Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

O değilde biran önce rayına otursa iyi olacak.. Biraz önce arathi de bir örümceğe daldım, baktım hp düşmüyor bıraktım yürüdüm, hala vuruyor.. Wetlands e geldim hala vuruyor, kendisi yok ortalıkta, koptum mu diye bakıyorum , hayır, milletle konuşuyorum falan.. Şimdi zaten offline oldu.. :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
As I stated yesterday, we are happy with Ret's PvE damage and sustatined damage in PvP, but were concerned that the burst damage in PvP could be too high. We discussed this for literally hours yesterday, which was certainly not the first time we have discussed the issue. Thus I hope these changes are not perceived as a knee-jerk reaction, but I am sure that will depend a great deal on which class you play.

Divine Storm -- the damage was changed from Holy to Physical. As you know, Holy damage is almost never mitigated and this talent could pack a lot into a very short time. This is a nerf to the ability's damage. This change is now active on Live.

Repentance -- this ability now lasts for only 6 seconds in PvP (down from 10). Obviously this is also a nerf. This change is also active on Live.

Art of War -- now affects all damage done by Judgements, Crusader Strike and Divine Storm (instead of critical strike damage). Net dps should be about the same but less bursty. This change will be made before Nov 13.

Righteous Vengeance -- now applies a dot affect similar to Deep Wounds (instead of critical strike damage). This ends up being a significant buff to the ability to make up for the damage lost to Divine Storm, but is also less bursty. This change will be made before Nov 13. EDIT: The dot will NOT break Repentance.

Glyph of Crusader Strike -- now reduces mana cost (instead of increased damage on stunned targets.) We thought paladins could stack too much damage vs. stunned targets. This change will be made before Nov 13.

We also fixed a bug with Seal and Judgement of Light that could sometimes result in too much healing.

In our tests, Retribution dps remains the same over longer periods of time, but they can't do quite so much damage in the initial few seconds of a PvP encounter.

I know Ret pallies feel a little picked on since we've made this mistake before of having them come out the gate too strong and then had to correct them. For that I do apologize. It's a difficult spec to balance since part of its design is to have large crits and stuns, which have obvious PvP implications. We are pretty confident this will not nerf pallies into the ground as I facetiously promised yesterday, but if we overdid it, we'll be happy to back off some of the changes.

On the other hand, maybe we'll see fewer BGs with 20 paladins on the opposing side and can get some reasonable feedback on all the other classes in the game.

EDIT: To clairfy the new dot will not break Repentance.


about time tbh!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
@Freemon
Şu an için uzun uzun tartışmak hiç sağlıklı değil bu yüzden şimdilik sustum fakat tekrar ediyorum SToM+mage armor glyph almak için spiritin gerçekten işlevli bir stat olması gerektiğinin altını çiziyorum çünkü %5 crit (glyph of MA) 80 de ~225 crit rate'e falan denk geliyor.Ayrıca henüz int oranına göre 80 de kaç spirit nekadar mps veriyor incelemedim ama denileni yapmak dps katliamı oluyor mlsf.
Ayrıca Fel armor tarzı bir değişikliği neden mage classı haketmiyordu aslında benim ilk kızdığım ve sorduğum buydu konudan konuya zıpladık.

@Dragonmax
Abi gerek yoktu uzun uzun yazmaya mage classını tanıyorum ve deneyimimde var ayrıca geçmiş geçmişde kaldı wotlk ile geçmişte adam yerine konulmayan hybrid dpsler şimdi kök söktürüyor.Demem oki beta için konuşuyorum herşey değişti.Benim kızdığım nokta herkesin mekanikleri köklü değişikliklere uğramışken mage'in neden yerinde saydığı.(Gerçi official forumda benim gibi onlarcası varda neyse.)
Yada bu adamlar neden hep mage'e geldiği zaman bi tırsıyorlar :D


Genel olarakda diyeceğim betadaki bütün mana userlar gerçekten managamenta göre dps yapsa gerçekten konuşmanın tartışmanın hiçbir anlamı yok diyecemde gözlemlerime göre yok öyle birşey.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Madem bekleyelim görelim taktiğini uygulayacaz öyle olsun. Ama dps katliamı dediğiniz %5 dps kaybedip, castingte yaklaşık 800 mp5 kazanmak. Böylece dps'i hiçbirşey için kesmeden baştan sona aynı tempoda non-stop castingte kalmak %5 kayıptan fazlasını sağlıyacaktır.

Not: Level 80'de full raid bufflı bir mage yaklaşık 1k int, 600-700 spirite sahip olacak buda kaba bir hesapla 950 mp5 demek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BU NE ANASINI SATIYIM NE BİÇİM OLMUS RETRİ PALALAR!!!
sakın bana gelip bik bik bik biz 2 yıldır ezügüz bik bik bik demeyin
yok abi böyle iş adam hem eşşek gibi heal atıyo hem de milletin ebesine kayıyo
o zaman druide de versinler aynı olayı
feral druidler de hayvanlar gibi heal atsın manası bitmesin adam dövsün
ama olmaz
anca nerf
bırakın bu işleri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Madem bekleyelim görelim taktiğini uygulayacaz öyle olsun. Ama dps katliamı dediğiniz %5 dps kaybedip, castingte yaklaşık 800 mp5 kazanmak. Böylece dps'i hiçbirşey için kesmeden baştan sona aynı tempoda non-stop castingte kalmak %5 kayıptan fazlasını sağlıyacaktır.

Not: Level 80'de full raid bufflı bir mage yaklaşık 1k int, 600-700 spirite sahip olacak buda kaba bir hesapla 950 mp5 demek.

Şu verdiğin rakamdan eminmisin?Neye göre hesapladın?
Hiç bi yerde int:spri -> mps görmedim. (wotlk edition)
800 mp5 olan mage replenish ile beraber neden mana sıkıntısı çeker?Burada bir yanlış var bence ayrıca glyphed ma %5 den çok daha fazla dps kazandırır hot streak proclatma olayını hesaba katacak olursan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rikkie said:
Lahhn şaka maka 3 gündür anladığım kadarıyla warlocklar pve açısından nerflenmiş mi bana mı öyle geldi xD


Evet aynen öyle. Şu an yeşilli paladin bile çok rahat geçiyor 4xT6 lı locku. En azından popeye ve saeros geçti beni dün haha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

guden said:
Aspect of Viper bug limi?
5-6 snde manami fulledi 0 dan, deli gibi arcane-steady rotasyonuna devam etmeme ragmen.



dmg %50 düşüyor viper açıkken. hoş şu çılgın mana regen varken 123123 tane classtan viper kullanmaya gerek kalmıyor. full manayla bitiyor combatlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...