Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

Estel_Anorien said:

yeaw oyuna giridm biraz yürüdüm herkes ağaç kesiyodu. ağaç kesemedim. sıkıldım çıktım.

kötü olmuş

gamer rating : 2/10

2 yi de emekten dolayı verdim.


hahah abi sen de baya ii oynamışsın hehe

lumberjackin skillini actionbara koyup yapiosun ağaca baltayı savurunca kesmio =)

ama sen de haklısın, tutorial şart

yani ilk giirdiinde press H for help yazio koskoca ona basınca direk herşeyi gösterio basicleri ne nasıl yapılır nasıl gather edilir vs de, insanlar daha böle yazıdan çok interaktif bişeyler istio.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Malmortits bi özet geç bakalım oyunla ilgili. Nedir ne değildir oynarken neler yaptın falan. Uzunundan olsun.

Şimdi işe gidiyorum, döndüğümde okumak istiyorum raporunu.


Aklıma gelenleri yaziorum direk, WOT olacak tahminen =) :

Basiclerden başliim: Oyun FPS, hiç bir şekilde 3rd person görmüosun karakterini anca Paperdolldan. Gameplay de sandbox. Full PVP, loot, player driven economy, quest yok vs. Ultima Online dan çok etkilenmişler, amaçları zaten UOnun varisi olmak bunu çok yerde kendileri de sölediler.

Oyun UO gibi skill sistemi var fakat daha detaylı daha çok skill var. 1000 skill capi var. Fakat Primary denilen skiller cap harcio secondary bazı skiller var işte jumping sprinting vs böle ıvır zıvır lore skilleri bunları cap harcamio. Ama genelde bu skillerin PARENT skilleri primary oluo. Bu cap her tip pure archetype a tam kıtkıtına yetio, warrior, mage, vs gibi. O yüzden kombinasyon yapmak istiosan biraz büyü olsun warrior oliim falan bazı skilleri feda ediosun. Bunun dışında stat cap de var. Senin statlarının maksimum ne olabileceğini seçtiğin ancestery , ırk vs belirlio. Atiorum elf türü ırkların daha fazla intelligence olabilio vs. Bütün skiller ve statlar aynı UO'daki gibi yaparak artio, mining yaprak str kasiosun, boks yaparak dex kasiosun büyü atiosun intelligence kasiosun vs.

Skill sisteminde tek farklı olarak UO'dan, EVE Online ın offlineken skill train etme sistemini almışlar. Kitaplar var skill kitapları, oyundan çıkarken veya oyun sırasındayken de bi skillin kitabını okuyup o kitabın seviyesine göre belli bi miktar skill train edebiliosun. Ama gerçek zamanlı atiorum 0-30 arası 5 saat sürüo gibi. 100 e kadar kitapla train etmek yok ama. Belli bi seviyeye kadar. Gerisini pratikle.

Crafting e gelince, çok detaylı bi crafting sistemi var, her bulduğun şeyden kemikten deriden yünden ıvır zıvırdan, silah zırh vs yapabiliosun. Silahın tuttuğun yeri ayrı maddeden vs de yapabiliosun kombinasyon yapabiliosun birden fazla madde kullanarak. Sonucunda kullandığn maddelere ve skilline göre, densitysi ağırlığı, durabiltiysi vs değişio. Bunlar vurduğun damageı, swing hızını, sallarken ne kadar stamina götüreceğini falan etkiliyor. Zırhlar da aynı şekilde. CAP den dolayı mesela bi weaponcrafter, oturup hem kılıçlarda usta olup hem de maceler de usta olamio, bi tarz silah türünde daha ii olmak zorunda. Armorcrafter zaten apaayrı. Yani UO daki gibi Blacksmith her silahı armorı yapamio. İçersinde de baya dallandırılmış. Resource çıkarma olayı da biraz komplex, maden kazıp çıkardığın taşları katalizörlerle ve kullandığın workbenche göre içinden taşlar çıkaiosun, extracting skilli ile, onları metal yapiosun, metalleri alaşım yapiosun steel, thungsteel vs tadında, bir sürü metal vs, var onları artık mortalwiki den bakiosun. Tabi kullandığın katalizörden işte kullandğıın taştani, kullandığın işte workbenche kadar ubnların lore skillerini bilirsen daha kaliteli iş yapiosun daha az madde kaybediosun yaparken. Bu şekilde işlio. Biraz komplex kısacası.

Bunun dışında: Magery de 13 tane school olacak fakat şu an releasede hepsi gelmio şu an az büyü var 10 civarı büyü var, dotu, direct damage ı heali , aoesi. Mage sistemi üzerinde çalıştıkları için ilerde ne olur bilinmez. Magic sistmei de uo gibi zatne direk büyü atarak o skill aralığına uygun arttırıorsun. REgler var her skillin, bazı regler vendorda satılıo bazı ileri büyüler için gereken ler böle extractor karakterlerden elde edilio vs. Taming UO gibi, her şeyi görüp tame ediosun, creature control skilli ile de ona komut verebiliosun, gel git, dur beni koru, ahmeti koru, burda patrol et tadında. Loyaltysi var, besledikçe artio, beslemessen ve çok komut verirsen düşüo, tameden çıkıo. Çok kral Dire wolf tarzı şeyler tameleyip adamlara saldırıp ağız kırabiliosun.

Housing var, house deed aliosun belli bi paray,a materyalleri toplayıp koyuosun belli yerlere koyabilosun ama her yere koyabiliosu ngib ibişey çok fazla yer var, sadece onlar haritaya absurd gitmicek yerleri terraini bozmıcak yerleri önceden belirlemişler ki sorun olmasın die. UO gibi yani. Evine vendor, workbench ıvır zıvır koyulabilio.


Feature olarak genel hatlarıyla bu şekilde: Oyunun negatif kısımlarına gelicek olursak:

Oyunda bir desync denen bi sorun var bu pazartesi kesin çözüceklerini iddia ettikleri, enginedan kaynaklanan. Cleintla serverın hareketleri bazen uyuşmuo böle lag gibi ama deil, sen devam ediosun mesela , kılıcını çekiosun ama animasyon olarak çekmio ama savuruosun staminan gidio görmüosun vs. Bekliosun tekrar senkronize oluo falan. Bu sorun bazen çok oluo bazen hiç bana az oluo mesela olsa bile 10-15 saniyeye geçio. Bazıları ise kafayı yio.

Bunun dışıdna ufak ufak stuckbugları vs ai de sıçmalar, mobun saçma sapan bi yere takılması vs ıvır zıvır BETA bugları var. Interface de bence bazı lamerlikler var düzeltilmesi polishlenmesi gereken. Ama oyunun sistemi harika, hani şu olmamış bu olmamış demiosun, oyunda seni sinir edicek tek kısım oyuna başladığında ne yapacağını bilememek. Ha Bir de gece gündüz var, bariz güneşi takip ediosun gece oluo karario her yer şehirlerde ışık var ama etraf çok karanlık orman falan meşale ile dolaşman gerekir, Bir de oyunda MAP yok , minimap de yok, o yüzden haritaya bilmiosan çok pis kaybolabilirsin, Yeni başlayanların derdi böle olu obilemiolar kayboluolar. Sonra karakter silip tekrar açiolar. Ama kapınca bazı yerleri çook basit, View distanceın hayvan gibi olduğu için bazı yelreir referans alabiliosun ilerdeki dağı, nehiri gölü vs

Oyuna başladğında tek başınaysan tahmienn ne yapacağını bilemeyip oyundan çıkaiblirsin çoğu insana böle oluo ve düzeltmeleri gereken ilk şey bu, ilk 1-2 saatlik deneyimi rahat ve eğlenceli yapmaları lazım zaten gerisi keyifli yolunu çizdin mi . Ama cebinde kılıç balta ile başiosun. Hani amdenciysen gidip maden kazarsın da warriorsan, domuzun peşinden koşmak işkence olabilio kesiosun vendora satiosun para aliosn, işte bi kaç skill için kitap aliosun vs. Ama karanlıksa mesela gece başladıysan domuzlar nerde, nereye gitcem bilemiosun karanlıkta kayboluosun,ölüosun vs. Bu tarz newbie sorunları oluo. Ama başladıında yanında bi arkadaşın olursa çok rahat basicleri kaparsan çok eğlenceli hale gelio. Sabırsız bi adamsan bayabiliosun=) fakat bu oyunun suçu yani onu düzeltmeleri şart.

neyse özet dedin çoook uzun oldu, sorarsın merak ettiklerini burakcım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

of o kadar da kasmasınlar abi

tamam cartography ile player made haritalar olsun

bi de paperdollda map slotu olsun, oraya bi harita yerleştirelim aldığımız playerlardan vs

M ye basınca da onu açsın normal harita gibi. Böle equip modunda olmasın.

haritalar da işte genel kıta haritası olsun, işte bölgesel detaylı haritalar olsun vs çeşit çeşit, dungeon haritaları falan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Version 0.14.22.29 – Beta
2010-03-15

------ ADDITIONS & CHANGES ------


General:

- We have managed to greatly reduce the amount of packages sent between the server and client. This optimization leads to less frequent occurrences of desynch between the clients and server.


- This patch we have focused primarily on optimizing the code and graphics of the game to prevent further Client crashes. Its an ongoing process and we are working hard to smooth out the glitches and hiccups in order to bring you a more enjoyable experience.


AI & Mounts:
- The number of creatures outside Fabernum has been lowered to improve network performance.
- Rebuilt how the client moves mobs/NPCs. It's now a lot better synced up with the server and the creatures will teleport to the right spot if your client gets out of sync.
- The move speed of rabbits, weasels and chickens has been tweaked.
- Increased performance in flagging handling with pets and its masters.
- Increased overall server performance for tamed creatures.


Art & Sound:
- Fabernum has now been completely redesigned and optimized. It should no longer be so taxing on your computers memory. This in turn will lead to less lag and crashes in Fabernum.
- Added props by the cliffs south of Moh-Ki.
- The Mind Blast spell has now got sound.
- More propping has been done in the south west areas of Myrland.
- Optimized several textures all over Myrland.

Combat:
- Took down the stamina cost on melee swings.
- Stamina drain for blocking has been increased.
- Stamina drain while sprinting has been reduced.
- Stamina regain while out of combat mode and standing still will now also be lower if you are damaged.
- Increased the minimum amount of stamina you need to start running again after being forced to walk due to low stamina.
- Combat animations should now be better in synch between clients.

Magic:
- Mind Blast added. Mind blast does damage to players only. The damage will vary depending on the ratio between the targets Strength and Intelligence. Note that it does have a max damage cap.


Skills & Attributes:
- Pets now have a simplified flagging system when its tamer is offline. It uses only the neutral and globally allowed flags.
- Tamed creatures that become too discouraged to attack now become passive (passive mindset).
- Tamed creatures now have a globally allowed timer countdown same as players.
- It is now a bit harder for Thieves to steal heavy items.


UI:
- The options UI is currently being revamped. The first stage of this revamp is added in this patch. Options will now save your settings and reflect the settings you have set for your client.
- We now discourage players from manually changing their *.ini files. Please use the options available in-game.
- We have added more settings levels within the options to allow for more customization of the graphics.
- The Library UI has received an overhaul.


------ BUG FIXES ------


General:
- Fixed the starting location for Kallards when starting in Meduli.
- Fixed several flagging issues involving the Hidden Criminal Flag.
- The Guard zone at Huergar cave entrance has been removed.


Combat:
- Fixed the traces from weapons so that a "hit" to early/late into the swing no longer counts. Meaning you shouldn't hit people behind you as much when swinging with large weapons.
- Fixed a bug that made all weapons do less damage then they should.
- Fixed a bug that caused certain weapon types to have their damage types inverted.


AI & Mounts:
- Risar have been made braver.
- The unarmed Risar should now also use melee combat.
- Stable NPCs are now able to be killed.


Art & Sound:
- Graphical fixes have been performed all over Myrland.
- Moved a priest in eastern Myrland to prevent players getting stuck in the shrines.
- The Meduli priest has been moved to prevent players from spawning inside the building he was standing upon.
- Fixed various graphical glitches in Morin Khur.
- Lanterns in cities now sync with the day/night cycle as intended.


Housing:
- NPC stables will now give a working receipt.
- All stables should now be working.
- Upkeep should now be collected as intended.
- The Palisade Gates are now facing the correct way.


Magic:
- The line of sight issues have been resolved.
- Fixed a bunch of issues where spells would not cast for legitimate reasons but then get locked and uncastable until relog.


Skills & Attributes:
- The 'Horned Scales Lore Book' is now labeled correctly.
- Tamed creatures should now keep their mindset (passive, neutral, aggressive ) when being stabled/unstabled. Also when mounting, unmounting and crossing nodes.
- Loyalty values should now display and be set properly when unmounting mounts.


UI:
- The library window will no longer display duplicate books on the final page.
- Fixed a bug that caused the Huergar main race to not be displayed in the Character Creation.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KNOWN ISSUES - Do not report these.

* Logging out on top of objects such as: bridges, rocks, boxes and so on. If you have a slow computer and a slow load time, you character will load inside that prop and make you stuck. Please avoid logging out on top of things.
* Pets stored in the stables may get wiped on a server crash.
* Murder Counts is still being worked on.
* Certain flagging issues are still being tracked down.
* Skills are still disappearing when reading books.
* When buying at a library, use SILVER COINS. Gold and Copper will get "stolen" from you.
* Earthquake does not damage NPCs. It only damages Players for now.
* Non-player house stables, are not functioning.
* Nitre spawns are bugged.
* If you are having trouble looting, window not showing up, thats because its appearing outside your screen. To fix:
Open your inventory before looting. If that fails.
Change your resolution. If that fails.
Delete the NowUISettings.ini file and it will reset its position.
* If you ride from Fabernum to other Nodes you will become desynched and enter offline mode. Relog solves it. Its known and being worked on.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hello.

We have made some further updates on the desync issue.
Please retry the game and give us new feedback on how it performs for you.

We updated the server 16:15 GMT+1 (about 15 min ago,) thats why we want new feedback now.

http://www.mortalonline.com/forums/38318-updated-desync-give-feedback.html

feedback bekliolar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben girdim, 'hersey ayni yine becerememisiniz, bi de release diyorsunuz utanmadan' diye feedback de verdim

yine atla bir sehirden digerine giderken illa ki offline mod geyigi var, yine desync problemi oluyor, yine buyuk sehirler lagli, yine mounttan iner inmez loyalty taban yapiyor sadece riding varsa

ata binmezsem kosturmaktan cok bayiyorum, binersem de oyundan soguyorum arkadas ehu, ne bug yapti bu mount olayi

neyse betada az daha takilacagim, ama releasede almam bu haliyle, ona karar verdim. beklerim az, yorum okur forum takip eder birkac ay daha tanirim SVa, olmadi cataclysm geldi geliyor zaten, 85 lenip epiclenecek 5 tane char var. elde tuz carrot pesinde kosarim daha iyi

icimi doktukten sonra cevap vereyim; ayni gibi. yani sanki biraz rahatlamis evet ama hani patch oldugunu bilmesem farketmezdim. takilmalar bitmis degil, desync yine var, offline moda dusme var, buyuk sehir lagi var, var da var. azalmis olabilir biraz ama kurtarmaz yani su anda bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

desync-lag i cozmeden etmezler bencede, bir de cok ciddi calisiyorlar ustunde hic bir problemde ugrasmadiklari kadar. ama sanki hic ugrasmiyormus gibi duruyor. parasal sebeplerle surerlerse oyunu alsa alsa fanboiler alir oynar iste. her zaman her sekil oynayacaklardir zaten. bu haliyle alinmaz hayatta. Deseler ilk 6 ay sub yok devam yeterki siz oyunu alin tamam guzel dicem de yok yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...