Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cataclysm class detayları açıklanıyor


blazkowicz

Öne çıkan mesajlar

iyide abicim anamadim
shamanin bi tane insta shocku war
kosarken cast edebildigi
bi tanede hotu war
adamlar ozetle size tek tek hot vercemizi 2 dakkada bir iki normal buyunuzu hot olarak atin demis
duyanda sanki artik kosarak surekli cast yapicaz sanir
ki 2 maximum 3 buyu atarsin kosarken
warlock butun dotlarini ksoarak atiyo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Spirit Link will likely be worked back into deep Restoration in some form. The idea is that you will be able to link targets together so they share damage. When we had previously tried to implement Spirit Link, it was hard to balance and a little confusing. However, we really liked the concept -- and so did players -- so we are trying to bring it back.


asıl bunu getirebilirlerse çok güzel olur. wotlk beta da tam oturtamadılar yerine riptide getirdiler, bakalım düzenleyebilecekler mi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence cok iyi op gibi görünen yeniliklere aldanıp hemen rerollemeyin derim yeni class lara. Çünkü blizzard cok kere sunu sunu getirecez deyip getirmedi WOTLK de.Veyada kötü dedigin class a ekler bişeyler son anda degisir her sey. Acele etmemek lazım diye düsünüyorum.Ben güvenmiyorum arkadas bunlara.Son anlara kadar beklemek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

iyide abicim anamadim
shamanin bi tane insta shocku war
kosarken cast edebildigi
bi tanede hotu war
adamlar ozetle size tek tek hot vercemizi 2 dakkada bir iki normal buyunuzu hot olarak atin demis
duyanda sanki artik kosarak surekli cast yapicaz sanir
ki 2 maximum 3 buyu atarsin kosarken
warlock butun dotlarini ksoarak atiyo


Hello Eartshield.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Priest için aslında güzel yenilikler var, açıklanan spelller değil de alttaki shadow orb ve yeni holy sistemi güzel görünüyor. Ayrıca "shielding" kavramının daha kapsamlı olacak olması ms effectli targeta 3 tick penanceı totalde 4.5k heal atan disc priestler için çok güzel. Power Word: Barrier'i pilların içine atar dönerim ben mahahah

Sanırım oyunu daha bir "combat içi tercihlere göre dinamik" hale getirmeye çalışıyor adamlar cyclelardan ya da spamlardan kurtarıp.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:

Pyro said:

Kaede said:

ya bırak bu ayakları şimdi vanilla sonundan itibaren sırtı yere gelmedi lockların


"Vanilla da biz rank 14tük hede höde"


yalansa yalan de keltoş


"Bizim zamanımızda çok güzeldi wow, zordu da herşey. Emek, skill istiyordu."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Holy odaklı konuşayım.

Lightwell ile ilgili birşey görememek beni üzdü, işe yaramayan talentimiz olarak yerini almaya devam edecek sanırım. Sırf bunun için 6 öneri hazırlayıp oldukça detaylı şekilde sugesstions bölümüne atmıştım ki bu konuda öneri yapan ilk kişi değilim. Devlerin bu sorunu görmezden gelmeye devam etmesi tuhaf.

Peki bu sorunun temel nedeni ne, priestler neden bunu bu kadar dert ediyor diye soracak olanlara ufak bir açıklama yapayım. Diğer classların (healer) 30 puan gerektiren talentlerine bir göz atalım.

Druid: Swiftmend
Paladin: Holyshock
Shaman: Mana Tide Totem
Priest: Lolwell.

Bu tablo yıllardır bu şekilde kalıyor. Salak salak bufflar geliyor gidiyor ama olmuyor olmayacak, bu mekanik çalışmıyor. Silinip yeni ve faydalı birşey ile değiştirilmesi şart.

Yeniliklerden pek hoşnut kalmadım sadece Chakra etkileyici ve güzel düşünülmüş bir mekanik, leap of faith eğlenceli görünüyor eh işte diyeceğimiz bir spell olmuş. Priest adına birçok şeyin elden geçirilmesi gerektiğini düşünüyorum bakalım betada ne olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warlock

World of Warcraft : Cataclysmde, warlockla ilgili yeni yetenek ve becerilerin değişikliklerini göreceksiniz. Aşağıda bazı değişiklikler bulunmaktadır.Unutmayinki bu hala bir önizleme ve bu değişikler hala geliştiriliyor,bu yüzden listenelen değişikliklerde ayarlamalar görebilirsiniz başlangıçta. Warlockla ilgili yeni spell ve yeteneklere bakacağız!

Yeni Warlock Büyüleri

Fel Flame (level 81): Hızlı damage veren bir Shadowfire damagedir.Bu magedeki frostfire bolta benzer 2 resist altında(bu durumda shadow ve fire) hedef üzerinde damage hesaplanmasında kullanılcak.Ek olarak, Fel Flame immolate ve unstable afflictionın süresini (duration) yenileyecek. Fel Flame için hedefimiz iyi bir mobilite sağlayan büyü sağlamaktır(ne demekse bu dfs) ve destruction ve demon speclerinin kullanması içindir.Ayrıca,biz yeşil ateşden bahsettikmi?Evet.Instant cast.(Şekli yeşil ateş olcak başka ne olabilir fel diyor akc)

Dark Intent (level 83):Hedefdeki Periyodik damagei veya healing spelleri ile critical efektlerini %3 arttırır.Eğer hedef crit yerse, 10 sn için sen damage buffı alırsın ve bu efekt 3 stacka kadar çıkabilir.

Demon Soul (level 85): Warlock ve onun demonu birbirleriyle kaynaşır(fuse kaynaşmak birleşmek diye geçiyor.Eski sacrifice gibi demonu imha edicez sanırım sözde birleşcez). Bu kendi kendine patlamasını kullanmak için sağlar.Bu özel efekt demon soul tarafından seçilen demonunuza bağlıdır(yani her demon farklı bir demon soul abilitysi verecek).Demonu kullanmana bağlı olarak Demon Soul belli chargelarda(kısmen stack) sürer veya 20saniyede biter. 2 dkka cdsi var.

Soul Shard'ı Gözden Geçirelim

Bu büyük değişiklik Soul Shard ile ilgili daha önce BlizzCon 2009 ilan edildi. Soul Shard artık inventory item olacak,ama yeni bir kullanıcı arayüzü mekaniği yerine gelecek.Warlocklar 3 Soul Sharda sahip olacaklar ve bunlar fight sırasında kullanılabilcek ve combat boyunca yeni extra soul shard kazanılmayacak.Soul Shardlar Soul Shard combat dışında gerekmeyecektir.Soul Burn Soul shardınızı tüketecek,dolayısıyla bazı büyülerin 2.cil efektleri kullanmak için size izin verecektir.Soul Burn can veya mana harcamayacak ve global cd harcamayacak.Planladığımız 2.cil efektler burdadır.

Summon Demon + Soul Burn = İnstant Demon Çıkarma
Drain Life + Soul Burn = Drain lifeın cast speedini %60 düşürme
Demonic Circle + Soul Burn = Teleport olduktan sonra yürüyüş hızını %50 artırma
Unstable Affliction + Soul Burn = Unstable afflictionın %30 damageini instant vurma
Soul Fire + Soul Burn = Soul fire instant cast yapma
Healthstone + Soul Burn = Total hpni 8 snyeliğine %20 artırma
Searing Pain + Soul Burn = Searing painin critic şansını %100 yapıyor ve sonraki Searing Pain spellerini %50 artırıyor 6 snyeliğine

Cataclysm çıkması için sonraki warlock spell ve talent değişikliklerinin bazılarının listesini bulabileceksiniz.Orada daha fazla değişiklik olacak, ama aşağıda hedeflerimiz içinde bazı bilgiler sunduk.

Yetenek ve Mekanik Değişiklikler

Tüm warlock dotları doğal olarak haste ve critten yararlanacak(coa da bu işe giriyor vsvs.). Haste artık dot süresini azaltmayacak,ama oldukça extra tick ekleyecek.Bir dot yeniden uygulandığında,sen artık final ticki kesmeyeceksin.onun yerine,bu sadece büyü süresini katacaksın,şu anda Everlasting Afflictionın çalıstıgı gibi.
Curse of Agony ve Curse of Doom ,Bane of Agony ve Bane of Doom dönüştürülcek.Bane spelleri curse yerine magic kabul edilecek.Yani bu bir targeta hem hem curse of element hem bane of agony veya doom atabileceğimiz anlamına geliyor(eski curse of agony)
Hellfire artık warlockgun kendisine zarar vermeyecek.(bence kötü çok işe yarıodu sdf)
İmpler fire shieldini kaybedecek,ama yeni abilty kazandılar, Burning Ember,dot stacklıcak.
Sucrubusu melee range artırıldı(kamçıyla vuruo 10 yarda falan yapsalar bari).Succubusda artık Soothing Kiss olmayacak,ama yerine Whiplash gelecek,düşmanları geriye fırlatacak 8 yard(knocks back all enemies OYOYYOYOYOYOYYO)
Voidwalker Tormenti (AoE) daha çok threat yaratacak.Suffering single-target taunt olacak.


Yeni Talentler ve Talent Değişiklikleri

Pandemic şimdi Drain soulla Unstable Afflictionı ve Bane of Agonyi(eski coa) refreshlememizi sağlayacak %25 de.
Fel Domination kaldırıldı(soul burn aynı boku yapıcak diye)
Demonology yeni direct-damage spell kazandı, Demon Bolt. Demon Bolt targetına debuff bırakacak demonun fazla vurması için.
Yeni bir talent eklemeyi düşünüyoruz,Impending Doom,Şansla(chance to hit)Metamorphosis ve Bane of Doom un cdlerini düşürmek için belirli bir spell verecek
Metamorphosis demonic crowd control söz konusu olmayacak.Ayrıca, mevcut abilityler sadece Metamorphosis efekti altında warlockgun kendi spellerinin daha çok önemini koymak için değişmiş olacak
Shadowburn target 25% canın altındaysa extra vuracak.

Pasif Talent Bonusları

Affliction
Spell Damage artıran talentler
Spell Crit artıran talentler
Shadow DoTs

Shadow DoTs: Shadow dotları artıran damage talentleri

Demonology
Spell Damage artıran talentler
Spell Haste artıran talentler
Demon Damage

Demon Damage: Metamorphosis ve petin tarafından verilen damageleri arttıran talentler

Destruction
Spell Damage artıran talentler
Spell Critical Damage artıran talentler
Fire Direct Damage

Fire Direct Damage: Fire damage spellerini artıran talentler

Warlock için Cataclysm önizlemesini iyi bitirdik.Bu değişikliklerin gelişmeleri önümüzdeki aylarda gelişmeye devam edecektir.[...]

İşte bazı popüler sorularıda görüyoruz soruları açıklayalım bir kaç noktada.

combatta shardların regeneresinde,biz combat uzunlugunun değişkenliğini ele alaraktan shardların regeneresi için bir mekanik katacağız.
Daha bu mekanik için birşey eklemedik çünkü biz gerçekten onları geri getirmek için evocation ve benzeri gibi spellerin hızlı olmayan ve doğru zamanda kullanılması gerektigi gibi shardların kullanımını vurgulamak istiyoruz
(İşin özeti diğer caster classlar gibi mana kontrolunuz olmadığı için size böyle bir şey verdik modu.)

Fightta özel zamanlarda söz edilenler

-- sanırım bloodlust zamanında bahsediyorsunuz -- ve cd her 20 sn yede bir kullanılmaz (yada herhangi bir cdniz dolmaz).
Demon aşıkları,biz yeni bir demon eklemicez.

Demon lock için hellfireı özel yapmak niyetindeyiz.Affli seed of corruption dest ise rain of fire kullanacak

Pek başarılı bir çeviri yapamadım sanırsam ama idare edin :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

WARRIOR said:

World of Warcraft: Cataclysm will bring with it several changes to class talents and abilities. Here you will get a glimpse into some of the changes we have in store for the warrior. The information you're about to read is not complete, and is only meant to act as a preview for some of the exciting new things to come.

New Warrior Abilities

Inner Rage (Level 81): Whenever the character reaches a full 100 Rage, he or she will gain a buff that causes attacks to consume 50% more Rage and do 15% more damage for a short amount of time. This is a passive ability so it won't need to be activated by the player. The goal for this ability is to provide a benefit for hitting max Rage instead of it feeling like a penalty. However, we also don't want warriors to feel like they're supposed to pool Rage and do nothing until they hit 100, so we'll be closely monitoring how this plays out during the beta testing, and making adjustments as needed.

Gushing Wound (Level 83): This ability will apply a bleed effect to the target. If the target moves, the bleed gains an extra stack and refreshes its duration, up to a maximum of three stacks. The ability is currently planned to have no cooldown, cost 10 Rage, and have a 9-second duration. Gushing Wound is designed to be weaker than Rend with one stack, but better with three stacks, which will be reached when fighting a moving target.

Heroic Leap (Level 85): This ability makes the character leap at their target and apply the Thunder Clap ability to all enemies in the area when they land. Heroic Leap will be usable in Battle Stance and shares a cooldown with Charge, but the Juggernaut and Warbringer talents will allow Heroic Leap to be used in any stance and possibly while in combat. The cooldown for this ability might be longer than the Charge ability, but it will also apply a stun effect so you can make sure the target will still be there when you land.

Changes to Abilities and Mechanics

In addition to learning new abilities, you'll see changes to other abilities and mechanics with which you're already familiar. This list and the summary of talent changes below it are by no means comprehensive, but they should give you a good sense of what we intend for each spec.

- Heroic Strike will no longer be an "on next swing" attack, as we are removing this mechanic in Cataclysm. To keep the niche of Heroic Strike as a Rage dump, it will become an instant attack, but will cost between 10 and 30 Rage. This ability will not be usable until you have 10 Rage, but if you have more than 10, it will consume up to 30, adding additional damage for each point of Rage consumed above the base 10. Other abilities, such as Cleave, Execute, and Maul (for druids) will work similarly. The goal is to provide players with an option where if you can't afford the Rage, you don't push the button, but if you have excess Rage, you can push it a lot.

- Battle Shout, Commanding Shout, and possibly Demoralizing Shout will work more like the death knight's Horn of Winter ability. Specifically, these shouts will cost no resources, generate rage in addition to their current effects, and be on a short cooldown.

- Whirlwind will hit an unlimited number of targets, but only for 50% of weapon damage. The intent is for this ability to be used in multi-target scenarios and not on single targets.

- Overall, heals cast by players in Cataclysm will be a lower number relative to players' health than the current game. So to make the Mortal Strike debuff less mandatory but still useful in PvP, Mortal Strike will reduce healing by only 20%. All equivalent debuffs, including the Shadow priest and Frost mage debuffs, will be for 20% less healing. At the moment we aren't considering giving this debuff to anyone else, though we will certainly consider PvP utility for historically under-represented specs that use other mechanics.

- Sunder Armor will be reduced to three stacks instead of five, and still provide only a 4% reduction in armor per stack. We want to make this debuff easier to apply and less of a damage swing when it falls off.

New Talents and Talent Changes

- The Furious Sundering talent in the Fury tree will make the Sunder Armor ability cause 25/50% weapon damage and reduce the threat generated by 50/100%.

- The Mace and Poleaxe Specialization talents in the Arms tree will be removed. These provided just passive stats, which are not the kinds of talents we want to design in the future. We will keep the Sword Specialization talent, but it will be changed to a talent that applies to all types of weapons.

- As a Fury talent, Booming Voice will increase the Rage generated by shouts.

- While we like how Titan's Grip plays, we recognize some warriors liked the Fury tree because of the really fast swings that dual-wielding one-handed weapons could provide. Therefore, we're planning to try out a talent called Single-Minded Fury that is parallel to Titan's Grip and will provide a large boost to the damage of a pair of one-handed weapons.

- Several talents that reduce the Rage cost of abilities will be changed to focus on increased damage for those abilities instead.

- The new Arms talent called Disarming Nature will make successful disarms cause the target to cower in fear for 5/10 seconds.

- Another new Arms talent called Blitz will make the Charge ability hit for extra damage. The amount will possibly vary depending on the distance travelled.

- Improved Pummel, a Fury talent, will cause a successful interrupt to generate 10/20 Rage.

Mastery Passive Talent Tree Bonuses

Arms
Melee Damage
Armor Penetration
Bonus Swing

Fury
Melee Damage
Melee Haste
Enrage Intensity

Protection
Damage Reduction
Vengeance
Critical Block Chance

Bonus Swing: This is similar to the Sword Specialization talent that is currently in the game, but Bonus Swing will work on all attacks and with all weapons. You have a chance to proc a free, instant weapon swing that hits for 50% damage.

Enrage Intensity: Every benefit of being enraged is increased. This includes doing more damage/healing/ etc. from abilities like Bloodrage, Death Wish, Enrage, Berserker Rage, and Enraged Regeneration.

Critical Block Chance: As we mentioned in the stat changes preview, block rating is changing to a chance to block 30% of a melee swing's damage. Protection warriors have a chance that the block will be a critical block and block for 60% of a melee swing's damage instead. There will likely be talents available to push the amount blocked even higher.

Vengeance: This is a mechanic to ensure that tank damage (and therefore threat) doesn't fall behind as damage-dealing classes improve their gear during the course of the expansion. All tanking specs will have Vengeance as their second talent tree passive bonus. Whenever a tank gets hit, Vengeance will give them a stacking attack power buff equal to 5% of the damage done, up to a maximum of 10% of the character's un-buffed health. For boss encounters, we expect that tanks will always have the attack power bonus equal to 10% of their health. The 5% and 10% bonuses assume 51 talent points have been put into the Protection tree. These values will be smaller at lower levels. Remember, you only get this bonus if you have spent the most talent points in the Protection tree, so you won't see Arms or Fury warriors running around with it. Vengeance will let us continue to make tank gear more or less the way we do today – there will be some damage-dealing stats, but mostly survival-oriented stats. Druids typically have more damage-dealing stats even on their tanking gear, so their Vengeance benefit may be smaller, but overall the goal is for all four tanks do about the same damage when tanking.

We hope you enjoyed this preview, and we're looking forward to hearing your thoughts and feedback on these additions and changes. Please keep in mind that this information represents a work in progress and is subject to change as development on Cataclysm continues.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pyro said:
"Bizim zamanımızda çok güzeldi wow, zordu da herşey. Emek, skill istiyordu."


ahah çok kötüsün be biraz subtle troll kas belki tutturursun

warrior çok tatlı olmuş yanlız. şu yeni raciallar konusunda ne düşündüklerini de açıklasalarda ona göre bi warrior alt açsak artık
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...