Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Settlers 7 (Spring 2010)


Gangren

Öne çıkan mesajlar

The Settlers 7, Path to a Kingdom.

22.09.2009 - Successful strategy franchise gets an all-new challenging sequel

Today Ubisoft and Blue Byte announced the development of The Settlers 7: Paths to a Kingdom, the next iteration in the popular multi-million selling strategy game franchise for PC. Scheduled for release in spring 2010, The Settlers 7: Paths to a Kingdom gives gamers the opportunity to choose the best way to lead their kingdom to victory, in a rich environment set in middle-Europe during the early Renaissance.

"The Settlers 7: Paths to a Kingdom brings The Settlers franchise to a new level in the strategy-game genre, relying on the key mechanisms that made the series a success while innovating and giving the gamers the opportunity to build their own thrilling experience." said John Parkes, Marketing Director EMEA at Ubisoft.

Developed by the Ubisoft Blue Byte studio located in Düsseldorf, Germany, The Settlers 7: Paths to a Kingdom ties in with the tradition of the series success while bringing a fresh, modern and innovative strategy game, based on strong game mechanics and deep gameplay that are hallmarks of the highly acclaimed Settlers franchise. Players will easily become engaged in an exciting campaign, skirmish maps or multi-player challenges in a world of lush forests, open meadows, fast flowing rivers, and high mountains.

The Settlers 7: Paths to a Kingdom main features:

* Rich gameplay mechanics: The deep building and production systems both allow gamers to expand their kingdom village by village, sector by sector, optimizing their creation by fine-tuning production chains and transport systems.
* Variety of gameplay: Gamers will be able to choose the best path to lead their kingdom to victory around three main pillars:
o Military: by building strong armies and defeating opponents with shear military power.
o Science: by increasing their influence in the monasteries, gamers will be able to have access to the most beneficial technologies.
o Trade: by occupying the best trade routes to become the wealthiest player on the map.
Depending on each style of play, gamers will be able to unlock a variation of new and unique possibilities, changing the way they build their own kingdom.
* An innovative victory system: new victory point system brings more tension and competition to the game. Victory points are awarded in many different ways depending on the choices gamers make throughout the evolution of their kingdom.
* Online Multiplayer: gamers will be able to play online and face opponents in classic adversarial and co-op teamplay modes. Online features include user-generated and downloadable content, in-game feeds, and various leaderboards.
* A new graphic engine and improved AI: A brand-new graphic engine will let gamers experience the beauty of their kingdom in a never-seen-before level of detail and more than a dozen AI profiles, each with unique behaviors, will add enhanced variety to the game like never before.

Çok fazla olmasa da bir video var: http://thesettlers.uk.ubi.com/the-settlers-7/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oha. 1'den 4' e kadar hepsini oynadım. 4'de bilgisayar oyunları dünyasının muhtemelen en orjinal bug'ını gördükten sonra Settlers serisini bıraktıydım, şimdi nostaljik oldu görünce.

Bug da şöyle bir şeydi; kılıç yapımcısı demiri alıyor, işliyor, kucağında götürüyor, tam yere koyarken....


Kılıç domuza dönüşüyor! Asker basamadım bi' türlü, kafayı yedim, bıraktıyıdım. Ey gidi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o 3 teydi ve bug değildi.

oyunun tutorialında, cycle hiç bitmedne kaynaklar bitmeden devam edebilesin diye yapılmış bişeydi.

bolede madenciler etsiz kalmıyordu, kamür demir bitmiyodu. zaten tutorialda silaha'da gerek yoktu.

bosuna es gecmişssin oyunu

belki aynı seyi 4 tede yapmıslardır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dört olduğuna eminim, çünkü taa Bursa'daki bir arkadaşa göndertmiştim, bizim oralarda yoktu oyun. O zaman ingilizce, internet falan da yok elimin altında, indiremedim, bulamadım tabii.

De ben tutorial'ı geçtiğimi ve oyunun devamında da aynı şey olduğunu hatırlıyorum. Çünkü birkaç bölüm oynadım ve hepsinde aynı oldu. Eğer senin dediğin gibiyse hakkaten yazık etmişim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

narziss said:

Oha. 1'den 4' e kadar hepsini oynadım. 4'de bilgisayar oyunları dünyasının muhtemelen en orjinal bug'ını gördükten sonra Settlers serisini bıraktıydım, şimdi nostaljik oldu görünce.

Bug da şöyle bir şeydi; kılıç yapımcısı demiri alıyor, işliyor, kucağında götürüyor, tam yere koyarken....


Kılıç domuza dönüşüyor! Asker basamadım bi' türlü, kafayı yedim, bıraktıyıdım. Ey gidi.


Epic fail -.-
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilk 2 oyundan sonra evet yapımcılar öyle antin kuntin özellikler koymuşlardı.

1 hafta oynadığın oyunda, 8. gün bişelerin eksik olduğunu görüp oyuna tekrar başlamak gibi hardcore olaylar yok 2. oyundan sonra.

settlers'ı sttlers yapan ama bu olaydı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Settlers 1... Amiga 500'ümü özledim ben ya.

Settlers 2'yi de bi fuardan almıştım. eve gidip lahmacun yemiştim sora da oyunu kurup oynamıştım. Hey gidi günler. 3 çıktığında babam getirmişti hiç haberim yokken. Çok beğenmemiştim gerçi. Eski Settlers havası kalmamış gibiydi çünkü bence. Sora 4'e baktım o da aynı. Settlers 5i ya da 6yı almıştım soradan. Çok fazla oynama fırsatım olmamıştı onu. Belki güzel olabilir o bilemiyorum. Evde duruyo hala kutusu öylecene. 7 nasıl olacak acaba bakalım.

Bu arada evet... SETTLERS FTW!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...