Böjeek Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu'nunun yap-işlet-devlet modeliyle yapılması, işletilmesi ve devri ihalesine ait verilen teklif mektupları açıldı. Gergin geçen ve iki konsoriyumun yarıştığı ihalede en iyi teklifi yapım ve işletme süresi olarak 22 yıl 4 ay veren Nurol-Özaltın-Makyol-Astaldi-Yüksel-Göçay ortak girişimi verdi. Karayolları Genel Müdürlüğü'nde basına açık gerçekleştirilen ihalenin bugünkü aşamasında konsorsiyumların verdiği teklif zarfları açıldı. İhale Komisyonu Başkanı ve aynı zamanda Karayolları Genel Müdür Yardımcısı olan İhsan Akbıyık, ihalenin sürecini anlattı. Kapalı zarf usulü gerçekleştirilen ihaleye Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Mapel inşaat-Lİmak İnşaat ortak girişimi ile Nurol İnşaat-Özaltın İnşaat-Makyol İnşaat-Astaldi-Yüksel İnşaat-Göçay İnşaat ortak girişimi katıldı. İhale Başkanı Akbıyık'ın açıklamasının ardından Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Mapel İnşaat-Lİmak İnşaat ortak girişimi adına söz alan avukat Ayhan Yılmaz, ihale şartnamesine göre teklif zarfının kapalı ve mühürlü olması gerektiğini yine aynı şartnameye göre teklif zarfının içerisinde yer alması gereken teklif mektubunun ayrı kaşe ve mühürlü zarf içerisinde bulunması gerekirken karşı konsorsiyumda teklif mektubu zarfı olmadığını söyledi. Bunun hukuka aykırı olduğunu söyleyen Yılmaz, tekliflerin ihale komisyonuna sunulmasının sonra teklif mektubunun zarfa konulduğunu belirterek, bugünde bu zarfı kendisinin açarak hukuka aykırı davrandığını söyledi. Söylediklerinin tutanaklara geçmesi isteyen Yılmaz ile Komisyon Başkanı Akbıyık arasında bu nedenle tartışma çıktı. Yılmaz tutanakların kendilerine gösterilmediği söyleyince Komisyon Başkanı Akbıyık, "Hukuki süreci başlattığınızda tutanaklara geçip geçmediğini görürüsünüz' dedi. Akbıyık Yılmaz'a, "Daha öncede iki kez başvuruda bulundunuz. Yapılan değerlendirmede bu itirazın yerinde görülmedi" dedi. Yaşanan tartışmanın ardından teklifler açıldı. Nurol İnşaat-Özaltın İnşaat-Makyol İnşaat-Astaldi-Yüksel İnşaat-Göçay İnşaat yapım ve işletme süresi olarak 22 yıl 4 aylık bir süre verirken, Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Mapel İnşaat-Lİmak İnşaat ortak girişimi ise 34 yıl 8 ay süreli bir teklif verdi. İhale ile ilgili ise son kararı 30 gün içerisinde Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım verecek. İSTANBUL-İZMİR 3.5 SAATE İNECEK Türkiye'nin batısında Kuzey-Güney koridorunda ulaşımı rahatlatmak üzere Gebze'den İzmir'e uzanacak bir otoyol ile Körfez'e köprü yapılmasını içeren ihale, firmaların talepleri üzerine daha önce 2 kez ertelenmişti. İzmit Körfez Geçişi ve Bursa-Balıkesir-İzmir Otoyolu, Gebze'den başlayacak ve Körfez'i köprüyle geçerek Orhangazi'ye bağlanacak. Bursa üzerinden devam edecek otoyol, Balıkesir'den geçerek İzmir'e uzanacak. Otoyolun uzunluğu 421 kilometre olarak hesaplanıyor. Karayoluyla 6,5 saat olan İstanbul-İzmir arası seyahat süresi proje tamamlandığında 3,5 saate inecek, yıllık 870 milyon lira tasarruf sağlanacak, İstanbul-İzmir arası 140 kilometre kısalacak. vayy işletme ve yapım süresi olarak 22 yıl vermişler. ne zaman faliyete geçer acaba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nakamura Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 22 yıl sonraya araba mı kalır ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 yapım ve işletme diyor 4 senede yapılır 18 sene işletir misal, kara geçer,-ne kadar geç yaptı şirket o kadar zarara girer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 21.12.2012 tarihinde first contact ile zaten lastik tekerleği bırakacağız.firma batar bu gidişle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sg-1 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 büyük bir ayıbın sona erdirilmesinde ilk aşama tamamlanmış. yav sırf israillilerin avrupayla düzgün bi karayolu bağlantısı olsun diye TEM diye bi otoyol yaptılar, izmir-istabul otoyolunu yapmadılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Yap işlet olduğu için çok hızlı biter, mis gibide olur. Karadeni zotoyolu gibi olsa 20 yıl sürerdi 5 katına maal olurdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Absolut said: Karadeni zotoyolu Nedense güldüm ben buna. Zotoyol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-007- Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 yalnız gebzeden köprüyle orhangaziye körfez üzerinden geçmesi ne demek ya, baya uzun köprü mü olacak körfezde.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Evet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-007- Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 yapılsa da görsek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 O köprüden geçiş 40 dolar mı ne olacaktı öyle bi haber duymuştum ben. Edit: 35 dolar olarak düşünülüyormuş. http://www.haberx.com/Gundem-Haberleri/Nisan-2008/Gebze-Izmir-otoyolunda-gecis-ucreti-48-YTL.aspx Buna ek olarak Yenikapı - İzmit deniz otobüsü & vapur seferleri neden yok hep merak etmişimdir. Bir ara bayramlarda koyuyorlardı, dolup taşıyordu gemiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 benim anlamadığım , türkiyenin heryerini neden yap işlet devret modeliyle "döşemediğimiz" yap işlet devlet modeli ile , bir dolu tren yolu , tranway hattı , metro hattı. bunların hepsi yapılır. ver kardeşim isterse 50 yıl işletsin , yeterki bişeyler yapılsın. bütün türkiye otoyolla trenyoluyla döşenmiş olsa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 "roket adam" said: O köprüden geçiş 40 dolar mı ne olacaktı öyle bi haber duymuştum ben. Edit: 35 dolar olarak düşünülüyormuş. Buna ek olarak Yenikapı - İzmit deniz otobüsü & vapur seferleri neden yok hep merak etmişimdir. Bir ara bayramlarda koyuyorlardı, dolup taşıyordu gemiler. yenikapı - sirkeci. sirkeciden feribotla harem. haremden bastır izmite gel. yenikapı-izmir mi demek istedin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 35 dolar nedir yahu. karadenize yaptılar 50 sene sürdü ama bedava çok şükür. hadi 20-30 lira tamam da 35 dolar ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 tunch said: benim anlamadığım , türkiyenin heryerini neden yap işlet devret modeliyle "döşemediğimiz" şu doğruysa "roket adam" said: O köprüden geçiş 40 dolar mı ne olacaktı öyle bi haber duymuştum ben. Edit: 35 dolar olarak düşünülüyormuş. hakkaten "döşüyorlarmış" diyebilirim =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-007- Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 tunch said: benim anlamadığım , türkiyenin heryerini neden yap işlet devret modeliyle "döşemediğimiz" yap işlet devlet modeli ile , bir dolu tren yolu , tranway hattı , metro hattı. bunların hepsi yapılır. ver kardeşim isterse 50 yıl işletsin , yeterki bişeyler yapılsın. bütün türkiye otoyolla trenyoluyla döşenmiş olsa? türkiye'nin her yerinden geçmek 35'er dolar olsa hep iyi olmaz tabi lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 ühüühühü önce ben yaptım o espriyi! bi önceki sf'de kaldı ama ben yaptım annıyor musun 007! ingiltere kraliçesine de selam söyle bu arada 007 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Ehehehehe 007'nin söylediği çok güzel, çok komik bir tespit, iyi ki başkası önceden düşünüp yazmamış. Helal Ajan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-007- Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 benden önce yapmışsın tüh aleykümselam :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Ulan şu demiryoluna komünist işiyle bakıldı ya 50-60 sene evvel. O zamandır "otoyolda daha çok oyoyol" diye ağlıyoruz. Metro işide keza aynı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-007- Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 özalın o dönem karısıyla araba kullandığı bi video mu ne varmış hatta trtde :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 bi kaset koy da semra havamızı bulalım.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 tak bir kaset de neşemizi bulalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Ahaha asteroth iyiymiş. Çok bariz oldu.Biraz bekleseydim keşke :/. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2009 hepinize PERMA BAN! bittiniz olm siz.. HUAHUAHUAHUA bırakın beni.. iyiyim ben! hayır! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar