Sam Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Kaede said: Herhalde 1-2 hafta oynayıp 1-2 campaign bitirmişsin sadece sen. Oyunun hakkını verip oynayan hiç bir akıllı adam senin yazdıklarını yazmaz Adam biriktirmece dediğin olayı ancak küçük ve basit maplerde yapabilirsin. Büyük ve zor maplerde (ki bu oyun böyle oynanır) bütün oyun risk alma ve minimum kayıpla maksimum açılma üstüne kurulu. Ne ünite biriktirecek nede turtlelıycak bir strateji yok HoMM3 de. Ha yaparsın ama o zamanda kaybetmeye mahkumsundur turtlelık bir durum yok ki, salıyorsun partiyi güçleniyor yolda. alıyorsun kaleyi. düşüyor kalen. kim kimi tutarsa tarzı gelişiyor savaşlar disciples kadar olmasa da. herolar hero değil zaten tanrı oluyor özellikle homm3'te, sonrakiler daha makul mesela. olay da orada, kimsenin saldırı ile savunmayı dengeleme gibi bir şansı yok. düşük lvl herolu ordu kaleni savunsa ne olur, savunmasa ne olur.. said: Bir büyü ile 4 tier yukardaki yaratığı mı kesicen ? Ne diyorsun hacım ? Hangi büyüymüs bu bize de bir öğret. Düz AP arttırıp dalmak yanında devasa risklerde getirir. Lakin low tier = nerdeyse her zaman düşük hp demek. Senin o "imba buff" ladığın adam tek büyü ile yüzlercesini kaybeder bir büyüye. evet zaten düşük tieri önce saldırtıyoruz değil mi? :D hayır bana 1-2 hafta oynamışım muamelesi yaptıktan sonra şunu yazmak cidden ilginç oldu. elli çeşit yol var o düşük tiere ret yedirmemek için ki en basiti elbette yüksek tieri önden sürmek. attack/dmg/defans etkileyen büyüleri karakterin verdiği bonuslara ekleyince bir bakıyorsun iskeletler dragon devirmeye başlamış. e yani.. said: El elden ancak duruma göre üstün olur veya olmaz. Yarım yamalak HoMM3 bilginiz ile lütfen öyle iddialı, karalayıcı mesajlar atmayın. valla sen de yarım yamalak aow bilginle "ezerim, geçerim" :P mealinde mesajlar atma o halde zira ne savaş ekranında ne de strateji ekranında aow'un eksiği yok, fazlası var. ha yok hala iddialıysan benim yukarıda aow'un üstün olduğu yönleri anlattığım gibi sen de homm'un üstün olduğu yönleri say, hodri meydan. (:P) "benimki roxxor, seninki suxor"dan ibaret değil nihayetinde, sebepleri anlatıyorum. "bilmiyorsun etmiyorsun" muhabbetinin alemi yok. daha iyi biliyorsan buyur izah et neden. gerge'ye ekleme: bir diğer güzellik de savaşların teketek partilerle sınırlı olmaması. birden fazla orduları yanyana hex'lere dizerek aynı anda birkaç orduyu birden aynı ekranda savaştırmak mümkün. 8'e 8 ile sınırlı değil sadece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 - Neyi salıyorsun ? Ne güçleniyor ? Oturup medium normal map oynayıp şu muhabbeti yapmayın işte. Riske girip adam kaybederek erken açılan adam HERZAMAN adam biriktirip az kayıpla geç açılandan daha kardadır. Öyle başladığın adamlarınla 5 maden ele geçiremezsin impossible oyunlarda - Ne demek düşük tieri önce saldırtıyoruz ? Kafasına implosion gelince napıcak ? Kaç tane düşük tier initiative alıp ilk tur saldırabiliyor ? Ret yemekten bahsetmiyorum, hatta fiziksel combattan bahsetmiyoruz ki ? Ha öyleyse zaten range siler Cidden A sorusuna B cevabını verip kaynak olarak C yi gösteriyorsun. Bunu yapan biri daha var ama seni onunla aynı kefeye koysam ağır hakaret olur herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overseer Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Kaede said: Bunu yapan biri daha var ama seni onunla aynı kefeye koysam ağır hakaret olur herhalde. POLEMİĞE AÇIM VE AÇIĞIM! kim? kim? isim pls ^^ //yoksa sizde mi bizim düşündüğümüzü düşünüyorsunuz? evet luna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 aşağı yukarı aynı şeyleri söylediğimiz halde anlaşamıyoruz bir türlü.. ben kaleye kapanıp oturmaktan bahsetmiyorum ki kaç mesajdır. salıyorsun hero'yu, resource idi, yaratık idi topluyorsun, zaten etraftaki her mob grubu belli bir kapasiteyi gerektiriyor grup olarak. şehre dönüyorsun arada, biriktiriyorsun. öyle çılgın strateji yapıp ezerim kendimden güçlü adamı durumu olmuyor, haliyle daha iyi biriktiren > iyi biriktiren her zaman. daha iyi biriktiren = daha çok xp = daha kuvvetli büyü/bonus stat vs. ve kaybettin mi kurtuluş yok, geriye çeviremiyorsun maçı hiçbir şekilde. abi ne implosion'u, her ne kadar oturaklı büyü de olsa titanlara bas precision onu atacağın vakte kadar. veya vampirlere haste mi atarsın, angel'lara unlimited ret mi atarsın, rakibin ultimate'ına blind mı atarsın artık orası sana kalmış. a sorusu, b sorusu ya da beni kime benzettiğini bilemiyorum da hala "homm(x) şu, şu, şu nedenlerle aow'dan üstündür" diye bir paragraf yazamadın hala şu kadar mesajda. bekliyorum. (:P) ha ayrıca gereğinden fazla hiddetlenmenin de alemi yok, homm serisini de, aow serisini de ziyadesiyle, zevk alarak oynamışımdır. aow'u görünce homm'u çöpe de atmadım. 'beklentileri düşük olan bir insan olarak' :( homm serisi beni gayet eğlendirdi ve hala eğlendiriyor. kimsenin tavuğuna kış demiyorum ama olabildiğince objektif (zira fanatiği olduğum oyunlar değiller) yorumumu biraz geyik tonu katarak yazınca böyle hışımla girişmek 'orantısız güç kullanımı' oluyor doğrusu. :) münazaradan keyif alan bir insanım, gücendirme maksadıyla mesaj atmıyorum. homm'un neden daha iyi olduğunu izah edebilirsen kabul etmemem için sebep yok nihayetinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gimli Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 HoMM stratejisi özeti : Adam biriktir, köşe kapmaca oyna. Böyle yani. En uzun süre oynadığım oyundur HoMM 2 (3 ü onun yanında tırış buluyorum) Ona rağmen bu böyle. Ki en nefret ettiğim şeydir bi oyunda köşe kapmaca oynamak. Bu neden mi oluyor? Çünkü az sayıda üniteyle başlıyorsunuz her zaman ve haritalar savaşabilir çoğunlukta ünite sayısına göre çok büyük. (medium map bile) Kuvvet bölmek ve hızlıca haritayı ele geçireyim demek gereksiz bir risk haline geliyor böyle olunca. (oyun ortalarına kadar) Ha disciples serisi farklı mı ? O da farklı değil. Ama ondaki ortalamanın çok üstü çizimler ve über karakterler gerçekten farklı ve güzel bi tatmin yaşatıyor. (Mountain giantı son level yapınca evlere şenlik oluyordu. Tanrı mı ne oluyodu) Gel gör ki, disciples da 3d motora geçerek en büyük artısı olan süper çizim ve karakter tasarımı olayını kaybetmis gözüküor. Üstüne mountain clans yok!!!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revenant Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 efsane oyundur disciples HoMM'dan daha guzeldir benim icin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2008 Gimli said: (Mountain giantı son level yapınca evlere şenlik oluyordu. Tanrı mı ne oluyodu) tanrı değil de oğlu, son of ymir. :) ben de paladin, defender of faith ve holy avenger'a hastaydım. yok öyle bi zırh yani. aslında hasta olmadığım çizim daha azdı, o çeşit çeşit iblisler bile "vay be" dedirtiyordu. sırf o çizimleri tekrar görmek için geçen yıl yükledim bir ara eheh seslendirmeler de gene karizmaydı, archdevil mi ne ölürken İBNİS DİMONİAĞĞĞHHH diye bağırıyordu yankılana yankılana, ezberlemiştim artık lol grafiğini bilemiyorum da gameplay'i bu sefer biraz adam etmişlerdir umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 lol iki dakka bıraktık halfling baldırına dönmüs topıc.. Genede kendi bilgi ve tecrubelerimi paylasayım dikkate alan kullanır.. Homm serisi (maalesef) sam in söledigi tarzda bir oyuna dönusuyor..butun adamlarını tek heroda toplamak (cunku o tek hero genelde hikayenin kahramanı oluyor ve obur lvl a gecebılıyor)ve onu lvl kastırmak gerekiyor..bölersen tek tek avlanıyorsun yada hazine koruyan creeplere dalamıyorsun..dalsanda kayıp veriyorsun vs. Disciples seriside buna benzer ama massing yok..artı cizim ve muzıkler gercekten ii..atmosfer frp severler icin doyurucu..hikaye derinine inildiginde muazzam.. Dis3 te gördugum kadarıyla daha ii seylerle karsılasıcaz..(her yönden) Yukarıda birisi clanlar yok demis..var.. Artworklarda ve sanırım bi ss de gözukuyorlar sadece bilgi olarak eklenmemisler.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 disciples'da karizma olmıyan tek şey sanırım, leonarda tasarımı giysili empire cücük mageleri, böle 15 vuran herbişeye. ki o bile kendi classmanında eziş bir tipe sahiptir. bir venerable warrior, bir ice giant, son of tmiy, loremaster, forge guardian, imperial assasing high father, templar bilimum deamonlar undeadler, kısacası her bişi gercekten cok karizma cok kalitedir, oyunun tek ibiş yaratığı imptirki özü impin ibiş olmaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Burda tartışan arkadaşların gözden kaçırdığı, Kaede single oyundan bahsetmiyor, mp yi anlatıyor. Single için tabiki taktik sabit, mp çok dallanır senin ırkına, karşı ırka, haritadaki yerine, denize göre vsvs... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 mpde dengesizlik var dı ben oynarken, sonra cok patch cok expension gelmiştir tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Konuyu baştan sona okudum, Sam ve Gimli'ye katılıyorum tamamen. Kaede çok gereksiz ve sert bir çıkış yapmışsın, Sam hala soğukkanlılıkla derdini anlatmaya çalışsa da bir türlü kabul etmiyorsun. Ana konuya dönersek, Disciples serisinin olayı hiçbir zaman "Vay be, ne strateji yaptım arkadaş" olmamıştır zaten. Her zaman 1 tane main grup kurar, ufaklıkları eze eze bölüm sonu boss'una yürürdünüz. Onu da item buffıyla yenip bir sonraki bölüme geçerdiniz. Disciples'ın asıl olayı, atmosferi inanılmaz yansıtması, oyuncuyu içine çekmesidir. Defalarca bahsedildiği üzere, son derece kaliteli artwork'e sahip bir oyundu, gerek müzik gerek çizim olarak. Adamlar Disciples 2'de 3d'ye dönmelerine rağmen o kadar kaliteli mekanlar/karakterler/seslendirmeler/müzikler yaptılar ki, son derece klişe konusuna rağmen çatır çatır oynattı kendini oyun. Yeni bir şey sunmamasına rağmen gidip Servants of the Dark'ı da Guardians of the Light'ı da oynadık, Elfler geliyor hobarey diye Rise of the Elves'i de. Adamlar hangi konuda kuvvetli olduklarını bildiklerinden oraya ağırlık veriyorlar çünkü. Disciples 3'e gelirsek, Mountain Clans'ı hareket özürlerinden dolayı hiç sevemedim (Çeşit çeşit Haste büyüleri olsa da, adamı hareket ettirmek için büyü kullanma fikrini sevmiyorum) ama oyuna koyulmamaları çok büyük eksiklik olur. Bu arada siteye baktım, Undead Hordes'u da koymamışlar. Yani çeşitliliği neden azaltırsın, gerçekten aklım almıyor. Gerçi ırk çeşitliliğinden kesip ünite çeşitliliğini arttırabilirler ama bana çok manasız geldi bu hareket. Olayı resmen İyi/Kötü/Nötr'e indirgemişler, illa ki oynarım oyunu ama sonra silip yerine Disciples 2'ye dönerim gibi geliyor bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Disciples3 başlığını da, HoMM tartışarak bok ettiğiniz için ayrıca teşekkürler bu arada :p Bu kadar atışma, tartışma seven bir grup yok, olamaz herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Bu arada Undead Hordes yok oyunda :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Casual player gözünden yaklaşıyorsunuz. Ne diyim devam edin circlejerk ünüze. 4x4 lük savaş alanınızda yaparsınız stratejinizi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Kaede çok gereksiz şu mesajların inan. Hepsini geçtim, Multiplayer oyunları tek bir stratejiye indirgiyorsun HoMM'un ne kadar über bir oyun olduğunu savunurken, bu da bizi suçladığın casual gamer statüsüne indiriyor seni. İronik değil mi? Multiplayer oyunlarda her zaman birden farklı strateji olur, zira karşındakinin oynayış şeklini tahmin edemezsin. Karşındaki oyuncuya göre yeri geldiğinde dediğin gibi risk alabildiğin gibi, yeri geldiğinde de stack yapmak zorunda kalırsın. Yani Huge haritada MP oynarken adam sana 50 tane dragonla geliyorsa sen istediğin kadar risk almış ol, istediğin kadar genişlemiş ol, çok afedersin de ske ske stack yapacak mısın yapmayacak mısın? "Yapmam ben stack falan imba stratejilerimle 3 skeleton'la 1 dragon alabiliyorum" dersen eyvallah. Geç o yüzden bu "Oo ben herşeyi biliyorum, siz amma da basit düşünüyorsunuz be yav" ayaklarını. Senin kadar biz de oynadık o oyunları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Hayır işte yanlış düşünüyorsun. Herşeyi tek stratejiye indirmiyorsun. Genelde (90% official, MP ve random maplerde diyelim) yapman gereken mümkün olduğunca hızlı açılmak. Bu genel strateji daha sonra oyun dallanıyor. Ama her oyuncunun kazanmak için yapması gereken bu çünkü ilerde oyundaki farkı artifactler yaratıyor. Bir nebze birisi yaparsa herkes yapmak zorunda durumu. Karşı taraf turtlelıyarak sana 50 dragon ile geliyorsa emin ol senin ordu gücün ondan en azından 2 kat fazla olur, artifact ve level farkını söylemiyorum bile. Kimse burda adam birikmiyecek, ordular büyümeyecek demiyor. Dediğimiz sadece oturup g*t büyüterek oyun kazanılamayacağı ve vakti zamanında Sam'in iddia ettiği gibi düşük tiere büyü basıp ortalığı silemeyeceğin. Aşmış bir h3 oyuncusu olduğumu iddia etmiyorum ama siz temel şeyleri bile yanlış aktarırsanız o zaman sizin bilginiz konusunda şüphe ederim. H3 te strateji diğer iki örnekte olduğu gibi sadece savaş alanına sınırlı değil. Hatta sizin dediğiniz çoğu oyuncu için son çaredir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Yahu Disciples 3 başlığı bu yeter ama. Gidin başka yerde tartışın HoMM taktiklerinizi plix :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Sam'in adına konuşmuş olmak istemesem de, yanlış anladığını düşünüyorum. Sam'in kastettiği de muhtemelen "Oyunun sonuna kadar başlangıç kalemden çıkmayıp ordumu büyüteyim, tek seferde düşmanı alt edeyim" değil. İlla ki genişleyeceksin, "strateji" kelimesini içinde bulunduran her oyunun ilk kuralıdır bu, buna itirazı olan çıkacağını sanmıyorum. Ammavelakin, olay genişlemeden savaşa döndüğü vakit, kim daha fazla stack yapmışsa savaşı o alır. (Eğer gerçekten çok kötü bir oyuncu değilse tabii) Zaten sen de demişsin bak, 50 dragonla geliyorsa, senin 2 katı ordun olur diye. Bunun adı da stack'tir zaten. Şu konuda kimsenin "Oyunun başından sonuna kadar ana kalenizden çıkmayarak ünite stackleyin, kazanacaksınız" dediğini görmedim. Ama yani senin 50 dragonun karşındakinin de 100 dragonu varsa, savaşı sen kaybedeceksin, istediğin kadar takla at. Sam'in düşük tierlere verdiği önem de şuradan geliyor; Sen düşük tierleri cannon fodder olarak görüyorsun, Sam ise yedek kuvvet olarak. Örnekleyeyim hatta, 50 dragon + 50 minatouruna karşı 75 dragon saldırmış olsun. Sam'in dediği, Dragonlar birbirlerine saldırırken, minatourlara mümkün olduğunca buff basarak düşmana saldırmak, hedeflerini arttırarak avantaja geçmek. Yoksa demiyor ki Tier 1'leri bufflaya bufflaya dünyayı fethederim. Son olarak da, savaş alanı dışında ne stratejisi var çok merak ettim. Yani aklıma 2 şey geliyor, birincisi resource stratejisi, ki HoMM için böyle birşey pek mümkün değil bana kalırsa, ikincisi de ordu hareketleri, ki bu da Gimli'nin dediği gibi köşe kapmacadan fazlası değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Cuce said: disciples 2 de 20 kadar oyuna yeticek karizma ve artwork bulunur. genel olarakda hudeyde hudey şeklinde ordan oraya gidip 1-2 turnluk savaşlarla ego tatmin eder, cok baba bi yaratık cıktımıda kapışır kazanıncada oh nası kodum dersin. disciples'ın özü budur. ama asıl olayı işte her üniteden karizma akmasıdır. aynen aynen ama 2D goruntulerı oynarken daha zevk almıştım, janjanlıya geçtiklerinde unite karizması artışı dışında bir etkisi olmadı benınm oyun zevkıme yınede dedıklerıne katılıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Ben de baya itici buldum, 2007 videosunu izlediğimde. HoMM 3 -> HoMM 4 geçişindeki 3D sıkıntısı, Disciples 2 -> Disciples 3'te de boy gösterecek sanırın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Yınede zevklı oyundu :P Dusmanın keepı ele geçirmek için 6 saatimi verdiğimi hatırlıyorum :P :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Disciples yüzeyseldir, görseldir, işitseldir, yakışıklıdır sonuç olarak güzeldir. Severiz kendisini çok. 3. sürümü de senelerdir yapılıyor diye biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 desem ki ben anlatamıyorum ama öyle de değil, asteroth ve diğer arkadaşlar çok güzel anlamış. okumuyor musun yoksa anlamazlıktan mı geliyorsun bilemiyorum kaede çünkü hala ısrarla "turtle yapılmaz" filan diyorsun ki kaç kere söyledim turtle ile zerre alakası yok dediklerimin. turtle yapan adam evet ezilir, adam biriktirmek turtle değil. bilakis o biriken adamları saldıran ekibe ulaştırabilmek kritik öneme sahip. kalende durmalarının hiç faydası yok. small map zaten custom game olarak hiç oynamadım, sadece huge maplerde oynadım diyebilirim. tefeciye tefe satmaya kasıyorsun resmen yani. gimli bir adım ileriye götürüp "köşe kapmaca" demiş, doğrudur. rakibin bölünmüş ordusunu tutup öpebilirsen ana god-mode hero ile dayak yemeye mahkum. "ordum dayak yedi ama manyak strateji kasıp türkiye gibi maçı döndürürüm" %1 bile şans yok. adam biriktirmece neyse aynı şeyleri beşinci kereden sonra tekrarlamaktan sıkılıyorum ve sen hala "homm şu nedenle aow'dan iyidir" diyebilmiş değilsin. bizim konuştuklarımızı "hayır siz güdüksünüz, anlamazsınız" feveranıyla bastırmaya çalışıyorsun. incir çekirdeğini dolduracak bir içerik yok ama. çok gereksiz bir uğraş zira neyin ne olduğu belli. strateji gameplay olarak: age of wonders > homm > disciples lakin hepsi de güzel oyunlardır. hepsinden beklentiler başka. bunun aksini sadece iddia eden değil, kanıtlayabilen varsa buyursun çıksın. sakin sakin tartışmaya da manimiz yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keldron Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2008 Ya disciples serisindeki artworkları hic bi oyunda görmedim.Campaing ve encouterlar cok saglamdı.Seslendirmeler falan da cok iyidi.Demonların rogueları yakıodu mesela.Bu artı özellikler baya oynattırdı oyunu fakat;o ai(artifical idiot)yi düzeltmezlerse,oyunun zorlugunu artırınca sadece senin missleme oranın artma olayını düzletmezlerse combatları biraz daha interaktif hale getirmezlerse oynamam ben bu oyunu sanırım.Umudum fazla ama oyundan.Ders cıkarmıslardır onceki hatalarından.Bu arada Bethrezen baba akıcaz ortamlara xD Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar