Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 2011 gibi piyasa sürülecek yeni ford focus detroit fuarında tanıtılmış; eskisinden daha da iyi yol tutuşu ve 1.6 benzinli "ecoboost" turbo motoru en can alıcı yenilikler arasında görünüşe ise topgear'ın bir lafı var; fiesta meats mondeo
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 e güzel olmuş. şimdi arkası şurdan çakma önü burdan arak yorumlarını almak için ahmet'e bağlanıyoruz. ahmet?
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 köylüye binek aracı üretmiş adamlar bu ne lan traktor gibi yerden yüksek. renault 12 olur bu 10 sene sonra.
varlok Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 iç tasarım güzel de, dış tasarım (td) bir de meats degil meets olcak o sdgf aslında kötü değil, eski çizgiler daha güzeldi bence.
barbu Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 yeni nerd focus diye okudum lan. ne alaka diyorum
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Yeni Fiesta'da da arka camı küçültmüşlerdi, bunda da aynısını yapıyorlar. Orta konsol da yukarı çekilmiş azıcık. E peki biz yolu falan nasıl göreceğiz rahatça? İyi ki park sensörü icat oldu, bagaj hacmini arttırdık diye aracın kıçını iyice havaya kaldırıyorlar. X6 gibi garip bir kıç olacak bütün araçlarda yakında. Dikiz aynısının da kalkması lazım çünkü o daracık camdan birşey görülmüyor neredeyse! Dışı güzel, içi fazla "hede-hödö kalkanı" barındırıyor gibi. Saygılar.
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 İçi Opel Insignia'ya Golf klima paneli olmuş. Dışı da Kia diyorum ben :)
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Fistan said: köylüye binek aracı üretmiş adamlar bu ne lan traktor gibi yerden yüksek. renault 12 olur bu 10 sene sonra. 2004 focus da yerden yüksek ama q7'den daha yere basarak viraj alıyor. SUVler de köylü işi bence. Bir de her zaman, her yolda dezavantaj değil mükemmel yol kaliteli İstanbul'um için. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım dip vurmadan geçemediğim yerler var.
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Benim araç ile hızlı girdiğim veya dengesiz fren uyguladığım zaman taban vurdum/sürttüm. 4 yetişkin taşırken bile tümseklerde sorun yaşamadım dikkatli olunca. En büyük avantajım sert süspansiyon sistemiydi. Yumuşak olunca, 4 yetişkin binince araç yere yapışıyor, bir de salınım olunca taban vurma kaçınılmaz. Bu tarz bir araç alırsam ilk yapacağım iş spor tip süspansiyon olacaktır. Megane yerine çıkan yeni modelde de aynı sorun var : Saygılar.
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 benim kast ettiğim dip vurduğum yerler daha çok tek başıma geçtiğim, offroad yerler. Not: genel olarak ne yumuşak, ne de yüksek süspansiyon severim.
moriQ Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 evet bizim 97 astra nın 2 senede bir tüm egzos takımı değişiyodu. 2005 focus u olan arkadaşta karteri delmişti. alçak araba ülkemiz için ideal değil.
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Geçmiş olsun. Ülke muhabbeti yapmayı hiç sevmiyorum ama Alamanlar neredeyse ıslanıp da kaymayan yol icat etmişken İstanbul'da yağmurda çökmeyen pek az mevki sayabiliyorum. Bu arada sevmediğimi söylesem de danik zeminde süspansiyonların sert olmaması araçta daha bir istikrar sağlıyor sanki. Yanlışsa da pardon, bildiğimden değil, bana öyle geldiğinden söylüyorum. Değişik araba pek kullanmadığım için... Doğru mudur ki?
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Ben de rahatsızlık biraz artıyor çünkü salınım miktarı azalıyor ve salınma süresi kısalıyor. Bu da ani, kısa süreli, salınım olarak insanı rahatsız ediyor. Ama aracımın kütlesi fazla salınmadığı için yolda daha iyi kalıyor benim hislerime göre. Eğer salınmak daha iyi olsaydı ralli araçlarında yumuşak süspansiyon tercih edilirdi diye düşünüyorum. Saygılar.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 araç nekadar salınırsa momenti okadar kayar agırlık merkezi sapmasından dolayı, e o da savrulmaya ve yoldan cıkmaya sebep olur, viraj alırken tekerleklerin kesilmesi ihtimali olur
Cairne Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 razzRaziel said: çok değişmişsin görmeyeli focus
Aldarion Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Şunu beğeniyorsunuz yeni BMW 5 i beğenmiyorsunuz ya ne diyeyim... Şuna bak, görmemişin tasarım stüdyosu olmuş önüne geleni takmış arabaya. Farlar, iç mekan falan ne kadar uçuk kaçık... 12 yaşında olsam vauuv diye beğenirdim belki ama, insan olgunlaştıkça sade güzellik arıyor...
aktiftablet Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2010 Berbat yahu. İç tasarım güzel gibi görünüyor ama gerçeğinde malzeme kalitesi falan dandik olacağından resimdekilerle alaksı olmayacak. Eski focus gel al bizi :(
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Yumurta şeklinde bu ya, dışını hiç sevmiyorum.
Esh Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 su eski kasa da cok gay arkadas. hani sevebilmenize imkan vermiyorum.
forgiver Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2010 http://www.dijilan.com/wp-content/uploads/classipress/1011de30ca338d8.jpg
prozzak Mesaj tarihi: Ocak 22, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2010 Ilk focus taki tasarim çağ atlamıştı. Ondan sonrakiler bu da dahil pek bir şey önermiyor. Gene şirket arabası olacak focus.
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Bu ilk versiyon binek araçtı aslında sedan tipi çıkana kadar. prozzak'ın da dediği gibi artık tamamiyle şirket arabası.
Perfectionist Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2010 Şahsi görüşüm, Ford şuana kadar ki en iyi Focus Sedan dizaynını yapmış bence. HB olanını onun kadar beğenmedim açıkçası.
Öne çıkan mesajlar