Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Guildwars 2


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

Arenanet Game Designer Isaiah Cartwright'ın Arenanet Blog'una yazdığı yazıdan bir bölümü MMOHaber.com sitesine ekledim. Level atlarken casual - hardcore ayrımı olmasına karşıyız, her seviye aynı zaman aralığında tamamlanacak gibi bir fikri varmış Guild Wars 2'nin. Ayrıntılar linkte, makaleye de bir link ekledim, merak eden varsa :).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte öle bi sistem elvermez

düşünsene 1 sene sonra oyuna başlasan Guild Wars 2 çıktıktan

geldiğinde her yer cillop gibi ne mob kalmış ne bişey mutlu mesut yaşio insanlar şeklinde bulursun dünyayı


o köyü kurtarınca hep kurtulmuş kalacak biraz garip tabi yani wowdaki phasing muhabbeti gibi bişey yapabilirler belki o da ama işin mmo kısmını alıp götürüo.


neyse baya etkilendim videodan resmen manifesto olmuş inanılmaz gaz yapmışlar. Umarım güzel olur.

arada eğlenceli bişeyler yapıp bi sonraki eğlenceli kısma gelmek için sürekli sıkıcı şey yapma kısmına çözüm bulmaya çalıştıklarını sevindim

veya o düşmanlarınbi yerde durup hadi git onları kes gel die quest aldııında oraya gidip kesme muhabbetine karşı da bişeyler yapio olmaları güzel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

işte öle bi sistem elvermez

düşünsene 1 sene sonra oyuna başlasan Guild Wars 2 çıktıktan

geldiğinde her yer cillop gibi ne mob kalmış ne bişey mutlu mesut yaşio insanlar şeklinde bulursun dünyayı



yok işte öyle degil yani herkes tum questleri temizlemiş mutlu mesut yasıyo tarzı degil. gw 1'de oldugu gibi districtlere ayırıp köyün kurtarıldıgını gören yani o an köyde olan insanlar tarafından o quest yapılmış köyde kurtulmuş olarak tanımlancak şeklinde.

yani örnek olarak level 20'deki bi questde olan olayı, aynı yerde aynı zamanda gören insanlar, köyü tekrar kurtaramicak onun yerine o bölgedeki başka questlere yönlendirilcekler . ama level 10'da olan bi insan sonucta o köyün kurtarıldığını görmediği için level20'ye geldiginde o questi yapabilecek.

bu da şu açıdan işe yarar yüksek levellardaki insanlar, düşük levellardaki arkadaşlarına - eğer köyün kurtuldugunu gordulerse - onlara yardım edemezler. veya grind yapılamaz, çünkü level 20'de de level 70'de de aynı hızda level atlancakmış dediklerine göre. yani insanları bi yerde macroya baglayıp grind yaptırmaktansa hikayeye yönlendiriyolar. bence çok güzel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kanuni said:

ya gene playera ozgu yerler acilacak herhalde.

guildwars 1 deki gibi. mmo olacak mmorpg olmayacak herhalde. gitcen ana hub dan topliycan questi giricen bir yere.

yoksa ilk baslayan levelleyen sonrasinda biz heryeri bitmis duzenlenmis sekilde goruruz .. oynama daha iyi :D


Neydi kanuni bu aynı cacığı yedirmeye çalışan oyun, yok efenim kopruler yapacak oyuncular devasa kaleler yapacak, uçacak kaçacak. Adı dilimin ucunda, feci patlamıştı oyun 4-5 sene oldu. Oyunun yapımcısı inşaat mühendisiydi mubarek.

Edit: Hatırladım Horizons dı sanırım, aynı geyik player persistency.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...