Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mass Effect 2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
yok ben quarian-geth ilişkisi anlamında demedim, o sos üstüne

esas espirisi böyle eski teknolojiye çakılı kalmış, farklı gemi hiyerarşisiyle bağışıklık sistemleri gelişmemiş arap uzaylı olmaları

çok bi benzerliği yok bsg insanlığıyla
Mesaj tarihi:
HellHound said:

bende beklemiyorum buyuk bir gelisme dialog konusunda, zaten sorun kiclarindan alignment sistemi uydururken dogru duzgun bir parametre belirleyememis olmalari...

"the end justifies the means" bakis acisiyla dupeduz irkcilik arasinda daglar kadar var ama ikisi de renegade


ya aslinda renegade ve paragonun alt basliklari olmasi lazim

sunun kadar bile ayrintili olsa raziyim

MEnin alignment dereceleri nasil daha iyi yapilabilir diye dusunurken ortaya boyle bisey cikti

lawful-corrupt
egaleterian-xenophobic
hero-ruthless seklinde alignmentlar
ortasida ikisinin arasindaki ilimli yaklasimi gosteriyor
liberal mesela lawfulla corruptin ortasi hehe
Mesaj tarihi:
aslinda hic karmasik degil ya
hatta karakter ornekleri bile verdim
"SAREN GIBI OLACAM BEN AGACTA MAHSUR KALMIS KEDIYI KURTARMAK ICIN 35 ANAOKULU COCUGU FEDA EDICEM EHUEHE" seklinde olaya yaklasmak isteyenler ruthless takilsin mesela

eger cok anlamazlarsa en kotu ihtimal diyaloglarin sonuna alignment aciklamasini koyariz

"Ya bak senin geminin sinyal lambalari yanmiyo ama 50 credit corba parasi at hallederiz"[CORRUPT]

gibi
Mesaj tarihi:
daha cok alignment demek daha cok seslendirme ve diyalog demek
daha cok seslendirme ve diyalog demek daha cok masraf demek

renegade paragon koyduklarina bile sukredin, dragon age gibi sifirliyabilirdide

gerci oyle olsa daha iyi olur
sub-zero yu GET THE FUCK OUT OF HERE diye atarim gemiden direk
Mesaj tarihi:
iyide viktor burada zar zor oyun cikartan dogu avrupali sirketlerden bahsetmiyoruz ki

oyun dunyasinin en "gral" sirketlerinden ea(bioware) AAA title oyun cikariyor

bilmiyorum yani masraftan pek kacinacaklarini zannetmiyorum

su ana kadar ozellikle seslendirmede hic masraftan kacinmadi adamlar cunku =P
Mesaj tarihi:
ya ne olacak seslendirecek insan sayısı artmıyor ki, aynı kişiye 20k vereceklerine 40k verirler konuştururlar. elder scrolls'daki 218763197816 npc'ye ayrı dialog tree isteyen kitle neden burada bu kadar fizibilite derdine düşüyor bilmiyorum heh.
Mesaj tarihi:
yazar kısmının diyalog yazabilmesi
hedef kitlenin yazılanları okuması

bi de kısıtlama biraz da haklı

dandirik npc lerdeki üç beş diyalog değil oyundaki seslendirmelerin yarısını oluşturan ana karakterin diyaloglarının belkide tekrardan yapılması/kaydedilmesi

edit: çok güldüm şu shopa ahah

http://img39.imageshack.us/img39/9382/1262004783202.png
Mesaj tarihi:
casual dress muhabbeti olucakmış bu arada , hoşuma gitti.

inventory yi sürekli değiştiremiyoruz , göreve hangi kıyafetle çıkarsak yeni dfüşenler harici gemiden bişey alamıyoruz geri.. güzel olmuş bu.
Mesaj tarihi:
gerçekçilik ve pratiklik çoğunlukla birbirine ders oluyor oyunlarda

me1 de yerden alıp kullandığım bir itemın olduğunu hatırlamıyorum. bioware resmen bi taşla iki kuş vurmuş bu kararla
Mesaj tarihi:
tabii onun nedeni galaksinin en gelismis silahlarinin citadel bakkalinda satiliyor olmasiydi :P

o degisikligin nedeni heavy weaponlar, bir tane seciyorsun normandy'den cikarken onu tasiyorsun, gorev ortasinda "aa benim mini nuke bitti bari rocket launcheri kullanayim" yapamiyorsun sanirim
Mesaj tarihi:
evet orası öyle ehue

bi de biraz da şöyle düşünmeye başladım ben. biowarein me1 üstüne "geliştirebileceği" şey çok fazla yoktu. o yüzden biraz da üstünde çalışılmış havası vermek için olabilir böyle şeyler

şu ammo clip olayına başka bi açıklama getiremiyorum
Mesaj tarihi:
spectre mark 10'a en iyi heatsink'i takınca endboss ölene kadar durmadan ateş edilebiliyordu neredeyse, şarjöre dönüşün nedeni o olsa gerek.
Mesaj tarihi:
Onun çözümü oyunun temeli üzerine kurulan çok süper bi bilimkurgu mantığını çöpe atmak değil, heatsink yada markX silahları biraz dengelemekten geçiyor. Nerdeyse asansörleri kaldırmak kadar saçma bi hamle oldu clip eklemek.
Mesaj tarihi:
abarttığın kadar yok sam. oyunun çok büyük bir kısmında assault özelliğini kullansanda, heatsink taksanda, cd sıfırlasanda ısınıyordu silah sürekli oturup cd dolmasını beklemediğin sürece
Mesaj tarihi:
lorelol degil kartus olayi
heatsink lorelol biraz

ilk oyunda codexde sey diyordu

silahlar cok gelismis hede hodo particle accelerator hede hodo

kartus bildigin metal bloktan ibaret, her atista mermi boyunda kopariyor alet bloktan falan filan o kartusta baya gidiyor hede hodo

gibi bisidi, okudugumda "allah allah overheat ne ayak o zaman, kartusu degistirip devam edilir" demistim hatirliyorum

tembel herifler bence mermi hesabi filan yapicak sistemi koymaya usendi ilk oyunda ehuehu
×
×
  • Yeni Oluştur...