre, undead ve bearman lairlerini çıkış sıralarıyla kalabalık yapmadan temizlemek lazım heh. Undeadler içeri akıp, bearmanler çıkmaya başladı mı herolar ödül değil can derdine düşüyorlar. Hangi bina neden yıkıldı görülmüyor bile. İlk oyunda da böyleydi, cephe diye bir kavram olmadığı için her duvar kenarı savaş meydanı oluyor. Fakat burada düşmanların sayısı artıp verdikleri zarar azalmadığı için kıyamet kopmuş. Bölümde de zaten zamanında gerekli upgrade ve sayı üstünlüğü sağlanmadığı sürece gelen yeni düşman asla zamanında indirilemiyor. Harita değişmediği için çok iyi bilip plan yapmak gerekecek sanırım. Tapınak ve trade post yerlerini savunmaya çalışmakta işin cabası.
Yabancı forumlarda çok güzel bir yorum gördüm. "Demo berbat fakat bölüm seçimi olarak." Tutorialdan sonra daha taktik geliştiremeden cehennem kapısını tutmaya çalışmak biraz uçuk olmuş. Rahat bir attack haritası olsaydı oyunun özelliklerini kaos altında incelemek zorunda kalmasaydık daha iyi olurdu bence. Eskisi kadar zor yaptık demek için böyle yaptılar belki ancak durum böyleyse para toplamadaki, ev kurulmasındaki sıkıntılar giderilmeden her haritada bu kaosla zevk almak zor olacak heh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o bölüm dayanamayalım dıey yapılşmış bi bölüm.

"dayanamıyoruz ffs" demekı sacma bence.
artık evleri sallayayım boşvir diye bişey yok, cunku evlerden bonus peasant geliyo, fazla peasant fazla repair. Oh miss, ayrıca eskisine gore daha fazla para veriyolar.

biraz tower abanmak gerekiyo ki tax colectorlar rahat etsi,n yol ortasında farelere ölmesinler.

Ogre'lar cok sorun değilde, vampirler sorun. Bearmanleri bile dövüyosun elinde sonunda bi cucenın bi warrior'ın eline düşüyolar, arkadan dps kıtır kıtır indiriyo, ama vampirler öle değil ağlatıyolar.

o bölümden mümkün olduğunca hızlı lairları gtemizlemye bakın, özellikle güney ve güney batıdaki ogre lairlarını temizlerseniz cok rahat ederseniz. doğuda bi bearman lair'ı var, bi tanede kuzey batıda var sanırım. onlardan en azınıdna birini indirmezseniz bearmanler gelmeden cok yorar.

party iyi güzel ama, kulak cubuğu almaya beraber gidince herolar, zaman kaybı oluyo gibi geldi bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dayanamamak için koyulan bölüm bir demo için yanlış bir seçim olmuş dimek istedim bende ._. Çünkü en başından harita kontrol altında tutulmazsa mikro işlemler yapmak gereken yerlerde AI'ye kurban gidilebiliyor. Oyun bence olmuş fakat demodan az buçuk feedback almaları lazım ki tadından yenmesin. Saç baş yoldurur yoksa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

wizardsız oynuyorum ben, herolar biraz yavaş kacıyo, serpentler ve skeleton archer/sniperlar tıkır tıkır avlıyo wizardları gibi geldi bana.

iki priestess'da oldukca iyi.ç Hatta tier 2 diye tanımlıyabileceğim herolar genel olarak basarılı, elfler dısında.

Dwarflar lvl 8-10 warrior modunda cıkıyolar kaleden zaten, üstüne stun falan magic resist derken saane.

rogue ve warrior guildi diktim iki tane 2 tanede cleric, miss gibi gecinip gittim. Rogue'lar pest control tam. fare mare bırakmıyolar. bölümün sonunda aggro aldığımı direk kacıyolar güclü yaratıkalrdan, dönüp köyde fare temizliyolar iyi oluyo.

rogue'lar bide eskisi gibi değil baya iyiler özellikle lvl atlayınca, iyi dps yapıyolar.

party kullanmak manasız o bölümde bence, daha oncede dediğim gibi, tuvalete bile 4 kişi gidince cok iş gücü kaybı oluyo. Köyden indim şehire gibi oluyolar.

Campaign'de güclü ejderlere kalele saldırmak için party cok iş yapar ama.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

wizard'ların kritik noktası lvl 5, magic shield alıyorlar ve kolay ölmüyorlar sonra. onların dmg'siyle bearman ve ogre indirebildim ancak, melee'ye karşı filan dayanıklılar.

agrela temple de res büyüsü veriyor, o çok işe yaradı 750 gold. hero mezarlığa gitmeden canlandırıyorsunuz onunla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...