Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

1) Onlar zaten görüldüğü gibi copy-paste birinciyi yanlış yazınca hepsi yanlış olur doğal olarak.
2) Anlaşılıyormu? Evet, anlamışsın ki düzeltiyorsun.
3) Benim ingilizce yazma kabiliyetim yok belki. o mesajdan tek gördüğün şey stuck-stack mı?
4) Madem illa düzeltilmesini istiyorsun ÖM at düzeltiriz yani. öküz gibi mesajı niye alıntı yapma gereği duyuyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zamanında Ally oynarken düşünürdüm blizz çalışanlarının totem üstünde oturduğunu. Artık blizz paranın gözüne koyup AYI dan post yapmış kendine bi druid sevdasıdır gidiyo.

Netekim eski bir atasözü derki : Ayıdan post, rogue'dan dost olmaz diye. Hatırlatmak lazım blizz kellelerine...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

General

- Quality of life improvements: Removal of various reagents (Thieves’ Tools, Flash Powder) as well as a Poisons skill change. We’re removing the Poisons skill and making the finished poisons available on vendors for purchase. This should free up a fair amount of bag space.
- Envenom: Now also increases your chance to apply poisons by 25% for 2-6 seconds (based on combo points).
- Wounding Poison: No longer stacks. The first application now reduces healing by 50%.
- Anesthetic Poison: Now also removes one Enrage effect from the target.
- Evasion, Sprint, Vanish: Cooldown reduced to 3 minutes. (Talents that reduce cooldown take this down to 2 minutes.)
-Cloak of Shadows: Cooldown increased to 2 minutes. (Elusiveness now reduces this cooldown to 1 minute.)
- A new level 75 ability has been designed. This is going to be one of the bigger teases as we’re not quite ready to talk about this one yet. I will say that will add some much needed group utility.
- Fan of Knives: Weapon normalization to equalize effectiveness regardless of weapons carried.

Assassination

- Mutilate: No longer requires you be behind the target.WTFINGFSDJOAHEF
- Relentless Strikes: Talent is too “required” and will be made more accessible. Vigor will replace its spot in the tree and a new talent will be created to fill Vigor’s spot.
- Find Weakness: Made passive to cut down on the number of triggered effects that either don’t affect gameplay or affect it in a negative way.
- Cut to the Chase: No longer requires a critical Eviscerate or Envenom. The finisher just has to land.
- Hunger for Blood: Now removes any harmful physical effect instead of Bleed or Magic effects. Bleed effects will still be removed (as all are physical) as well as effects like Mortal Strike, Aimed Shot, Expose Armor etc…

Combat

- Riposte: Now generates a combo point.
- Mace Specialization: This will grant armor penetration when using a mace. (The warrior talent will as well.)
- Deflection: Reduced to 3 ranks for 2/4/6% parry. This should soften the prereq for Riposte.
- Fist Weapon Specialization: Merged with Dagger Specialization.
- Dagger Specialization: Renamed Close Quarters Combat, moved to tier 3.
- Dual Wield Specialization: Moved to tier 1. Lightning Reflexes swapped locations with it and still needs a little more “oomph”.
- Unfair Advantage and Stay of Execution: Change to more offensive/utility (read mobility) talents. Too much defense on this tier.
- Killing Spree: Weapon normalization to equalize effectiveness regardless of weapons carried.

Subtlety

- More attractive Tier 1 to draw in all types of builds.
- Fewer dagger specific talents to allow additional build options.
- Wrongfully Accused: Reviewed. This talent doesn’t fit well in this location. May be moved lower and/or redesigned.
- Shadow Dance: A bit awkward at the moment. Due for some polish and some design tweaks.


Dual Weild, Muti, Cut to the Chase buffları müthiş olmuş ya. Raid Mutisi 20 puan Combata koymak zorunda oluodu şimdi değişti işler. Wounding Poisonun tek seferde 50% yapması da iyi bir buff. CloS'a nerf gelmeseydi iyi olurdu da napalım artık :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zlaneth said:
Daha önce konuşulmuştu sanırım ama 216 sayfaya bakamadım çok kısa ve 1 cümlelik cevabı olacak bir şey... Spell Power heal i nasıl etkileyecek? x2 diye bir şey hatırlıyorum ama sallamışta olabilirim kusuruma bakmayın...


Daha açıklanan birşey yok. Ama wowheadden TBC heal itemlerine bakasanız hemen hepsinde 1.80-1.85 gibi bir katsayı ile healdan spellpowera dönüşmüş hallerini bulabilirsin. Ben şahsen bu rakamın değişmesini beklemiyorum. Büyük ihtimalle 2x yapmazlar bu şekilde başladıkları düzenlemeyi aynen sürdürürler.

Yani 2000 spell powerınız varsa bu 3600-3650 gibi bir bonus heala denk gelir yapılan düzenlemeleri baz alırsak. Ancak bu konuda %90 çok detaylı bir blue post gelicektir. Ya da wowwikide baya uzun bir açıklama bulabilecez WotLK çıkınca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rogue için çokta abartılacak bi + yok, yani mutilate arkada dursan nolur önde dursan nolur? PVE'de çok büyük bi handikap değildi bence, asıl elementallere ve mechanical bosslara etki etmememesini kaldırsalardı o zaman tamam diyebilirdim de, aslında nerf bile gelmiş, CoS 2 dakika cd, hadi talent la 1 dakika, tüm spell dmger karakterlerin rüyası gerçekleşti.

Rogue'u bırakalı 1 seneyi geçti belki bu söylediklerim hala oynayanlara saçma gelecek, 1 sene öncesinden takip ediyorum Rogue'u :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sage said:

- Wounding Poison: No longer stacks. The first application now reduces healing by 50%.


Benmi yanlış düşünüyorum, bu aslında bir nerf değil mi? Sonuçta bu debuffın en sinir kısmı dispel etmenin çok zor olması değilmiydi. Ben böyle single olan bir debuffı roguedan uzaklaşıldığı anda dispel eder healı basarım ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lorrotar said:
Sage said:

- Mutilate: No longer requires you be behind the target.WTFINGFSDJOAHEF


ya yarın bigün değiştirmiceklerini bilsem bunun üstüne rog açarım


Eger oportunityi degiştirmezlerse önden vurdugun multilate %20 az damage yapacak yani hala arkasına geçmen lazım pvp de sadece pve de kolaylık saglar.

Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Mutilate, Garrote and Ambush abilities by 20%.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Sage said:

- Wounding Poison: No longer stacks. The first application now reduces healing by 50%.


Benmi yanlış düşünüyorum, bu aslında bir nerf değil mi? Sonuçta bu debuffın en sinir kısmı dispel etmenin çok zor olması değilmiydi. Ben böyle single olan bir debuffı roguedan uzaklaşıldığı anda dispel eder healı basarım ya.


evet PvP icin nerf , PvE kısmını bilmiyorumda eger eger %10 20 30 diye stacklenen effecti vardı ise ve degisip bu hale geldiyse PvE icinde Buff denilebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ekstradan bir rogue kastım DK denemek için ama şunlara şöyle bir bakınca rogue kalsın diyesim geliyor. Cooldown spamlerle PvP yapan bir classın cooldown sürelerini neredeyse sınırsız kullanacakları bir hale getirmek çok absürd. Bunu prep'i var ya daha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...