Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yeni Half-Life 2 bilgileri ve SS'leri...


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ne desem aynı şeyi diyeceksiniz, bende siz ne deseniz aynı şeyi diyeceğim.

Valve bir anda oluşan bir community'nin üstüne konmadı ama onları kendi tarafına çekmeyi bildi. Sizin dediğiniz FRP tarzı oyunlarlar ile FPS, TPS tarzı aksiyon oyunları arasında çok fark var. Ayrı kulvarda koşuyorlar. Ona bakarsanız WC3 ve SC içinde bir sürü FRP map'ler yapılıyor.

Ama hiç bir mod yapımcısı Valve'den göreceği destek kadar destek almadı. Bunu burda tekrarlıyorum.

HL Community'si bir anda kurulmadı, oyunun popülaritesi ve ilk baştaki hafif mod desteği valve tarafından genişletilerek bu community elde edildi. İlk başta sadece SDK çıkarıp soruları cevaplıyordu Valve (tıpkı şuan diğer firmaların yaptığının aynısı) ama sonra CS'nin HL'den daha fazla oynanmaya başlaması, NS'nin, TF'nin, DoD'un inanılmaz kitelere ulaşması Valve'nin gözünü açtı. Ve modder'larıda yanlarına aldılar. Başka hiçbir oyunun modu HL modları kadar iş yapmadı!. Başka hiç bir oyun HL kadar piyasada kalmadı. Bunlar gerçekler, benim görüşüm değil. HL Deathmach geçen seneye kadar hala dünyada en fazla oynanan DM idi (şuan ne durumda bilmiyorum).

HL2 ile ise Valve desteğini iyici arttırdı. CS, NS, TF ve DoD'a verdiği manevi ve maddi desteğin ardından, bu modlara yenilerini katmak için zamanını diğer modder'lara da harcıyor. Hyatt oteli kapayıp yapacağı 3 günlük Source motoru eğitim semineri'de çok önemli bir olay. Sırf netten olmuyor bu işler. Modder'lara inanılmaz bir şans sunuyor. Tanınma, bu işten para kazanma şansı tanıyor.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Mesaj tarihi:
said:
LathspeLL, 30 Nisan 2004 03:20 tarihinde demiş ki:
Oyun ilk Half-Life'tan 10 yıl sonra geçiyor. Gordon kendini City 17'de buluyor ama geçen 10 yılda neler olduğunu bilmiyor. Fakat çevresindeki herkes onu ve geçen 10 yılı Gordon'dan daha iyi biliyor gibi gözüküyor. Oyun boyunca geçen 10 yılda nelerin olduğunu, G-Man'in kim olduğunu ve Dr.Breen adlı yeni kötü karakterimizin neler çevirdiğini öğrenmeye çalışacağız. Hikayede çevremizi anlamamızda, geçmişteki karakterlerle bağlantısı olan Alyx Vence bize yardım edecek.

hikaye çok hoş gerçekten gene bilinmeyenlere doru yo alıcaz :]

bu arada bişeler sormak istiorum hl1 le ilgili. oyunu ark.ımla bitirdiğimde ingilizcemizin yettiği kdr oyunun sonunu anlamaya çalışmıştık. ama buna rağmen g-man in harbiden esas düşmanımız olup olmadığını anlayamamıştık. ewt oyunda adam gordon freeman'ın yaratıklarla karşılaşması için elinden geleni yapıodu ama oyunun sonunda "benimle çalışmaya dewam et" önerisi aslında bizim patronumuz olduğunu gösteriodu. ne diosunuz bu konuda? bunun dışında hl1de askerler dışında sawaştığımız siyah kıyafetli ninja/ajan tipli bi grup daha wardı. bunların da kim olduğunu tam anlamamıştım. sorun bende mi, yoksa bu sorular hl2'de mi açıklığa kawuşcak?[signature][hline]a.k.a "bay bomba"
Mesaj tarihi:
g-man test yapıyor digerbir degişle sen testten sag cıkan adamsın seni kiralıyor en sonnuda (2secenekten biri buydu oyunun sonunda) ölmekmi istersin benle çalışmakmı? bence secimsiz bir teklifte bulunuyor

o siyah kiyafetliler özeltim tadında elemanlar dikkat edersen 1 yerde nükleer bir bomba yerleştiriyorlardı patlamadan uzaklaşıyordun. comandoların blackmesa yı basmalarıyla olaylar iyice karışıyor içinden cıkılmaz bir hal alıyor olaylar. hükümette newada çölünü ve blackmesa yı havaya uçurmaya karar veriyor.[signature][hline]impossible is nothing
www.fallenbishop.cjb.net


Mesaj tarihi:
bu arada hl2 senaryosunu gerçekten merak ettim ss lere bakılırsa dünya kötü bir durumda. 1-2 video dada askerlerin direk "freeman" diye hitap ettiklerini gördüm. o eski freeman düşmanlıgı dinmişe benziyor.[signature][hline]impossible is nothing
www.fallenbishop.cjb.net


Mesaj tarihi:
bıshop hl1de işler sölediğin gibi içinden kolayca çıkılan şekilde deildi. o siyah kıyafetli ajanlar black mesaya gönderilen askerlerle de sawaşıolardı. kimin kimden yana olduğu belli deildi. bunun gibi olaylar açığa çıkar inşallah hl2 yle birlikte[signature][hline]a.k.a "bay bomba"
Mesaj tarihi:
usa ordusu black mesaya operasyon yaptıgında işler zaten karışıyor. o askerler aynı zamanda sivil hayata geçebilecek görgü tanıkları. yönetim ise bunu dünyadan saklamak istiyor cünkü sorumlusu abd bilim merkezi tadındaki blackmesa.

ordu günah keçisi olarak bizi seciyor ve öldürmek için operasyonlar düzenliyor.tek suclu freeman.
bundan sonra görgü tanıklarının ve mesa nın ortadan kalkması için özeltimler dereye giriyor.ne varsa öldürüyorlar. hl1 de cevabı var zaten.[signature][hline]impossible is nothing
www.fallenbishop.cjb.net


Mesaj tarihi:
said:
Bıshop, 02 Mayıs 2004 04:15 tarihinde demiş ki:
usa ordusu black mesaya operasyon yaptıgında işler zaten karışıyor. o askerler aynı zamanda sivil hayata geçebilecek görgü tanıkları. yönetim ise bunu dünyadan saklamak istiyor cünkü sorumlusu abd bilim merkezi tadındaki blackmesa.

ordu günah keçisi olarak bizi seciyor ve öldürmek için operasyonlar düzenliyor.tek suclu freeman.
bundan sonra görgü tanıklarının ve mesa nın ortadan kalkması için özeltimler dereye giriyor.ne varsa öldürüyorlar. hl1 de cevabı var zaten.


1. oyunun konusunu birazdaha derinden alıp 2. oyuna bağlar ve 2. oyununda bildiğiniz kadarını anlatırmısınız ?[signature][hline]starcraft.mizzah.com
www.sylveria.org
Mesaj tarihi:
benim gördüğüm kadarıyla ilk half-life günümüzde geçen 'olabilir' varsayımlı bir bilim-kurgu hikayesiyken (area 51 misali) ikincisi tümüyle kurgusal bir bilim-kurgu hikayesi olacak. askerler, araçlar, silahlar iyice günümüz dünyasından kopacak, bu da ilkindeki o gerçekçi atmosferi olumsuz etkileyebilir düşüncesindeyim..

oyunu ya da grafikleri iyi yapıp yapmamalarıyla alakası yok bu dediğimin, hikayeye bağlı sadece..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Mesaj tarihi:
said:
-MrBomb-, 02 Mayıs 2004 00:39 tarihinde demiş ki:
bu arada bişeler sormak istiorum hl1 le ilgili. oyunu ark.ımla bitirdiğimde ingilizcemizin yettiği kdr oyunun sonunu anlamaya çalışmıştık. ama buna rağmen g-man in harbiden esas düşmanımız olup olmadığını anlayamamıştık. ewt oyunda adam gordon freeman'ın yaratıklarla karşılaşması için elinden geleni yapıodu ama oyunun sonunda "benimle çalışmaya dewam et" önerisi aslında bizim patronumuz olduğunu gösteriodu. ne diosunuz bu konuda? bunun dışında hl1de askerler dışında sawaştığımız siyah kıyafetli ninja/ajan tipli bi grup daha wardı. bunların da kim olduğunu tam anlamamıştım. sorun bende mi, yoksa bu sorular hl2'de mi açıklığa kawuşcak?


g-man orda "benimle çalış" demişti.
çalışmassan seni yaratıkların ortasına atıyordu.

hl1'de o kadın gibi şeyler black ops'tu.
opposing forces da ise normal askerin siyah giymiş olanları vardı.
onlar da black ops idi..
normal askerlerden daha gizli ve güçlü bir birim..
normal askerleri de öldürüyor, seni de öldürüyor.[signature][hline]i'll kill you myself.
i see you have an appetite for destruction
it is a good day to die!
i sense a soul in search of answers.
honor guide me!
Mesaj tarihi:
black ops'lar 'kurgusal' özel askeri bir tim, deniz piyadeleri yaratkları yenemeyince boyut kapısını ve bütün yaratıkları kökten yokemek maksadıyla bunlara bir nükleer bombayı black mesa'ya yerleştirme görevi veriliyordu ki o bölgede halen bulunan komando ve üs personelinin pek hayrına bir iş olmadığından onlar da herkese düşman oluyorlardı..

ve orada da gerçeklik varsayımından kopmaya başlandığı için atmosfer yavaş yavaş bozuluyordu. hl2'de combine diye yepyeni bir örgüt ya da özel tim herneyse devreye girecek, bir de bunlara kafa tutan siviller filan olacak (kim olduklarını anlamadım şehir halkı mı ne) ve iyice gerçeklikten kopulacak. ilk oyun 98'de geçerken bu oyun hikayeye göre 2008'de geçecek, dolayısıyla da "ulen bu olaylar ya bugün oluyorsa" gibi bir bilinçaltı düşüncesinin sevkettiği ciddiyet azalacak..

bir hl3 de düşünüldüğünden bu hikayenin sonunun da ilki gibi açık bırakılacağı düşünülüyor ayrıca, herhalde freeman'a başka bir 'reddedemeyeceği teklif' yapılacak.. :)[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Mesaj tarihi:
varolup da haberin olmaması muhtemel kavramları dikkate almıyorum da varolup bilinmemesi imkansız kavramları dikkate alıyorum gerçelik varsayımını düşünürken..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Mesaj tarihi:
sen de 24 saat ayakta dur çok güzel cümleler kurmaya başlarsın.. :)

yani area 51 misali black mesa gerçek olabilir ama city 10 gerçek olamaz, (çölde yeraltında üs başka koca şehir başka) bunun farkındayız onu demek istiyorum örneğe vurmak gerekirse..[signature][hline]Where life had no value, death sometimes had its price..
Mesaj tarihi:
City 17 Avrupa'da bir şehirden esin alınarak oluşturuldu. Hatta o şehri bulanlar ve fotoğrafları ile karşılaştıranlar vardı geçen yaz. Şimdi kasıp bulamicam :).[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Mesaj tarihi:
ya herşey bi yana bu oyunda hep görünüpte üzerine 1000000 tane mermi attığım halde ölmeyen o "mavi takım elbiseli yüzü yalanmış limona benzeyen" lavuk ölse bari. Kıl oluyorum ona.[signature][hline]Kibir En Sevdigim Gunahtır.
Mp3
ClanTurkey
Mesaj tarihi:
said:
Jadelith, 30 Nisan 2004 15:24 tarihinde demiş ki:
blizzard dışında 2. oyunları iyi yapan bir firma görmedim henüz :) (yani, ilk oyunu oynamamışlar 2. sini beğeniyor kesin, ama genelde büyük bir değişiklik olmuyor, ve 2. si bayabiliyor: bkz. fallout, silent hill, vsvs.) (istisnalar kaideyi bozmaz lafını da eklemek istiyorum)

firmaların ismine güvenmemeyi de öğrendim lionheart sağolsun :)

ama iyi bir senaryolu hl1 çıkarsınlar onu bile sabahlara kadar oynarım, o ayrı :)



silent hill'i benim bildiğim konami yapıyodu ama blizzard satın almış heralde.. aeh..[signature][hline]
Mesaj tarihi:
said:
Sam, 03 Mayıs 2004 15:22 tarihinde demiş ki:
ve orada da gerçeklik varsayımından kopmaya başlandığı için atmosfer yavaş yavaş bozuluyordu. hl2'de combine diye yepyeni bir örgüt ya da özel tim herneyse devreye girecek, bir de bunlara kafa tutan siviller filan olacak (kim olduklarını anlamadım şehir halkı mı ne) ve iyice gerçeklikten kopulacak. ilk oyun 98'de geçerken bu oyun hikayeye göre 2008'de geçecek, dolayısıyla da "ulen bu olaylar ya bugün oluyorsa" gibi bir bilinçaltı düşüncesinin sevkettiği ciddiyet azalacak..

senaryonun bu şekilde olucaını we şehrin karantinaya alınmış durumda olcaını bilmiodum ama çok da mantıklı we gzl bi fikir gibi geldi. gerçekliğe de oldukça yakın. dewlet yaratıkların city17deki insanların içine girerek başka bölgelere taşınmasını engellemek için oraya bi özel tim(daha dorusu ordu) göndermiş we şehri karantina altına almış. çok hoş geldi bana bu hikaye[signature][hline]a.k.a "bay bomba"
Mesaj tarihi:
E3 Fuarında 2 stand'da birden yer bulacak Half-Life 2. Biri Ati'nin standı diğeri ise Valve'ın.

İkiside farklı yepyeni bilgilerle dolu 2 tanıtım göreceğiz. İlk E3'teki gibi tanıtım sırasında yeni videolar göreceğiz. Tabi bu videolar sonra download'a sunulacak.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
×
×
  • Yeni Oluştur...