Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

3.1 PTR Patch Notes


Gangren

Öne çıkan mesajlar

Item - Druid T8 Feral 4P Bonus (Class: Druid) -- Increases the duration of Savage Roar and Survival Instinct by 8 sec.

tank için S.I 8 saniye fazla sürse nolurki?

bu da t4 bonusu:

(4) Set: Increases your armor by 1400 in Bear Form and Dire Bear Form.

bence daha iyiydi o günün koşullarında bu bonus

yani bi cd ability süresini uzatmaktansa passive bi bonus daha yararlı olurdu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Passive ve sürekli geçerli olacak bir ability e oranla az evet?

bir boss da survival kullanılcak bi durum tank ın zor durumda kaldığı 3 5 saniyelik durumdur. bunu uzatsan da bişey olmaz.

ha bu süreyi uzatmak yerine cd u düşürseydi o da işe yarardı.

ben dps yönünden bakmıyorum olaya bilmiorum farkettin mi abi ama?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öyle bi hale geldiki sanki ben "öfff çk yararsız" dedim.

tabiiki zor durumda "tank'ın ölmemesi" demek SI. ama;

Survival Instincts
Instant 5 min cooldown
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum health for 20 sec while in Bear Form, Cat Form, or Dire Bear Form. After the effect expires, the health is lost.

yani o 20 saniyede kurtarılamayan tank sonraki 8 saniyede zaten kurtarılamaz :)

bir tank için anlamsız bir set bonus valla yahu lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok "kıt" bakıyorsun duruma Dworgian, hakaret olarak söylemiyorum, kelime bulamadım.

25k melee vuran boss var, Hodir, 40k frost vuruyor bu eleman aynı zamanda. Hodir gibi, standart, dual-wield olmayan bir boss'un 10 swing'ine ek olarak 4 swing'i sırasında +30% HP ile olacak bu druid.

Olası Enrage vari durumlarda - 8 saniye ekstra gayet iyi bir bonus.

Cat için ise zaten inanılmaz iyi, her 2 bonusta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yahu abi, SI zaten var olan bişey. iyi tamam 10 swing (bununla 14 swing) de +%30 olcak, peki bu druid diger 150 swing de -%30 la oynuo buffsız yani? eee yetio demek ki oraya tank olarak gidio. tekrarlıorum bak "SI sadece zor durumda last stand mantıgıyla kullanılır" bu konuda hem fikir miyiz? değilsek orada bir tartışmak lazım önce

ve yani "bu süre 20 saniye değil 35 saniye de olsa çok bi anlam ifade etmez, bu dandik bonus yerine tank ı devamlı bir süreçte daha iyi defansive statlar veren bir bonus daha iyi olurdu"

bu mu kıt bakmak? :S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:
MErak ettiğim birşey var . Mesela bir bossa dalmadan evvel bu ozellik kullanıldı ve 30k olan hpniz 40k oldu. Full healt haldemi oluyor bu yoksa 30/40k HP şeklinde mi oluyor yoksa 40/40kHP full mu oluyor kullanınca. Healer heallemedi varsayıyorum.


40/40 oluo özellik bitince 30/30 a geri dönüo

edit2: hatta 40/40 oldun dielim 30k dmg yedin heal alamadan buff bitti zort die 0/30 a düşüp ölüosun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olay şu: hem o anki hp'ni hem de toplam hp'ni 10k artırıyo. Etkisi geçince hem o anki hp'nden hem de toplam hp'nden 10k geri alıyo.

Örneğin boss ölmek üzere, toplam 30k canın var, 6k kalmış, healer oom olmak üzere, SI açtığın anda 16k/40k canın oluyo. Healer oom oldu seni fazla heallayamadı, boss öldü ama canın indi 8k'ya. SI etkisi geçince toplam canın eski haline dönüyo sen ölüyosun :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...