kerim Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 mmo-championdan bi elemanın pvp-pve gearlarının denkleştirilmesi hakkında bi yazısı said: If the purpose of resilience is to extend the duration of PvP combat by increasing survivability, why not reduce player damage and/or increase player health? This would have absolutely zero effect on PvE since you simply have to tweak player healing and mob damage accordingly. Crit damage reduction could be folded into PvP talents, and another slight tweaking of mob damage to compensate for tanks. I don't see any practical reason why this couldn't be done. I suspect though that the real point of resilience is to differentiate PvP gear from PvE. I'm not sure that's even a legitimate goal. A large part of WoW's appeal is its inclusiveness to many different kinds of players and playstyles. Blizzard's has stated that they want players to experience both the PvE and PvP parts of the game. However, PvE and PvP gear progression currently follow seperate and parallel paths. Players are laughed at for wearing PvP gear in raids, and 2 shotted when they wear raid gear in high-end arenas. I personally would like to see the distinction between 'PvE' and 'PvP' gear to disappear, so that any given upgrade can be used viably and effectively in both areas of the game. If there has been one constant in WoW, it's that players will go where the gear is. The practical effect of this would be that all areas of the game would see increased, and more balanced participation. From Blizzard's point of view, burnout would likely decrease as well since more people would do more things. I know not everyone will agree with me, so I'll try to address some potential objections. 1) "Hardcore raiders will walk into BGs and faceroll everyone just like in vanilla" - Unlike in vanilla, however, people who do high-end PvP will be equally geared - and more skilled in PvP. 2) "People will be able to gear up for high-end raids through PvP" - Blizzard wants to increase the accessibility of raids, and if doing Violet Hold can get you cutting-edge raid gear, then I think 2500 rated arena players are fair game 3) "Rebalancing PvP without resilience would be a lot of work" - That's what expansions are for, and Blizzard has shown they are willing to gut core game mechanics for them, like they're doing with the stats and talents revamp 4) "This would make gearing up easier and potentially faster" - How long it takes to gear up is under Blizzard's control, although if recent patches are any indication it look like they want to head in this direction anyway 5) "Gear obtained from PvE and PvP should still be different some respects" - This could still be the case. Gear could have differing itemization and art, but fundamentally they would be equally viable. I think I've covered my bases pretty well, but I'm always willing to acknowledge when I'm wrong, so any comments/criticism appreciated. mmo-champion vanilla wow zamanında gayet nefret ettigim birşeydi t2leri çekmiş hunterların bgların tozunu attırması vesaire. şu anda olmasını istedigim en son şeydir hardcore pve kasmış birinin pvpde birşeyler yapabilecek olması. paticik ne düşünüyor bu konuda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 şu haliyle bile 3 globalde adam ölebiliyorken resiliencesız neler olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 süpermiş, zaten adam belirtmiş orda , sen hardcore pvp yaparken adam da hardcore pve yaparken , benzer özelliklere sahip gear sahibi olacaksınız. sonucta vanilladaki rank14 olma zorunluluğu da olmadığı icin honor point vs ile cok daha kaliteli gear sahibi olunabiliyor artik hem 5 yıllık bir tecrübe var oyuncuların coğunda, pvp de olsun pve de olsun, vanilladaki dominasyon olmaz, ha pug takılmaya alışmışsan ztn her türlü ezilmeye mahkumsun onda geara bok atmanın lüzumu yok zaten ;p olursa iyi olur bence, insanların pvp ye ilgisi artar , pvp şuan tıpkı pve gibi , ya pvp yap ya pve mantığından ibaret. veya 3. alternatif be a no lifer! :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paticik allah korusun diyor bu konuda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 ben raid yapmıyorum mesela. olmasın öyle. tamamen ayrı olarak kalsın isterim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 resillience kaldırıldığı gibi dmg output u da azaltın , HPleri arttırın dio zaten adam , bu sistemi bırakın resillience de kaldırın demio ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
peder zickler Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 resilenceden hep nefret ettim , hep nefret edicem (td) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 birleşmesi için bi sebep yok. yenı baslıyorsan pvp ye sıfırsa egar'ın gayet az bir eforla baslangıc ratignleri için yeterli bir gear yapabliyorsun kendine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Kaldı ki hala heroic toc falan yapabilen tipler çok iyi bir trinket alabiliyor. :P TBC'de balance olayı daha kötü idi. warglaiveler falan. Olmasın katiyen. PvP yapabilmek için nerd gibi drop bekleyemem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 silah meselesi hala sakat zaten. erişimin varsan en iyi silahlar yine pvp silahları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 pvp'nin şu an silah hariç, yeni 80 olup da, bg lerde tek başına zaman harcayıp, sadece takım arkadaşlarınla yükseğe çıkabilme durumu şu an benim için en cazibi. 25 tane adamın stresini çekemeyenler için priceless. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Cuce said: silah meselesi hala sakat zaten. erişimin varsan en iyi silahlar yine pvp silahları. Inb4 Shadowmourn lulz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Magnum Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 kötü olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 "peder zickler" said: resilenceden hep nefret ettim , hep nefret edicem (td) +1 Resilecenı kaldırılması iyi olur. PvP ve PvE itemları aynı yada benzer olursa duruma göre her ikisini de yapabilrisiniz. Sonuçta bir noktadan sonra ikiside baymaya başlıyor ve diğerine başlamak istiyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 aion guzel yapmis bunu skiller pvp ve pve icin ayri calisiyor, pvp gearinda resi gibi sacma stat yerine "increases damage done to other players by %x" "decreases damage recieved from other players by %x" var ama blizzard istemiyor bunu, zilyon defa tartisildi yok efendim yeni oyuncular icin anlamasi zormus 2 farkli sekilde calismasi skillerin, wow zaten complex bir oyunmus dahada zorlastirmamak lazimmis, cogu oyuncu forum filan bakmadigindan onlarada ulasabilmek gerekliymis yahu dunyanin kurali bu bir is icin ne kadar emek verirsen o kadar iyi olabilmen gerekir acip 2 sayfa mekanik okuyup oyunu ogrenmeye usenen adam niye benle esit olsunki? sonra shadowform gibi ansiklopedi tadinda tooltipler geliyor analsin bu adamlar diye wow pvp nin fail olmasinin nedenide budur zaten casual elinde cingiragi ile bagiran bebek gibi kosup bisiler basarip oyundan sogumasin, hardcore oyniyan adamin onunede oyaliyacak timesink ler yarat wowda artik briseyleri basarmak haz vermiyor bu yuzden, anca abuk achivement kasicaksiniz drake filan alip krasus landinge cekiceksiniz, yetersizlerin pipisi dusmesin diye dalaran icindede gezdirmek yasak bir sonraki mmo daha casual olucak o yuzden ben blizzarddan butun umidimi kestim diablo 3 u adam gibi yapsalarda bari onla oyalansak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
msirvan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 biker hepinizi yanlis bildigi bisey var wow sizi gibi ugrasan emek veren caba harcayanlar icin yapilmis bi oyun degil wow 12-17 yas araliginda isvicreli cocuklar icin yaplimis bi oyun bliz napsin para kazanmaya calisiyo zaten global ekonomik kriz var falan felan iste yarin cikip pvp itemlerinde resiyi kaldirip yerine spell resist koyucaz felan demeseler bari Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 iyide blizz yillardir soluyo casual oyuncunun hardcoredan daha degerli oldugunu cunku 12 milyon oyuncunun 11milyonu casual 1 milyonu hardcore black templei goren oyuncu sayisi 3% idi o nedenle qotlk bu kadar basit Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 ahahaha isviçre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2009 ukranya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
asfaloth Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 resilience silinsin oyundan. dklar da silinsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zass Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 anlamıyorum dk ile milletin alıp veremediğimi genelde şu oluyor; adam alt charkasıo battleground a giriyor tabi kasmış dk gelince kösültüyor sonrada dk lar silinsin. gayet iyi kasmış dk ları kese biliyorum shaman elementel ile. eğerki diyecek seniz tek başına dungeon temizliyo onun temizlediği dungeondan düşen itemleri süs eşşası dükkanında satar ancak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
asfaloth Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 i be da troll mon' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 bence resilience blizzardın bulduğu en zekice şeylerden biri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 ressi silinsin pve itemlarina gore pvp itemlarinda sadece daha fazla hp olsun bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2009 çok istemiştim zamanında resi gibi bişey olsun diye.sonra pvpden geri kalınca dungeon girişinde full pvp adama vuramayınca soğudum, tiksindim.şimdi kaldırsalar yine geri isterim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar