odiflame Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Dün akşam PTS'de lvl 40 Slayer Templatei görünce dayanamadım girdim. 3 yolumuz var Slayer Careers Troll Slayer en dengeli yol gibi gözükmekte ve genele buildler troll slayerin Power Through tactiğini kesin almakla başlıyor.böylece exhauste yeteneklerimiz rage imizi sıfırlamıyor.sürekli exhauste spam yapabiliyoruz.2 exhause yeteneğimizin 0 cooldown olduğu göz önüne alınırsa müthiş bir tactic. ben two handed severseniz eğer şöyle bir build yaptım. GiantSlayer daki spellbreakera kadar ilerledim.devastate'i aldım.gerisi boş alınması gereksiz.troll slayerdan power throughu aldım.ve kalan puanlarımı troll slayera yatırdım. tacticlerim power through(exhausted saldırılar rage inizi söndürmez), honor restored(exhausted saldırılarda yüzde 25 oranında heal alırsınız), hastened punishment(exhausted saldırılar yüzde 25 daha hızlı yenilenir), brutal power(160 Str) bu buildin en güzel yanı exhausted atack spam yapabilmek fakat sürekli berserker gezdiğiniz için çok hasar almak ve two handed kullanma zorunluluğudur. başka bir buildler var zamanla yazarım :) şuan için slayer eğer güzel heal gelirse choppayı devirebiliyor ve her zamanki gibi destronun tek avantajı sayıca çok olmasıdır :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DadashNik0F Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 şimdi baktım da abilitylerine, Enervating blow nedir öyle ya. Gerçi aynısı choppada da var ama melee dps olarak çok çekecez gibi gözüküyor slayerlardan :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 şoparlarda varken armor debuff'ınızın olmaması maalesef hem sizin, hem de order için çok kötü oldu. oyunun en önemli mdps debuff'ı. ha bir de spellbreaker şu oyunda gördüğüm en kötü trainable ability. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 cooldownu olmaması spam yapilabilmesi ve iyi hasar vermesi ile spellbreaker slayerin en iyi yeteneklerinden. incapacitate, spell breaker, incapacitate, spell breaker.knockdown hasar knockdown hasar böyle gidiyor.ikiside 0 cool downlu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 The Giantslayer bariz en güçlüsü. Violent Impacts imbalar imbası. Cooldownsız knockdown wtf. Stackable toughness reduction. STR ve crit tacticleri de hesaba katılırsa kuvvetinden korkulacak derecede güçlü. Trollslayer görev adamı. Skaven da frontline, Even the Odds çok iyi. Class olarak çok iyi duruyor. 3 mastery de farklı ve ilginç gameplay sunmuş. Choppa nasıl bilmiyorum ama Slayer'ın çok popüler olacağı kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2009 şopar çok daha iyi, düşün artık nasıl. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 -618 armor'a oyunun en onemli melee dps debuff'i falan diyorsan artik aglayacak bir sey bulamadigina kanaat getirecem sam, utanir insan cidden :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Can's Stop Da Chop Can't Stop Da Chop You chop at your enemy, dealing 225 damage and reducing their Armor by 990 for 10 seconds. pek dediğin kadar düşük armor götürmüyor.neredeyse bütün medium ve light armorları sıfırlıyor. bununla birlikte Order da bir tek İB de armor debuff var, destroda sanırım 2 veya 3 classta var.ne güzel değil mi? Edit: bir başka meselede Choppanın bir tactiği var 10 içinde herhangi bir saldırısı defend(parry, dodge, block) edilirse 3 snliğine Criticali %100 e çıkıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fuzulee Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 medium armorlar 2k+ oluyor galiba ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 odi zaten base karakter skill olmaktan cikarildi o ability tree'ye yerlestirdiler (wardb outdated, ben de ilk oraya bakmistim) 10 puan harcamak gerekiyor o tree'ye can't stop'i almak icin... tabii ayni sey Slayer'in deep wounds icin de gecerli, ki bence bu noktada eline alan order oluyor, zira -25% inc healing debufflayan bir ability her slayerda olacagina artik sadece specleyenlerde olmus olacak. Her halikarda deep wounds'u can't stop'a tercih ederdim acikcasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 HellHound said: -618 armor'a oyunun en onemli melee dps debuff'i falan diyorsan artik aglayacak bir sey bulamadigina kanaat getirecem sam, utanir insan cidden :P mastery'den etkileniyor, marauder'ınki 1600 armor'a kadar çıkıyor (şoparınki 990'a ama baseline o) ki ortalama değerlerin (annihilator set) light armorlar için 1000, medium için 2000, heavy için 3000 olduğunu varsayarsak odaklanacağın bütün sınıfların armorunu sıfırlıyorsun ya da neredeyse sıfırlıyorsun. sınıfın kendi dmg'sinden daha önemli bir debuff eğer düello filan yapmıyorsan. (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 mastery+grudge ile bizde -2000e cikiyoruz, hayir sanki "keske grupta bir wh olsa healing debuff koysa" diye soylenen sen degilsin adamlar base ability olarak -healing veriyor class'a begenilmiyor keske -armor olsaydi deniliyor lol Slayer ile Choppa arasinda su anda duzeltilmesi gereken gordugum fark yaratan faktor, mirror abilitylerin Choppa'da daha fazla damage koyuyor olmasi. Gayet anlamsiz bir damage farki var abilitylerde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2009 e zaten ib'ye lafım yok ki, çok kral sınıf olduğunu her zaman söylemişimdir heh. valla sen de biliyorsun ki %25 çok zayıf. zaten zealotların proclayan buff'ı %25 bonus koyuyor devamlı. %50 olsaydı eyvallah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 1.2b Changes Mechanic: Berserk will decay significantly slower when out of combat, furious will still decay at the original rate Breaking Point : Reduced +Crit % bonus to +15% Wild Swing: Increased cost, reduced cooldown, Icreased damage Reckless Gamble: Changed effect, while active players will get bonus damage to all attacks but will take a portion of the damage themselves Fierceness: -Armor portion of this ability has been changed to - Init Spellbreaker: Damage sheild will now properly break before dealing damage Shatter Limbs: AP restore is now instant Inevitable Doom: If the target dies with Inevitable doom on them they will still deal AE damage. Reduce cooldown to 5s. Honor Restores: Increased heal effectiveness Fierce Might: New effect: Increases crit dmg by +10% for every 10% of HP you lose Determination: Adjusted effect to "when any finisher is defended against, all abilities are free for 6s" Power Through: Changed effect, Finishers can now be used without resetting rage Runic Blessings: Moved to Skavenslayer x11. New Effect: Chance to % chance on death to self-res with 25% HP and cause a PBAE DD. 10s res window, 10s blocker Slaughter: Changed effect "attacks cost -5 AP while Furious, and -10 AP while Berserk" Slayer 1.2c Notes Balance Changes Flurry: This ability will now hit up to three targets. The average damage will remain the same on this ability, but will now vary. Incapacitate: The ability now has a cooldown and the cost has been lowered. Retribution: This ability will now deal less base damage, but will now receive benefits from stats and do critical damage. Deep Wound: The cost and damage of this ability has been lowered. The cooldown has been removed. Devastate: Increased the amount of the Wounds debuff. Inevitable Doom: The AoE portion of the ability will now pulse moderate damage every 2 seconds for anywhere from 4 seconds to 8 seconds from your initial target. Short Temper: While Berserk all cooldowns are 5 seconds faster. Violent Impacts: You have a 50% chance that your Exhaustive Blow will grant you 25% Rage. Takin' Chances: Now heals a low amount of damage every 4 seconds while in Furious and a moderate amount of damage while in Berserk. Accuracy: This ability extends the range on Flurry to 20 feet and increases the number of targets to 9. Shatter limbs: Increases affected target's cooldowns by 5 seconds. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Violent Impacts çıkmadan nerflenmiş lol. Yazık, en güçlü abilityleri gitti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 1180 fazladan armor. Slayer full Sentinel: 2200 Ironbreaker full Sentinel: 3305 Slayer full Sentinel / AI 3 parça bonus: 3380 yarı çıplak bir cüce için ancestral heritage tactiği ile birlikte 3380 armor gayet güzel.furious stance de kalırsanız tank kadar zırhınız oluyor.berserker bile 1690 armor gayet iyi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 su an icin bu bilgilere güvenerek slayer veya choppa acmak hata olur sora üzülürsünüz:) dün aksam acim dedim bi choppa norn da. actım ki 2342354354 tane choppa kosusturuyor ortalıkta. sc ye girdim savaslar 12 choppa vs 12 slayer seklinde. direk cıktım oyundan magusumla girip slayer katliamı yaptım. heleki sorc ve dok arklarda gelince hemen bi premade kurup t1 de öttürdük slayerları:) bütün sc leri kazandık hemen hemen. mekanigini pek sevmedim bu charların. wb adamı degiller. berserk modda ölmeleri cok kolay hele casterlara karsı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 berserk modda dolaşmak zaten baş hata. sürekli olarak rage ini boşaltman lazım.zaten en yüksek dpsleri rage boşaltan exhausted skilleri.bende akşam bir çok senaryo yaptım karşıma lvli yüksek bir caster cıkmadığı sürece caster kesmem pek uzun sürmedi.beni şaşırtan teketekte kendi levelimdeki choppalardan 2 3 tanesini çok kolay almam oldu.gerçi aynı anda saldırmadılar sıra ile geldiler şansıma. mekaniği BW Sorceror tarzında.güçlendikçe hasar alması kolaylaşıyor.BW oyuncusu olduğum için pek tuhaf gelmedi. ortalıkta çok slayer olmamasını isterim.keşke hepsi t2 t3 gibi oynamayı bıraksalar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 herşey bir yana da süper nick bulmuşsun odi. (:P) sorc ve bw'lere bu kadar ilgi varken onların mdps versiyonuna ilgi olmaması için ancak WL kadar gudik yapmaları lazımdı. onun yerine tanrı mode yaptılar, t4'te 326378963 tane göreceğiz kesin. hele hele order'da WL dışında alternatif yok, dest'te hadi mara imbalar imbası. ona rağmen keyboard facerollcu ez modcular disorient fixlenince şopara geçti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2009 lol nick süpermiş hakikaten. Slayer heallamak çok keyifli olacağa benziyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yevaud Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Çok keyifli arcane aldıkları healin hakkını veriyolar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 yazık cok yazık...bir tarafta hic bir işe yaramayan tank classlar bi tarafta da slayer, choppa gibi classlar. neymiş keep, fort gibi yerlerde lordları tanklamaya tank lazımmış. yok yaa millet yapsin zevkini paso biz sadece keep fort bekliyelim. kasalım 900 tough. 10k hp ama gelsin bi slayer/choppa kessin bizi catır cutur:) yok yok bırakıyorum tankımı. ama bu kadar ragbet görmesine ragmen de acmam slayer/choppa. magus la devam yola:P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Nerflerler herhalde böyle bırakmazlar o sınıfları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 dps classları nerflerlerde bir anlamı kalmaz.eskiden durum daha kötüydü.Bir Black Orc tek başına dpslik yapabiliyordu birde yıkılmıyordu.6 7 kişi üstüne gidiyor ancak yatabiliyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
O.Plbyk. Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Bence God Hates Us All ' dan sonra nerflendiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar