kermit Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 dungeon siege de de vardı o pause tuşu çok kolaya kaçırıyo oyunları
Eulogy Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Bu arada anketi herhangi ticari bir amaçla yapmıyorum. Gerçekten fikir almak istedim. Ayrıca pause tuşu da baldurda falan gerekli ya, yetişemiyorsunuz başka türlü, imkanı yok. Pausesuz mage oynayan adam görmedim ben daha.
Sam Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 dungeon siege rpg değildi ki, potion içme simülatörüydü. geri kalan herşey otomatik pilotta gerçekleşiyordu zaten. özellikle grup yönetilen oyunlarda pause kesinlikle gerekli.
erucalavera Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Joscelin said: Planescape Torment gibi olmalı.
Eulogy Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Torment de Baldur tarzı pauselu değil mi zaten. Aynı kakanın laciverti sonuç olarak, değil mi?
Joscelin Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Planescape Baldur's Gate kadar action ağırlıklı değil.
Eulogy Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 O önemli değil, önemli olan engine ı. İkisinde de pause tabanlı action engine var mı, yok mu? Diğerinde daha çok aksiyon var, diğerinde daha çok diyalog var o ayrı konu usta.
Joscelin Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konu "RPG dediğin nasıl olmalı" değil mi? Böyle olmalı diye örnek verdim, daha ne diyeyim?
fenris Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 e hem bg hem bloodlines ı sevemiyo muyuz? konu dünya güzel olsun, gerisi gelir... arcanum un savaş sistemi bi acaipti ama çok güzel bi rpg ydi. m&m serisi, bloodlines, infinity engine oyunları (hatta bunlarda kendi aralarında ayrılır, fallout filan hepsi çok güzel rpglerdi. ortak noktaları atmosfer, konu güzelliği filan...(bi de müzikler) said: O önemli değil, önemli olan engine ı. İkisinde de pause tabanlı action engine var mı, yok mu? aynı motor zaten de; iki oyun arasında dünya kadar fark var. o yüzden önemli.
Taenaron Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 "bloodlines iyiydi" demek yazık etmek degil, bildigin terbiyesizlik olur . bloodlines ezer .
Eulogy Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Oyunlar örnek sadece ya, benim bahsettiğim hangi engine ı sevdiğiniz. Torment ile Baldur arasında fark yok, engine açısından tabi ki. Yoksa oyunlar açısından çok fark var. Yanlışımı düzelteyim, ne tip bir oyun olmalıyı soruyorum ben, hangi oyun doğru rpgdir i değil.
OogahBoogah Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 artık rpg ler tamamen Fallout 3 gibi olmalı.
ShadowFury Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 rpg oldu mu motoru, grafikleri filan hiç önemli değil. kurgusu güzel olsun yeter. isterse çöp adamları hareket ettirelim yani farketmez bence. bloodlines, baldurs gate filan hep kurgularının güzelliğiyle öne çıkan oyunlar mesela.
raider Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Hepsinden olmalı.hepsinin ayrı tadı var bence.
Shadow Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 satranç gibi düşünmeye kaşınmaya ve gerinmeye süre tanımalı yani turn based olmalı, historical veya modern çağ olmalı, aliens-dragons-witchs ve bilumum uydurma yaratık olmamalı, fallout+jagged alliance+gaia+silent storm karışımı olmalı, mümkünse 10 sene bekletmeden çıkmalı:)-D
Eulogy Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 @silentstorm Tabi de, mesela fallout 3 konusunda uzun tartışmalar sürdü ve izometrik olması gerektiğini, turn-based olması gerektiğini savunan koca bir kitle vardı. İnsanlar fps-rpg istemiyorlar mesela. Gelenekçilik diyebilirsiniz, değişime açık değiller diyebilirsiniz ama sonuçta adamlar haklı çıktı. Sebebi de izometrik yapan gelenekçi adamların falloutun ilk ikisindeki tadı verebileceğiydi ve tahmin edilen gibi fallout3 te verilemedi. Bu çok garip bir paradoks. Ama bence 3d olup da eski tat, atmosfer yakalanabilir hala. Gene de aklımı kurcalıyor, hala insanlar nasıl rpg istiyor diye. Herkes izometrik turn-based istiyorsa, neden fps yapalım ki, değil mi? not: yorumları yapan arkadaşlar anketi de oylamayı unutmazlarsa çok sevinirim.
keldron Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Yönettigin karakter sayısı ile degisebilir cevap.Eğer bg serisi gibi bi party se tabii ki 2.seçenek yoksa coğu seyi eksik yaparsınız.
Eulogy Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Bg enginelı bir oyun partisiz olsa güzel olmaz mı yani? Bence yeterli atmosfer sağlandığında gayet hoş olabilir. Bazen partinin tek kişi tarafından kullanımı çok yoruyor insanı hatta. Çok casual player gibi konuştum gerçi :)
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Sam said: potion içme simülatörüydü hehe erucalavera said: Joscelin said: Planescape Torment gibi olmalı. qft
Öne çıkan mesajlar