harbiden burada kaç kişi wowu ilk çıktığından beridir oynuyor.ciddi merak ettim.herkes oynuyorsa herkesin söyledikleri bir biri ile çelişiyor.kimi wowda aoc kadar bug yoktu diyor kimisi wowda bir sürü hata vardı diyor.
cehalete karşı savaş açalım.wow çıktığında druidlerin talentleri yoktu geri kalanlardan bahsetmiyorum bile bişeyde olmadı zira ozamanlar ağlak tipler daha mmolarla tanışmamıştı
Bu yazdığına daha önce cevap verilmişti ama ben gene yazim aynı cevabı. O zaman ortamda doğru dürüst MMO oyuncusu yoktu. O zaman piyasa bu durumu kaldırabiliyordu. Helgate London 8 sene önce çıksaydı hepimiz ayıla bayıla oynardık (o zamanın grafikleri ama kalan tüm özellikleri aynı olarak)
Ama WoW çıtayı o kadar yükselttiki o devir kapandı artık. Sen insanların kaldırabileceğinden fazla sorunlara sahi bir oyunu piyasaya çıkarırsan ve çok acil olarak bu sorunları çözemessen o oyun silinir gider. Ancak "eğlencelerin" oynar o oyunu.
harbiden burada kaç kişi wowu ilk çıktığından beridir oynuyor.ciddi merak ettim.herkes oynuyorsa herkesin söyledikleri bir biri ile çelişiyor.kimi wowda aoc kadar bug yoktu diyor kimisi wowda bir sürü hata vardı diyor.
us de sanirim kasim ayi gibi cikmisti, eu da subat gibi, yani cogumuzun oynadigi eu versiyonu us den aylar sonra cikmis, ve bizim o tanistigimiz bugsiz versiyon o idi.
onlarin bug li wow dan bahsettikleri US ver olmali.
conan pve üstüne değil pvp üstüne olacağını, guild vs guild savaşlarının, siege'lerin olacağını duyurdu ilk olarak. burada pve bazlı oyunu neden pvp için aldınız ki falan denmiş de, durum o diil yani...
oyunun baş tasarımcısı bizzat kendi çıkıp 'molten core meets doom 3' pve raid instance videosu gösterdi ve "bizim oyunumuzda endgame budur" dedi. bu sözden mesajı alamayan varsa üzülür, ki üzülenler çok görüldüğü üzere. adam onun üzerine kuruyor oyunu öncelikle, dengeydi vs idi hepsi mob öldürmek üzerine. elbette ki pvp eksik, hatalı, dengesiz kalacaktır. wow'da da aynısı oldu, pve oyunu üzerine pvp kurdular. 3,5 yıl sonra hala her yamada 10 sayfa denge ayarı notları.
vallahi o videoyu görmedim ama adamlar aylardır pvp hakkında konuşup duruyorlar. pvp'nin detaylarını anlatıyorlar.
pvp'ye bu kadar odaklanmasalar zaten, double-tapping, knockback, collision olan combat sistemi, 3 yönden saldırı vs gibi güzellikleri getirmezlerdi. bunların hepsi pvp'ye önem verdiklerini gösteriyor
bu arada oyundaki pvp balance sorununa gelince. oyunda 12 class var, 3 sene bile geçse bunlar arasındaki dengeyi tutturmak imkansıza yakın... blizzard gibi bir firma bile hala balance patchleri çıkarıyorsa bilin ki bu iş gerçekten çok zor. bir de wow'da daha az class var. 12 class gerçekten son derece zor.
pvp'ye odaklanmış olsalar mevcut combo sisteminin yapay gerizekalılığa karşı savaşmaktan ötesine geçemediğini farkedebilirlerdi. directional'ları havaya sallamayı, bunnyjump'ingi içeren bir pvp oynanışını bilerek tasarladıklarını düşünmüyorsun herhalde? :)
bu arada o dediğim video birkaç ay önce gamespot'taydı, lead designer çıktı kendisi konuştu direkt. onu görünce dedim pvp kesin tırt olur, keşke haksız çıksaydım da bikaç ay oyalayabilseydi beni ve arkadaşlarımı.
Öne çıkan mesajlar
Cuce
odiflame
FreEmoon
Bu yazdığına daha önce cevap verilmişti ama ben gene yazim aynı cevabı. O zaman ortamda doğru dürüst MMO oyuncusu yoktu. O zaman piyasa bu durumu kaldırabiliyordu. Helgate London 8 sene önce çıksaydı hepimiz ayıla bayıla oynardık (o zamanın grafikleri ama kalan tüm özellikleri aynı olarak)
Ama WoW çıtayı o kadar yükselttiki o devir kapandı artık. Sen insanların kaldırabileceğinden fazla sorunlara sahi bir oyunu piyasaya çıkarırsan ve çok acil olarak bu sorunları çözemessen o oyun silinir gider. Ancak "eğlencelerin" oynar o oyunu.
Gangren
Peki.
draedan
us de sanirim kasim ayi gibi cikmisti, eu da subat gibi, yani cogumuzun oynadigi eu versiyonu us den aylar sonra cikmis, ve bizim o tanistigimiz bugsiz versiyon o idi.
onlarin bug li wow dan bahsettikleri US ver olmali.
sabonis
vallahi o videoyu görmedim ama adamlar aylardır pvp hakkında konuşup duruyorlar. pvp'nin detaylarını anlatıyorlar.
pvp'ye bu kadar odaklanmasalar zaten, double-tapping, knockback, collision olan combat sistemi, 3 yönden saldırı vs gibi güzellikleri getirmezlerdi. bunların hepsi pvp'ye önem verdiklerini gösteriyor
bu arada oyundaki pvp balance sorununa gelince. oyunda 12 class var, 3 sene bile geçse bunlar arasındaki dengeyi tutturmak imkansıza yakın... blizzard gibi bir firma bile hala balance patchleri çıkarıyorsa bilin ki bu iş gerçekten çok zor. bir de wow'da daha az class var. 12 class gerçekten son derece zor.
Sam
bu arada o dediğim video birkaç ay önce gamespot'taydı, lead designer çıktı kendisi konuştu direkt. onu görünce dedim pvp kesin tırt olur, keşke haksız çıksaydım da bikaç ay oyalayabilseydi beni ve arkadaşlarımı.