Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
"it's less than once every boss fight"

Hımm o zaman %0.1 hatta belki %0.01 gibi bişey kalıyor. Yani %99.9 gibi bir orana kadar çıkabiliyoruz. Crit immune zaten olunuyor, crus kalktı, bu durumda %0.1 gibi ihtimalle normal vuruş kaçınılmaz oluyor galiba.
Mesaj tarihi:
warriorun fury tier 10 çok dandik. zaten iyi gearlı bir fury warriorun rage sorunu olmaz, enraged assault da dakikada 4 kez kullanılabilen bişi, 30% proc baya ezik kalmış. aynı şey improved mortal strike için de geçerli tabi. blood frenzyi 2 tier yukarı aldıkları yetmedi 4%den 2% ye nerflemişler. armsa gelen yeni rend ticklerinde overpower açan talent da ayrı gereksiz olmuş. kimse arms oynayıp da slam rotationı bozup stance değiştirip rend atıp overpower kullanmaz. tek güzel değişiklik titan's gripten attack speed reductionın kaldırılıp enrage ve flurry arasındaki linki kaldırmaları (ki bunu 4 senedir bekliyo warriorlar)

tabi warrior community direk furye gelen MS'e odaklanmış üü süper buffladınız falan gibisinden takılıyolar şu an, yakında anlarlar ne dandik talentlar geldiğini ^^
Mesaj tarihi:
FreEmoon said:




%99 olayı sadece hit konusu için geçerli olan birşeydir. Ne kadar hit kasarsanız kasın %1 ihtimalle misslersiniz.



yanlış, yeterince hit kasarsanız %0 şansla miss geçersiniz, sw yapan guild ler bilir, brutallus kill de 0 miss 0 dodge 0 parry yapıyor millet.
Mesaj tarihi:
QoS said:

yanlış, yeterince hit kasarsanız %0 şansla miss geçersiniz, sw yapan guild ler bilir, brutallus kill de 0 miss 0 dodge 0 parry yapıyor millet.


Cümle yanlış haklısın özür. Orda kast ettiğim hit spell için söylenendi, insan hep magic dps oynayınca oyunda birde melee hit olduğunu unutuyor arada.

[quote=Kaynak]This chance to hit is capped at 99%, therefore there is always at least a 1% chance to miss with spells (i.e. a 1% chance the enemy will resist spells)
Mesaj tarihi:
FreEmoon said:
QoS said:

yanlış, yeterince hit kasarsanız %0 şansla miss geçersiniz, sw yapan guild ler bilir, brutallus kill de 0 miss 0 dodge 0 parry yapıyor millet.


Cümle yanlış haklısın özür. Orda kast ettiğim hit spell için söylenendi, insan hep magic dps oynayınca oyunda birde melee hit olduğunu unutuyor arada.

[quote=Kaynak]This chance to hit is capped at 99%, therefore there is always at least a 1% chance to miss with spells (i.e. a 1% chance the enemy will resist spells)


http://wowwebstats.com/qi3lbstbblwam?s=16876-39266&a=x4020d19

bu lock pek miss geçmişe benzemiyor, armory linkine de bakabilirsiniz, %21 hit var adamda.
Mesaj tarihi:
QoS said:

bu lock pek miss geçmişe benzemiyor, armory linkine de bakabilirsiniz, %21 hit var adamda.


%1 miss şansı ≠ 100 tane büyü attım kesin biri miss gelicek

Şimdi matematik dersi vermek istemiyorum ama. Adamın her büyüde %99 vurma ihtimali varsa ve adam 109 tane büyü atmışsa (ki verdiğin rapordaki adam o kadar atmış) Adamın miss görmeme ihtimali 0.99^109'dan %33.4 yapar. Yani %99 hit şansla o raporun ortaya çıkma ihitmali %33.4'tür.

Aynı adam 400 tane büyüde miss görmeme ihtimali bile %1.8'dir. Yani görülmesi mümkün bir olaydır.

İstersen 1 missle çıkma ve 2 missle çıkma ihtimallerinide hesaplıyalım.
Mesaj tarihi:
Furious Resolve - New effect: Your normal melee attacks have a 50/100% chance to reduce all healing done to the target by 25% for 8 sec. This can stack up to 2 times.

Oha bunu yeni gördüm furry de artık heal düşürüyo hemde bu efect hiç bitmez çok imba mortal bile arada kayboluyo

Edit: Fury tree baştan sona süper olmuş be Rampage %5 crit raide bloodthirst heali artmış miss gibi oh oh
Mesaj tarihi:
bm talent

Açıklanan ve değişen talent larla böyle birşey yaptım. BM nin tier 11 ve 10 hakkında çok fazla bilgim olmadığı için artan 6 talent pointi MM de kullandım. PvE için yapılan bir build olduğu için aimed a vermeden direk efficiency gittim. Careful aim tier 2 alınması 70te 300e yakın bi ap artışı sağladığını düşünürsek 80de bu sayı 400-500 civarı bi artış sağlar, en büyük bufflardan biri bence huntera gelen xD . Separation Anxiety ve Beast Mastery hakkında daha çok bilgi geldikçe değiştirelebilir.

edit: imla
Mesaj tarihi:
Guden,
Seperation Anxiety: petten 20 yard uzakdaysan yada görüş alanında değilsen petin dmgi 4% artiyor 20 yard yakın ise ikinizede 4% movement speed geliyor yani PVE bazında 4% dmg kullanilabilir zaten genelde uzakdan sldıracagın için gayet kullanışlı bi talent ki Beast Mastery enfes çünki Devilsaur tameleyebileceksin şu an için en iyi Ferocity(DPS Ailesi) peti olmakla beraver Monstrous Bite kabiliyeti ve talentlerle petini DPS makinesi haline getiriyor!
Monstrous Bite
Mesaj tarihi:
%4 artış için 5 talent point vermek çok geliyor bana ama exotic pet leri alabilmek için verilebilir. Invigoration sayesindede efficiency ye gerek kalmıyor aslında. Gerçi test etmeden anlamak zor.
Mesaj tarihi:
@guden

O talentte artış %4 değil, %10. MMO'da hata var o talentte. Ve eğer Devilsaur tame'ledikten sonra o talent olmasada kullanabiliyorsan o peti, o zaman almaya gerek yok. Ama respect atınca pet otomatik olarak despawn oluyorsa ve stable'a koymak zorunda kalıyorsan o zaman full BM gitmek zorunlu bir durum, çünkü hem ferocity'e hem cunning'e hem de tenacity'e süper exotic petler ekliyorlar. Dps'e katkıları normal petten baya fazla.
Mesaj tarihi:
acıkladıklarına gore, exotic pet tame'ledikten sonra respec yaparsan, o pet kaybolmayacak ama kullanamayacaksın da... bi daha respec yapıp beast mastery alana kadar durucak stable'ında... bir de devilsaur daha ilk cıkan exotic pet, bakalım baska ne cıkıcak =)...
Mesaj tarihi:
kfg said:
acıkladıklarına gore, exotic pet tame'ledikten sonra respec yaparsan, o pet kaybolmayacak ama kullanamayacaksın da... bi daha respec yapıp beast mastery alana kadar durucak stable'ında... bir de devilsaur daha ilk cıkan exotic pet, bakalım baska ne cıkıcak =)...


dier bilinen exotic pedler

silithid
we worm / yılan tarzı bişimiş anlamadım tam ne ama silithid?!? omfg diorm ;p



Mesaj tarihi:
Normal pet kullanınca MM'de güzel DPS yapacak gibi duruyor. Şimdilik yapılan değişikliklerle hangi build daha iyi dps yapar gibi duruyor pro hunterlar?

Aslında Sırf Exotic pet için zevkine bir hunter alt açasım var :)

http://wotlk.wowhead.com/?spell=53224 mesela Steady shot Aimed Shot sting'in son saniyelerine doğruda steady shottan sonra Chimera Shot nasıl olur bilemiyorum ama bence fena olmaz gibi.

Birde bu Wild Quiver talent ile Auto Shot rotasyonluda %10 ihtimalle bir tane extra shot.
×
×
  • Yeni Oluştur...