Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

3.1 PTR Patch Notes


Gangren

Öne çıkan mesajlar

Bence mantıken söyle olmalı. 20/30k HP var. Sen SI açtın. 26.6/40kHP oldun. O sırada dmg aldın ve HP 8k/40k HP oldu ve SI bitti. Sen 8k/30k HP olarak devam edersin. Yani sana vermiş oldugu bonus HPyi 30k üzeri HPnden kesiyordur. Bence tabi bu düşünce.
Daha doğrusu SI bittiğinde senin HPni30k yapıyor ama current HP değerin neyse ona dokunmuyor. Zaten HP değerin 30knın üzerinde olamayacağı için bu durumda (çunku max HP30k artık senin) HP değerin neyse orda kalıyordur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:
Bence mantıken söyle olmalı. 20/30k HP var. Sen SI açtın. 26.6/40kHP oldun. O sırada dmg aldın ve HP 8k/40k HP oldu ve SI bitti. Sen 8k/30k HP olarak devam edersin. Yani sana vermiş oldugu bonus HPyi 30k üzeri HPnden kesiyordur. Bence tabi bu düşünce.
Daha doğrusu SI bittiğinde senin HPni30k yapıyor ama current HP değerin neyse ona dokunmuyor. Zaten HP değerin 30knın üzerinde olamayacağı için bu durumda (çunku max HP30k artık senin) HP değerin neyse orda kalıyordur.


abi öyle olmuo?

ayrıca onu tartışmıoruz ki :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dworgian said:
yahu abi, SI zaten var olan bişey. iyi tamam 10 swing (bununla 14 swing) de +%30 olcak, peki bu druid diger 150 swing de -%30 la oynuo buffsız yani? eee yetio demek ki oraya tank olarak gidio. tekrarlıorum bak "SI sadece zor durumda last stand mantıgıyla kullanılır" bu konuda hem fikir miyiz? değilsek orada bir tartışmak lazım önce

ve yani "bu süre 20 saniye değil 35 saniye de olsa çok bi anlam ifade etmez, bu dandik bonus yerine tank ı devamlı bir süreçte daha iyi defansive statlar veren bir bonus daha iyi olurdu"

bu mu kıt bakmak? :S


Ulduar'daki bossları tam olarak bilmiyorum ama, eminim birkaç boss, encounter süresince 30 saniye falan üzerine abanıyor, bunun için eklenmiştir.

Neyse, feral oynadığım için uzun süre, bana göre 2pT4 / 4pT6'dan bile daha iyi bonuslar, özellikle cat bonusları inanılmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dworgian said:
Absolut said:
Bence mantıken söyle olmalı. 20/30k HP var. Sen SI açtın. 26.6/40kHP oldun. O sırada dmg aldın ve HP 8k/40k HP oldu ve SI bitti. Sen 8k/30k HP olarak devam edersin. Yani sana vermiş oldugu bonus HPyi 30k üzeri HPnden kesiyordur. Bence tabi bu düşünce.
Daha doğrusu SI bittiğinde senin HPni30k yapıyor ama current HP değerin neyse ona dokunmuyor. Zaten HP değerin 30knın üzerinde olamayacağı için bu durumda (çunku max HP30k artık senin) HP değerin neyse orda kalıyordur.


abi öyle olmuo?

ayrıca onu tartışmıoruz ki :D

Yok zaten yukarda da dedim meraktan soruyorum :P
Mesela HPyi 2000k arttırasn elixirler falan süresi dolunca 2k DMG mı veriyor eğer normal HPnin altında isen?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:
Dworgian said:
yahu abi, SI zaten var olan bişey. iyi tamam 10 swing (bununla 14 swing) de +%30 olcak, peki bu druid diger 150 swing de -%30 la oynuo buffsız yani? eee yetio demek ki oraya tank olarak gidio. tekrarlıorum bak "SI sadece zor durumda last stand mantıgıyla kullanılır" bu konuda hem fikir miyiz? değilsek orada bir tartışmak lazım önce

ve yani "bu süre 20 saniye değil 35 saniye de olsa çok bi anlam ifade etmez, bu dandik bonus yerine tank ı devamlı bir süreçte daha iyi defansive statlar veren bir bonus daha iyi olurdu"

bu mu kıt bakmak? :S


Ulduar'daki bossları tam olarak bilmiyorum ama, eminim birkaç boss, encounter süresince 30 saniye falan üzerine abanıyor, bunun için eklenmiştir.

Neyse, feral oynadığım için uzun süre, bana göre 2pT4 / 4pT6'dan bile daha iyi bonuslar, özellikle cat bonusları inanılmaz.


en iyi set bonusları t4 deydi feral için eet
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dynun said:
Priest holy raid için
http://talent.mmo-champion.com/?priest=0503203100000000000000000000035051030300152530005331351000000000000000000000000000&glyph=000000000000&version=9684
ne diyosunuz?


Kaede said:
Test of Faith ile Desperate Prayerı salla Holy Reach ve Healing Prayers al


Dynun said:
holy reach'in süper über bi avantaj sağlayacağı fight ne var ki?


Bir talente tutunup ne gelirse gelsin onla gideyim diye bir mantık yok ki. Onu salla bunu boş ver öbürü yaramaz demek o yüzden yanlış olur. Holy treede ana talentlerimizi oluşturduktan sonra önümüzdeki fightların yapısına göre seçim yapmamız için elimizde 4-5 talent point kalacaktır.

Talentlerinde renew için 6 puan harcamışsın buna değinmek istiyorum. Bizler bu yapıya uygun bir boss olmadıktan sonra sağa sola druid misali hot atan bir stile sahip değiliz. Imp/Emp Renew için toplamda 6 puan harcamak bence bu sebepten ötürü ziyan olacaktır ama önümüzde bu yapıya uygun bir boss varsa tabiki bu noktada katkı sağlayacaktır.. Bunun dışında tank healing gibi bir görev almadıktan sonra renew pek işlevsel değil bizler için. Eğer tank healing rolünü üstleneceğiniz fightlar olacaksada dual spec sayesinde discipline olmak daha akılcı olacaktır.

Desperate Prayer için bir ziyandır diyemeyiz. Bazı fightların yapısı gereği risk söz konusu olabilir bu noktada sizi kurtaracak bir spelli es geçmek yanlış olacaktır, ölü healerın raide hiçbir katkısı olmaz :)

http://talent.mmo-champion.com/?priest=0503203100000000000000000000015051032302152530305301151000000000000000000000000000&glyph=000000000000&version=9684

Blessed Resilience %3 effectiveness vermekte bu haliyle Test of Faith'den çok daha işlevsel.

Blessed Resilience 3/3 ve Test of Faith 1/3 için harcanan 4 talent puanı farklı şekilde kullanılarak önümüzdeki bir encounter için en fazla getiriyi sağlayabilir.

http://talent.mmo-champion.com/?priest=0503203110300000000000000000015051032302152530005301051000000000000000000000000000&glyph=000000000000&version=9684

Mesela bu 4 puanı mental agility için kullanabiliriz. Bu noktada karar kişinin oyun stiline, raiddeki görevine ve fightın yapısına göre farklılık gösterebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Renew işlevsel hale ge-li-cek. Hem direk bir tick hemde 12 sny sonunda bir lifebloom efekti ki bu critliyebiliyor. Gelsin SoL/holy conc

Glyphli bir renew ortalama 2k ticklese, atar atmaz bi 2k üstüne 4 tick üstüne 12 sny sonunda bi 1.5k civarı daha heal, birde critlerse SoL/Holy conc. ki bunlar eski rakamlar. 15% fazla sp den etkileniceğini ve ulduar itemları toplamaya başlıyacağını düşünürsen o sayıların 2k+ daha artıcağını farzedebilirsin

Ha ayrıca renew tank healing için kullanılmaz. Tankın hp zaten 3 saniye sürmeden doldurulur. Tanka attığın bi renew 2 kere ticklerse şanslısın.

Desperate prayer ile daha kendimi kurtardığım 1 encounter yok. Onun yerine serendipity/SoL/holy conc. proclatan, trinket/metagem proc şansını ikiye katlayan binding heal milyon kere daha iyidir.

3% için 3 puan çok fazla blessed reside. Hele hele o kadar derin holy de

Holy Reach riske atılamıyacak bir talent. Hem hareketli encounterlarda esneklik sağlıyor hemde total healinginin 30%~ unu sağlayan glyphli CoHun işlevselliğini arttırıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:
Renew işlevsel hale ge-li-cek. Hem direk bir tick hemde 12 sny sonunda bir lifebloom efekti ki bu critliyebiliyor. Gelsin SoL/holy conc


Daha önce dediğim gibi renewi işlevsel kılacak yapıda bir encounter olmadığı sürece 6 puanı harcamak ziyan olacaktır fakat bu yapıda bir encounter varsa tabiki işe yarayacaktır bunu ilerleyen zamanda göreceğiz.

Kaede said:
Ha ayrıca renew tank healing için kullanılmaz. Tankın hp zaten 3 saniye sürmeden doldurulur. Tanka attığın bi renew 2 kere ticklerse şanslısın.


:) Şaka mı bu ? Tabiki renew tank healing içinde kullanılır ne kadar tickleyeceğinin önemi yok çünkü tankı ayakta tutan ana spell değildir, sadece yardımcı faktörü vardır. Hayır bu kullanılmaz gibi bir ifade benim görüşüm ve deneyimim doğrultusunda tamamen yanlıştır diyebilirim.

Kaede said:
Desperate prayer ile daha kendimi kurtardığım 1 encounter yok. Onun yerine serendipity/SoL/holy conc. proclatan, trinket/metagem proc şansını ikiye katlayan binding heal milyon kere daha iyidir.


Desperate Prayer instant cast bildiğin üzere. Binding heal ile aynı kefeye koyulamayacak yapıda bir spell, yaptığın karşılaştırma bu sebeple pek geçerli değil, olamaz. Desperate Prayer şuanda gereksinim duyulan olmazsa olmaz bir talent değil fakat çok nadir durumlarda işe yarayabilme potansiyeli vardır.

Kaede said:
3% için 3 puan çok fazla blessed reside. Hele hele o kadar derin holy de.


Renew konusuyla beraber düşünüldüğünde artan puanların harcanabileceği 3 alternatifimiz vardır. 1.si mana efficiencyi düşünüp mental agilitye yönelmek diğer ikisi Test of Faith ve Blessed Resilience. Test of Faith'den yararlanabilmek için oluşması gereken bir şart var Blessed Resilience ise hiçbir olanağın doğmasına gerek kalmaksızın %3lük katkı sağlamaktadır bu yüzden Test of Faith'e oranla daha cazip durmakta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...