Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Airline Manager [Facebook]


sinad

Öne çıkan mesajlar

Yazdığın uçuşlar ile benim yazdığım uçuşu karşılaştırdım. Yine ERJ190 karlı görünüyor.

Uçuş başına b737 ile 360k civarı kar yapılırken, erj190 ile 160k civarı kar yapılıyor. B737'yi günde 2 kere, ERJ190'ı 3 kere uçurabilceğimizi düşündüm. Bu durumda b737 720k, erj190 480k kazandırıyor. Ama b737'nin fiyatı 5m civarı, erj190 ise 1380k. Bu yüzden bir b737 yerine üçten fazla erj190 alınıyor; 3 tane alabileceğimizi bile düşünsek aynı sermaye ile b737 kullanarak 720k kar yaparken, erj190 ile 1,5m civarı kar yapılıyor.
(yanlışım varsa düzeltin lütfen)

Bu durumu baya inceledim de böyle olmamalı gibi duruyor. Benim mi hesaplarımda bir hata var acaba?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hesaplamalarda hata yok kabaca hesaplayinca oyle cikiyor. Benzin, maas ve reklam fiyatlari oynadigi icin uc asagi bes yukari ayni degerler oluyor. Ama sunu unutmamak lazim ucak filo limiti var sanirim 400 ucak kadar. Oyunun ilerleyen evrelerinde ufak ucaklari satman gerekicek ve amortismandan dolayi fiyatlari bayagi dusecek, buda sermanyende kayip demek oluyor. Ama buyuk ucaklar ileriye yatirim icin daha mantikli hem daha kolay idaresi(cok vaktiniz yoksa). Ama yeni baslayan bir filo icin ERJ`ler ile buyumek daha mantikli. Tabi bunlar benim kendi dusuncelerim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yapacağın uçuşu seçerken menzilinin yettiği en fazla demand olan uçuşları tercih etmen senin yararına olur. Ayrıca reklam da vererek maksimum karı sağlayabilirsin.

Diğer taraftan bence ucuz uçakları almak çok karlı değil, bir miktar para biriktirip en azından 100 kişinin üstünde kapasitesi olan uçakları seçebilirsin.

Kullanabildiğin para Account bölümünde yazılı olan. Company Value dediği elinde bulunanların toplam değeri ancak harcamaların o miktardan yapılmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi demin istanbul dan unuttum adını değiştirdim çünkü bi yere bi rota verdim oraya gitti. yanlız onda demin en pahalı olan reklamdan 5 günlük yaptım 80 bin dolar getirdi bi uçuştan. şimdi demandı %93 olan bi rotaya döndüm. en pahalı olan reklamdan 2 günlük verdim bu seferde 40 k getirdi. daha saglam demandı olmasına ragmen daha az kar getirdi neden böyle bişey var ? reklamını full mü yapmam lazımdı ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beklemek bir şeyi değiştirmiyor (yani dolmasını bekleme olayı vb.). Sadece vakit kaybı oluyor sanırım. O yüzden hemen kaldırabilirsin.

Ayrıca reklamları uzun süreli vermen senin için zararlı olabilir. Çünkü talep durumları sürekli değişiyor ve bugün karlı görünen bir uçuş ertesi gün karlı olmayabiliyor. Rotayı kaldırıp başka rota düzenlediğinde ise süresi bitmemiş reklam boşa gitmiş oluyor. O yüzden rotalarını en fazla talep oranına göre sürekli değiştirerek reklamları da kısa süreli, hatta günlük verebilirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
gleoddyn said:

Aircraft on route: B737
Last flight: 2009-09-11
Available seats: 135
Ticket price: $ 3,476
Estimated passengers: 135
Total ticket income: $ 469,260
Flight time: 8:54
Distance: 6,951 km
Demand: 91 %

Airport taxes: $ 55,608
Fuel consumption on route: 55,608 lbs


Aircraft on route: A319
Last flight: 2009-09-11
Available seats: 117
Ticket price: $ 3,318
Estimated passengers: 116
Total ticket income: $ 384,888
Flight time: 8:30
Distance: 6,635 km
Demand: 90 %

Airport taxes: $ 53,080
Fuel consumption on route: 39,810 lbs


Birde soyle birsey var mesela a319 daha az yaktigi icin baya bir yakit tasarufu sagliyor


yalnız boeing 737 sanki koltuk sayısının fazla olması sebebiyle yakıt konusunda oluşan farkı kapatıyor gibi :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Company: Özkaymak Airlines
Stock value: $ 0.34
You currently own: 100,000 Stocks

Company: Full of Bourbon Airlines
Stock value: $ 0.29
You currently own: 50,000 Stocks

Company: BlackWing Airlines
Stock value: $ 0.44
You currently own: 100,000 Stocks

Company: BAFi Airlines
Stock value: $ 0.18
You currently own: 50,000 Stocks

valla arama yaptım buldum, belki arama şeyleri değişmiştir, şu anda alabiliyorsanız alabildiğiniz kadar hisse alın derim çünkü kesin 1$ civarlarına çıkacak hisseder, 3 kat kar (:

başka varsa söylesin ya da benden hisse alsın, bazı kişileri search'le bulamadım. aktif olanlar söylerse tekrar arayayım.

redge seni bir türlü bulamıyorum, benden hisse alsana öyle daha rahat bulurum (: alayım bir 100k.
Pekinduck Airlines.

toplamda 450k stock almışım= 3milyon$
ohali.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Sleipner Airlines
Gelin birlikte buyuyelim..

Fleet size: 11
Routes: 11
Staff: 76
Stock value: $ 0.30

Yatirim yapip iyi bir kazanc elde etmek isteyen herkesi bekliyoruz. Sizinle birlikte buyumeye var misiniz?

Not : Pati uzerinden Sleipner Airlines'dan hisse aldigini bildiren herkesten ayni oranda hisse alinacaktir :)

Edit : Yazarken bir hata yapmisim, duzelttim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1000 Get-a-way Airlines $ 0.41 / 1.00 $ 407
1000 BlackWing Airlines $ 0.46 / 1.00 $ 461
1000 CY's Airlines $ 0.33 / 1.00 $ 333
1000 Kauta Airlines $ 0.25 / 1.00 $ 250
1000 Pekinduck Airlines $ 0.30 / 1.00 $ 300

Stock değerleri böyle.
Kötüye mi gitmiş değerler?
Bunun bana bir zararı yok değil mi?



ekleme:

böyle yaptık, hayırlısı:

1000 Get-a-way Airlines $ 0.45 / 1.00 $ 447
1000 BlackWing Airlines $ 0.46 / 1.00 $ 461
1000 CY's Airlines $ 0.33 / 1.00 $ 333
10000 Red Wizard Airlines $ 0.90 / 0.90 $ 9,014
2000 Kauta Airlines $ 0.25 / 0.25 $ 500
1000 Pekinduck Airlines $ 0.30 / 1.00 $ 300
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...