Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Durduk yerde bankadan para çekip hesap aktifleştiren GOA


Mirage

Öne çıkan mesajlar

Valla işin 14 euro'sunda değilim ama çok sinir oldum bu yaptıklarına. Oturup cevap yazdım. Bu sefer adam gibi bi cevap vermezlerse elimden geldiği kadar yaymaya çalışırım bu olayı. Tam bir rezalet bu yaptıkları.

İşimi gücümü bırakıp GOA'dan her gelen mail'i okumak zorunda mıyım? Banka bilgilerimi kafalarına estiklerinde kullansınlar diye vermedim. Banka bilgimi verdiğim her site "hoppa yeni sisteme geçtik hesabınızı açıp 15 euro alıyoruz" demiş olsa şimdiye iflas edip hapse girmiştim.

Bana support'tan yazdıkları mesaj ile forumda bir GOA üyesinin yaptığı açıklama çelişiyor bir de: http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=192895

EDIT:

Bu sefer 3 dakika içinde yanıt geldi:

Yazdığım:

This is a reply to the Ticket response with ref blah blah

You state that each subscription period that has begun will be billed and non-refundable, whether in full or in part. I did not subscribe or extend my account actively.

Sending an e-mail does not give you the right to renew my subscription and change my bank account without my will. I cannot be obligated to read every e-mail you send although I quit the game.

How can you extend peoples subscriptions without any confirmation just because you implemented a new renewal system? I didn't give you my bank information so that you can charge it whenever you implement a new system.

This is an abuse of my information. Even if you can come up with some section xx to prove that this was legal, what you did is very unmoral. I don't care if a subscription is non-refundable by section 6. I did not renew my subscription. And if you don't make up for this, I will do my best to publicize this unmorality.

Yanıt:

Warhammer Online : Age of Reckoning, Ticket ref: --
--

Dear Customer,


Thank you for contacting us in relation to your payment issue.

We would like to assure you that your case is currently under our investigation, and you should receive an update soon.

Thank you for your patience!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mirage said:
Valla işin 14 euro'sunda değilim ama çok sinir oldum bu yaptıklarına. Oturup cevap yazdım. Bu sefer adam gibi bi cevap vermezlerse elimden geldiği kadar yaymaya çalışırım bu olayı. Tam bir rezalet bu yaptıkları.

İşimi gücümü bırakıp GOA'dan her gelen mail'i okumak zorunda mıyım? Banka bilgilerimi kafalarına estiklerinde kullansınlar diye vermedim. Banka bilgimi verdiğim her site "hoppa yeni sisteme geçtik hesabınızı açıp 15 euro alıyoruz" demiş olsa şimdiye iflas edip hapse girmiştim.

Bana support'tan yazdıkları mesaj ile forumda bir GOA üyesinin yaptığı açıklama çelişiyor bir de: http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=192895

EDIT:

Bu sefer 3 dakika içinde yanıt geldi:

Yazdığım:

This is a reply to the Ticket response with ref blah blah

You state that each subscription period that has begun will be billed and non-refundable, whether in full or in part. I did not subscribe or extend my account actively.

Sending an e-mail does not give you the right to renew my subscription and change my bank account without my will. I cannot be obligated to read every e-mail you send although I quit the game.

How can you extend peoples subscriptions without any confirmation just because you implemented a new renewal system? I didn't give you my bank information so that you can charge it whenever you implement a new system.

This is an abuse of my information. Even if you can come up with some section xx to prove that this was legal, what you did is very unmoral. I don't care if a subscription is non-refundable by section 6. I did not renew my subscription. And if you don't make up for this, I will do my best to publicize this unmorality.

Yanıt:

Warhammer Online : Age of Reckoning, Ticket ref: --
--

Dear Customer,


Thank you for contacting us in relation to your payment issue.

We would like to assure you that your case is currently under our investigation, and you should receive an update soon.

Thank you for your patience!


güzel yazmışsın, umarım işe yarar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Troll müsün Sam? 8-)
http://www.merriam-webster.com/dictionary/unmoral
http://www.thefreedictionary.com/unmoral
http://dictionary.die.net/unmoral

Sam said:
immoral olacak. ;)

yalnız ben de hesabı kapamıştım ama bana olmadı, çekselerdi de helali hoş olsun der kalan sürede oynardım gerçi heh


Hesap kapatmak diye bir şey yoktu ki. Otomatik uzatma yoktu zaten. Otomatik uzatma sistemini uygulamaya açtıklarında o sırada oyun süresi olan tüm hesapları kafalarına göre otomatik uzatmaya geçirmişler. Banka hesabı yada kredi kartı vermişsen tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Allah topiği açandan razı olsun.Bakmasaydım yarın otomatik aktif olacaktı.Yalnız bu çakallığı WOW bile yapıyor.Hatta War ilk ay otomatik olarak uzatmayınca şaşırmıştım.Ancak bunu sonradan eklemeleri tam bir çakallık tabii.Haberi olmayan ve oyunu bırakan bir çok kişinin acc.'si aktif olmuştur şimdi.Hatta fazla dikkatli olmayan kişiler belkide yıllarca ödeme yapacak ama farkına bile varmayacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Neyse ilk yazdığımla olmaz falan dediler ama üsteleyince düzelttiler hatalarını.

[hr]
Dear Customer,

We apologise for the delay in responding to your inquiry.

Our investigation is completed and we’re happy to inform you that we are issuing your refund request. The following invoice was refunded:

Amount : €12,99

Please allow five working days for this refund to appear on the account attached to your card.

Thank you for your patience in this matter.

Kind Regards
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hesabmı açtırdıkları için mail attım böyle bi cevap geldi tercüme edebilirmisiniz

Dear Customer, Thank you for contacting us in relation to your query. After our investigation we can confirm, that this account (under '[email protected]')has no active license key on it. If you have a query regarding a different account, please provide the details of that account (email address and login). As soon we receive this, we will reply with the requested information. Thank you for your understanding in regards to this issue.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

catlikethiief said:
hesabmı açtırdıkları için mail attım böyle bi cevap geldi tercüme edebilirmisiniz

Dear Customer, Thank you for contacting us in relation to your query. After our investigation we can confirm, that this account (under '[email protected]')has no active license key on it. If you have a query regarding a different account, please provide the details of that account (email address and login). As soon we receive this, we will reply with the requested information. Thank you for your understanding in regards to this issue.
kısaca soylemek gerekirse senin '[email protected] lu heasabin aktif degilmis.baska bir hesap ise acc detay larini gondermen gerekiyormus.email ve login name i.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...