Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

merak edilenler topiği


Apache

Öne çıkan mesajlar

bu konu altında merak ettiklerimizi paylaşalım böyle kendi içinde bilgiler içersin.

- oyun sistemi daoc tarzımı,wow gibimi yoksa swg gibimi en çok hangisine benziyor?

- gelişim aşamasında instance gibi yerler varmı yoksa sistem nasıl işliyor?

- oyunun diyarının büyüklüğü diğer oyunlarla kıyaslarsak ne kadar?

- ev,şehir vs. yapmanın mantığı nasıl işliyor? özel alanlaramı yapılıyor yoksa kafana göre kurabiliyor musun?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bildiklerimi (daha doğrusu kopyaladıklarımı yazayım buraya:

Soru said:
- ev,şehir vs. yapmanın mantığı nasıl işliyor? özel alanlaramı yapılıyor yoksa kafana göre kurabiliyor musun?


Cevap said:
Where can we build player cities?
There are designated areas in the world where you can build player cities. It is not possible to pick just any place to build a city (as this tends to lead to a wilderness filled with empty, neglected player cities).

How does the process of building a city work?
Once your guild meets the requirements and have the plot of land purchased, you can start building right away. However, buildings will require resources like iron, wood, and stone to build, while the architects in the guild will have to focus on getting the buildings built and in place.


Soru said:
- oyunun diyarının büyüklüğü diğer oyunlarla kıyaslarsak ne kadar?


Cevap said:
How big is the world in Age of Conan?
As big as our own! Alright, that’s not quite fair.

The world of Hyboria, crafted by Robert E. Howard and other writers, is basically a fictional version of Earth thousands of years ago. As a result, there is a lot of ground to cover. In Age of Conan, we’ve focused on developing regions found within the three nations of Aquilonia, Cimmeria, and Stygia, as well as the Barachan Isles.


Soru said:
- Zoning nasil calisiyor?


Cevap said:
Is the game world seamless, or is it based on zones?
Age of Conan is based on zones. We’ve built a world that’s packed full of detail. For example, with enough graphical horsepower, trees and grass can move in the breeze, ships can bob on the ocean, and so on. In addition to the performance reasons, there’s another very good reason to make a zoned world. Hyboria is based on Earth itself, and you may have noticed that Earth is rather big! We wanted to take you to some of the locations from the book, not necessarily all the other places in between. Therefore, we chose to focus our design on making engrossing areas packed with all the things you remember from the books.


How many zones are there in the game?

There are dozens of different zones (or regions, as we call them). We’ve chosen specific areas chosen from Aquilonia, Stygia, and Cimmeria, and you’ll cross burning deserts, freezing mountains covered with snow and yetis, great cities, and all sorts of other places. We’ve picked these regions specifically because they are major centers of the Conan lore.

How do players move between the regions?
There will be some form of “travel time,” be it a loading screen with an indicator of your progress, a caravan/boat/horse trip, or some combination of all of those. Often, the regions in Age of Conan can be far apart, and it would require a lot of running to get from point A to point B, so we’ve focused on fun over authentic travel.


Soru said:
- pvp sistemleri nasil?


Cevap said:


Kopyala yapıştır oldu da kusura bakmayın artık :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Apache said:
bu konu altında merak ettiklerimizi paylaşalım böyle kendi içinde bilgiler içersin.

- oyun sistemi daoc tarzımı,wow gibimi yoksa swg gibimi en çok hangisine benziyor?

- gelişim aşamasında instance gibi yerler varmı yoksa sistem nasıl işliyor?


- Oyun sistemi bence guild wars a daha çok benziyor en azından grafik vs olarak, skiller ise kullanım olarak wow yada bütün diğer oyunlara benzesede combolar hiçbir oyunda yok. Bazı hareketleri oturtabildiğinizde karakterinizin yaptığı combolar çok hasar verip eğer rakibin gücü az ise kafasını uçurabiliyor. Fatality yaptığınızda çok kısa bir süreliğine %20 kusurluk buff alıp büyüyorsunuz.

- Instancelar hem solo için hem gurup için mevcut hatta koskoca şehri bile instance olarak yapabiliyorsunuz. Bunu şöyle ayarlamışlar, gece/gündüz zamanlarından oyunu oynamak mümkün, gündüz bütün oyuncularla oynayabilirken gece görevleri almak istediğinizde oyun solo ya da gurup modulüne dönüyor, bu sayede bazı şehirleri ve instancelarda tek başınıza veya gurup olarak takılabilirsiniz. Instance içinde summon bla bla diye bir seçenek mevcut bu sayede gurup üyesini kendi instance ınıza alabiliyorsunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben open beta'dayım, 2handed bir sword kullanıyorum, arada bir bi fatality yapıyor... adam yere duserken kafasını kesecek sekilde sallıyor kılıcı, ama kafa fırlamıyor, vucuttan bile ayrılmıyor... open beta client'ı sansurlu bir client mı ? ayrıca ben www.play.com'dan siparis verdim, ingilteredeki client sansurlu mu olacak ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

her sınıfın fatalıtylerı farklı sılahlara gorede degısyor kafa koparma denedıgım meleeler arasında bı tek assasıanda var baya baya koparıyo kafa yok yanı ayrıca bunlar pvpdede ılahlarcalısyor bıraz can sıkıcı herıf kafanızı koparırken oturup kuzu kuzu seyredıyonuz. o yuzden her sınıfta kafa koparmayı goremezsın. kımısınde gogse saplayı yer ındırıyo bıde orada kesıyor kımınde kılıcı sokup bogrune ıteleyıp sona tekmeyle herıfı sıyırıyor. bayaa bı cesıt var ama dedıgım gıbı frklı silahlar farklı gorseller
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...