Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

fikirler. niye bu mecburi?


narsor

Öne çıkan mesajlar

Arkadaslar son birkac gundur isler dolayisiyla giremedi darkfall'a, ama iki haftalik izlenimim soyle:
1. Cok oynayamadim, hardcore oynayan biri 4-5 gunde benim kadar oynar rahatlikla
2. Advanced olmayan skilleri kasmak oldukca hizli. advanced weapon hareketlerini almanizi gerektiren seviyelere (en ustu 50ydi sanirim) bir clana girerseniz 1 gun hardcore'da yaparsiniz sanirim. Aynisi archery icin de gecerli. Lesser Magic icin de.
3. Lesser Magic sonrasi Greater Magic aldim, onu biraz kasiyim dedim, sorun 1: reagnent gerekiyor (eksra malzeme). sorun 2: cok yavas ilerliyor. sorun 3: greater magici 50 yapip fire/water filan almaniz lazim, sanirim 1 ay kasmak gerekir. Birisi elinizden tutup verimli bi sekilde malzeme kastirirsa sorun olmaz sanirim, belki 1 haftada kasilir
4. Silahlari 75 yapmadim, advanced almadim, bilmiyorum hizini ama greater magic hiziyladir
5. Solo takilmayin
6. Delikanli bir sekilde mob keserseniz, catiya cikan iki kisiye gore sanirim 10 kat yavas kesersiniz moblari
7. Oyunun hacklenebildigini bilmek gicik. Mesela gecen beni atin ustunde okla olduren eleman, onca zikzaka ragmen atin arkasindan o hizla nasil kostu ve catir catir beni okladi, hackledi mi, aimbot kullandi mi kullanmadi mi? Boyle olunca kalabalik olmadan zirhlanip dolasmak pek gelmiyor insanin icinden
8. Ote yandan her oyun hacenebiliyor. Darkfall'de sorun hackleyen biriyle karsilasinca cok sey kaybetmen, ama oyunun buyusunun bir parcasi da bu, ne biliyim artik
9. Oyunun basinda harvestingle bayaa para kazanilir, ama cok sikar
10. Kule korumasi olan biyer bulup starter mob kesmek bayagi ise yarar, para ve malzeme getirir. Kule yoksa zirh giymek d.t ister starter biri icin, giden her zirh bi tarafiniza girer :) Seviyeniz ilerlerse anladigim kadariyla para kazanmak cok sorun degil
11. Skilller PvP icin cok onemli. Yuksek seviyeli birini kesmeyi unutun, ya da ben ummuyorum en azindan. Darkfall forumlarina okuduklarim dogruysa, yeni baslayan birisinin advanced birine verdigi dmg 3 ise, tersi durumda vurdugun dmg 1. orta seviyeye advanced seviye birisinin dmg orani ise 1e 2 oraninda. (Karsilikli ok atma olcumleri oldugu soyleniyor). Postu okuyali 1 hafta gecti bulmak kasar simdi uzgunum, ama yazanin iddiasi buydu ve dogrulayan cok destek postu geldi oraya
12. Oyunda saglam potansiyel var. Ya saglam bi ekibe girin organize olun, ya da surunmeye hazirlanin :)
13. Grind var mi? Vaaaarrr. Size normal bi sekilde oynayarak 3 ayda alacaginiz skill seviyesini clan'da "wall of pain" kullanarak 3 gunde alabilirsiniz desem hangisini yaparsiniz? Ehh, o zaman ona grind derim uzgunum
Ya da jump skilini artirmak makroya baglarsan zirt diye oluyorsa, normal oynayinca i harfi sunuyorsa eh biseyler sorunlu demektir. Oyunda cok fazla adam var sehirlerde 24 saat sirf bunlari yapan. Mesela bi kosede oturup milletin seni sopamasini bekliyosun ki rigor artsin (ya da baska bisey artiyo, neydi bilenler duzeltebilir). Eh ilk oynayanlar asitli su buglariyla arttirmis, sen farkli bi sekil yapican arti filan
14. Seviyor muyum darkfall'u? Su an icin piyasa da daha iyi oyun var mi bilmiyorum. Warhammer, War, EQII, Vanguard, Eve oynadim, Eve bir yana digerlerinden cok daha iyi. Eve ayri bir fantazi dunyasi, bana uymadi


Burda benden cok daha tecrubeli olanlar var (darkwish vs), cok daha fazla bilgileri var bir cok konuda, onlarin duzeltmelerine her zaman acigim, sahsi almam elestirileri, yanlislari duzeltin arkadaslar.

Karakter transferinin izin verilmedigi bir sunucu acilirsa ve o sunucu acilmadan skill gelistirme detaylari uzerinde calisilirsa, 1-2 ksik giderilirse, bu oyun UO'ya rakip olma potansiyeline sahip. Simdiki haliyle de organize bir ortamda elinizden tutan olursa cok eglenme ihtimaliniz var, deneyin derim ben
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Potansiyelinin cok yuksek olduguna katiliyorum, ama "duzgun" mob kesmenin catidan mob kesmekten hizli oldugunu iddia etmek pek dogru olmamis kanimca. Sayet 3-5 tane melee mobu catinin altina toplayip 2 kisi MM'lerse (hicbir risk ve gider olmadan) aoe oldugundan dolayi butun moblari ayni anda oldurebiliyor, bu da spawnuna gore 5-10 dakikalik bir surecte 1k'a yakin para getiriyor. Tabii ki respawn bekliyorsunuz ama, o da sanirsam 5-10 dakika arasi. Reg olayi gercekten orseliyor adami. Eger adam gibi magery falan kasmak istiyorsan (bende greater'a basladim, gatheringle cikan reglerden 2-3k tane var ama digerlerini seve seve vendordan almak durumundasin) gercekten cok fazla exploit, grind veya gather yapmak gerekiyor. Sahsen ben gatheri sectim, ama satmaya gonlum el vermiyor :(

Umarim su veteran, newbie arasindaki bu buyuk ucurumu kadirirlar ve PVE/hack/skill sistemleri duzeltilip, gelistirilir. O zaman oyunun gercek potansiyeli ortaya cikacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya abi adamlar sallasınlar şu akıllı göya etrafta koşturan bilemmene AI muhabbetini yapsınlar wowdaki gibi moblar gidelim keselim öle ölümcül olmasın

basitleştirsinler pve sistemini, uo gibi olsun böle ejderhalar falna zor olsun öbür moblar kesilebilsin yani. Nasılsa olayın amacı PVP o moblar ı öle kastırıolar da ne oluo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Moblarin "zor" olmasi "intended" bir olay degil. Direk herifler PVE i polish yapicaz diye tamamen bozdular. Bazi funboi'lar "ABI COK IYI YA OK ATIYORUM MELEEYE GELIYOR, MELEEYE GIRIYORUM UZAKLASIYOR" falan diyor ama hic alakasi yok, AI tamamen bozulmus durumdadir. Ve evet, bence oyuna doping etkisi yapicak ilk fix PVE olmali, arkasindan hack olayi duzeltilmelidir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Forumlara baktım da insanlar harbi baya bi bırakmaya başlamış özellikle NA serverının açılacağın ıduyanlar açılana kadar salmışlar vs. O server açılsa bi de resmen popülasyon yarılanacak herahlde iice boş olacak serverlar. Adamların acil halkın sesini dinleyip bişeyler yapması gerek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Haha, ben oyunu almadan 10 gun once forumlari takip etmeye basladim. Kendi capimda napiyorsunuz lan oyunun gidisati hic iyi degil falan gibisinden konusmalar yaptim, forumlarin durumu cok fena zaten cearbear ve trol dolu, ama adam gibi konusma yetisine sahip olanlar bu durumun baya bir zamandir boyle sure geldigini soylediler. Ben 1 ay boyunca AV'den cok sey bekledim, hicbir sey almadim. Bana biri oyunla ilgili fikrimi sordugunda cok severek oynadigimi, ama almamalarini soyluyorum cunku gercekten su an ki haliyle oyunun gelecegin cok karanlik gorunuyor. Bu NA aciklanmadan oncede boyleydi. Durmadan populasyon -'de PVE gibi temel seylerin, veya hack gibi buyuk sorunlarin cozulmediginden dolayi. Zaten soft launch yapmis bir oyun.. Bir de durmadan oyuncu kaybediyor.. Store'un her daim acik olmasi bunun gostergesidir.

Eger bu oyun fail olursa oyunun kotu veya basarisiz oldugundan degil, AV'nin amatorlugu ve spastik kararlarindan dolayi olacak. Dua ediyom her gece AV'nin ofisine meteor falan dussun hepsi olsun, oyunu baska duzgun bir sirket alsin diye..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şunu okudum forumda da olayı bu özetlio galiba oyun şeklini.

said:
simple fact is that the game is 80% sheer boredom, with 20% fun. My typical night was log in, macro harvesting to gain resources for 1-2 hours or pve while eating dinner or having a beer and watching sportscenter. Then jump in Vent/TS find out if any PVP is going on, or go search for some for an hour or two. After that i would just find a grind spot and skill up via macro using what resources i farmed.

Sieges were mostly stand around for 2-4 hours waiting to attack or be attacked followed by 5 minutes of pvp and server crashes, due to the horrible coding that AV has. Having to jump through hoops to disable sound, dump graphics to 1990 levels etc is idiotic because they cant even code the game to not screw up the OS at the same time.

Competition revolves around macroing 24/7 with as many resources as you can gather so you can keep up with the powergamers and attempt to keep a competitive playing field, so you do boring crap like bloodwalls, casting spells at yourself, or macroing Parry/block & heal while being beat on by low level mobs for hours on end.

The only thing this game has going for it is the PVP is a blast. unfortuntely everything else while being decent on the idea front, is so poorly implimented that its much more enjoyable to peel your skin off in layers with a paint stripper
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet biraz dramatiklestirmis ama bencede olay genel olarak budur. Wall of pain (bloodwall dedigi sey) zorunluluk gibi su an, ve ben sahsen nefret edip, afk macro yapmadigim surece kullanmiyorum. Oyunu oynarken kesinlikle ya bir dizi aciktir, yada civilization falan oynuyorumdur. Zamanimin 50% si falan gather ile geciyor. diger 20% si o gatherileri islemekle. PvP yok mu? En krali var, istemek yeter. Ama alt yapi gerekiyor pvp'de dummy gibi dolasmak istemiyorsaniz. O da = grind, grind, grind. Ben Darkfall aldigimdan beri bir gece bile bilgisayari kapamadim, her gece full macro.. Buna ragmen yaklasmiyorum bile insanlara skill ve stat bakiminda.. Wall of pain direk must

*denizlere yelken acip, yataga suzulur*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

wall of pain nedir ne oluo


fire wall atıp içinde mi yürüoruz huehe


Player şehirlerinde insanlar karakterlerini parry macrosuna felan bırakıyor melee skill kasmak isteyenler onlara vurarak kasıyor skillerini :)

Edit: Detaylı birkaç rehber hazırlamayı düşünüyorum DF için haftasonu felan yapabilrim her yeni başlayana tek tek anlatması zor oluyor :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

şunu okudum forumda da olayı bu özetlio galiba oyun şeklini.

said:
simple fact is that the game is 80% sheer boredom, with 20% fun. My typical night was log in, macro harvesting to gain resources for 1-2 hours or pve while eating dinner or having a beer and watching sportscenter. Then jump in Vent/TS find out if any PVP is going on, or go search for some for an hour or two. After that i would just find a grind spot and skill up via macro using what resources i farmed.

Sieges were mostly stand around for 2-4 hours waiting to attack or be attacked followed by 5 minutes of pvp and server crashes, due to the horrible coding that AV has. Having to jump through hoops to disable sound, dump graphics to 1990 levels etc is idiotic because they cant even code the game to not screw up the OS at the same time.

Competition revolves around macroing 24/7 with as many resources as you can gather so you can keep up with the powergamers and attempt to keep a competitive playing field, so you do boring crap like bloodwalls, casting spells at yourself, or macroing Parry/block & heal while being beat on by low level mobs for hours on end.

The only thing this game has going for it is the PVP is a blast. unfortuntely everything else while being decent on the idea front, is so poorly implimented that its much more enjoyable to peel your skin off in layers with a paint stripper


Abartmış hafif ama birçok noktada haklı adam genede şu var ki pvp var ve saatlerce aramana gerek yok bir süre sonra nerelerde kimle kapışabilirsin anlıyorsun zaten ve arada bir random pvp yakalamakda çok tatlı oluyor :)(dün bizim 10 kişilik grup 20 kişilik bir pvp ekibine rastları baya bir kapışmışlar). Siegelerde rakibin senin defans yaptığın ilk 4 saatte saldırmazsa gerçekten sıkıcı olabilir ancak bu oyunun suçu değil karşında düşmanın suçu şahsen benim allianceıma siege açarsan emin ol en az 3 saat boyunca hiç durmadan saldırırız sana(abartarak ilk 1 saati toparlanma vs desen).Siegeler emin olun 5 dakka sürmüyor herşey playera bağlı ben geçen hafta Andruk adlı KGB clanının şehrinin siege inde bulundum ve siege i daha başlatmadan şehirde 1 saat civarı asset destruction(bina yıkmak) yaptık ardından siege başlattık ve bizim savunmamız gereken ilk 3 saat boyunca şehri biz elimizde tuttuk esas sahiplerinin gelmesine bile izin vermedik(grup oldukları yakınlardaki banka lokasyonlarını AoE ekiplerimiz sürekli saldırdı ve gruplaşmaları yok ettiler).Kalan son 1 saatlik defensive süreçde adamlar bizim savunmamız gereken kendi şehrimize saldırmak yerine gene kendi şehirlerinin kontrolunu almaya calıstılar 110(biz) vs 150 sonuç kontrolu alamadılar şehir vulnerable oldu ve ele geçirdik clanstone u yıkınca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

bana normal geldi oranlar acıkcası, eve online'da cok daha düşük bir yüzdeddir mesela pvpde gecirdiğin zaman.


Bende skill gainler cok hizli olmamali, sonucta skill 100'u end-game olarak kabul edersek, cogun oyunda end-game seviyesine ulasmak aylar alir, aktif olunsa bile. Ama soyle bir olay var, diger oyunlarin aksina macroyla skill kasiliyor surekli olarak. Ve oyuna daha once baslamis insanlari yakalamak haliyle imkansiz oluyor. Bu aradaki skill kopuklugu narsor'unda dedigi gibi seni pvp'de olu bir sona getiriyor. Ne kadar cabalarsan cabala..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence skiller kolay artmalı.

UO Gibi olmalı? Nedeninini de söliim: Şimdi insanlar gelişmek istio, gerçek hayat gibi düşünemessin, işte kapıştıkça skiller artsın vs deneyimli insanların daha çok skilli olsun şeklinde gelişmio olay. İnsanlar kasmak istio e skiller de zor artınca ne oluo insanlar 7/24 macro yapio. Çünkü skiller sadece pratik yaptıkça artıo.

EVE Online a bakalım, onlarda da skill sistemi var fakat ordaki sistem pratikle deil zamanla realtime skilli train etmekle oluo. Kimse macro bırakmio etmio skill train edilirken gayet güzel oynuo insanlar. Fakat farkı da şu çok uzun süredir oynayan adamların avantajı daha çok gemiye vs e accessi olması oluyor. Yani yeni başlayıp belli başlı sklleri train etmiş adam da parası olduktan sonra kendine ii gemi alıp bilmemen modifiye edip savaşlarda yer abailiolar. Böle olunca da veteran ve yeni başlayan arasında aşırı bi güç farkı olmuyor.


Wowa bakınca da , LEvel sistemi zaten, level atlamak için quest yapiosun sürekli değişik mekanlar değişik questler bi storyline vs yeni abiltylier o şekilde aliosun vs.


kısacası önümüzde 3 tane değişik sistem var: 1) tipik level sistemi wowdaki gibi 2)Eve onlinedaki real time skill train sistemi 3) UO ve Darkfalldaki kullandıkça artan skill sistemi

fakat 3. sistemin düzgün ve insanları bıktırmıcak şekilde çalışması için skillerin daha kolay artması gerekio bölelikle insanlar 24 saat macro yapmazlar. Giderler PVP yaparlar . Böylelikle Skill farkından deil o an üstünde olan itemdan, senin oynama kabiliyetinden, grubunun kordinasyon beceresinden fark doğar ki PVP de başarılı olursun. UO tam olarak böleydi kısa sürede skillerini kasardın, kısa süre dedim 1-2 gün deil 1-2 hafta olsun 3 olsun iki orda 7 skill gmliodun burda daha çok skill var bi de. Sonra pvp yapardın ve gerçekten de insandan insana çok şey farkederdi abiltyilerini nasıl kullandığın zamanlaman yeri geldi mi nereye kaçtığın koştuun vs.



Yani şu an ki sistemin level sisteminden farkı yok yeni başlayan ve veteranlar arasındaki geniş güç farkını düşünürsek. Ve işin kötüsü wowdaki gibi sürekli yapacağın questler zone lar da yok. Kısacası sana diolar ki aç yeni char wowda level 80 e kadar grind yap questsiz ki moblar da wowdaki gibi kolay da deil kesebilmek işkence. e bu yüzden insanlar bayio veya exploit makro bilmeneye başvuruo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dark harikasin :)

Yani durum cok dramatik degil, bence en dramatik problem, skillerin getirdigi buyuk fark. Hal boyle olunca oyuna yeni katilanlar lan bari elalem tek basina gelip tepeme binip zirt zirt kagit gibi kesmesin diye paso sehrinde skill kasiyo. Boyle olunca sehir dislarinda saglam tipler kaliyo. E sende maceraci genc olarak sikiysa takil disariya. Bu sefer grup ariyosun filan filan, cunku biliyosun ki tek basina ancak senin seviyende birini kesme sansin var. Ciplak dolasirsan 2 kat dmg yiyosun(mus, karsilastirmadim, tembelim :)) (ki bence gerekli, gicik bisey ciplak respawn edip savasmak).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

şunu okudum forumda da olayı bu özetlio galiba oyun şeklini.

said:
simple fact is that the game is 80% sheer boredom, with 20% fun. My typical night was log in, macro harvesting to gain resources for 1-2 hours or pve while eating dinner or having a beer and watching sportscenter. Then jump in Vent/TS find out if any PVP is going on, or go search for some for an hour or two. After that i would just find a grind spot and skill up via macro using what resources i farmed.

Sieges were mostly stand around for 2-4 hours waiting to attack or be attacked followed by 5 minutes of pvp and server crashes, due to the horrible coding that AV has. Having to jump through hoops to disable sound, dump graphics to 1990 levels etc is idiotic because they cant even code the game to not screw up the OS at the same time.

Competition revolves around macroing 24/7 with as many resources as you can gather so you can keep up with the powergamers and attempt to keep a competitive playing field, so you do boring crap like bloodwalls, casting spells at yourself, or macroing Parry/block & heal while being beat on by low level mobs for hours on end.

The only thing this game has going for it is the PVP is a blast. unfortuntely everything else while being decent on the idea front, is so poorly implimented that its much more enjoyable to peel your skin off in layers with a paint stripper


Evet, dramatiklestirmis, abartmis, ama problemlere de iyi parmak basmis zannimca. O yuzden diyorum ya oyunun potansiyeli saglam, ama problemler var malesef. Ama yani warhammer'daki problemler de hic azimsanacak gibi degildi ve guzelce oynadim iki karakter 40'layip 2.ward zirhlari alana kadar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

bana normal geldi oranlar acıkcası, eve online'da cok daha düşük bir yüzdeddir mesela pvpde gecirdiğin zaman.


Eve'de en bayildigim olay, aslinda ozgur bir sekilde tamamen guvenli (tamam biliyorum tamamen guvenli yer yok, detaya inmiyim :)) yerde takilip oynama ozgurlugun var, ama bir sure sonra goruyorsun ki eger gemiye atlayip biseyler yapmak istiyorsan, trader bile olsan, guvensiz yerlere gitmelisin, cunku kazanci 10a katlama sansin var. Yani sonucta herkes bi sekil dusuk guvenlik bolgelerine giriyor, birbirine saldiriyor filan. Sonra tamamen guvenliksiz bolge var ki ayri hikaye.

Ozet aralardaki gecisler cok hissettirmeden yapilmis, hic caktirmadan aslinda o bolgelere gitmeye zorlanmis oynayanlar belli bir sure sonra vs vs.

Ama o oyun uzay temasi ve benzer bir temanin fantazi temali bir oyuna uyguanabilmesi bence saglam kasar. Oyle jumpgate'lerin olusturdugu noktalara esdeger bir mantigi haritalarda olusturmak kasar ki, bence eve'in anahtar noktasi o jumpgate'ler.

Neyse tutamadim kendimi, iyi oyundu ama benim olayim degil, fantazi temasini seviyorum ben, ejderha verin bana, at verin, kilicim olsun, arada iki de fireball salliyim filan :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şunu bi okuyun. Bu kadar küfürlü olmasına ramen yazının herkesin hislerine tercüman olmuş galiba. insanlar laf bile atamamış =)

"Originally Posted by Keliin" said:

Time for a reality check. The complainers of this board are far from what is ruining Darkfall, and if you think they are, you need a serious fucking head examination.

Nobody is here bitching and moaning for full loot to be removed, for FFA PvP to be taken away, for more guard towers, etc. Nobody here is complaining about jack shit that would make this game more or less hardcore.

People are complaining about:

1. The lack of PvP anywhere outside of fucking clan city zergs. (Ganking naked, afk gatherers is not PvP Mr. Hardcore-Man)

2. The ridiculous fact that there is no cap on skills making it near impossible for people to catch up to those playing the game longer than them. No, this is NOT how it should be and if you think it is, you are one of the stupidest fucking people alive.

3. The grind. This is part of number 2, the missing skill cap and ridiculously long "level up period" for skills leads to a game that not only promotes grinding, but downright fucking requires it. If you even try to doubt this, go look at the Long March bloodwall. Why are those people doing that shit if skilling up wasn't a boring and tedious grind?

4. The piss poor PvE. You can try to defend this all you want, but it takes a mentally challenged person to actually think the PvE in this game is even remotely close to being good, let alone fun. On top of that, there is next to no reward for doing it. The mobs drop shit loot and shit coin. The loot doesn't sell worth a damn to vendors and is too weak to use in PvP, and the coin is barely enough to replace the shit that breaks when you are taking part in PvE.

5. Where the fuck is the fluff? Do you know what made UO such a special game? No? Let me clue you in... It had diversity. You could be a crafter and have a good time, you could be a PvE player and have a good time, you could be an explorer and have a good time, you could be a PvPer (pre-Trammel) and have a good time. You could just fucking sit there decorating your house and still have a good time. That concept of "have a good time" is what games are about fuckwads. Sadly, outside of PvP, Darkfall offers nothing. Argue this all you want, but nobody is going to look back at Darkfall and say, "man, I loved being a crafter in that game," like they did for UO.

The game needs more than just grinding skills and clan zerging. It needs things to keep different playstyles happy. Exlporers like to find rare places and treasures and collect shit. PKs kill explorers. APKs kill PKs. PvP teams form guilds and alliances and look for other PvP teams to fight. PvE players fight hard mobs and socially gather to do so. Having player housing allows you to build living, breathing cities instead of predefined city templates.

All these diverse playstyles come from having options in a game, and Darkfall has NO FUCKING OPTIONS. (preemptive response: Yes, you're right, you can theoretically do nothing but craft. Let me ask you though, who the fuck would? It is boring and not fun. Being able to do nothing but craft, and having fun doing nothing but crafting are two different things.)

Now, those right there are the main problems with Darkfall. Moving on, here is the list of things that is really ruining the game's potential for a future:

1. The people with the "hardcore" attitude. It's a video game moron, you are not hardcore. Go join the Army and do a tour in Iraq if you want a hard-fucking-core experience. You are not tough because your pixels killed my pixels. Your attitude and canned "go back to WoW" comments are childish and flat out retarded.

2. The people that like sucking Aventurine's collective cock so much they are blind to the problems outlined above. Guess what dipshits, being vocal about issues gets issued fixed; bending over and taking it up the ass while you pretend you like it is the perfect way to keep shit broken.

3. The people that think an MMO based around NOTHING but PvP with NOTHING else to do besides PvP is a good idea. Read the complaints about diversity above if you need a clue.

4. People like the OP that think it is cool to exploit and macro. The disillusioned morons that actually think they are "good" at a game because they exploited broken systems to build a city or get high skills. This group right here is the saddest of all that is wrong with Darkfall, and sadly, this group is the most prominent of the people that still play.

5. This is the most important of all the things wrong with Darkfall. Aventurine. They are an incompetent development house and need to seriously wake the fuck up if they want any kind of future for their game. Tedious grind? Sure, lets fix persistent windows instead. Cities bought with exploited gold? No problem, lets make posts about banning hackers. A game world devoid of life and meaning? Pfffft, lets slightly change the design of some of the Mahirim houses.

The list could go on, but I think you get the damned point.

Now, to beat you fuckers to the punch, I will sum up your responses:

-Go back to WoW noob!
-Fuck you carebear, only pussy bitch carebears want housing!
-This is a PvP game, deal with it or leave.
-Oh look, you made your (second) forum account in 2008, you're a noob! (Reality, I have been around far longer than that)
-It's a sandbox, this is what sandboxes are like asshole!

Here is my preemptive response to all of you.
-WoW is shit.
-That's why I played solo and red, right?
-You're right, it is. That's ALL it is and for it to be an MMO, it needs a fuck-ton more than that.
-If you actually think this validates a person, you have bigger problems than I thought.
-No, you're completely wrong. Sandbox is not an excuse, and using it as an excuse is blasphemy to the term "sandbox MMO." Star Wars Galaxies and Ultima Online were sandbox MMOs, and they sure as fuck had a lot more to do than Darkfall does. So tell me again, why is being a "sandbox" a reason for NO FUCKING CONTENT?

In closing, fuck you very much and have a nice day. Darkfall could have been so much more, and some of us complain to see it reach places it has the potential to go. It is you complacent, AV-cock-happy sons of bitches that are fucking up this game and it really pisses me the fuck off. Assholes.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Originally Posted by Keliin" said:
It is you complacent, AV-cock-happy sons of bitches that are fucking up this game and it really pisses me the fuck off. Assholes.


bingildak said:

Dua ediyom her gece AV'nin ofisine meteor falan dussun hepsi olsun, oyunu baska duzgun bir sirket alsin diye..


Ama dramatiklestirdikleri kadar kotu degil. Ben hala AV'den buyuk bir patlama bekliyorum (mumkunse binalarindaki lpg falan patlasin) full releaseden once. Yani ne kadar amator falan olurlarsa olsunlar bu kadar salak olamazlar. NA-1 release'inden once kesinlikle bir seyler yapip durumu +'a cevirmek zorundalar. Tahminimce kac haftadir gelmeyen dogru duzgun patchleri dusununce, full releaseden once (1 ay falan kaldi sanirsam) ohannes burger dedirticek fat, juicy bir patch bekliyorum anti-hack, pve ve yeni skill adjustment iceren. Onu gorunce insanlar "release olmus sonunda oyun" diyip geri gelicek, ve yeni oyuncularin ilgisini cekicek..

Haha, aklima sey geldi, forumlarda adamin biri Luther King'in I have a Dream'ini Darkfall a uyarlamis, onun gibi oldum lan, ne nerd adamlariz ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...