Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Slayer Bilgi Paylaşım Topiği


odiflame

Öne çıkan mesajlar

Dün akşam PTS'de lvl 40 Slayer Templatei görünce dayanamadım girdim.
3 yolumuz var
Slayer Careers

Troll Slayer en dengeli yol gibi gözükmekte ve genele buildler troll slayerin Power Through tactiğini kesin almakla başlıyor.böylece exhauste yeteneklerimiz rage imizi sıfırlamıyor.sürekli exhauste spam yapabiliyoruz.2 exhause yeteneğimizin 0 cooldown olduğu göz önüne alınırsa müthiş bir tactic.

ben two handed severseniz eğer şöyle bir build yaptım.

GiantSlayer daki spellbreakera kadar ilerledim.devastate'i aldım.gerisi boş alınması gereksiz.troll slayerdan power throughu aldım.ve kalan puanlarımı troll slayera yatırdım.

tacticlerim power through(exhausted saldırılar rage inizi söndürmez), honor restored(exhausted saldırılarda yüzde 25 oranında heal alırsınız), hastened punishment(exhausted
saldırılar yüzde 25 daha hızlı yenilenir), brutal power(160 Str)

bu buildin en güzel yanı exhausted atack spam yapabilmek fakat sürekli berserker gezdiğiniz için çok hasar almak ve two handed kullanma zorunluluğudur.

başka bir buildler var zamanla yazarım :) şuan için slayer eğer güzel heal gelirse choppayı devirebiliyor ve her zamanki gibi destronun tek avantajı sayıca çok olmasıdır :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

The Giantslayer bariz en güçlüsü. Violent Impacts imbalar imbası. Cooldownsız knockdown wtf. Stackable toughness reduction. STR ve crit tacticleri de hesaba katılırsa kuvvetinden korkulacak derecede güçlü.

Trollslayer görev adamı. Skaven da frontline, Even the Odds çok iyi.

Class olarak çok iyi duruyor. 3 mastery de farklı ve ilginç gameplay sunmuş. Choppa nasıl bilmiyorum ama Slayer'ın çok popüler olacağı kesin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Can's Stop Da Chop

Can't Stop Da Chop

You chop at your enemy, dealing 225 damage and reducing their Armor by 990 for 10 seconds.

pek dediğin kadar düşük armor götürmüyor.neredeyse bütün medium ve light armorları sıfırlıyor.

bununla birlikte Order da bir tek İB de armor debuff var, destroda sanırım 2 veya 3 classta var.ne güzel değil mi?

Edit: bir başka meselede Choppanın bir tactiği var 10 içinde herhangi bir saldırısı defend(parry, dodge, block) edilirse 3 snliğine Criticali %100 e çıkıyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

odi zaten base karakter skill olmaktan cikarildi o ability tree'ye yerlestirdiler (wardb outdated, ben de ilk oraya bakmistim) 10 puan harcamak gerekiyor o tree'ye can't stop'i almak icin...

tabii ayni sey Slayer'in deep wounds icin de gecerli, ki bence bu noktada eline alan order oluyor, zira -25% inc healing debufflayan bir ability her slayerda olacagina artik sadece specleyenlerde olmus olacak. Her halikarda deep wounds'u can't stop'a tercih ederdim acikcasi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HellHound said:
-618 armor'a oyunun en onemli melee dps debuff'i falan diyorsan artik aglayacak bir sey bulamadigina kanaat getirecem sam, utanir insan cidden :P


mastery'den etkileniyor, marauder'ınki 1600 armor'a kadar çıkıyor (şoparınki 990'a ama baseline o) ki ortalama değerlerin (annihilator set) light armorlar için 1000, medium için 2000, heavy için 3000 olduğunu varsayarsak odaklanacağın bütün sınıfların armorunu sıfırlıyorsun ya da neredeyse sıfırlıyorsun. sınıfın kendi dmg'sinden daha önemli bir debuff eğer düello filan yapmıyorsan. (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mastery+grudge ile bizde -2000e cikiyoruz, hayir sanki "keske grupta bir wh olsa healing debuff koysa" diye soylenen sen degilsin adamlar base ability olarak -healing veriyor class'a begenilmiyor keske -armor olsaydi deniliyor lol

Slayer ile Choppa arasinda su anda duzeltilmesi gereken gordugum fark yaratan faktor, mirror abilitylerin Choppa'da daha fazla damage koyuyor olmasi. Gayet anlamsiz bir damage farki var abilitylerde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.2b Changes

Mechanic: Berserk will decay significantly slower when out of combat, furious will still decay at the original rate
Breaking Point : Reduced +Crit % bonus to +15%
Wild Swing: Increased cost, reduced cooldown, Icreased damage
Reckless Gamble: Changed effect, while active players will get bonus damage to all attacks but will take a portion of the damage themselves
Fierceness: -Armor portion of this ability has been changed to - Init
Spellbreaker: Damage sheild will now properly break before dealing damage
Shatter Limbs: AP restore is now instant
Inevitable Doom: If the target dies with Inevitable doom on them they will still deal AE damage. Reduce cooldown to 5s.
Honor Restores: Increased heal effectiveness
Fierce Might: New effect: Increases crit dmg by +10% for every 10% of HP you lose
Determination: Adjusted effect to "when any finisher is defended against, all abilities are free for 6s"
Power Through: Changed effect, Finishers can now be used without resetting rage
Runic Blessings: Moved to Skavenslayer x11. New Effect: Chance to % chance on death to self-res with 25% HP and cause a PBAE DD. 10s res window, 10s blocker
Slaughter: Changed effect "attacks cost -5 AP while Furious, and -10 AP while Berserk"

Slayer 1.2c Notes

Balance Changes

Flurry: This ability will now hit up to three targets. The average damage will remain the same on this ability, but will now vary.
Incapacitate: The ability now has a cooldown and the cost has been lowered.
Retribution: This ability will now deal less base damage, but will now receive benefits from stats and do critical damage.
Deep Wound: The cost and damage of this ability has been lowered. The cooldown has been removed.
Devastate: Increased the amount of the Wounds debuff.
Inevitable Doom: The AoE portion of the ability will now pulse moderate damage every 2 seconds for anywhere from 4 seconds to 8 seconds from your initial target.
Short Temper: While Berserk all cooldowns are 5 seconds faster.
Violent Impacts: You have a 50% chance that your Exhaustive Blow will grant you 25% Rage.
Takin' Chances: Now heals a low amount of damage every 4 seconds while in Furious and a moderate amount of damage while in Berserk.
Accuracy: This ability extends the range on Flurry to 20 feet and increases the number of targets to 9.
Shatter limbs: Increases affected target's cooldowns by 5 seconds.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1180 fazladan armor.

Slayer full Sentinel:
2200

Ironbreaker full Sentinel:
3305


Slayer full Sentinel / AI 3 parça bonus:
3380

yarı çıplak bir cüce için ancestral heritage tactiği ile birlikte 3380 armor gayet güzel.furious stance de kalırsanız tank kadar zırhınız oluyor.berserker bile 1690 armor gayet iyi :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su an icin bu bilgilere güvenerek slayer veya choppa acmak hata olur sora üzülürsünüz:)

dün aksam acim dedim bi choppa norn da. actım ki 2342354354 tane choppa kosusturuyor ortalıkta. sc ye girdim savaslar 12 choppa vs 12 slayer seklinde. direk cıktım oyundan magusumla girip slayer katliamı yaptım. heleki sorc ve dok arklarda gelince hemen bi premade kurup t1 de öttürdük slayerları:) bütün sc leri kazandık hemen hemen.

mekanigini pek sevmedim bu charların. wb adamı degiller. berserk modda ölmeleri cok kolay hele casterlara karsı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

berserk modda dolaşmak zaten baş hata. sürekli olarak rage ini boşaltman lazım.zaten en yüksek dpsleri rage boşaltan exhausted skilleri.bende akşam bir çok senaryo yaptım karşıma lvli yüksek bir caster cıkmadığı sürece caster kesmem pek uzun sürmedi.beni şaşırtan teketekte kendi levelimdeki choppalardan 2 3 tanesini çok kolay almam oldu.gerçi aynı anda saldırmadılar sıra ile geldiler şansıma.

mekaniği BW Sorceror tarzında.güçlendikçe hasar alması kolaylaşıyor.BW oyuncusu olduğum için pek tuhaf gelmedi.

ortalıkta çok slayer olmamasını isterim.keşke hepsi t2 t3 gibi oynamayı bıraksalar :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

herşey bir yana da süper nick bulmuşsun odi. (:P)

sorc ve bw'lere bu kadar ilgi varken onların mdps versiyonuna ilgi olmaması için ancak WL kadar gudik yapmaları lazımdı. onun yerine tanrı mode yaptılar, t4'te 326378963 tane göreceğiz kesin. hele hele order'da WL dışında alternatif yok, dest'te hadi mara imbalar imbası. ona rağmen keyboard facerollcu ez modcular disorient fixlenince şopara geçti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yazık cok yazık...bir tarafta hic bir işe yaramayan tank classlar bi tarafta da slayer, choppa gibi classlar. neymiş keep, fort gibi yerlerde lordları tanklamaya tank lazımmış. yok yaa millet yapsin zevkini paso biz sadece keep fort bekliyelim. kasalım 900 tough. 10k hp ama gelsin bi slayer/choppa kessin bizi catır cutur:)

yok yok bırakıyorum tankımı. ama bu kadar ragbet görmesine ragmen de acmam slayer/choppa. magus la devam yola:P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...