Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

merak edilenler topiği


Apache

Öne çıkan mesajlar

erkek adamin erkek karakteri olur.

bu arada yabanci forumlarda oyuna verip veriştiriolar
burda ise hic o konulardan bahsedilmemiş.

mesala acik bir dünya yok diolar
heryer instanced yapilmiş diyerek cogu insan nefret duygularını kusuyor.

illa belli bir cizgiyi takip etmek gerekiyor diolar. ozgur bir yapisi yok diolar.

hatta oyunu battle field la bile kıyasliyanlar var
bunlar hakkinda neler düşünüyorsunuz?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

IGN nin VMBoards forum sitesinden aldigim bazi görüşler sizinle paylaşmak istedim. Post lari elimden geldigince türkceye cevirdim. Kusurum varsa affola. Oyunu şu an oyniyanlardan görüşerini bekliyorum.

heiromancerdrackus posted:Nobody believed me when I said this game was linear. Not a single person. I was ridiculed and flamed for it. *shrug*
Bu oyunun cizgisel oldugunu söyledigim de kimse bana inanmadi. tek bir kişi bile. bunun icin dalga bile gecildim.


glennxx1 posted:the game is boxed in, i didnt pay much attention to it but there is a set path everywhere, that is a fact, you cant go cut through the hills and what not.
oyun kutulanmiş gibi ( yani burda demek istedigi, bolgesel olarak kutu kutu gibi kışıp kalmak falan bisinden, tam ceviremedim kusura bakmayin ) bu bir gercek, tepeleri yarip gecemiyorsunuz.


Locked5x5 posted:Hard to argue with most of your post. I am probably going to cancel and I had thought I was in love. But your right about the guild wars comment; the idea that you can be on the same server but have 5-20 instances of the same place going REALLY sucks.
bircok post unu tartişmasi zor. ilk başta cok sevdigim ama şimdi buyu k olasilikla hesabimi kapaticagim. ama guild wars yorumunda haklisin. ayni server da olabilirsin ama ayni yerin 5-20 kopyasinin olmasi gercekten kötü


gildash posted: Yeah when you take a step back and really examine the game, guild wars is pretty damn similar.
ewet şöyle geri bir adim atip oyunu dikkatli incelediginizde guild wars a ne kadar yakin oldugunu görüyorsunuz.


D0ZeR posted:...the whole idea of no open world like normal mmo's is turning me off to this game. Feels so much like Guild Wars 2.
normal mmo larda oldugu gibi acik bir dünya olmamasi bu oyuna olan ilgimi azaltti. daha cok guild wars 2 gibi hissettiriyor.


_Taebo_ posted: In WoW, once out of the noob area, like if I was in Elwynn forest, I can run in most directions and eventually hit a new area, or have multiple ways of getting to new areas. In this game you must follow the path or road to get through an area for the most part. It's all premade little valleys and gorges you must follow.

wow da ilk başlangic mekanindan ciktiktan sonra mesala eger Elwyn forest daysam yeni bir bölgeye ulaşmak icin bir cok yöne dogru gidebiliyorum. bu oyunun büyük bir kısmında ise bir patika veya yolu takip etmeniz gerekiyor. Bütün hepsi takip etmeniz gereken kücük vadiler veya patikalar.

Gameplay/Environment: Ok so this is why I quit. Guild Wars on steroids. Thats all I can really say. Every single zone I found was so stupidly linear that I found myself forced to take the same paths probably 50 times a day. ITs not one big world, its a ton of little worlds that you can teleport in and out of, again, Guild Wars on steroids. The zones aren't even big enough to support the number of people in them so they are all instanced, there could be 300 people there, but you would never know it sine they are spread across X number of instances. That for me, takes the MM out of MMORPG.

Oynaniş/Ortam: işte oyunu birakmamin sebebi. hormon basilmiş guild wars. Harbiden böyle. Buldugum her yer, beni genelde günde 50 kere ayni yerden gecmemi zorliyan aptalca cizgisel olarak yapilmiş. Oyun tek büyük bir dünya degil, daha cok tekrar tekrar teleport olabileceginiz tonlarca kücük dünyadan oluşuyor, hormon basilmiş guild wars. bölgeler yeteri kadar insani icinde barindiricak kadar büyük degil, bu yüzden instanced(ayni yerin katman katman başka kopyalarinin olması) olarak yapilmiş, mekanda 300 kişi olabilir fakat x sayida katmanlara dagilmiş durumda. benim görüşüme göre MMORPG nin MM kısmini cikariyor.


Bunlarin dışında, dogru düzgün item düşmemesinden de şikayetci cok insna var lvl 30 40 dayken hala tortuge dan kalma kiyafetlerle takiliolarmiş. zaten üstüne giyilen armor silahlarin ne halt olduklari da pek anlaşilmiomuş. bişi buluosun ama üstündekinden iyi mi kötümü anlamiosun diolar. zaten karakterin damage i falan filan da pek anlaşilmiyormuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nyx3k said:
Bunlarin dışında, dogru düzgün item düşmemesinden de şikayetci cok insna var lvl 30 40 dayken hala tortuge dan kalma kiyafetlerle takiliolarmiş. zaten üstüne giyilen armor silahlarin ne halt olduklari da pek anlaşilmiomuş. bişi buluosun ama üstündekinden iyi mi kötümü anlamiosun diolar. zaten karakterin damage i falan filan da pek anlaşilmiyormuş.
tamamen doğru. ancak bunun şöyle bir artısı var ki wow oynayanlar bilir, oyun item manyaklığı olmaktan çıkıyor. çok şikayetçi olduğumu söyleyemem bu durumdan. ama neyin neye yaradığının anlaşılması gerekiyor mutlaka. bu konuda bi problem olduğu kesin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamamda bu problemi en başından ztn beta döneminde onlarca kez tekrar ettik

oyun instanced , böle böle diye ztn yukarda 10 maddelik yazı varsa hepsi tek şeyi anlatıyor instanced olmasını

:) funcom kendi bilir dediim gibi ,ya cazipleşir yada 2 ay sonra massive bi şekilde oyunu bırakır insanlar hehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

henüz oyun elime ulaşmadigi icin sadece başkalarinin görüşerini sizlere aktarabildim, sizin bu konudaki görüşleriniz merak ettim. kismetse bugun oyun elime gecicek, yanliz merak ettigim. mesala bir nehir var. nehre atliyip karşı kiyiya gecebilmemize izin veriyor mu oyun. yoksa görünmez duvarlara mi takiliyoruz. mesala yolun diger tarafi ucurum. ordan aşagiya atliyabiliyormuyuz. yoksa orda havadaki görünmez duvara carpip geri mi dönüyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dün bir dağın ardına geçmem lazım, kestirmeden giderim dedim. bir sağa bir sola tırmandım. tam inişe geçicem o da ne? gidemiyorum. dediğin gibi bir duvar ve görünmüyor. haydi aynı yolu bir daha aşağıya, etrafından dolayla falan.

bir defasında da kocaman kayanın içinden geçtim. merdiven olduğu belli olan biryer. sonradan kaya koydular heralde ama yine merdiven varmış gibi kayanın içinden geçiyorsun.

düzelticekler yavaş yavaş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

daha önce de söyledim, funcomdan çok daha iyisini beklerdim yaratıcılık açısından. anarchy online kendine has bi oyundu. sistemi olsun, backgroundu olsun tamamen özgündü. aoc'yi beklerken de arkasında funcom var diye açıkçası yüksek bir beklenti içindeydim ancak grafikleri saymazsak aoc için dağ fare doğurdu diyebilirim rahatça. şimdi wow-II oynuyorum psikolojisiyle bi süre oynarım bunu. o olur en fazla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bi kere çok taraflı yazılar bunlar 20 instance demiş ben furry de oynuyorum full instance bazen karakter acmaya bile izin vermiyo ama 5 6 dan fazla instance görmedim daha bir bölgede. ki bu sisteminde birçok artısı var.

Dagların aşılmadıgından yok path oldugundan falan bahsedilmiş böyle bişi sadece tortage de farkettim ben oyunun basında sahilden şehre gelene kadar ormanda patikada gidiyorsun diger haritalarda böyle bişi yok ama zone degiştirmek icin teleport olman gerekiyor bir haritadan digerine geçiş yok ondan bahsediyor olabilirler belki.

Guild wars oynamadım benzerliklerini bilmiyorum ama benzesede farketmez combat sistemi çok zevkli bence herkes denemeli başkalarnın görüşleri sizinde öyle düşünmenizi gerektirmez. Ben zevk alarak oynuyorum daha çok zevk aldıgım oyun bulana kadarda devam edicem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nyx3k said:
henüz oyun elime ulaşmadigi icin sadece başkalarinin görüşerini sizlere aktarabildim, sizin bu konudaki görüşleriniz merak ettim. kismetse bugun oyun elime gecicek, yanliz merak ettigim. mesala bir nehir var. nehre atliyip karşı kiyiya gecebilmemize izin veriyor mu oyun. yoksa görünmez duvarlara mi takiliyoruz. mesala yolun diger tarafi ucurum. ordan aşagiya atliyabiliyormuyuz. yoksa orda havadaki görünmez duvara carpip geri mi dönüyoruz.
böyle sorunlar çok yok. nehir varsa yüzüp geçiyorsun. çıkılmaz bi dağa çıklabilecek bir unutulmuş nokta bulup çıkabiliyorsun. grafik izin verdiği halde geçemediğim nokta olayına bir kez rastladım onu da biraz gezinerek geçtim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

biz türkler daha olumlu bakiyoruz gördügüm kadariyla oyuna. benim icinde oyun gösterdigi ortami insana hissetirebiliosa yeterlidir. her yigidin yogurt yişi farklidir di mi.

ortama girince işte zevkle takilabiliosak iyi. karakter sınıflarinda problemler varsa zamanla patch lerle düzelir diye düşünüyorum eger dünyadaki ortam sizi icine cekiyorsa. gersi bir şekilde yol bulur.

oyun patlama konumuna gelse bile biz türkler vericegimiz destekle sanki oyunu kurtaricak gibiyiz ^^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mmorpg.com forumlarina goz attim, ordada cok aglayan var bu konuyla ilgili, bizimle ayni fikirde olanlarda var..

olayi turkler yabancilar diye siniflandirmaktan ziyade, genelde husran yasayanlar ya fanboy lar, yada cok buyuk beklenti icinde olanlar..

kendi adima, bu oyunun bu kadar keyifli olacagini hic beklemiyordum, hatta AO u da hic begenmemistim. bu guzel konuyada yazik olacagina inaniyordum, ancak 2 gundur herhalde 2001 yilindaki UO zamanlarimdan bu zamana ilk kez bu kadar keyif aldim.. diyebilirim.

goreceli kavramlar tabi bunlar, genel anlamda saygi duymak gerek..

edit: yazim hatasi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:
Guardian topiğinde sordum ama asıl yeri burası galiba. Featlerde vengeance counter diye bişey var, o ne olaki?


scorch said:
söyle söyliim

mesela party yapıosun bi pom ile

charge attın daldın 5 mob un arasına , pom hayvanı dayanamadı başladı asılmaya dps... pat! aggro aldı

döndü mob yapıştırdı bi tane pom a , sende bunu görüp LAAANN diye allahına kadar ensesine asıldın taunt skillerini , işte o ilk kullandıın taunt skill combosu success olduunda , vengeance buff ı alıosun ve ürettiğin threat miktarı artıo =) bölece geri aggro alman kolaylaşıo

benzeri counter strike için geçerli sana vurduklarında direk etki tepki olayı yapıştırırsan counter buffı alıosun

özeti bu :p bildiim / anladııım kadarı ile ehu

edit : bu skill in talentleri o featlerde işte atırom vengeance buff acildinmi ekstra bişi olsun die talent koyulmuş


guardian topiinde verdim cevabı :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...