Mendoza Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 http://us.blizzard.com/en-us/company/press/pressreleases.html?id=3552229 2012 q1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Novichok Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Spark hiç laf sokmaya çalışma abi, senin elinde olsa öyle mi yapardın yoksa böyle otomatik mi yapardın, ayrıca amazonlar ağladı şimdi yanımda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 şu anki sistem daha mantıklı 2 ye göre kusura bakmayın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hacibekirlokumu Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Mendoza said: http://us.blizzard.com/en-us/company/press/pressreleases.html?id=3552229 2012 q1 Q1 demiyor, early 2012 diyor. Aynı şey değil bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arma Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Arma said: Sparkcaster said: abi herkesin cookie cutter buildler kullandığı bir oyundan bahsediyoruz ya, sanki strnin dexin bi işe yaraması söz konusuymuş gibi seçme hakkımız olsaydı ne katılmıyorum. stat dengesi çok önemliydi. önce item tamamlar sonra statları ona göre dağıtırdık. bir socr için 3 farklı stat dağılımı ve build söyleyim. 1.item kullanacak kadar str, 75 block kadar dex, kalan vitality, energy 0 2. item kullanacak kadar str, 75 block, 0 vitality, hepsi energy 3. item kullancak kadar str,dex energy elleme, kalan vita en basitinde örnek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 D2 deki stat, skill basma özelliginin en önemli oldugu yer LLD. ki LOD un keyfini ikiye katlayan bir alan LLD bence. Çok degisik karakterler oluyor. Herkes kendi stiline göre hazırlıyor karakterini. Onun dışında heleki pvm buildlerinde hep standart oluyor gerek statlar gerekse skiller itemler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 blizzard bomberman yapsın oynanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wryyy Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Oyunun 10. senesinde olay o duruma geldi cunku butun stat skill fcr gibi her$eyin matematigini dokmu$ler ortaya. Statlar otomatik oldugu zaman artik o "abi vitality dump yapiyoz" da diyemiyeceksin cunku artik o bile yok. Ayrica Diablo 2 de statlari dagitmak oyle sandigin kadar basit bi olay degil, cunku eline hangi itemin gececegini bilmiyosun ozellikle oyuna ilk defa ba$ladiysan ve onceden hazir itemlarin yoksa. Eger 95 paladin le sorceress a set hatirladiysan o zaman $u kadar stat lazim buna bu kadar vereyim diyebilirsin. Oyuna ilk ba$ladiginda neye ne kadar stat vereceginin herhangi bi garantisi yok. Item dan aldigin bonuslara gore puan dagitiyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Sparkcaster said: d2yi yıllardır belirli itemları kullanacak kadar str ve gerisini vitality e verdiğimiz stat sistemi yüzünden oynadığımızı bilmiyordum Sparkcaster said: şu anki sistem daha mantıklı 2 ye göre kusura bakmayın şu argüman bana çok anlamsız geliyor. "diablo 2'de yaptığımızın otomatik distribüsyondan farkı yok, o zaman diablo 3 daha mantıklı". e iyi de stat dağılımı, kullandığın stratejiyi güçlendirip değiştirebilecek bir hadise. mesela bol mana harcayan bir barbar olmak istiyorsan inte yüklenirsin, bol damage verip silah kullanmak istiyorsan str'ye verirsin. denilebilir ki "kullandığın builde göre fix bazı şeyler veriyorsun nasılsa, bırak oyun bunu senin yerine otomatik yapsın". iyi de o zaman "rpg" denmesinin ne anlamı olacak ki, oldu olacak item loot da kalksın. inventory management'la uğraşmak hamallık. bir tane kılıç gelsin oyunun başında, her yaratık öldürdüğümüzde otomatik güçlensin. (buna benzer şey yapan oyunlar var, ki zaten onlar eleştiriliyor bu yüzden) ya da level sistemi olmasın, nasılsa karşımıza çıkacak yaratıklar alabileceğimiz exp'e göre ayarlanıyor, lineer bir şekilde levelın artıyor. o zaman level sistemini kaldıralım, level sistemi sayısal verilerden başka birşey değil. sonuçta sıradan bir aksiyon oyunu oluyor bu, max payne gibi, croc gibi, tomb raider gibi. rpg ile bu tip oyunları ayıran en önemli özellik skilleri, statları, itemı (oyuna göre kişiliği, yüz şeklini vs) değiştirip kendi kafamızdaki plana göre bir karakter hazırlayabilmemizdir. hani tamam hatalı veya eksik görünen özellikler olabilir, ama bunu düzeltip geliştirmek varken tümden çıkarıp atmak ne kadar doğru, işte sorduğum soru o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 oyun benim yerime neden karar veriyor ya. vermesin ben kendim vereyim. çok kötü olmuş bence. hangi beyinsizin fikriyse artık tamamen gereksiz bi değişiklik yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 minmaxlama olayının oyun tasarımında ciddi sorunlar yarattığnı biliyoruz herhalde hepimiz. osman min maxlıyo diye oyunun zorluüğunu o minmaxlanmış 1 builde göre ayarlarsanız minmaxlanmış ceşitli buildler arada kalıp yok oluyo. ceşite göre ayarlarsanız osman'nın buildları alıyo basını gidiyo. viable build sayısını cesitli tutmak için bazı cok mekanik kostmizasyonları ortadan kaldırıp onun yerine, daha aktif organik custimizationlara öncelik vermek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 ne demek istediğini pek anlamadım cuce, "such as?" (yani biraz daha açabilir misin kastettiğini?) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 oyunu oynayınca bu itirazlar bitecek zaten yani boşuna dil dökmeme gerek yok, 6 aktif skill olacak dendiğinde bende lol dumbed down demiştim ama gayet iyi ayarlanmış ve d2 den çok daha taktiksel derinlik ve customization içeriyor oyun şu an Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 aldığımız skilleri değişik elementlerle alternatifleştirmek güzel olmuş bence, 6 tane skill seçmek zorunda kalmamızı telafi edecek gibi. tabii pratik olarak oyun içinde görürsek daha iyi yorum yapabiliriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 d2 de kaç tane aktif skill kullanıyoduk, bowazon strafe strafe strafe strafe strafe strafe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 d1'de kaç tane aktif skill kullanıyorduk? holy bolt holy bolt holy bolt. iyi ama sonuçta çeşitlilik katıyor. sen sırf o skille oynamayı seviyor olabilirsin ama başkası başka skilli kullanır. adamlar bowazon'u farklı koşullar için değişik hale sokuyordu. "pvp'de kullanacaksanız şunu tavsiye ederiz, pve'de şu hali daha çok işe yarıyor, grupla birlikte gidecekseniz şunu öneririz" vs gibi. yani dediğim gibi rpg'nin en önemli unsurlarından biri character customization. "nasılsa bowazon'da sadece şunu yapıyorduk" diyerek gidince, sıradan bir aksiyon oyununa çevirirsin onu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 6 skill gayet yeterli, zaten diablo2de de daha fazlasını kullanmıyordun sinerjiler dışında çoğu durumda. al mesela hammerdin blessed hammer concentration holy shield vigor blessed aim bitti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 hatta vigor ve blessed aim sayma bile sinerji için sırf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 iyi de d2de seceneklerin daha sinirliydi, sadece belli skillere verebiliyodun efektif olmalari icin. simdi her skilli aliyosun, istegine gore 6 tanesini seciyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2011 abi her class için farklı bi dolu build vardı ama tek build yapmak zorunda değildin. hammerdin, smiter, zealot, charger, FoH spam, eline buriza alıp ranger uzar yani daha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Novichok Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/2722994292 OP'un guild ismine niye şaşırmadım acaba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 i was frozen, today... http://i.imgur.com/72BNw.png spoiler: spoiler http://www.youtube.com/watch?v=Ajs1UfB6h1w Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Bone said: ne demek istediğini pek anlamadım cuce, "such as?" (yani biraz daha açabilir misin kastettiğini?) MFSDSDFMFFMFM AY BOĞULDUM Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 http://i.imgur.com/72BNw.png hahahahaha burak allah kahretsin seni ya ahagdfgdfdfgd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keldron Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Stat dağıtma olayına çok takmışsınız.Herkes biliyor barbar sword masteriyle yeterli str/dex full vitality.(mana kullanmak isteyen barbar tanımını ilk kez duydum öle bi barbar yoktu ki)axe mastery yeterli str full vitality.Her class için böyleydi zati players 8 kasmak isteyenler icin o yüzden çeşitlilik yaratan bi kavram olmadıgı icin bence takılmayın oraya fazla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar