Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

UI / Addon Başlığı


Gangren

Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
Teşekkür ederim çoğunu denemiştim ama Arp UI denememiştim.Gerçekten sade bir UI PvP ve PvE için kullanılabilir.Tam DPS classlar için olmuş.Tek eksisi bence yapılan Damage rakamlarının yandan aşağı doru kayması.Ben direk blizzard tarzı tepede çıkmasını seviyorum.Yoksa ne vurduğumu anlayamıyorum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pekaziz free ui'den sıkıldım biraz değiştirmek istiyorum fakat çok sevdiğim iki özelliği var onları nasıl halledebilirim diye sana sorayım dedim.
1. aldığım heal ve damage'n hp barın üzerinde gözükmesi
2.debuffların hp barın altında gözükmesi bunları nasıl halledebilirim free ui olmadan ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shadowed unitframes ya da ag_unitframes kur, o dediğin işleri yapıyor her ikisi de.

ag daha minimal, portre vs. olmadığı için de daha lightweight, pek sevimli.

edik: aldığın heal/damage kısmını yanlış anlamış olabilirm. bar progress olarak gösteriyor incoming heali ama damage kısmından emin değilim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

S-H said:

pekaziz free ui'den sıkıldım biraz değiştirmek istiyorum fakat çok sevdiğim iki özelliği var onları nasıl halledebilirim diye sana sorayım dedim.
1. aldığım heal ve damage'n hp barın üzerinde gözükmesi
2.debuffların hp barın altında gözükmesi bunları nasıl halledebilirim free ui olmadan ?


Hmm. İki sorun için de yanıt verilmiş aslında. Ag_unitframes veya x-perl işini görecektir ama bu iki addonu da çirkin göründükleri ve istenilen görüntüye ulaşması çok vakit aldığı için neredeyse 2-3 senedir kullanmıyorum. Ama her ikisinin de hem incoming heal/dmg özelliği hem de debuffları istediğin noktaya taşıyabilme şansın var(dı).

Aslında FreeUI şu anda neredeyse bütün classların ve oyun türünün ihtiyacını karşılıyor ama sıkıldıysan yapacak bir şey yok tabi. :) Benim tek gördüğüm eksiklik totem sürelerini takip edebilmekti, onu da kendim halletmiştim.

Eğer sıfırdan UI yaratmayı düşünüyorsan son zamanlarda beğendiğim 2 tane unitframe addonu önerebilirim.

İlki oUF PhantomMenace.




Öteki de kendini yıllar önce kanıtlamış oUF NIN.



Bir de Alza yakında arayüzünü tekrar paylaşacak (ki kendisi FreeUI'den, ouf_NIN'e, treelet'ten Tuk'a kadar pek çok adamı etkilemiş birisi).




Alza'nın unitframelerini çok seviyorum, eğer ki yayımlandığında istediğim görüntüyü tutturabilirsem o vakit FreeUI'den vazgeçebilirim. :)

Biraz uzun bir mesaj oldu sanırım, umarım 4.3'le beraber bölüm biraz hareketlenir. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam
elemental shaman oynuyorum, fire shock lava burst'ün cooldown'ını resetliyor belki biliyorsunuzdur. yalnız resetlediğinde bana bunu haber veren hiçbir şey yok, o yüzden sürekli kontrol etmek zorunda kalıyorum
aradığım şeyse bana bunu haber verebilecek bir addon, mümkünse basit bişey. yani mik's scrolling combat text mi ne vardı, onunla da olur heralde ama şu kadarcık şey için kocaman addonla uğraşmak istemiyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tüm addonlarımı silip en baştan kurmaya başlıycam ama en sağlıklı nasıl sıfırlayabilirim ? wtf ve addon klasörünü silmem yeterli mi cache'de silinmesi gerekenler var mı?

daha önce kullandığım addonlarla ilgili herşeyi silmek istiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

stimpak said:

ag kullanıyorum, demin bi daha kontrol ettim gelen heal görünüyor bar üzerinde incoming heal olarak, ayrıca sayısal olarak da görünüyor cast tamamlandıktan sonra.

debuffların / buffların yerini boyutunu da ayarlayabiliyorsun zaten, bi dene derim.


indirdim bende ag'yi güzelmiş beğendim ama 2 tane sorunum var,
1. aldığım damage frame'in içinde yazıyor onu üstüne taşımam mümkün mü ?
2. frame üstündeki buff/debuff boyutlarını ayarlamak mümkün mü ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paid time doldu, vizelr de başlıyor açtırmayı düşünmüyorum bu aralar. haliyle girip bakamıyorum : )

aura/ debuff vs. gibi bi ayar sekmesi olması laızm ag'de, oradan ayarlayabilmen laızm. incoming heal / damage olayından emin değilim ama, ayarları kurcala , bozarsan default'a çekiverirsin :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

stimpak said:

paid time doldu, vizelr de başlıyor açtırmayı düşünmüyorum bu aralar. haliyle girip bakamıyorum : )

aura/ debuff vs. gibi bi ayar sekmesi olması laızm ag'de, oradan ayarlayabilmen laızm. incoming heal / damage olayından emin değilim ama, ayarları kurcala , bozarsan default'a çekiverirsin :D


ayar sekmesi var fakat scale ayarlanamıyor oradan o yüzden sordum.
heal/dmg inc olayı için bir sekme göremedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir sorunum daha çıktı feral spirit kullandığım zaman lua error alıyorum,okuyup bişey anlayabilen olur mu bilmiyorum yine de c/p yapıyorum buraya

hata

Message: ...AddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:220: attempt to call global 'GetPetHappiness' (a nil value) Time: 10/31/11 22:28:47 Count: 6 Stack: ...AddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:220: in function `HealthBarColor' ...AddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:108: in function `?' InterfaceAddOnsag_UnitFramesag_UnitClass.lua:121: in function `ExecModuleMethods' InterfaceAddOnsag_UnitFramesag_UnitClass.lua:505: in function `UpdateAll' InterfaceAddOnsag_UnitFramesag_UnitClass.lua:159: in function [C]: in function `Show' InterfaceFrameXMLSecureStateDriver.lua:83: in function InterfaceFrameXMLSecureStateDriver.lua:137: in function Locals: self = { database =
{ } highlight = aUFTexture177 { } parent = "player" eventsRegistered = true unit = "pet" powertype = 1 statusText = aUFFontString83 { } middle = aUFFrame9 { } shown = true enabled = true type = "pet" DebuffHighlight = aUFTexture173 { } buffFrame = { } feedbackStartTime = 40935.508 top = aUFFrame8 { } name = "aUFpet" icons =
{ } frame = aUFpet { } bars =
{ } strings =
{ } } r = nil g = nil b = nil t = nil bar = aUFStatusBar13 { 0 = bg = aUFTexture175 { } } bg = aUFTexture175 { 0 = } fade = nil _ = "Spirit Wolf" class = "WARRIOR" (*temporary) = nil (*temporary) = "attempt to call global 'GetPetHappiness' (a nil value)" gradient =
{ (null) = true } tapped =
{ 1 = 0.5 2 = 0.5 3 = 0.5 } plugin =
{ SetDefaultModuleLibraries = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:383 Enable = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:315 NewModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:256 OnRegister = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:58 EnableModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:348 OnObjectDisable = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:98 GetModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:231 IterateEmbeds = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:458 OnRegisterEvents = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:86 OnUpdateAll = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:106 UpdateHealth = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:289 HealthBarColor = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:209 SetDefaultModulePrototype = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:425 name = "ag_UnitFrames_Healthbar" IsEnabled = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:467 orderedModules =
{ } DisableModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:366 OnObjectEnable = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:77 UpdateAggro = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:142 OnLayoutApplied = defined @InterfaceAddOnsag_UnitFramesmoduleshealthbarhealthbar.lua:121 IsModule = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:238 db =
{ } SetDefaultModuleState = defined @InterfaceAddOnsAtlasLoot_LoaderLibsAceAddon-3.0AceAddon-3.0.lua:403 hideFromMenu = true SetEnabledState = defi

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
  • Yeni Oluştur...