Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 pahalı da olsaymış bence, zırt pırt gylph değiştirmek de saçma olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Sparkcaster said: pahalı da olsaymış bence, zırt pırt gylph değiştirmek de saçma olur pvp ciler "biz pvp pve glyphlerine zırt pırt değiştirmemiz gerektiği için çok para harcıcas o zaman ühühü" die ağlıolar :D edit: edit Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Pahalı olsaydıda alttakinin kaybolmaması gerekirdi. Sonuçta şöyle düşün; Arenadan çıktın, talentini beleşe 2 nolu talent ağacına resetledin, raide gireceksin glyphleride değiştirdin. 3-4 saat raid yaptın. Raid bitti talenti beleşe 1 noluya çevirdin tekrar glyphleri değiştin. Bu senaryoda glyphler pahalı olursa ya PvE'ye PvP'ye güle güle demen gerekir. Çünkü maliyeti kaldıramassın. Düşünsene her raid-arena dönüşümünde gemleri değiştirmek zorunda olacağın bir yapı olsaydı oyunda halimiz nice olurdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Dworgian said: pvp ciler "biz pvp pve glyphlerine zırt pırt değiştirmemiz gerektiği için çok para harcıcas o zaman ühühü" die ağlıolar :D edit: edit FreEmoon said: Pahalı olsaydıda alttakinin kaybolmaması gerekirdi. Sonuçta şöyle düşün; Arenadan çıktın, talentini beleşe 2 nolu talent ağacına resetledin, raide gireceksin glyphleride değiştirdin. 3-4 saat raid yaptın. Raid bitti talenti beleşe 1 noluya çevirdin tekrar glyphleri değiştin. Bu senaryoda glyphler pahalı olursa ya PvE'ye PvP'ye güle güle demen gerekir. Çünkü maliyeti kaldıramassın. Düşünsene her raid-arena dönüşümünde gemleri değiştirmek zorunda olacağın bir yapı olsaydı oyunda halimiz nice olurdu. more pew pew less qq :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 gylph lar gem gibi dğeil ama yani talent gibi, toptan değiştirme değilde 2 set olsaydı daha iyi olurdu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Aaa evet bak 2 set glyph olsa süper olurdu. Aslında bu konuda birşeyler yazayım ben beta forumlarına. Talentler değişince glyplerde o talentin glyph setine dönüşsün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 FreEmoon said: Aaa evet bak 2 set glyph olsa süper olurdu. Aslında bu konuda birşeyler yazayım ben beta forumlarına. Talentler değişince glyplerde o talentin glyph setine dönüşsün. şu an 2 talent seti mi hazırlayabilioruz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Betayı soruyorsan hayır, ama blue post var bu konuda kesin geliyor 2 set talent olayı. Ama nasıl değişecez, CD'si ne olacak falan hiçbiri belli değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 iyimiş ya bi tank bi dps 2 set yaparım oh mis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 OBA ! * Mutilate no longer requires you to be behind the target. * Dismantle is now trained at level 20. Bu da PvE *New Skill* Tricks of the Trade (Level 75): The current party or raid member becomes the target of your Tricks of the Trade. The threat caused by your next attack and all actions taken for 6 sec afterwards will be transferred to the target. In addition, all damage caused by the target is increased by 15% during this time. Önden yandan her yerden mutilate spam. muahahahah. >:D< Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Dagger kullanacak bütün roguelar yine xD Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Rogue dediğin dagger kullanmalıydı zaten. O neydi öyle elinde two-hander gibi duran kılıçlar, çota çota en arka dinlemeden vuruyor. Glyph olayı da süper olacak. Direk para kasmaya başlıyorum incription için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 herb kas, patch gelince 360 yaparsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 daha mage kascam, herb 375 licem, 3 karaktere 75k honor kascam ohooooo para da kascam pöf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Aly Mage oldu 40, shaman hazır, parayı 20k+ ya kadar taşıdım yeter fazlası zarar. ins kasmak için herbler tamam. Honorla işim olmaz. 1k bile kasmayı düşünmüyorum. Yeni talentler gelir mage 70 olur ohh kebap. Direk girerim northende :D. Da 1 yıldır 2009 şubat diye kıvranıyorum ama böyle giderse bu WotLK harbiden şubata bile yetişmeyecek gibi görünüyor. Adamlar hala betadaki dev sorunlarla ilgilenmekten talentleri oturmadılar ki oturtup oyuna ekliyeceklerde en az 1,5-2 ay denieyecezde. Off off bitmez bu Blizzardın bize çektirdiği çile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 ya abi bi zahmet ins kasmak için gerekicek toplam herb miktarını yazsan da toplasak :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 çok lazım abi. çok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 ya şimdi üşendim recipe incele tek tek not al fln :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zlaneth Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Ins kasıcam bende, nete bakıyorum da yanına ins in herbalism mi almak mantıklı, yoksa ltw mi alsam? Druidim, ltw ile 3 5 item dikerim kendime wotlk 80'de diye düşünüyodum ama herbalism hem alchemy e hem de inscription a yarayacağı için baya revaçta olacak gibi... Napsam bilemedim :D ins kasmak için gerekli herb listesi oalrak şöle bişi buldum: ins herb milling Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Grup 1 herb ; Bloodthistle, Earthroot, Mageroyal, Peacebloom, Silverleaf Grup 2 herb ; Briarthorn, Bruiseweed, Strangelkelp, Swiftthistle Grup 3 herb ; Grave Moss, Kingsblood, Liferoot, Wild Steelbloom Grup 4 herb ; Fadeleaf, Goldthorn, Khadgar’s Whisker, Wintersbite Grup 5 herb ; Arthas’ Tears, Blindweed, Firebloom, Ghost Mushroom, Gromsblood, Purple Lotus, Sungrass Grup 6 herb ; Dreamfoil, Golden Sansam, Icecap, Mountain Silversage, Plaguebloom. Grup 7 herb ; Tüm Outland herbleri Her grup herb kendi içinde aynı işi görüyor. Yani bu gruptan hangisine sahip olduğunun bir anlamı yok. O sebeple en ucuzu hangisi ise yada farm yapacaksan en kolay farmlananı hangisi ise ondan elinde tutman yeterli. Ben biraz tahmin, biraz diğer skillerden copy paste, biraz bateda incelediklerim falan derken her gruptan 1 tane herb seçtim o herbden Grup 1 herblerden 1 tanesinden 10 stuck Grup 2 herblerden 1 tanesinden 20 stuck Grup 3 herblerden 1 tanesinden 20 stuck Grup 4 herblerden 1 tanesinden 25 stuck Grup 5 herblerden 1 tanesinden 30 stuck Grup 6 herblerden 1 tanesinden 30 stuck Grup 7 herblerden 1 tanesinden 30 stuck Attım bankaya. Kalan 3-5 herb harici şeyide AH'den temin edip patch gelir gelmez önce test serverında denememi yapıp. Eksik fazlayı belirleyip, sonra live'e eklenir eklenmez 2 saate 375 görecem kısmetse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 hmmmmm bize de bilgi ver :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 İnscription netleşsin önce şuan çok saçma sapan bir durumda. insanlar biraz recipe falan bulsun. Yoksa öyle trainerın öğrettiği ile olmaz valla. Sen şimdiden en az bunun yarısı kadar stok yap, zaten test serverda en baba guidelar çıkar piyasaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 bi herbalist mage i 70leyim de :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Mother Bear Mother Bear is there almost solely to give Ferals a choice to emphasize tanking over dps. It is hard to meet the goal of letting them do competitve end-game tanking or competitive end-game dps if they can do both with the exact same talent allocation. (Source) Cat DPS versus Rogue / Balance Spec If in fact cat dps is far below rogue dps, that is not the intention and it will be fixed. I was one of those people who just couldn't stand playing Balance in BC. I'll admit that. But I actually do think it's fun now. Features like Eclipse change up my spells a bit, and historical groaners like Hurricane are buttons I look forward to using now. (Source) Scaling in Feral, DPS / Tanking feral builds You can see now I hope how we are trying to allow some choices between a +dps Feral build and a +tanking Feral build. Effective scaling (also for many classes and specs beyond druids) is absolutely something on our minds and I will admit an area that has suffered in the past. We're getting the talents and abilities in place. The numbers will follow. It is not our intent that bears have poor mitigation compared to other tanks. (Source) Bear Tank amount of armor If warriors end up with more armor, it won't be by a huge margin. We still want bears to be able to tank Naxx and Ulduar, and we want as many talents and abilities as possible to scale with end-game gear. (Source) Feral DPS on Live Servers Cat DPS is terrible on live. Now I know there are some cats at the tops of their damage meters. It happens. But I also know a lot of players who got the best gear they could, learned their class inside and out, and then cried when they saw how far they were below other melee dps. If you like the hybrid nature of the Feral and enjoyed switching from tank to dps at a moment's notice, we haven't really done much to take that away from you. And even if you try to max out your cat potential, you're still probably going to be a pretty effective tank in many situations. (Source) Cat spec tanking and Feral flexibility That sound about right. A cat spec'd Feral made an amazing OT for Karazhan and even Zul'Aman and for the larger pulls in the 25-player content. You were certainly better OTs than DPS warriors or ret paladins in BC. I suspect you will still be a little better than a dps warrior just because the difference between your +dps and +tanking specs is fewer talent points than the difference between a Fury and Prot warrior. But all talents are not created equal and you can't necessarily identify the best tank by the number of talent points they've spent. Sorry my yes isn't more solid. It's hard to get into the realm of "You can be a 5% less effective tank if you spend 10% fewer talent points but maintain 15% superior dps" or whatever. Part of the Feral design is flexibility. We don't want to lose that. (Source) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2008 FreEmoon said: Grup 1 herb ; Bloodthistle, Earthroot, Mageroyal, Peacebloom, Silverleaf Grup 2 herb ; Briarthorn, Bruiseweed, Strangelkelp, Swiftthistle Grup 3 herb ; Grave Moss, Kingsblood, Liferoot, Wild Steelbloom Grup 4 herb ; Fadeleaf, Goldthorn, Khadgar’s Whisker, Wintersbite Grup 5 herb ; Arthas’ Tears, Blindweed, Firebloom, Ghost Mushroom, Gromsblood, Purple Lotus, Sungrass Grup 6 herb ; Dreamfoil, Golden Sansam, Icecap, Mountain Silversage, Plaguebloom. Grup 7 herb ; Tüm Outland herbleri Her grup herb kendi içinde aynı işi görüyor. Yani bu gruptan hangisine sahip olduğunun bir anlamı yok. O sebeple en ucuzu hangisi ise yada farm yapacaksan en kolay farmlananı hangisi ise ondan elinde tutman yeterli. Ben biraz tahmin, biraz diğer skillerden copy paste, biraz bateda incelediklerim falan derken her gruptan 1 tane herb seçtim o herbden Grup 1 herblerden 1 tanesinden 10 stuck Grup 2 herblerden 1 tanesinden 20 stuck Grup 3 herblerden 1 tanesinden 20 stuck Grup 4 herblerden 1 tanesinden 25 stuck Grup 5 herblerden 1 tanesinden 30 stuck Grup 6 herblerden 1 tanesinden 30 stuck Grup 7 herblerden 1 tanesinden 30 stuck Attım bankaya. Kalan 3-5 herb harici şeyide AH'den temin edip patch gelir gelmez önce test serverında denememi yapıp. Eksik fazlayı belirleyip, sonra live'e eklenir eklenmez 2 saate 375 görecem kısmetse. stuck değil stack /peace Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar