Yenerk85 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Netbookumun şarj aleti bozuldu, yolladım. Bir ay yoğun bir şekilde çalışıp bataryasını değiştirip yollamışlar. Tebrik ederim. Şarj aleti hala bozuk.
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 türkiyede notebook netbook türevi aletlerin servisi tümden sorunlu.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 sadece şarj aleti yollanmıyormuş, çok biliyorlar kendileri.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 lol, efsane.. turkiyeyi bilmem de, burada hp'yi arayip sarj aletim bozuldu diyorsun, laptopun altindaki numarayi sorup sistemden garanti suresine bakiyorlar. 3 gun sonra kapinda yeni sarj aleti.
Holy Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 türkiye'de isen hiç hp'Yi falan aramıyosun. gidiyorsun bir yerden şarj aleti alıyorsun :) adamlar sanırım kimse teknik servisi kullanmasın diye 30 iş gününü sonuna kadar kullanmadan geri vermek istemiyor cihazları.
Alis Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Hocam asus türkiye sorumlusu cizgi bilgisayar sanırım sorun sende o arkadaşlar türkiyede teknik servis konusunda en iyisi. Eğer onlara yolladıysan tabi.. Ben amerikadan aldığım şeyin garantisi burdada geçiyor öle düşün yani..
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 amerikada aldigin seyin garantisi buradaki ofisin insiyatifinde degil ki yahu? asus'un oyle bir politikasi varsa gecer, yoksa gecmez. adamlarin servis kalitesiyle ilgili hicbir seyi gostermez ki o?
Yenerk85 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 sorun bende de olabilir kesinlikle katılıyorum.
Alis Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Asusun international garanti olayi var ve türkiye'de bunun içinde geçerli bunu farklı markalarda bulmak biraz zor. Yurt dışında alınan şeyler türkiye'de bakıma girmesi biraz zor. Ki nitekim Çizgi bilgisayar teknik servis kisminda CRM kullanan tek şirket. Övmek için sölemiyorum ama gerçekten müşterilerine sahip çikiyorlar.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 yannız mallar falan ama anlayışlılar, bugün aradım, eskisini kargolayın çarşamba yenisini yollayalım dediler.
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 alis in mesajlarina katildim, gercekten kaliteli calisiyorlar. bu seferlik efsane fail olmus gerci , duzelttilerse ne ala.
vaperon Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Universal Charge Kits. Teknosa, Gold, Vatan ve bilimum pc tükkanlarında.
Valeron Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Holy said: türkiye'de isen hiç hp'Yi falan aramıyosun. gidiyorsun bir yerden şarj aleti alıyorsun :) adamlar sanırım kimse teknik servisi kullanmasın diye 30 iş gününü sonuna kadar kullanmadan geri vermek istemiyor cihazları. samsunga monitörümü bıraktım 3 gün önce bugün aldım bende hala hayretler içindeyim.duyarlı teknik servislerde varmış bu ülke de :d
serjuhan Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Asus servisi cidden Türkiye'deki en iyi servislerden biridir. Ben tecrübelerimde bunu yaşadım sürekli. HP'den kesinlikle uzak durun bir de :)
Maedhros Mesaj tarihi: Ocak 16, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2010 23 aralıkta netbooku ankara asusa verdim şarj yeri içerden kırılmıştı hala alamadım güya pazartesi verecekler 3 kere aradım 1 kere gittim en gec şu gün vericez diyip bahane ürettiler bakalım ptesi olmus olacakmı garanti dışı bide iyi saplayacaklar.
Öne çıkan mesajlar