bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Fly said: shadowbane demişken, kapandıysa yegane nedeni zilyon tane bugı şusu busu olmasındandır bence. normalde muhteşem bir oyundu bunun dışında. Okudugum kadariyla sevenleri hala "unoffical" serverlarda oynamaya devam ediyorlarmis.
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 darkfallda ve tahminen MO da da böle olacak FPS olmasından dolayı pvp cidden diğer oyunlara göre çok değişio, yani dier oyunlarda hep belli bi abilitylerin vardır senin, işte atiorum bunu atarsın adam slowlar üstüne işte şu en çok damage büyündür veya şunu atarsın crowd control yaparsın vs. HAni çoğu şey önceden bellidir, warhammerda wowda böleydi. Wowdaki arena muhabbetleri biraz daha farklı ama battlegounrd da vs çoğu karakter bi admaa koşarken elleri ezbere çalışır. Aocda da böleydi kapasiten belli senin atacğaın belli damage büyüleri var belli koruma belli cc büyüleri var. Bunarıl kafana göre bi sırayla atiosun. senin nerde durduun nasıl koştuun vs çoğu zaman önem kazanmio. Ha etrafında koşturabilirsin o ayrı. Ama FPS pvpsinde ki şu an Darkfall var MO oynamadıım için bilmiorum. Bi adamla kapışırken ne yapacağını dier oyunlardaki gibi kestiremiosun. KArşındaki Adamın yaptığı hareketlere bağlı olarak çok değio. Adamın elinde kalkan mı var zırhlı mı atla mı gelio vs. Hani massive pvp de sen genellikle melee ye girmemye çalışıosun tepeden böle ne varsa aoe büyün onu saydırıosun. Ama dielim böle bi 10 a 10 skirmishde. HAni bi adamı kovaliosun 2-3 kişi bu adam efsane manevralar yaparak birbirine zarar vermene neden olabilio. Ben açıkcası kaç kere kovalandım ve hemen yattım adamlar öldürdü beni. Aynı şekilde bazı adamlar kovaladık adam öle bi kaçtı ki saatler sürdü yaklaayamadık bazılarımız uçurumdan falan aşşa düştü. Yani atlar aynı hızda gidio vs. Onun dışında işte 3 vs 7 tarzı bi savaş yapmıştık ilk oyuna girdiimde, hani sayının az oolması yenilcein anlamına gelmio eğer arkadaşlarını koruyabiliosan vs mantıklı oynayabliosun o 7 kişiyi de alabliosun. SEn bi adama melee mi girecen push back mi yapıcan uzaktan ok mu atıcan büyü mü atıcan tamamen adama ve o an bulunduun ortama göre çok değişio. ADama ok atiosun adam kalkanının arkasına sığınıo sen ona ok yağdıırosun herife damage koyamiosun o seni oyalio dieri gelip seni kesio, bi bakıma tanklio . Çok mmorpgoynadım hala darkfall da ii bi pvp seviyesine gelemedim, ki bunun çok az artık skillerle ilgisi var karakterin skilleri de önemli tabi ki de dövüşmeyibilme çok ayrı darkfall da gerçekten çünkü warhammerda wowda aocda vs, bi iki ölüp sonra atişorum video izle birisine sor sonra sen de kapiosun adam kesiosun. SKillerin ve levelın yeterli olduğu sürece. FPS ler bence bu noktada ön plana çıkıo. Olay şey değil inanın, aimlemeke falna deil skill die bahsaettimiz şey, balta ile vurabilmek veya okla adama isabet ettirebilmek skill değil. Onu herkes yapio , hareketli bi savaşta kısa sürede doğru kararları verip doğru şeyleri yapmakla ilgili. Ben çok aptal gibi arkamı dönüp kçmaya çalıştım sırtımdan ok yiip öldüm. Kalkanı çıkarıp geri geri kaçmak yerine. Veya gidip ağacın arkasına saklanmak yerine. Targeting sistemi olmayınca etrafı kullanabilme opsiyonun çıkıo ve gerçekten ayrı bi tat kazanio oyun. MO da bu tarz bişey yakalarsa ve DF nin gameplay hatalarını yapmazsa cidden çok eğlenceli olacaktır. Fakat DF de meleelerin 3rd person olması iidi aslında hani rangedler fps idi de . MO direk herşeyi fps yapmış bakalım daral gelicek mi
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 elimdeki standart hesap makinası dicovery channel a göre nasanın aya adam görderdiği bilgisayarlardan yaklaşık 1000 kat daha güçlü. 2001 yılı için ortalama işlemci ve ram kapasitesini düşünürseniz P2 ler P3 ler ve 300 mhz ramler nerde bugünün 1600 mhz lik ramleri quadcore işlemcileri nerde 8 sene öncesinin teknolojisiyle oyun yaparsan bugünün teknolojisiyle tabiki rahat çalışır bunun için AV ye değil intel e dua edin
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 dikkat ettiniz mi okadar zaman oldu 1 tane ok atma videosu yok ortalıkta. acaba daha onuda mı eklemediler :S bu arada konuyuda değiştirmiş olayım
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 abi 8 sene diosunuz da sürekli bu aadamların grafikleri 8 sene önceki değil ki kimse oyunu görünce bu ne biçim grafik demio ki gayet beğenio. Ben çok arkadaşa gösterdim ilk bakışta "e abi gayet " güzel diolar kimse bu ne biçim grafik dmeio k, ben onu anlamadım. Hani admlar çok leş grafik yapar tamma muhabbetini yapmassın da öle bişey de deil 8 sene önce yapıp bitirmemişler 8 senede oyun anca bitmiş kendi motorlarını yazdılar die. Olay bu. 8 sene önceki teknoloji falan yok ortada. daoc örneğin tam 8 sene önce çıktı mesela onun grafikleri 8 senelik. ama df öle deil.
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 smarthan said: dikkat ettiniz mi okadar zaman oldu 1 tane ok atma videosu yok ortalıkta. acaba daha onuda mı eklemediler :S bu arada konuyuda değiştirmiş olayım siz betaya ne zaman başliosunuz
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 valla bow'larla ilgili bugi fixledik, artik kullanabilirsiniz dediklerine gore sanirim ortalikta ok da var, bir ara yay ve ok birbiriyle entegre geliyor, yayi aldin mi oku da sabit (oyunda farkli oklar olacak ya, onlar yok seklinde) gibi bir mesaj vardi 2 ay oncesinde
corrie Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Yahu bu nasıl beta sürümü. Daha ortalıkta okun yayın olduğu bilinmiyor :) Kaç beta geçirir oda meçhul.
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 buda böyle beta. client 3.2 gb adamlar 10 gb patch yapıcaz dediler releaseye kadar.
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 official forumda çok acayip bi konu buldum. :D paylaşayım istedim :) http://www.mortalonline.com/forums/20299-will-love-making-option-game.html
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Ask yapma threadini gorunce aklima su geldi (bahsedicegim oyun cok saglam o ayri), oyunumuz Dragon Age: Origins, Bioware'den, epik birsey olacaga benzer (RPG), su linke bakin dragon age, 0:52ye sarin. Oyunda bu tur sahneler olabilecek (seciminize bagli, flort eder sonuna kadar giderseniz seklinde). Oyunu duymus muydunuz bilmiyorum ama cok saglam olacak gibi, videolara bakin bir :)
D@rkwish Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Ben daha DF'ye başladığım günden beri fraps i kullanamıyorum diyorum açabilsem bi dolu video frapslemiş olurdum. Burada DF ile ilgili bi video konmuş ancak stajda göremiyorum, yorumlara göre bizim Erinthel defensive siege imiz, videoda herkes görünüyormu bilmem ama bizim şehir içinde 70 kişi var karşıda 100 kişi fakat şehir dışında ve büyük bir alandalar. Gatehouse u yıkmalarına izin veriyoruz daha sonra girdikleri saniyede 30 kişi en azından instant ölüyor. Ardından kovalayıp 20-30 daha kestik. Darkfallda 1k kişi aynı anda siege yaptı release in erken zamanlarında ancak serverlar optimize olmadığından herkesin clientlar çöktü vs server göçtü felan. Şu anda benim son siegelerimdeki rakamları söyliyim; 70 vs 150 , 30 vs 60, 30 vs 70, 40 vs 90. 0 lag oynadım bunların hepsini.Youtube da Darkfall videoları ararken içinde SBA geçen her videoda bende varımdır öyle düşünün hani bazılarınız inanmıyorya "içinde sizinde olduğunuz" lafları felan... Serverın en aktif siege eden allianceıyız NA serverı açıldıktan sonra yaklaşık 8 defensive siege 4 offensive siege yaptık ve 5-6 siege e de başka alliancelar bize para ödedi gidip yardım edelim diye. 3 haftada 17 siege hepsinde en az 100 kişi var aynı ekranda 0 lag oynuyorsun... Afghanistan yada TheMercs diye videolar arayıp bakın youtubeda bi dolu 30 vs 40 felan skirmish savaşları var bakın siege bile değil skirmish diyorum... Birde şöyle düşünün ben bu tarz siegelerden felan dünyada aynı anda 4 tanesinin olduğunu biliyorum, server da gayet rahat kaldırıyor...
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 e fena degilmis rakamlar :) inaniyorum artik no problem. 30-40 // 70 - 100 // vs de vs cok buyuk guzel rakamlar. iyi bari bir seyler oluyormus mmo sektorunde.
D@rkwish Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 İlk çıktığında rezildi 50+ oldumu ekranda sapıtıyordu memory errorler vs vs de inanılmaz optimize oldu serverlar. Seslerde sorun vardı onu fixlediler patchlerle eskiden ses kartını komple disable ediyoduk siege yapmak için artık gayet seslerle oynuyorum siegelerde gene 0 lag. MO nasıl olucak bilemem ama şu anki beta hali çok rezil duruyor; fakat daha releaselerine çok var elbet eklenicektir herşey yavaş yavaş.
Czentovic Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 http://www.mortalonline.com/forums/18364-non-fixed-fatal-error.html surdaki sorunla bogusmaktayım bi turlu halledemedim.lınketı cozumlerı acıklayabılırmı biri acaba :)
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 onun için nvidia psyhx mi neydi onu yüklemen lasım benim ekran kartı ati. ama bende işe yaradı http://www.nvidia.com/object/physx_9.09.0428_whql.html
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 yeni video. ağaçların arasında geziyor. kuş sesleri yerde otlar fln. hafiften ormana benzemiş sonunda :) http://www.youtube.com/watch?v=3Yu2m12NeX4
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 güzel ya güzel olucak oyun viewdistanceı çok tatlı hehe biraz daha doldursunlar şöle etrafta atlar geyikler tavşlanlar kuşlar böcekler olsun da boş kalmasın darkfalldaki gibi.
superwiz Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 şöyle geyikler kurtlar kuşlar olsun istiyorum,gerçek hayattaki gibi geyik avına çıkalım,sessizce yaklaşalım en ufak çıtırtıda geyik kaçsın gitsin,hemen 2 okta ölmesin istiyorum,çokmu şey istiyorum:S
superwiz Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 vaadedilenler kafamdaki mmo larla biraz uyuşuyor gibi sanki mortal online da,ayrıca conan+uo karışımı gibi durması ayrı güzellik zaten :p,ben gerçekçiliğe en yakın oyunu arıyorum kafamda,belkide belli bir yaşı geçtik o yüzdenmi acaba,df den sonra da zaten dönüp wow-aion-aoc tarzı oyunları oynamam artık,bence bu oyun gerekli ilgiyi görmüyor df kadar,sebebide df kadar uzun zamandır gündemde olmaması,ama yavaş yavaş kabuk kırılıyor işte,inşallah iyi bir oyun çıkarda yunanlılara vereceğimize parayı,kuzey ülkelerine gider para :D
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 dediğin gibi çok fazla ilgi görmüyor oyun. nedeni herhalde reklam vs bişi yapılmadığı için.
D@rkwish Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 DF de reklam yapmıyor bu arada :) Gerçeğe en yakın diyosan perma death(tu)
Azmodai Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 o yuzden df cok cok kotu bir oyun sdfgg. insallah bu oyun iyi olur.
Öne çıkan mesajlar