Furytürk Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 [çünkü ben WoW'un en kalabalık olduğu (2005 yılları) hımmm ??? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Ahh ahh insan birşeye kendini inandırınca, hele hele çevresinde de 3-5 kiş "evet evet öyle tabi abi aynen" modun da takılıyorsa, artık o adamın ön yargılarını yıkmak Albert Einstein amcanın dediği gibi atomu parçalamaktan zordur. WoW hala sürekli oyuncu kazanmaya devam ediyor, ama arkadaş kendi imba oyuncu ve oyundan sıkıldı ya, yeni başlıyanların hepsi nuub hepsi 12 yaşında velet ya. Ee tabi WoW çöküyor ona göre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Skyfire Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 e adam haklı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Torondor Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 aditional instance muhabbeti tbc zamanıda olmuştu sanırsam.. o olay serverda çok fazla dungeon yapılıyorsa serverda ekstra instance açılamıyor.. o yüzden o hatayı veriyo.. ben 1 saat raid için zone a giremediğimizi bilirim tbc.. o bi oyun sorunu değil herkesin HC farmlamasından dolayı serverların instance limitinin dolmasından oluyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Serverlar daha boş çünkü bi dünya yeni server açıldı, oyuncular dağıtıldı. Yoksa 4 senedir "server dolu sıra numaranız 2500" görmedik BL den beri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Torondor said: aditional instance muhabbeti tbc zamanıda olmuştu sanırsam.. o olay serverda çok fazla dungeon yapılıyorsa serverda ekstra instance açılamıyor.. o yüzden o hatayı veriyo.. ben 1 saat raid için zone a giremediğimizi bilirim tbc.. o bi oyun sorunu değil herkesin HC farmlamasından dolayı serverların instance limitinin dolmasından oluyor + deliler gibi lowbie boost, strat farmlar vs. sm, rfc, deadmines vs sürekli dolu buralar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 addtional instances ilk defa 3.0 patchi ile basladi headless horseman ve yeni gelen achi ler icin millet instancelara yigilmisti, 2 saat sunwell kapisinda bekledigimizi hatirlarim girebilmek icin WOTLK de 2 serverda birden oynadim baslarda birinin population yuksek diyerininki ortalamanin az alti idi buna ragmen ilk haftalar ikisindede sorun oluyordu ama asil sorun raid optimizasyonu ile oldu herkes kolay diye raid yapmaya baslayinca instance server sacmaladi, (ilk kez bunu BT de patch sonrasi RoS yaparken gormustum gerci) iki raid ayni bossdayken alakasiz lag basliyordu, maligoz kasiyoruz kill alicaz p3 de bir lag basliyor anlatamam sonra birkac ayar yaptilar sanirim heroiclerden onceligi raidlere verdiler (raidlerde daha o zamandan beri additional hede gormedim) TBC instancelari filan komple iptal oldu zaten bunun gelicegi bal gibi ortadaydi hem insanlari yeniden heroic yapmaya zorliycan daily badge tier iliskisi ile hem conquest dusurucen heroicden ve milletin heroiclere akin edince raid saatlerinde HC ye girmenin imkansiz oldugunu hesaplamiycan ongormiycen good job blizz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FromTheHell Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 premium çıkçakmış instancelara rahat girebilmek için fsd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2009 abı wotlk'den ilk haftalarda, naxx'da korkunclagler oluyodu carsambaları. hazır bızım laglememızı gectım boss lagglıyodu, 5 dakka pocket loss'da bekleyip fight'a devam falan ediyoduk, boss tanka vurmamış ole beklemiş falan oluyodu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2009 Arthas geldi, sıra Ashbringerda işte... Görünne buydu zaten ama sınıflar... ... ... ... Taurenden paladin. Ne alaka şamanizmle? Biçok olgu var asılında bunun gibi... Undead playerların turn undead exorcism gibi şeylerden etkilenmemesi gibi... Ama bunnar unofficial. Eğer gerçek olursa sıçış direk... Boka sardılar... Zaten Lore adına bibok yaptıkları yok. Arthas kaç ayrıdr kalede yemek yiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Bence de ya blizzard bitti hacı öldüler wow öldü bitti sıfır hiç şansı kalmadı yok ettiler içine ettiler LANET OLSUN! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darklight1903 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Rotweiler said: sıra Ashbringerda işte... ashbringer cleanse edilmicekmi$. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Rotweiler said: Arthas kaç ayrıdr kalede yemek yiyor. aynı oyunumu oynuyoruz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessarien Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Viktor said: addtional instances ilk defa 3.0 patchi ile basladi headless horseman ve yeni gelen achi ler icin millet instancelara yigilmisti, 2 saat sunwell kapisinda bekledigimizi hatirlarim girebilmek icin WOTLK de 2 serverda birden oynadim baslarda birinin population yuksek diyerininki ortalamanin az alti idi buna ragmen ilk haftalar ikisindede sorun oluyordu ama asil sorun raid optimizasyonu ile oldu herkes kolay diye raid yapmaya baslayinca instance server sacmaladi, (ilk kez bunu BT de patch sonrasi RoS yaparken gormustum gerci) iki raid ayni bossdayken alakasiz lag basliyordu, maligoz kasiyoruz kill alicaz p3 de bir lag basliyor anlatamam sonra birkac ayar yaptilar sanirim heroiclerden onceligi raidlere verdiler (raidlerde daha o zamandan beri additional hede gormedim) TBC instancelari filan komple iptal oldu zaten bunun gelicegi bal gibi ortadaydi hem insanlari yeniden heroic yapmaya zorliycan daily badge tier iliskisi ile hem conquest dusurucen heroicden ve milletin heroiclere akin edince raid saatlerinde HC ye girmenin imkansiz oldugunu hesaplamiycan ongormiycen good job blizz TBC öncesi bütün serverlar upgrade edildi Wotlk öncesi hiçbirşey yapılmadı pat diye release geldi. Eğer donanımsal olarak artık upgrade mümkün değilse (ki hiç sanmıyorum) serverların oyuncu sayısını düşürürsün yeni serverlar alıp yeni realmlar açarsın. Sayının fazla olduğu serverlardan bu yeni realmlara free transferler açıp yığılmayı ortadan kaldırırsın. Herkes sorunsuz şekilde oynamaya devam eder. Koca blizz bunu akıl edemiyor mu ? Ediyor tabiki ama para para para diye bir gerçek var ortada. Esas sorun bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 scorch said: Rotweiler said: Arthas kaç ayrıdr kalede yemek yiyor. aynı oyunumu oynuyoruz? Oynuyoruz tabi... Biçok powerplayer arthasın hikayesinin teaserdan ibaret olduğunu sanıyor... Naxx40 gelip geçeli o kadar çok zaman oldu ve o kadar çok unutturdularki insanlara... Ne Ashbringer kaldı en bişey misal olarak... Tutup en fazla Scarlet Monasteryde yaşıyordun Ashbringer'ı. Bu expansion tamamen Arthas üzerine. Bilmiyorum isminden fark edildimi sdfgdfg. Bu adamı ikinci plana atıp, sadece gelen minor patchlerle birkaç kez gösterdiler teaserlarda. Tamam hikaye şekil alıyor ama... Yani o kadar geç şekil aldı ki, LK patchi geldiğinde hikayenin ortasında düşüp YELL ler geçerken LK anlamsız anlamsız bakacaklar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2009 wat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 • WoW Cataclysm MP5: This will be removed from items and replaced with Spirit. All healers will be given a meditation-like ability to compensate. • WoW Cataclysm Spell Power: Spell Power is being removed from items as well. Don’t panic, Intellect will be improved so that it provides mana and Spell Power at the same time. • Attack Power in WoW Cataclysm: Attack Power is also being removed from items . Instead, Agility will provide the necessary Attack Power for leather and mail wearers. • Strength will provide the appropriate amount of Attack Power for plate wearers. This means leather and mail items will no longer be desirable for plate wearers in WoW Cataclysm. •World of Warcraft Cataclysm Defense: The Defense statistic is also being removed from items so that players no longer have to stress about juggling around “the cap.” Tanks will receive the required anti-crit from talents and skills, like Survival of the Fittest. • Armor Penetration Change: This ability is too confusing and “mathy.” It is being replaced with Mastery, a stat that makes you better at what you do. Mastery in WoW Cataclysm is also applicable to other talents and skills and for other classes. • Haste: Will increase the rate at which you gain energy, runes, and focus – this is definitely huge! Retribution paladins and Enhancement shaman will have a talent that allows them to take advantage of this benefit – probably to make up for their intelligence and mana. • Stamina Changes in Cataclysm: Players will notice more Stamina on gear as Defense, Spell Power, Attack Power and Armor Penetration are removed. This sounds like the stamina increase at the beginning of WoW Burning Crusade. As you can see there are major stat changes in WoW Cataclysm ahead. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Bence güzel olmuş.(tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Masquerade said: wat saçmalamaya devam edio he deyip geççeksin ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aente Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 World of Warcraft Cataclysm Defense: The Defense statistic is also being removed from items so that players no longer have to stress about juggling around �the cap.� Tanks will receive the required anti-crit from talents and skills, like Survival of the Fittest. eah gear toplamaya kasilmayacak yani..hersey giderek daha mi kolaylasiyor nedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Naapmış bu herifler ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 belli bir stamina vs tutturmak lazım olur yine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 bu işin bu kadar basit olucağını sanmıyorum, bossların vurdurğu hasarlar artıcaktır bence, tanklara bu sefer fazla "avoidance" (dodge, parry ve block toplamı) kasmak zorunda kalıcaktır. eski bir blizzcast'de adamlar crushing blow gibi bossların arada bir çok büyük hasar vuracak bir vuruş vermeyi planlıyorlardı ama bunun bir cdsi olucaktı, bunu ekleyebilirler ekpaketde. bence tanking daha bir zor olucaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 hayir GC yi ve tank & heal konusundaki fikirlerini dinlemiyenelre supriz olabilri ama hic sasirmadim su anki sistemde oyuncu HP leri tanklar dahil cok az 1-2 GCD de tanki full HP ye getirmek zor degil avoidance cok yuksek buda bosslari dengelemeyi zorlastiriyor, o CD li hard hitting hedeleri kullaniyorlar o zamanda CD bazli tank DK lar vazgecilmez oluyordu bu sekil hem heali hem tank balansini ince ayarliyamiyorlar, bosslar cok yuksek vurdugundan bu defa avoidance ile EH celiskisi oluyor, heali kolay oldugundan herkes stam abaniyor ama avoidancelari genede yuksek kaliyor filan tank HP i asiri yukselticekler filan expansionda filan def in kalkmasi aslinda hem iyi hem kotu iyi olani itemizasyon sorunu var, surekli itemlarla ellesiyorsun tank olarak ancak butcenin cogu def e gittiginden enteresan secenekler yapamiyorsun filan kotu olan yani o zamanda gene eglencesi gidiyor isin heleki yeni item sistemi ile stat degistirmece filan ne biliyim asiri kolaya kacicak gibi duruyor, instancelardan dusen item sayisinida dusurucekler gene dps le tanklar klon gibi gezicek filan zaten nasil bir komedidirki su anda dps plate de tank plate den daha cok stam var lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2009 su anti tanki itemazationını bende sevmiyorum aıckcası, aynı viktorun dediği gibi, bossun 1 atağı 1/3 can götürüyo, onu avoid edersen üst üste healerlara mana geliyo edemezsen heal spamlıyolar. zaten butun combatlarda tankın işi doru anda cd acmak ikinci tankla switch etmek içinci tank cd actıktan sonra bossu devalmak şeklinde.. tankın gerektiği anda cd pataltması, pot içmesi falan gibi bi durum yok biraz bayık bi durum acıkcası. onun yerine tankın stam'ı veya dmg red'i daha yüksek olsa, o hp bar'da biraz itiş kakış olsa aksiyon olsa daha güzel olucak. pvple dengeliyemezlersede hpyi attırmasınlar bosslar daha az vursun ama paso msli vıursun falan ne biliyim. ama o bar 2saniyede 1 ileri geri yapmasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar