Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Call of Duty: Modern Warfare 2


moriQ

Öne çıkan mesajlar

hadi biraz daha açayım. hc oyunlarda zaten genellikle hep bi sessizlik havası oluyor millet çatır çatır öldüğünden. o durgunlukta da, bi de herkesin oldukça ortalama üstü oynadığını düşünürsek o modda, her yer gözetleniyor neredeyse, herkes tetikte. e böyle bir durumda elinde submachine gunla sen de aynı şekilde ilerlesen daha iyi bi rifle la adamı fark etsen bile sen öldürülmüş olacaksın. çünkü adamda g3 var mesela. çat dedi koydu bitersin.

submachinein taktiği durmadan sprint atıp, çatışmalarda ve smokelarda hızla rakip takımın arkasından dolaşıp susturucu takmış olduğu submachine ile ahlaksızca avlamasıdır. hatta genelde building closetlarda 2 adam bi binaya sıkışır oradan her yeri check ederler hesapta. arkalarından dolaşır, yakındakine vurursun bıçağı diğerini de tararsın. başka türlü zor yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya tabi bunlar kimle oynadığına, hangi modda oynadığına göre falan çok değişen şeyler. ben sana temel dezevantajını yukarıda yazdım zaten, çok da iddialı bi laf olacak ama; sen smg al hcde ben random bi rifle alıyım.-carbine mesela- hayatta tdm de yenemezsin beni. çok zor yani. özellikle de mapi biliyosam yani
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bi kere hc uyuz olduğum bi mod, şanssızlık yüzünden skillerini bile kullanamayabildiğin durumlar çok yoğun gerçekleşiyor. hani tam adamı görmüşsündün o sanisede başkası tarafından görüldüğün için ölürsün, hiç şansın yoktur. pek çok kez nasıl öldüğünü bile görmezsin. arkacılık tavan yani. ha diceksin etrafını kollayacaksın, bi yere kadar o da. istediğin kadar kolla o şans faktörü hiç bir zaman hc olmayan modlar kadar düşük olmayacak. pro olarak lanse edilmesi çok ters geliyor bana. ayrıca hc oynamayan ya da sürekli oynayan adam diğer oyun moduna girdiğinde tamamen başka bir dünyada kalıyor o sebeple şu an girip de senin beynine vereyim diyemiyorum. ben de sana diyorum ki sen istediğin silahı al ben smg alayım girelim s&d'a takılalım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

susturuculu herhangi bir silah+ninja+cold blood hc nin olayi. cod4 teki hc'de de benzeriydi.

ama artik ben de bayiyorum hcden, oyuna hc ile ba$ladim, baktim kimse yok turk, normale gectim, $imdi skiller biraz daha mantikli. mesela barett icin ske ske stopping power alacaksin, e e$$ek gibi teptiginden steady aim de alacaksin., bi de hayvan gibi yava$ weapon swap oldugundan sleight of hand i alacaksin.

ama hardcore da M21e susturucu+hb sensor taktin mi oyun bitiyo zaten. zira ninja ve cold blood cakiyosun yanina, allah bile seni kaybediyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi birincisi; ha 1v1 tdm oynamışız ha s&d hiç bi anlamı yok yani. Farkı yok daha doğrusu.

İkincisi; haklı olduğun bi şans faktörü var ama sakın kusura bakma hiç ölmeden zaten oyun oynanmayacağı gibi her ölüm karşı takımın pozisyonunu belli eden bi avantajdır. Yani tabi ki şans eseri ölebilirsin çok doğal bişey ki bu bana keyif veren bir ayrıntı. Ama arkacılık var ise sen de arkacıların arkasına geçeceksin. Zaten hardcore oynayanların çoğu tam tabiriyle pussy olduğu için genelde pek yer değiştirmezler. Gerilemeleri söz konusu olmadığı gibi her adam ilerleyeceği için yine dediğim gibi 10 metrelik bir ilerleyiş söz konusu olur maksimum onda da arkalarını gene sağlam bir yere verme korkusu olduğu için belli olur olabilecekleri yerler. Bu dediğim tabi ki tdm tarzı bi mod için geçerli, sabotaj olsun hq olsun durum onlarda tamamen farklı, ctfde ise bambaşka.

Üçüncüsü; hardcore tamamen ninjalık demek değildir, ninjalığın hüküm sürdüğü hclere bir grup rusher adam koydunuz mu karşı takım erir gider. sonuçta karşı takımın tamamı ninja olsa gene de rusher ekip hızla mape yayılır ve flashle smokela üzer. ha ilk 2 dk durmadan ölürler ama sonrasında ninjalar -ki çok beyni olan adamlar değiller- hareketleri belli ediyorlar. nerelerde pusuyorlar, nerelerde bekliyorlar falan hepsi ortaya çıkıyor.

Dördüncüsü; hb sensor ciddi anlamda hardcoreun içine sıçan bi özellik esh'e katılmaktayım. özellikle cold blood hiç hoş olmuyor yanında. ama bu tip heriflerin de seri çözümü dediğim gibi tembellikleridir. bu kombinasyonu yapan adamlar genelde koştukça ilerledikçe ezilen adamlar olduklarından bu kombinasyonu yaparlar, o yüzden pek yer değiştirmezler. üstteki maddeyle rahat avlanırlar yani.

Beşincisi; ciddi bi klan maçının hc maçı da normal maçı da keyif verir ama onlineda normal oyun resmen juggernaut alan bi bebenin heavy machine ile ortada koşturmasından başka bişey değil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pedomoe said:

Abi birincisi; ha 1v1 tdm oynamışız ha s&d hiç bi anlamı yok yani. Farkı yok daha doğrusu.


tabiki, orda s&d'yi kendi zevk aldığım favori modum olduğu için belirttim.

pedomoe said:

İkincisi; haklı olduğun bi şans faktörü var ama sakın kusura bakma hiç ölmeden zaten oyun oynanmayacağı gibi her ölüm karşı takımın pozisyonunu belli eden bi avantajdır. Yani tabi ki şans eseri ölebilirsin çok doğal bişey ki bu bana keyif veren bir ayrıntı. Ama arkacılık var ise sen de arkacıların arkasına geçeceksin. Zaten hardcore oynayanların çoğu tam tabiriyle pussy olduğu için genelde pek yer değiştirmezler. Gerilemeleri söz konusu olmadığı gibi her adam ilerleyeceği için yine dediğim gibi 10 metrelik bir ilerleyiş söz konusu olur maksimum onda da arkalarını gene sağlam bir yere verme korkusu olduğu için belli olur olabilecekleri yerler. Bu dediğim tabi ki tdm tarzı bi mod için geçerli, sabotaj olsun hq olsun durum onlarda tamamen farklı, ctfde ise bambaşka.


ölmeden oynanmaz ama burada benim hoşuma gitmeyen şey şans eseri öldürülmek. yani ben bi adamla karşı karşıya geldiğimde çat diye ölebilirim, np. adam noobdur ama headshot vermiştir rastgele, olabilir bütün oyunlarda bunu engellemenin bi yolu yok sadece azaltırız olasılığını.

ya da adam super hardcore pro master'dır her karşı karşıya geldiğimizde olayları idrak edemeden ölürüm. ona da ok, o da sorun değil. her öldüğümde killcam izleyip vay be çekerim.

şimdi olay hc olduğunda, ilk bahsettiğim ölme olayı o kadar çok gerçekleşmeye başlıyor ki ben ekran karşısında çıldırmaya başlıyorum. çoğu kez adamın cursor'ı rastgele senin üzerinden geçirmesi yeterli oluyor senin ölmen için. e şimdi hani bu adam noobtu? niye olması gerekenden fazla ölüyorum? hc olmasa, bunun rastgele tutturduğu 1-2 mermi beni sadece yaralayacak ve cursor'umu kafasına tutmam için bana fırsat tanıyacak ya da arkdamdaki adamı farkedebilmem ve skillerimi kullanabilmem için uyarıcı olacak.

e arkacıların arkasına geçeceksin diyosun da oyunu her zaman takıldığımız takım arkadaşlarımızla oynamıyoruz ki. sürekli random adamlarla takılıyoruz. ne gelişen bir oyun taktiği var ne bir iletişim. haritaya rastgele yayılmış takılıyorsun bir süre sonra. zaten spawn noktaları random, e adamın arkasını buluncaya kadar yine yolda arkandan bi kurşun yiyorsun yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o zaman ninja olucaksın hacı, lone wolf hesabı. hehe gene iş yapmıyor yani smg hcde :)

ayrıca random kurşunla ölme konusuna dönersek, sadece aimingde bitmiyor iş. perception var, analyzing var, var da var. ama şu konuda çok haklısın random adamlarla nereye kadar. öyle ki fps oyuncu kitlesi öyle leşleşti ki poolday mapinden sonra, anlayabiliyorum derdini

edit: bu arada gece gece mape de iyi kastım ha ne işsiz güçsüz adammışım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...