Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DK pvp build ve yapılacaklar?


Xoo

Öne çıkan mesajlar

Retrodin ne ya : )
Eğer ofansif oynarsa DK paladin hiçbirşekilde tutamıyor healer.

Maçın ilk 10 saniyesinde 8.5k obliterate+8,2k obliterate+3k holy shock yiyip yattım. Zaten 1 kere critledi mi DK healer mecburen cast time heal atıyor, azıcık iyiyce veriyor interruptı, ardından strangtulate. İnanılmaz ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Betayı geçtim o mirrorlar ilk 80 olduğum zamanda 1k-1k vuruyordu her biri. 3 mirror birden frostbolt atıp üstüne fireblast çaktımı, water elementalde o sürede 2 water bolt patlattımı, ben daha dokunmadan 10k vurmuş oluyorlardı. Harbiden şaka gibiydi.

PvE için hoş oluyordu ama PvP'de fazla imba diye nerflediler tabikide.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yanlız DK DK diye ağlanıoda
said:

One more week has to be played until the top 1000 teams will be decided. Let’s take this moment to take a closer look at the current standings.
Quite a lot of changes this week as we see six new teams in the Top 10 compared to last week. It looks like Rogue, Mage, Priest-Teams had a pretty nice week as six out of eleven teams are using this composition. In addition Improved Clicks, which is better known as x6tence, who won the 2008 Arena Tournament European Regional, has fought their way back into the Top 10.
The top 10 teams of the 2009 Arena Tournament’s online qualifier as of April 1, 2009 are listed below:



wow-eu dan :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

insanı üzen, mage egile domala o tusa basim su skilli kullanim surdan kiteleyim diye diye yaptığı kıçı kırık 5-6k dmgi , bu anlamsız dk ların bir elinde sigara, mouse üzerindeki extra herhangi bir tuşa eklediği keybindla yapabiliyo olması.

adaletsiz dünya, doğarken mage olmayı benmi seçtim dicem ordanda ekmek yok ben seçtm anasını satim.. (şöförsem günahım ne)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aslıdna bir düzen var. Her büyük patchte bir classı(dedikodulara bakılırsa blizzartın sağibinin çocuğunun oynadığı) god oluyor, bir önceki god ondan sonra 2. sıraya iniyor, classlardan dengesini en çok bulmuş olanın da içine ediyorlar. Genel oalrak geçmişe bakarsan bu hep böyle olmuştur.


Bu patchte DKların içine ediliyor. Unholy tree ölmüştür. Hepimizin başı sağolsun. Darısı paladinlerin başına.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

konsept gereği dklar zaten ölü kimse öldüremez tekrar onları , endişe etme. :p

nereye ölüyo dk ya,frost dkları görün siz şimdi 3.1de , thanks to ranged-undispelable-slow , uber dmgli howling blast .. etrafta dalga geçmek için silahları indirip adam kesen frost dklar olcak. yazıyorum buraya.saolsun tabi adam bide tank gibi olcak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2vs2 top takımlarda oynayan dkların buildi bu. grizlly hills'ten icy touch sigil'ini almanı öneririm. benim kullandığım all in one buildi var, kendim uğraşarak yaptığım. hem rahat pvp hem tanking hem de dps yapabiliyorsun. build bu. expertise olmaması biraz tırto ama dual spec gelene kadar idare edecek. ayrıca tank gear'ın varsa pvp gear yapana kadar bg'lerde tank gear ile takılmanı öneririm, feci zevkli oluyor ve evet dklar op :'(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni 3.1 talentları gelince verdiğin buildlerin hiç bir anlamı kalmıyor. Saçam sapan değişiklikler yapmışlar. Canımı sıkan dps'te yaşanan düşmeden çok talent treelerin içnie edilmesi. Gerçi dpsi düşürmek için yapılan şeyler de hiç küçümsenecek gibi değil. Örnek olarak verdiğin buildde %30 daha fazla frost damage veren Black Ice talenti %10'a inmiş. Yeni talent düzeniyle beraber verdiğin buildlerin son haline bak bakalım nekadar beğeneceksin.

ptr.wowhead.com


Bunlarda yapılan nerflerin ve buff adı altında geçen şeylerin tamamı. Bazıları nerf olarak işaretlenmesede bence nerf.
Örnek:

* Virulence moved from Tier 2 to Tier 1.
* Morbidity moved from Tier 1 to Tier 2.


said:
Death Knight
Blood
Skills

NERF: * Pestilence is now 1 rank. It now spreads existing Blood Plague and Frost Fever infections from your target to all other enemies within 10 yards. (Previously dealt damage)
* Strangulate no longer deals damage.
* Blood Boil damage increased, but its range has been reduced.
NERF: * Death Pact's heal can no longer crit.
NERF: * Blood Strike now instantly strikes the enemy, causing 40% weapon damage plus 305.6, increased by 12.5% per disease on the target at rank 6. (Previously caused 50% weapon damage plus 191, and an additional 95.5 bonus damage per disease)
NERF: * Heart Strike now instantly strikes the target and his nearest ally, causing 50% weapon damage plus 368, increased by 10% per disease on the target at rank 6. (Previously caused 60% weapon damage plus 220.8, and an additional 110.4 bonus damage per disease)

Talents

* Blood Gorged (Tier 10) no longer grants expertise. Instead your attacks ignore up to 2/4/6/8/10% of the targets armor.
NERF: * Heart Strike (Tier 9) now strikes the target and his nearest ally, causing 50% weapon damage plus 125, increased by 10% per disease on the target.
NERF: * Might of Morgraine (Tier 9) now increases the critical strike damage bonus of your Blood Boil, Blood Strike, Death Strike, Heart Strike, and Obliterate abilities by 10/20/30%. (Previously was 15/30/45%)
* Sudden Doom (Tier 8 ) is now a 3 point talent and now has a 5/10/15% chance to launch a free Death Coil at your target. (Previously gave a 4/8/12/16/20% chance to make the next death coil cost no runic power and guaranteed it to crit)
* Blood Aura (Tier 7) renamed Improved Blood Presence and now while in Frost Presence or Unholy Presence, you retain 4% healing from Blood Presence, and healing done to you is increased by 10% in Blood Presence.
* Bloody Strikes (Tier 5) now increases the damage of Blood Strike and Heart Strike by 15/30/45%, and increases the damage of Blood Boil by 20/40/60%.
* Scent of Blood (Tier 2) now can proc off dodging, parrying or taking direct damage.
* *New Talent* Improved Death Strike, Tier 8, 2 talent points - Increases the damage of your Death Strike by 15/30%.


Frost
Skills

NERF: * Icy Touch now causes Frost Fever to last 15 secs.

Talents

* Hungering Cold and Howling Blast have switched places in the talent tree.
NERF: * Howling Blast (Tier 11) now deals 50% additional damage to targets infected with Frost Fever. (Previously dealt double damage)
* Unbreakable Armor (Tier 8 ) now Reinforces your armor with a thick coat of ice, reducing physical damage from all attacks by 0.05 and increasing your strength by 25% for 20 sec. The amount of damage reduced increases as your armor increases. (Previously just increased armor by 25%, strength by 10%, and parry by 5%)
* Blood of the North (Tier 8 ) now affects Frost Strike as well as Blood Strike.
* Chillblains (Tier 7) now reduces movement speed by 15/30/45%. (Previously 10/20/30%)
* Endless Winter moved from Tier 6 to Tier 4.
* Chill of the Grave moved from Tier 5 to Tier 4.
* Runic Power Mastery moved to Tier 1 and is now a 2 point talent. Increases your maximum Runic Power by 15/30. (Previously 3 point talent that increased runic power by 10/20/30)
NERF: * Black Ice (Tier 2) increases your frost damage by 4/8/12/16/20%. (Previously 6/12/18/24/30%)
* Glacier Rot moved from Tier 1 to Tier 5 and is now a 3 point talent. Now diseased enemies take 7/13/20% more damage from your Icy Touch, Howling Blast and Frost Strike. (Previously 5/10%)


Unholy
Skills

NERF: * Plague Strike now deals 50% weapon damage plus 189 and infects the target with Blood Plague, a disease dealing Shadow damage over time. (No longer removes a HoT)
NERF: * Raise Dead cooldown reduced from 5 minutes to 3 minutes. The ghoul now only lasts for 1 minute.

Talents

* Unholy Blight moved from Tier 11 to Tier 5.
NERF: * Scourge Strike (Tier 9) now deals 55% of weapon damage as Shadow damage plus 185.63, increased 9% per each of your diseases on the target. (Previously dealt 60% of weapon damage as Shadow damage plus 81, and an additional 40.5 bonus damage per disease.)
NERF: * Night of the Dead (Tier 8 ) now reduces the cooldown on Raise Dead by 45/90 sec and Army of the Deat by 5/10 min. (Previously reduced cooldown when you hit the target)
NERF: * Desecration (Tier 7) now causes all Plague Strikes to cause the desecrated ground effect. Targets in the area are slowed by 10/20/30/40/50% by the grasping arms of the dead while you cause 1/2/3/4/5% additional damage while standing on the unholy ground. Lasts 12 sec.
* Anti-Magic Zone (Tier 7) no longer requires a rune to activate.
* Unholy Aura (Tier 7) renamed Improved Unholy Presence and changed to: While in Blood Presence or Frost Presence, you retain 8/15% increased movement speed from Unholy Presence, and your runes finish their cooldowns 5/10% faster in Unholy Presence.
* Magic Supression (Tier 6) is now a 3 point talent and You take 2/4/6% less damage from all magic. In addition, your Anti-Magic Shell absorbs an additional 8/16/25% of spell damage. (Previously a 5 point talent)
* Master of Ghouls moved from Tier 6 to Tier 4. It now also reduces the cooldown of your Raise Dead spell by 60 sec.
* Summon Gargoyle moved from Tier 5 to Tier 11.
NERF: * Blood-Caked Blade (Tier 4) now has a 3 sec internal cooldown.
NERF: * Shadow of Death removed from the game.
* Outbreak (Tier 3) no longer affects Blood Boil. It now affects Plague Strike and Scourge Strike.
NERF: * Necrosis (Tier 3) now only affects main hand auto attacks. (Previously affected all auto-attacks)
* Virulence moved from Tier 2 to Tier 1.
* Morbidity moved from Tier 1 to Tier 2.
* *New Talent* Ghoul Frenzy, Tier 6, 1 point talent - Grants your pet 25% haste for 15 sec and heals it for 30% of its health over the duration. 1 Unholy Rune. 45 Yard range. Channeled. 30 sec cooldown.


Kaynak forums.wow-europe.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rock said:
Yeni 3.1 talentları gelince verdiğin buildlerin hiç bir anlamı kalmıyor. Saçam sapan değişiklikler yapmışlar. Canımı sıkan dps'te yaşanan düşmeden çok talent treelerin içnie edilmesi. Gerçi dpsi düşürmek için yapılan şeyler de hiç küçümsenecek gibi değil. Örnek olarak verdiğin buildde %30 daha fazla frost damage veren Black Ice talenti %10'a inmiş. Yeni talent düzeniyle beraber verdiğin buildlerin son haline bak bakalım nekadar beğeneceksin.

ptr.wowhead.com


Bunlarda yapılan nerflerin ve buff adı altında geçen şeylerin tamamı. Bazıları nerf olarak işaretlenmesede bence nerf.
Örnek:

* Virulence moved from Tier 2 to Tier 1.
* Morbidity moved from Tier 1 to Tier 2.

.....


ya milleti kafalıyosun yada hiç bişeyi takip etmeden at gözlüğüyle bakıyosn test buildlere. Tamam shadowfrost buildi engellemek için bişeyler yaptılar ama nerf denecek ağırlıkta bişey yapmadılar dkya hiç bi buildde , bişeyi değiştirdikleri an hemen ardından başka bişey eklediler.

en basitinden şöyle demişsin
Rock said:

NERF: * Howling Blast (Tier 11) now deals 50% additional damage to targets infected with Frost Fever. (Previously dealt double damage)


howling blast dmg değeri ikiye katlandı 259-281 den 518-562 şu anda base dmgi. daha once ikiye katlamak icin frost fever gerekiyodu artık gerekmiyo. nerde nerf?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lastguard said:


Rock said:

NERF: * Howling Blast (Tier 11) now deals 50% additional damage to targets infected with Frost Fever. (Previously dealt double damage)


howling blast dmg değeri ikiye katlandı 259-281 den 518-562 şu anda base dmgi. daha once ikiye katlamak icin frost fever gerekiyodu artık gerekmiyo. nerde nerf?


Tabi burada eklemeyi unuttuğun birşey daha var. 5sn olan HB cd si 10sn oldu. HB genel olarak tankaların trash temizlerken agro tutmak için kullandıkları bir spell. Bossta agro tutan tank veya dps yapan adam için çok büyük bir anlam ifade etmiyor. Kısacası ne dpste, ne de pvp de HB çok ta umursadığım bir talent değil. CDsinni 10snye çıkarılması da tanklar için ayrı bir nerf bence.

PvE'de dpsler açısından baktığında da yine çok hayırlı bir durum yok. Unholy treenin bana göre içine edilmiş durumda. Hiç kullanmadığım şeylere boşu boşuna talent vermem gerekiyor. Yabancı forumları incelersen kimsenin bunlardan memnun olamdığını sen de görürsün.

Bunun at gözlüğüyle bakılacak bir durum. Yapılacak her değişiklik açık ve net bir şekilde dps, tank ve pvp için de belli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rock said:
Frost
Skills

NERF: * Icy Touch now causes Frost Fever to last 15 secs.

nerf değil o 12snlik yerine 15 snlik frost fewer verio tam tersine buff
Dmgıda sadece black icetan düşücek ama diğer taraftan tundra stalkerı güçlendiriolar %10dan %15e cıkıo cıkıyor dmgı black iceın %10 azalan frost dmgını tundra stalkerın artan %5 all dmgıyla denegeleyebilirsin + blood of north artık frost strikeda etki ediyor buda demekki frost strike direk ağlatan bir skill olucak bu talent değişimlerinide dual wield spec deyip bi taraftan howling blast diğer taraftan bone shield acanlara karsı yaptılar adamlar min 5k dpsle takılıodu düzgün bi gearla .Kabul coğu oyuncu 25man seviyesinde 5k dpse cıkar ama dklar buna ulasmak için bu specle daha az caba sarfediolardı bunu düzeltiyor bu patch.
pestilanceada nerf demişsin onun dmg vurması bile sacmaydıki vurduu dmgda bişi değil.
desecrationda bi nerf yok.Yine tam tersine artık plague strike dısında scourge strikelada proclıycakki gayet sağlam bi durumdur buda :S
Gene plague strikeın dmgı arttı %30 weapon dmg dan %50ye cıktı bloodstrikela yakın dmg vurmaya basladı ama bence HoT kaldırma olayını yok etmeleri gayet sacma bişi. Druidlerin HoTlarına karsı sonunda bi çözüm vardı lifebloomdan kurtarıyodu bizi ama yok forumlarında yeterince ağladıklarında blizzard ne isterlerse veriyor.
Wowhead said:
Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications.

Lifebloomda mana costu 2 katına cıkardılar iyi güzel bastığı heala göre bir mana costu oldu diyorsun ama yok öyle bişi süre bitiminde mana costun yarısını geri veriyor aynı efekti dispellendiğindede alıyor.Ama tabiki burda bitmiyor artık 3 application yaptıklarında bastıkları heal suanda bastıklarının neredeyse 3 katı olucak. Yani 3 stack olan bir lifebloom süre sonunda 15k heallayabilicek.
Simdi bakıyorumda DKlardaki Blood Plague nerfü BCnin imba druidlerinin tekrar arenanın acık ara farkla 1 numaralı healerı olmasını önleyebilicek tek skillin nerfü demektir Healing Reductionlar bile durduramıycak druidleri gecmiş olsun diyorum sadece ;)
Ah unutmusum bide su var http://ptr.wowhead.com/?item=45623
tabii yerseniz.....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...