Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

bak bu sistem güzel olurdu. Kalkana durability verirlerdi belli bir miktar. O durability en yüksektenyken hasar almazsın yarıya geldiği zaman sende hasar almaya başlarsın filan bitincede parçalanırdı. Böylece repair yapan blacksmithler için iş çıkarda trading olayı artardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu tür skill bazlı oyunlarda olay macrodur zaten aktif bi şekilde pc önünde oturmanıza bile gerek yok skill arttırırken level bazlı mmoların aksine onun için nekadar zor olursa olsun skill veya stat kasmak dert edilcek bişey deil.Yatmadan önce koy macroya kassın

Zırhın suda batmasını falan yapacak kadar düşünüyolarsa baya simülasyon yapıyo bu adamlar :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dedii gibi arkadaşın olay skill kasmak macro bırakmak oluo skill bazlı oyunlarda

allahtan skill cap var.

mesela UO'da neden bu sorun yaratmiodu. uo da 7tane skill vardı alabildiin zaten toplam 100 yapabildiin bunların çoğu kolay artiodu dierleri de kasiodun kasiodun bi süre 1 hafta dielim bi seviyeye getiriodun veya direk 100 lüodun artık serverına bağlı olarak sonra aktif pvp hayatına atılıodun

ama Darkfall örneği veriim , adamlar yüzlerce skill koymuşlar, skill cap koymamışlar insanları limitlemek istemioruz die, specilizationı böle özel talent seçerek veya itemlarla belirlemek istediler. E böle olunca ne oldu önünde insanların kasacağı onlarca skill oldu ve skill artışı da hayvan gibi zordu. Bu yüzden millet 24 saat şehiriçinde macroda bırakiodu charları. şehiri düşmanlar basiodu şehirde 100 kişi varsa 20 kişi gidiodu savaşa.

Hardcore kasan adamlar biyerdne sonra off sıkıldık kasmaktan diğip oyunu bıraktılar, dier dha böle bira zskill kasiim biraz pvp yapiim dienler oyunda kalabildi. NEyse ki sonradan baya kolaylaştırdılar skill artışını da.


neyse MO'ya dönecek olursak, MO umarım skill artışını über zor yapmaz. ÇÜnkü kimse bu oyunu aman işte pvp yapiim etrafı geziim keyfime bakiim o sırada azar azar artsın , seneler sürsün skill artışım falan die oynamio. Çoğu insan ii olmak istio. SKill kasmak istio enazından yeterli bi seviyeye ulaşmak istio. Öle olunca da bu adamların işlerini zorlaştırırsan bu adamlar yien de bıkmadan sonuna gelene kadar macro yapmaya çalışcaklardır ve o zaman işte Ciddi sorun oluo.

bunu ii dengelemeleri lazım, insan faktörünü göz önünde bulundurmak gerekio.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

skill cap olmasi olayi guzel dengeliyor. Skillerini tavan yapmak sanirim 1 gecede makro ile mumkun olur, ikincil denen skiller olacakti, neler olacagini gorecegiz artik, onlari kasmak daha uzun surecek, yanlis anlamadiysam UO tarzi. Bi de skillerin bir kismi deva skilleri, yani tum karakterler arasinda paylasilabilecek, tekrar tekrar kasmaya gerek yok. Bakalim nasil sekillenicek olay
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ben bu haftadan çok ümitliyim.
şöyle çok mega bi patch bekliyorum. mlod da geldi. söylediklerine göre önlerinde engel kalmamış olması lazım.

bu arada sv yeni ofisine taşınmış. (muhtemelen biliosunuzdur)
broadbandı artırmışlar. patcherı değişmişler bide sanırım. hayırlısı bakalım nolcek. şu client çekme davasından kurtulalımda bi...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

narsor said:

su aralar pek fazla yenilige rastlamiyorum oyunda, ufak tefek NPC hareketlerinde degisiklik yaptilar, artik NPC'ye vurursan kaciyor vs,


hocam taa ne zamanlar bişi yazmışın yeni gördüm. ben daha hiç rasgelmedim kaçan npcye ?
tekrar mı kaldırdılar yoksa ?


edit: şu denny linderbişi bi adam vardı. vallahi tebrik ettim. koca oyunun tek animatoru.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Smarthan bilmem ki, benim vurdugum butun moblar kaciyo (geyik, sincap, bizon...) agaclara takilirlarsa etrafindan dolasiyolar, sonra duruyolar filan. Oyle komplike bisey degil, ama eskiden vurdugunda oyle melul melul durup sana geri vurmaya calisiyolardi, simdi canlari bi yariya duserse kaciyolar. Ama o eski bi post sanirim bayagi oldu olay degiseli
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Makro olayına ait bir açıklama var mı? Yani skill bazlı diye oyunda makro ile kasılacak diye bir şey yok. Uo'da kaç kişi OSI'de oynadı bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla makro ile yıllar süren skill kasma gidip de skill'e göre yaratık kesince çok daha kolay kasılıyordu.

Böyle bir oyunda makro'yu teşvik edeceklerini sanmıyorum ben açıkcası, çok ucuz olur böyle bir durum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Makro'yu engellemek imkansiz, bildigimiz dovus ile ilgili skilleri maxlemek 1 hafta civarinda surecek, kasabilecegin skill miktari limitli oldugundan (skill cap var), makro yapan ile yapmayan arasinda bir haftalik oynayis farki olacak, bu da bence olumcul bir problem degil. Sonucta gorecegiz tabi pratikte ne olacagini
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cap oldugu surece macro olmasinin bir zarari yok. Sonucta bir yere gelip, herkes ayni noktada duruyor. DFO'da oldugu gibi oldu mu macro problem oluyor.. Adam kastikca kasiyor, kastikca kasiyor, aradaki gap ucuyor gidiyor. Burda maximum en hardcore macrocuyla en casual arasinda 2-3 haftalik gametime farki olur diye tahmin ediyorum..

Bu arada demin okudumda, AION'a getirdikleri sistemi zamaninda DFO'a getirselerdi ne guzel olurdu.. Hareketsiz kaldigin belli sure araliklarinda, veya ayni seyler belli sayida fazlada tekrar ettigin zaman debuff alicaksin, ve hicbir skill gain'e izin vermiycek, bunu kaldirmak icin skill koyucaklar, o skilli kullandigin zaman sana random bir text cikaricak, onu yazmani istiycek..

Direk macro olayi gg olurdu..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MMORPG diye MMOların potansiyellerini değerlendiren bi site MO ya 8 küsür civarında bi puan vermişki bu AIONdan ve şuanki AOC,WAR,EVE,Champions Online gibi oyunlardan ya fazla yada eşit puanda.Darkfall ile kıyaslama yapmamışlar bile Darkfallun puanı 6larda geziyor.MMOları en iyi değerlendiren yorumlarına çok güvenilen bi site bu.Bişey war bu oyunda demekki...

edit:MO nun diğer popüler mmolarla aşık atacak bi oyun olarak değerlendirmiyorum burda yanlış anlaşılmasın.Okadar oyuncuya asla sahip olacağını sanmıyorum ama kendine göre çok büyük bi başarı elde edecek gibi geliyor.Zaten Mo nun hedef kitleside UO ve Dark Messiah,Oblivion seven MMOculardır Raidci,Pveci gençlik bu oyundan büyük oranla uzak duracak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cok guvenilir sitelerin, o cok guvenilir yorumlarina notlarina guvenmeminizi tavsiye ediyorum. Hepsi cikar iliskisiyle alakali olarak yapiliyor.. Kimse kimsenin kara kasina kara gozune puan vermiyor.. Oyunun kendi o puanlarda cok ufak bir rol tasiyor.

Puanlara degil, gerceklere bakmak lazim. Oyunu open-betaya gectiginde ne olup ne olmadigi ortaya cikar.. Nerdeyse beta seviyesinde bile olamiycak bir oyuna gidip iyi not vermisler ne anlami var? Daha oyuna sistemlarin cogu entegre bile edilmedi, neye puan vermis bu insanlar?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla sitelere pek guvenmiyorum ben de notlama acisindan, sonucta hepsi isi para icin yapiyor, eurogamer mi ne darkfall'a 2 vermisti yanlis hatirlamiyorsam, ki o oyuna 2 vermek direk ayipti bana gore. Sonucta her oyunun pesinde kostugu farkli bir olay var, evet warcraft zamanla sikiyor, iste o oyun oyle su oyun boyle diyoruz ama hepsini sevip oynayan birileri cikiyor iste. E epik bi oyunun ortaya cikmasi da kolay degil tabi, ama umidimizi koruyoruz tabii, artik birilerinin bu isi kivirmasi lazim. Eve online bana bayagi bir umit vermisti oynadigimda, sonucta olmayacak is degil iyi ve derinlikli bir oyun kivirmak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...