Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 heart of the phoenix almak için ferocity pet gerekiyor, o zaman da roar of sacrifice, blood of the rhino ve intervene falan alamıyor petler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Barathrum Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2009 Alamasınlar bi zahmet :) instant pet resleyemeyen hunter-paladinleri uğraştırsalarda sonunda indiriyoruz.İnstant pet resleyenlere karşı şansımız yok şu anlık.Mana problemi var şu an disc priestın hunterlı setuplara karşı.Neyse sağlık olsun. R.druid-dps dışında setuplar görmek ve savaşmak kazansakta kaybetsekte gayet eğlenceli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 Aluriel said: Wispy said: Ver distracting shot'ı nasıl ? kime ? ne zaman ? nicin ? Üff lütfen ya scatter demedim diye kalbimi kırmak zorunda mısın :( Scatter'da distract ediyor bir bakıma hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 900 resi oldu hala roguelar camış gibi vuruyor ya. şu wound poinin ve 3 poinin bulaşmasının allah binbir belasını versin. abolish poison 2 saniyede 1 poi kaldırırken adam saniyede 3 poi bulaştırıyo. hele bi de paladini varsa freedom ile tutulmuyo adam. bash i bi dodgelarsa direk gg. öteki adama feral charge atıp bile kaçamıyorum 2 kere sprint, roots a 2 kere cos yetti artık be bu ne ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 800 resiliencela Arcane Barrage 5.8k critledi. 3 saniyede bir atabiliyorlar. Pyro zaten 50% şansla 8.5k critliyor hala. Rogue'dan önce mage nerfi gerekli. Hayır artık rogue da oynamıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 ya mageden kaçılıyo yine ama rogue dan imkansız gibi bişey yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 burda soram spell hit cap %17 e mi cıktı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Talent Build bu da adamın kendisi Tugget yani nasıl o acaip talent buildle 2k rating üstü oynuyor ya, 1 tane unbridled wrath vermemiş bu adam nasıl rage üretio, blood craze yok improved berserker rage yok merak ediyorum gerçekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Buyse said: burda soram spell hit cap %17 e mi cıktı zaten 17ydi %3 misery den geliyordu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2009 hmm allah allah 300 hit varken bende valid spell hit diyordu bu be imba sitesi. 398 var su an 50 daha lazım spell hit için diyor kalbimi kırıyor. hoş misslemiyor spellerim su an ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2009 yahu bu yeni puan sistemi ne boktan bişey arkadaş. 10win 5 lost. eskisinden de daha kötü durumda rating. sövmekten yoruldum. biz kazanıyoruz 4 puan geliyor bize 3 4 maç kazanıyoruz bi maç kaybet hop 20 puan gitsin. 720 resile 4k frost fever crtleyen full frost dk yı da burdan kınıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Şubat 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2009 There's still plenty of room for some items to be pretty hard to get without causing most players to be left out of good gear. As I mentioned earlier, with the start of the next season we expect new teams and personal ratings to start much lower than they have before (not 1500). That way, everyone's experience is to climb toward the rating they're successfully playing at. So, knowing that, here's what our current thinking is on rating requirements for season 6. Disclaimer: all of this is subject to change! Other notes/caveats: Items with no rating listed would have no rating requirement It won't be quite as easy to get deadly items via emblems of conquest as hateful items currently are via emblems of valor The new Archavon boss (a new boss located in another wing of the Vault of Archavon), will have slightly different drops than the current Archavon (he can drop Furious Gloves/Legs, or any possible random honor item in addition to tier 8 pve set items similar to Archavon's t7 pve set drops, but cannot drop the Furious Chest piece) Honor/Arena costs aren't listed but Hateful costs would be similar to current Savage, Deadly costs similar to current Hateful, and Furious costs would be similar to current Deadly You might note that the Furious weapon is still at a high requirement, 2k, the thinking being that most players are encouraged to get their weapon upgrade through pve, although hardcore arena competitors have an outlet to get an equivalent weapon through arenas (if you're hardcore enough for 2k, you can forego raiding for a weapon) Additional note, "deadly trinket" refers to the current battlemaster's trinkets, "furious trinket" refers to an upgraded medallion of the alliance/horde Hateful Gloves Hateful Legs Hateful Chest Hateful Helm Hateful Shoulders Hateful Ring Hateful Trinket Deadly Bracer Deadly Belt Deadly Boots Deadly Neck Deadly Ring Deadly Cape Deadly Trinket 1300+: Deadly Relics/Idols/Librams/Totems 1350+: Deadly Gloves 1400+: Deadly Legs 1450+: Deadly Chest 1500+: Deadly Helm 1550+: Deadly Shoulders 1400+: Furious Bracer (honor) 1450+: Furious Belt (honor) 1500+: Furious Boots (honor) 1550+: Furious Neck (honor) 1600+: Furious Gloves 1650+: Furious Ring (honor) 1700+: Furious Legs 1750+: Furious Chest 1800+: Furious Trinket (honor) 1850+: Furious Helm 1900+: Furious Cape (honor) 1950+: Furious Wands/Relics/etc 2000+: Furious Weapon 2100+: Furious Shoulders 2300+: Furious Tabard (purely cosmetic and awesome looking) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Şubat 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2009 Rogue'lar GG oldu. Mutilate dmg'i doğrudan 20% azaldı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Şubat 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2009 hamdolsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Şubat 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2009 yahu gg filan olmadı. gene gayet iyi olacak. asıl mesele 130 energy ile daha ilk acılısta okuz gibi dmg yapabilmemizdi. gene yapıcaz sadece az daha uzun surede olacak. bu arada combo point birikmesini saymıyorum spamleyebildigimiz icin daha acılısta. tabiki etkiler ama aman aman bir nerf olmıcak bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Şubat 11, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2009 total damage değişmezse değişmesin zaten de anlık fena koyuyodu =( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Rogue'lar artık cs ks 20k hp götüremiyor, bu da burstten sağ çıkan bir healerin oyunu çevirmesi anlamına geliyor. Güzel nerf xD Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Rogue vurmasa dk, pala gelip kesicek yine seni np. :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Onlar beni kesemiyor işte, olay orda. Rogue = stun/incapacitate + kick + poison olduğundan başa bela. Yoksa np, paladin 6k critliyor ben 7k healliyorum ^^ Bir de locklar yeniden bela olmaya başladılar, özellikle afflictionlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2009 hybrid paladin ve rogue setupı nedir abi öyle ya. böyle kontrol olmaz olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 ne olacak bu priestlerin hali arenada soruyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 peki ben (biz) shamanla ne zaman pvp yapabilcem (yapabilcez) ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 abi ladder'a bakarsan shaman-paladin ve shaman-hunter setupları üstlerde hep zaten. hatta longshanks'e sor bi tek shaman gelince ağlıyor adam. yapma etme. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 bi tek resto o. bi de acayip skil isteyen bi talent. 719 resille oynuyorum 2600 ap ı olan rog tecavüz ediyor. skil attırmıyor 3 poison çakıyor hangisini dispel etcen. dk zaten biçer döver 1 vs2 alıodu adam nerdeyse. zor çok zor şu an shaman için hayat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2009 Ehehe son değişikliklere bayıldım. Rogue vs Rogue'da duel de Cheapshotı trinketlamak zorunda kalmaktan sıkılıyordum. Arenada ha keza, 100-0 o kadar kolay iniyordum ki bazen mirrorlarda. Tabi aynı şey karşı taraf için de geçerliydi, priest/paladine tek kickle 80%-0 yapılabiliyordu 5 saniyede. Scrub rogue'lar hala mind numbing, wound kullansın, SND açmasın, ilk kidney'de cold blood patlatsın, lolz wut are rupture desin. Paladin'in bile üzerinde 20 saniye kalırsan deli gibi baskı kurabiliyorsun 40% snd açıkken 4k garotte 5,5k rupture 420 vuran double woundla. Retriler, DK'lar, Hunter'lar ve Fury warriorlarda sıra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar