Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 2011 gibi piyasa sürülecek yeni ford focus detroit fuarında tanıtılmış; eskisinden daha da iyi yol tutuşu ve 1.6 benzinli "ecoboost" turbo motoru en can alıcı yenilikler arasında görünüşe ise topgear'ın bir lafı var; fiesta meats mondeo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 e güzel olmuş. şimdi arkası şurdan çakma önü burdan arak yorumlarını almak için ahmet'e bağlanıyoruz. ahmet? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 iç tasarımı güzel olmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 çok değişmişsin görmeyeli focus Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 köylüye binek aracı üretmiş adamlar bu ne lan traktor gibi yerden yüksek. renault 12 olur bu 10 sene sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
varlok Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 iç tasarım güzel de, dış tasarım (td) bir de meats degil meets olcak o sdgf aslında kötü değil, eski çizgiler daha güzeldi bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 yeni nerd focus diye okudum lan. ne alaka diyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Yeni Fiesta'da da arka camı küçültmüşlerdi, bunda da aynısını yapıyorlar. Orta konsol da yukarı çekilmiş azıcık. E peki biz yolu falan nasıl göreceğiz rahatça? İyi ki park sensörü icat oldu, bagaj hacmini arttırdık diye aracın kıçını iyice havaya kaldırıyorlar. X6 gibi garip bir kıç olacak bütün araçlarda yakında. Dikiz aynısının da kalkması lazım çünkü o daracık camdan birşey görülmüyor neredeyse! Dışı güzel, içi fazla "hede-hödö kalkanı" barındırıyor gibi. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 İçi Opel Insignia'ya Golf klima paneli olmuş. Dışı da Kia diyorum ben :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Fistan said: köylüye binek aracı üretmiş adamlar bu ne lan traktor gibi yerden yüksek. renault 12 olur bu 10 sene sonra. 2004 focus da yerden yüksek ama q7'den daha yere basarak viraj alıyor. SUVler de köylü işi bence. Bir de her zaman, her yolda dezavantaj değil mükemmel yol kaliteli İstanbul'um için. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım dip vurmadan geçemediğim yerler var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Benim araç ile hızlı girdiğim veya dengesiz fren uyguladığım zaman taban vurdum/sürttüm. 4 yetişkin taşırken bile tümseklerde sorun yaşamadım dikkatli olunca. En büyük avantajım sert süspansiyon sistemiydi. Yumuşak olunca, 4 yetişkin binince araç yere yapışıyor, bir de salınım olunca taban vurma kaçınılmaz. Bu tarz bir araç alırsam ilk yapacağım iş spor tip süspansiyon olacaktır. Megane yerine çıkan yeni modelde de aynı sorun var : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 benim kast ettiğim dip vurduğum yerler daha çok tek başıma geçtiğim, offroad yerler. Not: genel olarak ne yumuşak, ne de yüksek süspansiyon severim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 evet bizim 97 astra nın 2 senede bir tüm egzos takımı değişiyodu. 2005 focus u olan arkadaşta karteri delmişti. alçak araba ülkemiz için ideal değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Geçmiş olsun. Ülke muhabbeti yapmayı hiç sevmiyorum ama Alamanlar neredeyse ıslanıp da kaymayan yol icat etmişken İstanbul'da yağmurda çökmeyen pek az mevki sayabiliyorum. Bu arada sevmediğimi söylesem de danik zeminde süspansiyonların sert olmaması araçta daha bir istikrar sağlıyor sanki. Yanlışsa da pardon, bildiğimden değil, bana öyle geldiğinden söylüyorum. Değişik araba pek kullanmadığım için... Doğru mudur ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Ben de rahatsızlık biraz artıyor çünkü salınım miktarı azalıyor ve salınma süresi kısalıyor. Bu da ani, kısa süreli, salınım olarak insanı rahatsız ediyor. Ama aracımın kütlesi fazla salınmadığı için yolda daha iyi kalıyor benim hislerime göre. Eğer salınmak daha iyi olsaydı ralli araçlarında yumuşak süspansiyon tercih edilirdi diye düşünüyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 araç nekadar salınırsa momenti okadar kayar agırlık merkezi sapmasından dolayı, e o da savrulmaya ve yoldan cıkmaya sebep olur, viraj alırken tekerleklerin kesilmesi ihtimali olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cairne Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 razzRaziel said: çok değişmişsin görmeyeli focus Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aldarion Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Şunu beğeniyorsunuz yeni BMW 5 i beğenmiyorsunuz ya ne diyeyim... Şuna bak, görmemişin tasarım stüdyosu olmuş önüne geleni takmış arabaya. Farlar, iç mekan falan ne kadar uçuk kaçık... 12 yaşında olsam vauuv diye beğenirdim belki ama, insan olgunlaştıkça sade güzellik arıyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Berbat yahu. İç tasarım güzel gibi görünüyor ama gerçeğinde malzeme kalitesi falan dandik olacağından resimdekilerle alaksı olmayacak. Eski focus gel al bizi :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Yumurta şeklinde bu ya, dışını hiç sevmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 su eski kasa da cok gay arkadas. hani sevebilmenize imkan vermiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 http://www.dijilan.com/wp-content/uploads/classipress/1011de30ca338d8.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Ocak 22, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2010 Ilk focus taki tasarim çağ atlamıştı. Ondan sonrakiler bu da dahil pek bir şey önermiyor. Gene şirket arabası olacak focus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Bu ilk versiyon binek araçtı aslında sedan tipi çıkana kadar. prozzak'ın da dediği gibi artık tamamiyle şirket arabası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Perfectionist Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Şahsi görüşüm, Ford şuana kadar ki en iyi Focus Sedan dizaynını yapmış bence. HB olanını onun kadar beğenmedim açıkçası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar