Cuce Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 yok artık ciddimisn? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 starcraft 1 icinde dota benzeri mapler war 2 incinde yapilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BulletRide Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Huun Dota sadece dreamhack'de var İsveç'teki bildiğim.Wcg'de olduğunu ilk defa senden duydum,doğrudur da bilemiyorum bu senenin wcgsini takip etmedim.Ama sonuçta ülkeler 5 oyuncunun yol,otel vs parasını çekmek zorunda dota'dan katılıyorsa...dota bu linkten baktığımda oyunlara oyun listesinde yok dota,wc içinde ayrı bir muhabbet mi diye baktım ama Wc'nin player list hep single oyuncular takım yok yani... =] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BulletRide Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Wc'nin dotası varsa Sc'nin de fahise madness'ı vardı ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Abi bişey farketmez 3vs3 oyna starcraft 2yi. 2vs2 oyna..ille takım olucam yalnız kalmıcam diyosan.. 2vs2 de çok keyifli oluyor yani. 3vs3 falan. çok çabuk biter ama olsun set halinde oynanıyor işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2007 1v1ye takılıp kalmamak lazım zaten, sc 1v1 de potansiyelini gösteriyoda, bence asıl güzel maclar wc3 de 2v2 oluyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 hemv armış hem yokmuş. son gün bi gösteri maçı yapmışlar dota ben onun haberini adam gibi okumadığım için zıplamışım dota var diye. ama kendimi affettirmek için ne yaptım. güzel şeyler yaptım. yeteri kdar güzel olmadı ama tabii. 1 şişe joe sonrasında 1 saatte gaza gelip çevirdim ama yarın bir gün geniş vakitte elden geçirip adam ederiz. İkinci oyunun sebaryosunun ilk oyunun 4 sene sonrasında başladığı daha önce duyurulmuştu. Blizzard, ilk oyunun senaryosunu hatırlatmak ya da yeni oyuncuları biilgi sahibi etmek için siteye bir yazı koymuş. Aşağıda bu yazının türçke tercümesinin taslağını okuyacaksınız. Bunun dışında yıllar önce çevirdiğimiz ırklar tarihiyle ilgili bu yazıları okumanızda fayda gördüm. Daha bir leziz olabilir. Protoss Terran Zerg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 İlk Temas Terranlar galaksinin uzak bir köşesine ilk kez, yön bulma sistemleri arızalanan derin uzay gemilerinin yollarını kaybetmesiyle ulaştılar. Hedeflerini şaşıran gemiler, Koprulu sektöründe üç ayrı gezegen yüzeyine çarptılar. İzleyen yıllarda sektördeki pek çok gezegende koloniler kurdular ve bu koloniler birbirleriyle çatışmaya başladı. Guild Savaşlarının sonunda, Terran Konfederasyonu koloni uzayında rakipsiz olarak hakimiyetini ilan etti. Terranlar kainatta tek başlarına olmadıklarının farkına ilk kez, bir Protoss donanması Konfederasyon gezegeni olan Chau Sara’ya saldırdığında, vardılar. Bir sebep olmaksızın kendilerine saldırılması üzerine Konfederasyon, Edmund Duke idaresindeki bir donanmayı yakındaki bir koloni olan Mar Sara’yı savunması için gönderdi. Sürpriz bir şekilde Protoss donanması geri çekildi ve Duke bu geri çekilmeyi Konfederasyonun mutlak bir zaferi olarak duyurdu. Mar Sara Mar Sara’daysa Binbaşı Jim Raynor ıssız bir bölgeden gelen yardım çağrısına cevap verdi. Bir Terran karakolunun bilinmeyen yabancı organizmalar tarafından istila edildiğini gördü. Hayatta kalan kimsenin olamayacağını anlayınca, bölgedeki her şeyi yok etti. Konfederasyon Jim Raynor ve adamlarını bu hareketlerinden dolayı mahkum etti. Sonrasında yaratık saldırıları gezegenin her yerine yayıldı. “Korhal’ın Evlatları” adında bir Konfederasyon muhalifi direnişçi grup, Zerg adı verilen bu yaratıklara karşı savaşmak için gezegene ayak bastı. Zerg adı verilen yaratıklar durdurulabilecek gibi görünmüyorlardı. Direnişçilerle ortak hareket etmeye başlayan Raynor, Konfederasyon’un Zerglerin gelişiyle ilgili olduklarına dair deliller elde etti. Raynor ve direniş lideri Arcturus Mengsk, Protoss donanması yeniden görünene ve tüm gezegeni yok edene kadar imkanları dahilinde herkesi gezegenden uzaklaştırdılar. Antiga Prime Yanılgılar içinde olduğu belli olan Raynor, Korhal’ın Evlatlarına katıldı. Antiga Prime adı verilen bir gezegende, daha önceleri Konfederasyon’un psişik suikastçilerinden bir ghost olan ve Mengsk’in sağ kolu olan Sarah Kerrigan’la birlikte çalıştı. Raynor ve Kerrigan dikkate değer bir ekip oluşturmuşlardı. Mengsk kolayca Antiga Prime’da Konfederasyon’a karşı bir ayaklanma başlattı. Daha önce kazandığı zaferden dolayı generalliğe terfi eden Duke ayaklanmayı bastırması için görevlendirildi; ama bir zerg saldırısında gemisi düşürüldü. Hayatının kurtarılması karşılığında; Mengsk, Duke’ü Korhal’ın Evlatlarına katılmaya ikna etti. Konfederasyon derhal ayaklanmayı bastırması için yeni birlikler gönderdi. Her nasılsa Mengsk ve Kerrigan, Konfederasyonun zergleri kullanmak için bir cihaz geliştirdiğini öğrendi. Bu yeni cehennem silahının testleri, Zergleri Mar Sara ve diğer gezegenlere çekmişti. Mengsk, Antiga Prime’daki konfederasyon üssüne bu cihazlardan birisinin yerleştirilmesini emretti ve zerg bu konfederasyon üssünü ve birliklerini kısa sürede yok etti. Sonrasında aynı Chau Sara ve Mar Sara’da olduğu gibi bir Protoss donanması yörüngede belirdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Tarsonis Sonra Mengsk en değerli ödüle saldırdı, Konfederasyon başkenti Tarsonis’e. Kurmaylarının itirazlarını duymazdan geldi ve General Duke’e, masum ve yoğun nüfusun yaşadığı bu gezegene Zergleri çekecek cihazları yerleştirmesini emretti. Zerglerin Tarsonis’e ulaşmasından sonra Raynor, Mengsk’in akıl sağlığını sorgulamaya başladı. Görünen oydu ki amaçlarına hizmet ettiği sürece Mengsk için hiçbir hamle kabul edilemez değildi. Tanık olduğu onca şeyden sonra bile Raynor, Mengsk’in ne kadar ileri gidebileceğini anlamamıştı. Öncekilerden farklı olarak Protoss donanmasının komutanı Tassadar, gezegeni kurtarabilmek umuduyla kara kuvvetlerini gezegene indirdi. Protoss Tassadar’ın amaçlarına ulaşabilmesi için tüm imkanlara sahipti ama Mengsk, Kerrigan’a Tarsonisteki Protoss güçlerine saldırmasını emretti. Kararsız kalmasına rağmen Kerrigan aldığı emirlere uydu ve gezegenin zerglerin eline geçmesine neden oldu. Etrafı zerglerle çevrilmiş bir vaziyetteyken bu lanetli gezegenden kurtarılmasını istediğinde; beklenmeyen bir ihanetle karşılaştı ve Mengsk, Kerrigan ve birliklerini kaderleriyle baş başa bıraktı. Öfke içersindeki Raynor Mengsk’in sancak gemisi Hyperion’u terk etti ve Tarsonis’e geri döndü ancak zergün kerrigan’ı ele geçirmesine engel olamayacak kadar geçti artık. Terran Dominyonunun Yükselişi Bu ufak! kayba rağmen Mengsk’in zaferi katiydi. Tarsonis’in yok oluşuyla birlikte Konfederasyon da çökmüştü. Konfederasyondan sağ kalanların çoğu, yaratık işgaline karşı ayakta kalan en büyük askeri güç olan Korhal’ın Evlatlarına katıldı. Öncelerinin direnişçileri pek çok terranın hayatını kurtardı. Yalnızca idareye el koymalarından memnun olmayan gezegenlere yardım etmekte isteksiz davranıyorlardı. Pek çok gezegen ardı ardına Korhal’ın Evlatlarından yardım istedikçe, Mengsk yeni bir hükümeti ilan etti; Terran Dominyon’u. Kendisini dominyonun imparatoru ilan etti ve yaratıklara karşı zafer vaat etti. Bu sırada Kerrigan’a aşık olduğunu çok geç fark eden ve onu kurtaramayan Raynor, Kerrigan adına adalet arayışına girişti. Overmind Terranlar yanlış bir şekilde Zergleri içgüdüleriyle hareket eden sürüler olarak değerlendiriyordu. Aslında, Cerebrateler vasıtasıyla hepsi üzerinde mutlak hakimiyeti olan Overmind vardı ve Tarsoniste gelecekte sürüye hizmet edecek, gelecek vaat eden bir yaratığı ele geçirmeyi başarmıştı. Bu yaratık, kendisini çevreleyen bir koza içersinde sürü için yeniden doğacağı günü beklemesi için uzaktaki bir gezegen olan Char’a gönderilmişti. Yaratığın psişik güçleri terran ve protossu bu gezegen Char’a çekiyordu ama; o kozadan çıkana kadar zerg tüm gücüyle onu korumak için savaştı. Ve yeni bir varlık ortaya çıkmıştı: Tüm Koprulu Sektörünün geleceğini ellerinde tutacak bir tanesi. Sarah Kerrigan kozadan Overmind’ın sadık bir hizmetkarı olarak çıktı. Evrimi muazzam psişik yeteneklerini ve gücünü ortaya çıkarmıştı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Bıçakların Kraliçesi Kerrigan‘ın koza içersindeki günleri sıkıntı ve akıl karışıklığı içersinde geçmişti. Koza içersindeyken eski dostları Mengsk ve Raynor’a psişik güçleri sayesinde ulaşabilmişti. Raynor onu kurtarmak için Char’a gelmişti. Mengsk ise General Duke’ü; onun tekrar sadık bir müttefiki olacağını umarak, olmazsa ondan geri kalanlar üzerinde araştırmalar yapabilmek ümidiyle göndermişti. Amaçları her ne olursa olsun iki adam da çok geç kalmışlardı. Akıl karışıklıklarını geride bırakan Kerrigan terran güçlerini geri püskürttü. Bu zafere rağmen Overmind da ağır bir darbe almıştı. Protoss kumandanı Tassadar Kerrigan ve zerg birliklerini meşgul ederken, Overmind’ın Cerebratelerinden bir tanesi Zeratul adlı bir dark templar tarafından suikasta uğradı. Öldürülen bu Cerebrate tarafından kontrol edilen Zerg birlikleri, sürünün geri kalanına saldırmaya başlayınca Overmind onları yok etmek zorunda kaldı. Tüm bu kayıplara rağmen zerg için henüz her şey kaybedilmiş sayılmazdı. Zeratul, Cerebrate’i öldürmek için ona temas ettiğinde; Overmind’la kısa bir süre için psişik temas kurmuştu. O kısa anda Overmind, Protoss anayurdu Aiur’ın yerini öğrenebilmişti. Protoss anayurdu Aiur’un nerde olduğu artık bilen Overmind, kendisi için hizmet eden terranlar sayesinde protossu mağlup edip asimile edebileceğini anlamıştı. Protoss DNA’sını kullanarak Overmind, tüm kainattaki yaratıklar üzerinde hakimiyet kurmasını sağlayabilecek yeni bir ırk yaratabilecekti. Aiur’ın İşgali Zerg ana kuvvetleri Aiur’ı işgal etmek için gezegeni terk ederken, Kerrigan Char’daki Protoss güçlerini mağlup etmeyi başarmıştı. Aiurdakilerin tüm direnişine rağmen, zerg gezegen üzerindeki yoğun ormanlık bir arazide tutunmayı başardı ve Overmind kendisini gezegen yüzeyine gömebildi. Protossun yönetici kastı olarak judicator tüm protoss üzerinde mutlak bir hakimiyete sahipti. Kastın hükümet kanatını oluşturan Conclave öfke içersindeydi. Charda zergle savaşmakta olan savaşçı kastının lideri Tassadar, tüm emirlere karşı gelerek işgal edilen Terran gezegenlerini yok etmemekte direnmişti ve şimdi Aiur işgal altındaydı. Savaşçı kastın yeni lideri olarak Artanis seçildi ve savaşa gönderildi. Antioch yakınlarında çok önemli bir savaşı kazanan Artanis’le temasa geçen Tassadar, Chardaki savaşı, dark tempların keşfedilişini ve Zeratul’un cerebrate’e karşı kazandığı zaferi anlattı. Karanlık Soydaşlar Antik zamanlarda tüm protossları birbirine bağlayan telepatik bir bağlantı Khala’ya bağlı kalmayı reddeden dark templarlar uzun zaman önce Aiurdan sürgüne gönderilmişlerdi. Protossun büyük çoğunluğu Khala’nın yeniden kucaklanışı ardından iç savaşla geçen binyılın sona erdiğini ve soylarının yok olmaktan kurtulduğuna inanırlardı. Zerg’e karşı da olsa, Tassadar’ın dark templarlarla birlikte hareket etmesi Conclave için kabul edilemez bir sapkınlıktı. Korku içersindeki Protoss, Tassadarın derhal Aiur’a dönmesini talep ettiysede, Tassadar “doğru zaman gelmeden bunun mümkün olmadığını” söyleyerek aldığı emirlere karşı geldi. Tassadardan aldığı tavsiyeler doğrultusunda Aiurda izlediği taktikleri değiştiren Artanis, asıl kuvvetleri zerg birliklerini meşgul ederken ufak ama etkili birlikleriyle Cerebrateleri hedef aldı. Aiurdaki zerg birliklerini yöneten cerebratein ölümüyle zerg birlikleri çözülmeye başladı ama kısa sürede Overmind ölen cerebrateini diriltti. Yalnızca dark templarların sahip olduğu güçler bir cerebratein kesin bir şekilde öldürülmesini sağlayabilirdi. Conclave Artanis’e eski taktiklerle savaşmasını emretti ve çok büyük kayıplara rağmen Artanis Scion bölgesinde bir zafer daha elde edebildi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Tassadar’ın YargılanmasıArtık zaferden emin olan Conclave, Artanis’e Tassadar’ı Aiur’a yargılanmak üzere getirmesini emretti. Char’a ulaşan Artanis üzülerek de olsa Tassadar’a Conclave’in isteklerini iletti. Tassadar, barışçıl bir şekilde Aiur’a dönmeyi kabul etti ama karşılığında Artanis’i Zeratul ve bir grup dark tempları zergler tarafından tuzağa düşürüldükleri bir yerden kurtarmaya yardım etmeye ikna etti. Bu kurtarma operasyonuna Raynor ve adamları da katıldı. Raynor ve kurtarılan dark templarla Tassadar’la birlikte Aiur’a döndü. Orda zerg’e karşı verilen savaşa yardımcı olmayı planlıyorlardı. Ne var ki, Conclave Tassadar ve müttefiklerini hiçte hoş karşılamadı. Kendi insanlarını öldürmekte bir anlam göremeyen Tassadar teslim oldu ama dostları yaklaşmakta olan felaket karşısında onu tutsaklığından kurtardı. Overmind’ın Ölümü Conclave çok ciddi bir şekilde zerg’ü küçük görmüştü. Protoss ordusu yok olmanın eşiğindeyken, Zerg daha önce hiç olmadığı kadar güçlü görünüyordu. Gezegendeki tüm kıtalar ardı ardına düşerken, Zeratul kötü haberlerle ortaya çıktı. Cerebrate’i öldürdüğü sırada Overmind’la arasında bir telepatik bağlantı kurulmuştu. Zerg2ün tüm evrimine tank oldu; Protoss gibi Xel’naga tarafından yaratıldıklarının farkına vardı. Ancak Overmind bu antik ırkın kontrolünden kurtulmayı ve onları yok etmeyi başarabilmişti. Şimdiyse overmind Protossu yok etmeye hazırlanıyordu, eğer başarabilirse artık kimse ona karşı duramayacaktı. Tassadar kısa süre önce barış imzaladığı conclave birlikleriyle birlikte geri kalan protoss ordusunu düşmana karşı son bir direniş göstermek üzere örgütlemeyi başardı. O ve diğer Protoss kahramanları, zergü sadece biraz hırpalarken kendilerine ağır darbeler indirdiler. Son kez ümitsiz bir kumarda, Tassadadar dark templarların güçlerini sancak gemisi Gantrithor’un gövdesine kanalize ederek gemisini Overmind’a çarpmayı başardı. Bu büyük çarpışmanın sonunda Overmind öldü ve Aiurdaki birlikleri kontrolsüz kaldı. Bu zafere rağmen, tamamen harabeye dönen yurtları karşısında protoss zaferin tadını çıkaramadı. Ayrıca, zerg tam olarak yenilmiş sayılmazdı. Uzaktaki gezegen Char’da kerrigan overmind’ın ölümünü hissetti ve asıl yaratılış amacını kucakladı. Bıçakların Kraliçesinin yükselişi başmak üzereydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BulletRide Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2007 İşte bu güzel oldu,eline sağlık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BulletRide Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 yeni ss Evet yeni oyun görüntüleri görücüye çıktı,zerglerle ilgili birkaç fikir verilmiş,ama zaten daha önce gördüğümüz unitlerdi yeni birşey pek yok,terrain olarak Ash world olması sevindirici =].Mutalisk ve lingleri görebiliyoruz,undeadimsi olmuşlar sanki... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 Ve sonunda Blizzard sadık Sc oyuncularının seslerine kulak vermeye başladı. İlk oyunu oynayanlar tarafından grafikleri çok renkli ve anlaşılmaz olarak yorumlanan oyunda grafik sadeleştirmeye gidileceği açıklandı. Karune'ün açıklaması "Takım son zamanlarda topluluktan gelen tepkilerde sc2'nin çok renkli olduğu ve daha gerçekçi renk seçimleriyle orjinal oyuna daha benzer olabileceği yönünde şikayetler aldı. Sanat Yönetmenimiz Sam Didier'e konuyu açtım ve o da birimlerin daha rahat ayırt edilebilmesi için "renk patlaması"na yol açacak kadar çok takım renkleri kullandıklarını söyledi. Sanat ekibi, bu amaçtan sapmadan daha az renkli ve orjinal oyuna daha yakın görüntüler elde etmek için çalışmayı düşünüyor." Aferim blizzard utandırma bizi, eski oyuncuların sesine kulak ver sonuna kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 bu blizzard'ın zaten yaptığı şeydi, sadece güzle bi dille acıklayınca "abov bizi seviypomuş blizzard ^^" olduk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 ne demek istediğini anlamadım cuce. şahsen benim hoşuma gidiyordu grafikler (gerçi biraz daha abartı texture'ler olsa daha çok hoşuma gidecekti :P) yeni screenshotlar nasıl olcak merak ediyorum. umarım çok sıkıcı banal olmaz "renksiz" yapalım derken :P sam didier'in adını görünce durduk yere "sam didier ownz j00!" diye bağırmak geldi içimden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2007 sonuç ne olur bilinmez ama şu anki hali çok berbat. bi kere oyun oynanmaz ki o kadar curcuna bir ekranda. 1 saat sonra adamın beyni kulaklarından akar, göz kaslarına kramp falan girer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 paint the world grey diyorsun yani? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 ben demiyorum didier olabilir demiş hahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 renk iyidir, burda size öle geliyo statik görüntüye bakıyosunuz oyunda heleki perspektif yardımıyla cok ahat algılarsınız şu ss lerdeki uniteleri, merak etmeyin siz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 su olayı söylüyolar sanırım, birimler cok fazla unique renge sahipler , daha metalik olsa iyi olurdu yani mavi kısmını biraz aşırıya kaçmışlar gibi geliyor bana da , ormanlık arazilerde keza öyle cok fazla yeşil günlük güneşlik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 e orman dediğin günlük güneşlik olur zaten :) karanlık birşey isteyen varsa açar ashworld'u onda oynar. bir de yukarda battleship, factory, aşşağıda marine, barracks konulmuş. eğer kıyaslayacaksak ikisinin daha benzer resmini bulup karşılaştırmak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 ULAN RÜYAMDA STARCRAFT 2 OYNADIĞIMI GÖRDÜM! ÇIKARTSINLAR ŞU OYUNU ARTIK, ÜZMESİNLER GARİPLERİ! pardon caps Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BulletRide Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Demek Blizzard;wgt olsun gosugamers olsun,teamliquid olsun bu gibi community'nin elit kesiminden yükselen sesleri duymuş ve sc'nin sadece bir oyun değil realm olduğu gerçeğini anlamış,sunum bizleri tatmin etmedi umarım bir sonraki çalışmalar yüzümüzü güldürür. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 direk sc1'i birebir yapsalar bile beğenmessiniz ki siz :) ilk oyunu nasıl beğendiğiniz ona hayret ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar