Kaede Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 şaka maka quarian kadar yaratıcı orjinal uzaylı ırkı en son ne zaman gördüm hatırlamıyorum
Laurelin Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 yok cunki asdfsdf cidden cok basarililar deli gibi su flotillada gecen bolumleri bekliyorum
Redeagle Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 Battlestar Galactica'daki insanların eylınlaştırılmış hali gibiler bence :/ Gethleri biz yarattık... Evrimleştiler... İsyan ettiler... Apaçi gibi uzaya kaçtık bizde ._.?
axedice Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2009 Benden uzun yaşıycan redeagle. Abi direk battlestar çakması değil mi quarianlar? Tamam turned against their masters konsepti belki bsgye özel değil ama bildiğin fleet ilişkileri işte kaptanların yetkisi falan çok çakma duruyore.
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 yok ben quarian-geth ilişkisi anlamında demedim, o sos üstüne esas espirisi böyle eski teknolojiye çakılı kalmış, farklı gemi hiyerarşisiyle bağışıklık sistemleri gelişmemiş arap uzaylı olmaları çok bi benzerliği yok bsg insanlığıyla
Leopar Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 HellHound said: bende beklemiyorum buyuk bir gelisme dialog konusunda, zaten sorun kiclarindan alignment sistemi uydururken dogru duzgun bir parametre belirleyememis olmalari... "the end justifies the means" bakis acisiyla dupeduz irkcilik arasinda daglar kadar var ama ikisi de renegade ya aslinda renegade ve paragonun alt basliklari olmasi lazim sunun kadar bile ayrintili olsa raziyim MEnin alignment dereceleri nasil daha iyi yapilabilir diye dusunurken ortaya boyle bisey cikti lawful-corrupt egaleterian-xenophobic hero-ruthless seklinde alignmentlar ortasida ikisinin arasindaki ilimli yaklasimi gosteriyor liberal mesela lawfulla corruptin ortasi hehe
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 hedef kitle 14lük amerikanlar o chart biraz fazla gelir onlara ehue
Leopar Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 aslinda hic karmasik degil ya hatta karakter ornekleri bile verdim "SAREN GIBI OLACAM BEN AGACTA MAHSUR KALMIS KEDIYI KURTARMAK ICIN 35 ANAOKULU COCUGU FEDA EDICEM EHUEHE" seklinde olaya yaklasmak isteyenler ruthless takilsin mesela eger cok anlamazlarsa en kotu ihtimal diyaloglarin sonuna alignment aciklamasini koyariz "Ya bak senin geminin sinyal lambalari yanmiyo ama 50 credit corba parasi at hallederiz"[CORRUPT] gibi
Laurelin Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 daha cok alignment demek daha cok seslendirme ve diyalog demek daha cok seslendirme ve diyalog demek daha cok masraf demek renegade paragon koyduklarina bile sukredin, dragon age gibi sifirliyabilirdide gerci oyle olsa daha iyi olur sub-zero yu GET THE FUCK OUT OF HERE diye atarim gemiden direk
tunch Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 baarma baa baarma baa diye atarsa buzu görürsün :D
Leopar Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 iyide viktor burada zar zor oyun cikartan dogu avrupali sirketlerden bahsetmiyoruz ki oyun dunyasinin en "gral" sirketlerinden ea(bioware) AAA title oyun cikariyor bilmiyorum yani masraftan pek kacinacaklarini zannetmiyorum su ana kadar ozellikle seslendirmede hic masraftan kacinmadi adamlar cunku =P
Sam Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 ya ne olacak seslendirecek insan sayısı artmıyor ki, aynı kişiye 20k vereceklerine 40k verirler konuştururlar. elder scrolls'daki 218763197816 npc'ye ayrı dialog tree isteyen kitle neden burada bu kadar fizibilite derdine düşüyor bilmiyorum heh.
aquila Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 parasini siz mi veriyosunuz arkadasim? oh wai-
pronoit Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 olay seslendirmeden cok sanki yazar kısmının diyalog yazabilme kapasitesiyle ilgili gibi.
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 yazar kısmının diyalog yazabilmesi hedef kitlenin yazılanları okuması bi de kısıtlama biraz da haklı dandirik npc lerdeki üç beş diyalog değil oyundaki seslendirmelerin yarısını oluşturan ana karakterin diyaloglarının belkide tekrardan yapılması/kaydedilmesi edit: çok güldüm şu shopa ahah http://img39.imageshack.us/img39/9382/1262004783202.png
Leopar Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 hahah sonra magazin programlarina cikiyormus "unlu spectre sepird fluxin kapisinda kameralara yakalandi! hani galaksiyi kurtariyordun sepird? AZZ SONRA!!1"
tunch Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 casual dress muhabbeti olucakmış bu arada , hoşuma gitti. inventory yi sürekli değiştiremiyoruz , göreve hangi kıyafetle çıkarsak yeni dfüşenler harici gemiden bişey alamıyoruz geri.. güzel olmuş bu.
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 gerçekçilik ve pratiklik çoğunlukla birbirine ders oluyor oyunlarda me1 de yerden alıp kullandığım bir itemın olduğunu hatırlamıyorum. bioware resmen bi taşla iki kuş vurmuş bu kararla
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 tabii onun nedeni galaksinin en gelismis silahlarinin citadel bakkalinda satiliyor olmasiydi :P o degisikligin nedeni heavy weaponlar, bir tane seciyorsun normandy'den cikarken onu tasiyorsun, gorev ortasinda "aa benim mini nuke bitti bari rocket launcheri kullanayim" yapamiyorsun sanirim
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 evet orası öyle ehue bi de biraz da şöyle düşünmeye başladım ben. biowarein me1 üstüne "geliştirebileceği" şey çok fazla yoktu. o yüzden biraz da üstünde çalışılmış havası vermek için olabilir böyle şeyler şu ammo clip olayına başka bi açıklama getiremiyorum
Sam Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 spectre mark 10'a en iyi heatsink'i takınca endboss ölene kadar durmadan ateş edilebiliyordu neredeyse, şarjöre dönüşün nedeni o olsa gerek.
axedice Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Onun çözümü oyunun temeli üzerine kurulan çok süper bi bilimkurgu mantığını çöpe atmak değil, heatsink yada markX silahları biraz dengelemekten geçiyor. Nerdeyse asansörleri kaldırmak kadar saçma bi hamle oldu clip eklemek.
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 abarttığın kadar yok sam. oyunun çok büyük bir kısmında assault özelliğini kullansanda, heatsink taksanda, cd sıfırlasanda ısınıyordu silah sürekli oturup cd dolmasını beklemediğin sürece
Laurelin Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 lorelol degil kartus olayi heatsink lorelol biraz ilk oyunda codexde sey diyordu silahlar cok gelismis hede hodo particle accelerator hede hodo kartus bildigin metal bloktan ibaret, her atista mermi boyunda kopariyor alet bloktan falan filan o kartusta baya gidiyor hede hodo gibi bisidi, okudugumda "allah allah overheat ne ayak o zaman, kartusu degistirip devam edilir" demistim hatirliyorum tembel herifler bence mermi hesabi filan yapicak sistemi koymaya usendi ilk oyunda ehuehu
Cuce Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2009 abi bi silahın bitek sarjorumu ısınıyo, namlı ısınmıyo?
Öne çıkan mesajlar