tunch Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 S-H said: elemental shaman lava surge,lava burst ve shock izlemek için addon arıyorum power aurası beceremedim/uğraşmak istemiyorum açıkçası çok detayı var,sizin kullandığınız basit bişey var mı classtimers quartz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 powerauras'ı karıştırdım biraz o kadar zor değilmiş ordan ayarladım daha kolay oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Onu demeye geldim, Power Auras çok iyi bir addon. Orada yeni bir tane yaparken buff olan yere tıklayın liste çıkacak. Neredeyse herşeyin uyarısını yapabiliyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ekim 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2011 Shaman ve pek çok sınıf için yazılmış hazır makrolar zaten mevcut: http://www.wowinterface.com/downloads/info18290-BonesEpicPowerAurasBEPA.html Ben cooldown vs. takip etmek için sfilter kullanıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
loop Mesaj tarihi: Ekim 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2011 x-perl de , target ın hp sini kırmızı renkli yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
souldarkorn Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Frost mage için güzel bir PvP UI tavsiyesi olan varmıdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Şuraya bak istersen: http://www.vranx.com/compilations.htm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
souldarkorn Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Teşekkür ederim çoğunu denemiştim ama Arp UI denememiştim.Gerçekten sade bir UI PvP ve PvE için kullanılabilir.Tam DPS classlar için olmuş.Tek eksisi bence yapılan Damage rakamlarının yandan aşağı doru kayması.Ben direk blizzard tarzı tepede çıkmasını seviyorum.Yoksa ne vurduğumu anlayamıyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 pekaziz free ui'den sıkıldım biraz değiştirmek istiyorum fakat çok sevdiğim iki özelliği var onları nasıl halledebilirim diye sana sorayım dedim. 1. aldığım heal ve damage'n hp barın üzerinde gözükmesi 2.debuffların hp barın altında gözükmesi bunları nasıl halledebilirim free ui olmadan ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 shadowed unitframes ya da ag_unitframes kur, o dediğin işleri yapıyor her ikisi de. ag daha minimal, portre vs. olmadığı için de daha lightweight, pek sevimli. edik: aldığın heal/damage kısmını yanlış anlamış olabilirm. bar progress olarak gösteriyor incoming heali ama damage kısmından emin değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 heal damage IIIIIIIIIIIIIIIII -> hp bar ---------------[] -> debuff işte şu şekilde gösteriyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 ag kullanıyorum, demin bi daha kontrol ettim gelen heal görünüyor bar üzerinde incoming heal olarak, ayrıca sayısal olarak da görünüyor cast tamamlandıktan sonra. debuffların / buffların yerini boyutunu da ayarlayabiliyorsun zaten, bi dene derim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 S-H said: pekaziz free ui'den sıkıldım biraz değiştirmek istiyorum fakat çok sevdiğim iki özelliği var onları nasıl halledebilirim diye sana sorayım dedim. 1. aldığım heal ve damage'n hp barın üzerinde gözükmesi 2.debuffların hp barın altında gözükmesi bunları nasıl halledebilirim free ui olmadan ? Hmm. İki sorun için de yanıt verilmiş aslında. Ag_unitframes veya x-perl işini görecektir ama bu iki addonu da çirkin göründükleri ve istenilen görüntüye ulaşması çok vakit aldığı için neredeyse 2-3 senedir kullanmıyorum. Ama her ikisinin de hem incoming heal/dmg özelliği hem de debuffları istediğin noktaya taşıyabilme şansın var(dı). Aslında FreeUI şu anda neredeyse bütün classların ve oyun türünün ihtiyacını karşılıyor ama sıkıldıysan yapacak bir şey yok tabi. :) Benim tek gördüğüm eksiklik totem sürelerini takip edebilmekti, onu da kendim halletmiştim. Eğer sıfırdan UI yaratmayı düşünüyorsan son zamanlarda beğendiğim 2 tane unitframe addonu önerebilirim. İlki oUF PhantomMenace. Öteki de kendini yıllar önce kanıtlamış oUF NIN. Bir de Alza yakında arayüzünü tekrar paylaşacak (ki kendisi FreeUI'den, ouf_NIN'e, treelet'ten Tuk'a kadar pek çok adamı etkilemiş birisi). Alza'nın unitframelerini çok seviyorum, eğer ki yayımlandığında istediğim görüntüyü tutturabilirsem o vakit FreeUI'den vazgeçebilirim. :) Biraz uzun bir mesaj oldu sanırım, umarım 4.3'le beraber bölüm biraz hareketlenir. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 selam elemental shaman oynuyorum, fire shock lava burst'ün cooldown'ını resetliyor belki biliyorsunuzdur. yalnız resetlediğinde bana bunu haber veren hiçbir şey yok, o yüzden sürekli kontrol etmek zorunda kalıyorum aradığım şeyse bana bunu haber verebilecek bir addon, mümkünse basit bişey. yani mik's scrolling combat text mi ne vardı, onunla da olur heralde ama şu kadarcık şey için kocaman addonla uğraşmak istemiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 powerauras Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 PowerAuras'la beraber şunu da yüklersen hiç uğraşmana gerek kalmaz ayarlarla. http://www.wowinterface.com/downloads/info18290-BonesEpicPowerAurasBEPA.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 1-2 ayar gerektirdi çalıştırmak için, denedim şimdi güzelmiş, ui'yi buna göre düzelticem biraz yarın, sonra geriye alışması kalıcak ama ihtiyacım olabilecek her şeyi gösteriyor gibi teşekkürler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2011 tüm addonlarımı silip en baştan kurmaya başlıycam ama en sağlıklı nasıl sıfırlayabilirim ? wtf ve addon klasörünü silmem yeterli mi cache'de silinmesi gerekenler var mı? daha önce kullandığım addonlarla ilgili herşeyi silmek istiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ekim 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2011 Cache'i de silebilirsin, sadece oyun içinde bir süre item, skill vs. güncellemesi yapacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 FreeUi neymiş ilk kez duydum yav. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 wowinterface'den screenshotlara bir bak güzel bir ui.tek kötü yanı addon üzerinde değişiklik yapmak için notpad ile uğraşman lazım ki benim canımı sıkmaya başlamıştı uzun bir süre kullandıktan sonra değiştirdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 stimpak said: ag kullanıyorum, demin bi daha kontrol ettim gelen heal görünüyor bar üzerinde incoming heal olarak, ayrıca sayısal olarak da görünüyor cast tamamlandıktan sonra. debuffların / buffların yerini boyutunu da ayarlayabiliyorsun zaten, bi dene derim. indirdim bende ag'yi güzelmiş beğendim ama 2 tane sorunum var, 1. aldığım damage frame'in içinde yazıyor onu üstüne taşımam mümkün mü ? 2. frame üstündeki buff/debuff boyutlarını ayarlamak mümkün mü ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 paid time doldu, vizelr de başlıyor açtırmayı düşünmüyorum bu aralar. haliyle girip bakamıyorum : ) aura/ debuff vs. gibi bi ayar sekmesi olması laızm ag'de, oradan ayarlayabilmen laızm. incoming heal / damage olayından emin değilim ama, ayarları kurcala , bozarsan default'a çekiverirsin :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 stimpak said: paid time doldu, vizelr de başlıyor açtırmayı düşünmüyorum bu aralar. haliyle girip bakamıyorum : ) aura/ debuff vs. gibi bi ayar sekmesi olması laızm ag'de, oradan ayarlayabilmen laızm. incoming heal / damage olayından emin değilim ama, ayarları kurcala , bozarsan default'a çekiverirsin :D ayar sekmesi var fakat scale ayarlanamıyor oradan o yüzden sordum. heal/dmg inc olayı için bir sekme göremedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 bir sorunum daha çıktı feral spirit kullandığım zaman lua error alıyorum,okuyup bişey anlayabilen olur mu bilmiyorum yine de c/p yapıyorum buraya hata Message: ...AddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:220: attempt to call global 'GetPetHappiness' (a nil value) Time: 10/31/11 22:28:47 Count: 6 Stack: ...AddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:220: in function `HealthBarColor' ...AddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:108: in function `?' InterfaceAddOnsag_UnitFramesag_UnitClass.lua:121: in function `ExecModuleMethods' InterfaceAddOnsag_UnitFramesag_UnitClass.lua:505: in function `UpdateAll' InterfaceAddOnsag_UnitFramesag_UnitClass.lua:159: in function [C]: in function `Show' InterfaceFrameXMLSecureStateDriver.lua:83: in function InterfaceFrameXMLSecureStateDriver.lua:137: in function Locals: self = { database = { } highlight = aUFTexture177 { } parent = "player" eventsRegistered = true unit = "pet" powertype = 1 statusText = aUFFontString83 { } middle = aUFFrame9 { } shown = true enabled = true type = "pet" DebuffHighlight = aUFTexture173 { } buffFrame = { } feedbackStartTime = 40935.508 top = aUFFrame8 { } name = "aUFpet" icons = { } frame = aUFpet { } bars = { } strings = { } } r = nil g = nil b = nil t = nil bar = aUFStatusBar13 { 0 = bg = aUFTexture175 { } } bg = aUFTexture175 { 0 = } fade = nil _ = "Spirit Wolf" class = "WARRIOR" (*temporary) = nil (*temporary) = "attempt to call global 'GetPetHappiness' (a nil value)" gradient = { (null) = true } tapped = { 1 = 0.5 2 = 0.5 3 = 0.5 } plugin = { SetDefaultModuleLibraries = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:383 Enable = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:315 NewModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:256 OnRegister = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:58 EnableModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:348 OnObjectDisable = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:98 GetModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:231 IterateEmbeds = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:458 OnRegisterEvents = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:86 OnUpdateAll = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:106 UpdateHealth = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:289 HealthBarColor = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:209 SetDefaultModulePrototype = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:425 name = "ag_UnitFrames_Healthbar" IsEnabled = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:467 orderedModules = { } DisableModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:366 OnObjectEnable = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:77 UpdateAggro = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:142 OnLayoutApplied = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:121 IsModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:238 db = { } SetDefaultModuleState = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:403 hideFromMenu = true SetEnabledState = defi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 65 66 67 68 69 70 71 72 73 Sonraki 70.sayfa (Toplam 73 sayfa) Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır. Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa MMORPG Türleri World Of WarCraft UI / Addon Başlığı × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
Öne çıkan mesajlar