Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Natural Selection 2


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

intihar bombası işte. en zevkli skill aslında kullanabileceğin. 4-5 skulk gidip patlıyosun basein ortasında şenlik alanına dönüyo base

eski oyunda yeni hive aldığında abilityler otomatik geldiği için işte, kimse resource harcamadığından bayaa kullanılırdı xenocide. şimdi commanderlar onu araştıracağına gider onos egg e res biriktirir, ne biliim whip rush a res biriktirir vesaire, hallucination çıkarır falan. pek yapılmıyo research'ü o yüzden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"build 230" said:

Balance

Evolving Onos eggs now requires three Hives instead of two. Onos eggs are a complex matter, and are a work in progress!
Reduced Onos armor by 100 (-8%, effectiveness vs. Exos and heavy weapons impacted less because armor).
Welder research time increased from 10 to 15.
Exo armor changed from to 300/390/480/570 to 400/460/520/580.
Welder rate reduced from 125/sec to 90/sec.
Reduced shadow step cost from 15 to 10.
Increased blink momentum to be close to build 220.
Increase start blink energy cost from 8 to 12.
Shift Hatch now creates 2 eggs, but costs 5 resources and has a 5 second cool down (was 1 tres per egg, no cooldown).
Increased trait structure (Shell, Spur, Veil) mature health by ~20%. Also increased their base health to be closer to their previous mature health.
Reduced spore research time from 90 to 60.
Hive build time increased from 150 seconds to 180 seconds.
Reduced Onos Gore range by 0.5 meters.
Added cooldown to shift hatch ability.
Lowered max healing on Crag.
Added minimum healing from Hives.
Changed combat timeout to 4 seconds.
Reduced mega regeneration (max regeneration is now 10 per second instead of 120).
Doubled ARC rate of fire (halved damage)


Onos egg lerin 3 hive ile kisitlanmasi bence basarili bi onlem olmayacak. 2 matured hive cok daha iyi bi fikir gibiydi. Uzerinde deney yaptiklarini bilmek iyi, cunku su haliyle tres onos icin kullanilamayacak mid game de demek gibi bisey bu.

onos armor un dusmesi regen yerine carapace a zorluyor onosu, bu mantikli bi degisiklik, exolara da stealth onos lara karsi bi sans vermis oluyor. yerinde bi degisiklik, zira regen fazla imbaydi. Eger bi oyunda 2 hive ozelligi arasinda soru isareti olusmuyorsa secmek icin digeri kotu demektir. Carapace da regen karsisinda aynen boyleydi 229 da. 228 ile 229 arasi bulunmus olur ins bu sekilde.

Early exo larin survivability sini arttirmalari basarili, late exo larin fazla degisiklige ugramamasi yerinde. Ozellikle early-mid game gecisine onos a cevap verebilmek icin mantikli. Welder research un uzamasi da exoyu dikkate davet ediyor gibi. oyun icinde goruruz artik.

onos yerine lerk ve fade kullanimini encourage etmeleri yerinde olmus. Lerk u ise fade e gore daha tercih edilebilir kilmak icin fade nerf de yerinde. Bi yerden alip digerine vermisler. artik evolve tablosu oyun gidisatina gore sekillenir. Eski haliyle evolve tablosuna gore oyun sekilleniyordu. olmasi gerekene yaklasilmis. en azindan calisilmis.

hive build time in artmasi mantikli, ciddi azdi cunku. Gorge lara is cikmis oldu, ama yine amele isi. =/
ote yandan onos 3 hive a buyuk sikinti, min 2 ser dakka uzatmak demek egg evolve u. Bu seferde exoya karsi cikilamayacak onoslar olmus oldu tres ile. Bakalim oyunda ne olucak.

crag imbasi mantikli hale gelmistir ins, 3 crag = invul oluyordu.

combat timeout un 4 olmasi regen imbaligi icin iyi, kovalayan marine icin bi sans vermis olur range de.

ARC degisimini anlamadim dogrusu, amac tek scan de daha verimli siege etmek mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Alienları Marinelerin karşısında ayakta tutan tek şey Onos idi. Ona da Nerf geldiğine göre oyunların %90'ını marineler ellerini kollarını sallaya sallaya alacaklar.

3-4 marinenin bir yere saldırırken engelleyen tek class onos idi. Fade bana göre baya güçsüz bir class şu an. NS1 de Focus ile 2 , focussuz 3 vuruşta bir marine i aldığı zamanlar mid-game de 3-4 kişilik bir LMG li marine grubunun arasına girip çıkarak onları engelliyor yada oyalıyor idi. NS2 de ise hiç şansı yok. Bırak öldürmeyi yanlarından bile geçemiyor.

Lerk'in hızını biraz azaltmaları lazım.

Onos'un max health ini azaltıp Carapice dan gelen armor değerini yükselterek ve normalde koşma hızını azaltarak Celerity'den gelecek speed bonusu ile Onos daha dengeli hale getirilebilirdi. Böylece ONOS'un tanklık yapabilmesi için min. 2 hive ihtiyacı olacaktı. Stomp zaten NS2 de gereksiz birşey açıkçası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

jonq said:

Alienları Marinelerin karşısında ayakta tutan tek şey Onos idi. Ona da Nerf geldiğine göre oyunların %90'ını marineler ellerini kollarını sallaya sallaya alacaklar.


abi hic katilmiyorum, 228 ve 229 istatistikleri (hem pro competative, hem de public olarak) ortada. alien oyunun 5 ila 10. dakikalari arasinda dayanirsa %15-20 farkla oyun sahibi her zaman.

lerk ve fade in daha az tercih edilir olmasini konustuk, hem upgradeleri gec basiliyor, hem pahali ve nispeten oynamasi zor uniteler. Harcadigini en rahat onos ile geri aldigi icin insanlar ona yatiim yapmayi beklemeyi tercih ediyor.

229 sonrasi hala alien cok iyi durumda, marinelere early-mid ve late-late game icin bi sans verilmis oldu boylelikle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bunun nedenide herkesin 10dk da onos olup ( ki 2 tanesi bile yetiyor ) marinelerin tepesine binmesi. Lerk, Fade oynayan ve doğru dürüst bir aktivite de bulunamayan kişilerde gördüm. Şahsen kendim de ( NS1 de genelde fade oynayan biri olarak ) onos dışındaki classları denedim ve evet imkanım varsa onos oluyorum yoksa skulk olmayı ( özellikle de leap aktif ise ) diğer classlara tercih ediyorum. Onos dışındaki classların fazla avantajı yok. Onos çok OP bir class idi ve aşırı nerflenmesi diğer classların iyi durumda olduğunu göstermiyor ne yazık ki.

Durumu 1-2 haftalık bir süreçte farkedip yeni bir patchle yeniden düzelteceklerdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu anki değişikliğin geçici olduğunu düşünüyorum. zamanla oturacaktır da.

alyen için yapılması gereken şeyler şöyle bence
gorge yararlı eyw ama oldukça bayık. iki işlevi var ve oyunun her anında gerekmiyorlar. early game 2. hive için heal + bi kaç glob + 3 hydra dikip skulk'a dönmek. diğer görevi de onoslu fadeli gruba minimum heal sağlamak bi süreliğine. zaten sonra khammander oraya crag + shade atıp gorge'u yetersiz bırakıyo.

bile tabi ki çok efsane ama leap ve blinkten sonra hep önceliği 3. sırada. bi de onos'a benim düşündüğüm gibi bi değişiklik gelirse, yani blinksiz fade alınmadığı gibi "x"siz onos olmaz tadında bi değişiklik olursa bile bomb iyice sona kalacak.

khammander ve en az 1 gorge bence iletişim halinde olmalı bi şekilde oyun içinde. teamplay işin içine girince marine sıçıyo. alien daha relax bu konuda. kisti attırma görevi gorge olsa mesela. gene ns1 gibi 2 gorge olur takimlarda hem de bi halta yararlar.

onos > exo düşünüyorum o yüzden marine exo'yu onostan bi 5 dakka falan önce çıkabilmeli. yani denk olmamalı. bi de dediğim gibi basic onos tırt olsun ama ability gelsin ağız burun kırsın. late game sarktıkça affetmesin alien
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vur dedik öldürmüşler sanki. birincisi tam anlamadım değişikliği, playerlar da mı dönemiyo onos'a 3. hive olmadan yoksa commander mı egg atamıyor. evolve onos egg commander'ın abilitysinin adı çünkü sanırım.

diğer yandan pub oyunlarda(comp oynuyo değilim zaten) ilk hive = shift hive'dı benim için. zaten takımlar gümbür gümbür ölüyo pubda. egglerle de biraz focusluyodun takımı daha rahatça. hive atılırken oraya egg atmak, daha güzeli mapin ortasına egg atmak double resleri korumak vesaire bayaa etkiliydi bence. rush yerken kendi hive'ına egg atmak da keza öyle. şimdi onu bitirmişler. early skulk rushlar direk çaresiz bırakabilir alien tarafını. egg'in biterse yenisi artık çok pahalı çünkü. pahalı ve yavaş. bu da oyun başı 2. hive veya upgrade geç gelecek demek. carapace'i genelde celerity'e tercih eden biri olarak crag hive'la başlamak daha mantıklı hale geldi sanki benim için. ama denemek lazım bilemiyorum şimdi tabi.

bir de cidden mineları teker teker satılık hale getirmeleri lazım bence.

neyse eğer playerlar da dönemiyosa onos'a. durum biraz ns1dekine benzicek. marineler 3. hive'ı alienlara aldırmadığı sürece avantajlı olacaklar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lerk'in olayı vur kaç da Lerk vur kaç yapmıyor. Spike dan başka işe yarar bir halleri yok. Spore gelirse ki ortamda bir de tanklık yapan onos olursa o zaman kullanıyorlar yoksa dediğim gibi bir işe yaramıyorlar üstüne hızlı olunca da pırt diye kaçıyorlar. Spike'in dmg i yüksek sanki. Neyse göreceğiz çok kurcalamadım lerki.

Patchden sonra bir kaç oyun oynayıp baktım ve evet Fadeler daha efektif hale gelmişler oyunda , ayrıca ONOS geldimi ortama yine alienlar akar durumdalar ancak yine de EXO'lar her durumda çıkmaya başladı mı marineler eziyor. 2-3 exo'un yanyana dolaşması oyunun bitirilmesine neden oluyor.

Hala ARC kullanan bir commander görmedim açıkçası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben arada kullanıyorum da arc şöyle bir sorun var arc'yle. o kadar yavaş ateş ediyorlardı ki, takımı yolluyodun arc'yle. takım hive'ı arc'nin üçüncü atışından önce öldürüyodu. hakikaten kağnı gibilerdi ya. yerinde olmuş o değişiklik.

ha bir de bazı maplerde özel arc noktaları var tam bilmiyorum ben de. teoride ulaşması çok zor bir yerden hive'ı vurabiliyorsun arc'yle. o yüzden kullananlar da var.

benim bir de istediğim başka bir değişiklik şey olurdu ya. arclerin hareket halindeyken de rangelerinin görünmesi. bir de drifter'ların range'i görünmüyor nedense.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...