Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

alignment filan mı geldi diablo'ya da iyi-kötü olayından dem vuruyorsun anlamadım şimdi.

ha bir de şu "o olacağına bu olsun" mantığı da anlamsız ötesi. yapılamayacak birşey mi? oyuna yük mü getirecek? şirketin ajandasını mı geciktirecek? en alakasız oyunlara bile konalı 5 yıl olmuş, evet eksikse eksik derim. pre-set yüz seçenekleri bile birşeydir, ille ince ayar da olmasına gerek yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız bütün karakterlerin belli bi hikayesi olacak gibi. Erkek barbarın eski barbar olduğunu biliyoruz, kız onun bişeysi, witch doctor loreda abd al hazrin anlattığı wd falan. Bu tür kim ve ne oldukları belli olan karakterler ve boyarskynin dediği gibi bunlara özel questler yapıyorlarsa görünüşlerinin "predefined" olması gayet normal. Daha önce de bunu tartışmıştık aslında başka bi topikte, bu bi storyteller tercihidir iyisi kötüsü olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

herkes aynı alet edavatı giyiyordu d2'de, herkes aynı edavatı giyiyor wow'da. çeşitlilik kağıt üstünde var ama en iyi statlar ve dolayısıyla en iyi eşyalar sabit.

ve tasarımcının düşüncesi öyle de en nihayetinde tekrar tekrar dediği gibi photoshop'lanmayacak sahneler, renk paletini değiştirir, hatta bir efekt uygularsın ve oyun baştan aşağı değişir hiçbir şey eksilmeden gameplay'den. mass effect'te bir film grain efekti bambaşka bir hava katıyordu ama neyin nerede olduğu da gayet rahat görülüyordu. "biz beceremedik, demek ki olmuyor" demiş özetle. neyse artık geçmiş olsun, ileride marvel vs capcom gibi wow vs diablo franchise'ı filan yaratabilirler rahatça artık. (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Andy says:
August 4th, 2008 at 1:50 pm
Photoshop is fun If they (over zealous, pale skinned, fans) want this game a certain way, maybe it’d be more productive to stop signing electronic petitions from a computer chair, get a few Grants and Loans, and go to school to be a game dev. The developers with 3d software and all that, who know the business and what they are doing, or the guys with photoshop who make signatures and avatars and think they are Leonardo Davinci. Just play the damn game, or make your own, or at least photoshop something important…like airbrushing Paris’ blemishes…pfft.

katilmamak elde degil..

Bunun disinda blizzard simdiye kadar bizi yari yolda birakmamistir..bunuda ekleyelim..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Adam demiş, öyle bir lighting efekti şu anki makinalar ile real-time olarak mümkün değil diye. Ayrıca çok da haklı olduğu noktalar var. Örneğin fotoşaplanmış SS'lerde cidden yaratıkları fark etmek daha zor, özellikle sabit SS değil de akıcı oyun içinde daha da zorlaşır.

Ama ne var ki, isteseler daha karanlık bir hava tutturabilirler ve oyunun ilerisinde de dediğine göre oyun daha da kararmaya başlıycakmış.

Sonuçta 20 yıldır barış içinde yaşamış bir dünyada başlıyoruz oyuna. İlk başlarda günlük-güneşlik ve yeşillik olmasu gayet normal bence. Eğer ki "ben oyunun başından karanlık, D2 gibi yerler istiyorum" diyorsanız. Hadi başka kapıya derler size. Sizlerin tek umuduğunuz yapımcının dediği gibi oyun ilerledikçe ortamların daha da D2 gibi karanlık olacağıdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
herkes aynı alet edavatı giyiyordu d2'de, herkes aynı edavatı giyiyor wow'da. çeşitlilik kağıt üstünde var ama en iyi statlar ve dolayısıyla en iyi eşyalar sabit.

ve tasarımcının düşüncesi öyle de en nihayetinde tekrar tekrar dediği gibi photoshop'lanmayacak sahneler, renk paletini değiştirir, hatta bir efekt uygularsın ve oyun baştan aşağı değişir hiçbir şey eksilmeden gameplay'den. mass effect'te bir film grain efekti bambaşka bir hava katıyordu ama neyin nerede olduğu da gayet rahat görülüyordu. "biz beceremedik, demek ki olmuyor" demiş özetle. neyse artık geçmiş olsun, ileride marvel vs capcom gibi wow vs diablo franchise'ı filan yaratabilirler rahatça artık. (:P)


Fallout3 vs Nooblivion çıkıyormuş Sam, sen seversin o zaman.

Daha nesini anlamıyorsunuz. Adamlar mümkün olanı yapıyoruz demişler. Motorun sınırları dahilinde zorluyoruz demişler. Sürekli laf attığın gökkuşağını açıklamışlar. Üstüne üstlük gayet karanlık atmosfer veren dungeonların da olduğunu söylemişler.

Çok seviyorsunuz şöyle bariz ortada olan, açıklanmış şeyleri yok sayıp, alakasız oyunları birbiri ile karşılaştırıp muhalefet yapmaya çalışmayı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

motorda sınır dahilinde zorladıklarını söylediği bir yer yok, aynı yazıyı mı okuduk acaba?

gökkuşağı nerede demişim?

karanlık atmosfer veren dancınlardan kasıt o ashenvale lağımı gibi yerlerse zaten gördük göreceğimizi. olmayabilir de elbette. lakin 'anlatılanlardan çıkardığımıza göre' (tanıdık geldi mi? (:P) ) düşük ihtimal..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
motorda sınır dahilinde zorladıklarını söylediği bir yer yok, aynı yazıyı mı okuduk acaba?

gökkuşağı nerede demişim?

karanlık atmosfer veren dancınlardan kasıt o ashenvale lağımı gibi yerlerse zaten gördük göreceğimizi. olmayabilir de elbette. lakin 'anlatılanlardan çıkardığımıza göre' (tanıdık geldi mi? (:P) ) düşük ihtimal..


Çok seviyoruz "anal" olmayı gavur deyişiyle. Yazının sadece ilk kısmı sana atfen yazılmış belli, ismin bile geçiyor. Diğer kısmı için dikkat edersen cümlelerde hep çoğul kullanılmış. Yeni kalkmışım, kahvaltı yapmamışım, olur o kadar yazım yanlışı.

>Though it looks really cool, it’s almost impossible to do in a 3D engine

>If we could do that, we probably would in a few of the dungeons.

Şunlar gibi cümleleri okuyup da "nerdeyse mümkün değil, yapılabilirse yaparız" dışında bir anlam çıkarabiliyorsan seni ayakta alkışlarım.

Evet gördük göreceğimizi. Senden başka ashenvale lağımına benzeten varmı? Ben benzetemedim gayet de beğendim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi hadi yazım hatası olsun. (:P)

"motoru sonuna kadar zorluyorlar" demiştin, şimdi "neredeyse mümkün değil, yapılabilirse yaparız" diyorsun. bunu da yazım hatası olarak mı sayayım yoksa aradaki farkları sayıp dökmemi mi tercih edersin? 8-)

ashenvale

diablo 3 sewers(?)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

>Though it looks really cool, it’s almost impossible to do in a 3D engine
>If we could do that, we probably would in a few of the dungeons.

Neredeyse imkansız
Yapabilseydik, bir iki zindana koyardık

Ne demek bu Sam ? Allah aşkına söyle başka ne anlam çıkardın şunlardan adamların motoru zorlayıp ona rağmen ulaşamaması dışında. Adamlar denemiş, zorlamış, olmamış işte. "Neredeyse imkansız"dan ne anlam çıkarıyorsun ? Adamlar denemeden böyle bir kanıya mı varıyorlar ? "Yapabilseydik bir iki zindana koyardık". Yapamıyorlarmış, yapılamıyormuş. Herşey fotoşopla gözüktüğü gibi değilmiş.

O resimler arasında 5 benzerlik bul desen bulamam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sam bedastadan şöle bir interviwe cıkarmı söle? hadı söle , blizzarddan cıkıyor işte, bence uzatmaya gerek yok artık.

ve mass effectteki grai'le şurda konulucak grainin aynı olduğunu ve gameplayı bozmıyacağını iddaa etmen sacma sam, biri tpski oldukca omuz üstünden, diğeri ekranın ortasında ufakc ık bı adamı yonettiğin etrafta 50 küsür ceşit ceşit kımı kımıl yaratığın dolaşacağı third person bir oyun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

suark işte ashenvale lağımı. :P

kaede, motoru zorlamamışlar çünkü yapamıyorlar zaten. zorlamak demek "bu yönde yapabildiğimizin en iyisini yaptık ve bu çıkıyor ancak" anlamı taşımaz mı? ama o yöne doğru yapılmış birşey yok. artık motor mu dandik yoksa hakikaten çok mu kastırıyor orası yorum meselesi.

resimlerdeki benzerlik renk paleti ve tonlamalar. daha ilk gördüğümde benim aklıma ashenvale geldi, başkasını bilemem.

cüce bethesda da tonla söyleşi yaptı, hayranlardan gelen soruları cevapladı. çıkar mı değil çıktı zaten yani.

kımıl kımıl yaratıkların görülmesini engelleyecek bir efekt/filtre olmasına gerek yok. direkt film grain konsun diyen de olmadı, benzer olaylar mevcut ama atmosferi güçlendirebilecek. kaldı ki bu efekti isteyen options'dan kaldırır, zorla değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
cüce bethesda da tonla söyleşi yaptı, hayranlardan gelen soruları cevapladı. çıkar mı değil çıktı zaten yani.


Hayır çıkmadı. Söyleşi (interview) ayrı, blizzardın yaptığı gibi fanların beğenmeyip eleştirdiği bir konuda niye böyle yaptık diye ek açıklama yapmak ayrı. Hiç kelime oyunu yapma sam. Bethesda şimdiye kadar böyle bişey yapmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

açıklama? farkındaysan yapılan şey bir söyleşi, açıklama dediğinde soru ve cevap olmaz. tek taraflı anlatım olur. soruları görebiliyoruz zaten yazıda açıkça.

said:
When I sat down with lead “Diablo III” designer Jay Wilson last week we talked about why the team chose to go with the new, brighter color palette versus the older games’ dark, desaturated look.


valla tek tek bulup buraya yapıştırmakla uğraşamayacağım şimdi cüce. nasılsa "kelime oyunu yapma" vs denir. okuyan okumuştur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...