Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

gleoddyn said:

Büyü olayı dal dal olarak ayrılacakmış, necromancy vs vs gibi. Pek açıklama yapmadılar ama 10 civarında olacakmış


bende şöyle biliyorum. taa betadan önceden beri söylenen şey. magic support ağırlıklı olacakmış dps sınıfı olmıcakmış. 20 civarı büyü olacakmış toplam vs. böyle söyleniyordu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masticore said:

ayıptır sorması bunlar dengeyi nasıl sağlıycak cok ama cok merak ediyorum.


ya benim düşünceme göre çok büyük bir denge üzerinde uğraşacaklarını sanmıyorum. yani bi archer ile kılıçlı kalkanlı bir adam dengeli bir şekilde PvP yapabilsin gibi bir çabaları olmayacak. support class, main class mantığıyla çalışıcak. Kaldıki böylesi daha gerçekçi geliyor banada. bir savaş ortamında bir okçuyla bir yakın dövüşçünün duellosu sözkonusu olmaz. okçu arkadan destekler, önde melee'ler savaşır. Ya da okçunun da bi melee silahı olur 1v1 kaldığında ona başvurur.

Yani Pure Mage veya Pure Archer olacak birisi support görevini üstlenecektir. en azından benim teorim bu. belkide bi denge sağlarlar belli olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya açıkçası ben bu oyunda denge gibi bi olay için kasmaları gerektiğini sanmıyorum.

denge adına yapacakları şey maksimum kullanılan yay ve okun vereceği dmg, kullanılan melee silah ın vereceği dmg ve büyülerin dmg larının dengelenmesi olabilir.

hatta ben bu oyunda pvp yapmanın gerekliliğine inanmıyorum :).

bence oyunda herkes kendi oyun tarzına uygun combat skillerini kabul edilebilir bi dereceye çekerse (mesela rogue tadında oynayan adam combat maneveuring skillini yüksek tutar hızlı kullanabileceği silahlar kullanır, daha çok warrior tadında takılacak adam da armor unu sağlam tutup "kodu mu oturtan" silahlar kullanır vs. gibi) kendi oyun becerilerini de işin içine katıp gayet başarılı bi pvpci olabilr.

bunu yapmak için de denge gibi unsurların olmaması gerekir bence.

yanlış biliyosam düzeltin ama sandbox tarzı oyunun ruhu zaten dev lerin oyun dengelerini sağlayan dinamikleri serbest bırakmasından geçer. bütün dengeyi oyuncular oluşturur, bu akımlara göre de yine kullanıcılar seçim yapmak zorunda kalır (gerçek hayatın simulasyonu gibi).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

RearViewMirror said:

ya açıkçası ben bu oyunda denge gibi bi olay için kasmaları gerektiğini sanmıyorum.

denge adına yapacakları şey maksimum kullanılan yay ve okun vereceği dmg, kullanılan melee silah ın vereceği dmg ve büyülerin dmg larının dengelenmesi olabilir.

hatta ben bu oyunda pvp yapmanın gerekliliğine inanmıyorum :).

bence oyunda herkes kendi oyun tarzına uygun combat skillerini kabul edilebilir bi dereceye çekerse (mesela rogue tadında oynayan adam combat maneveuring skillini yüksek tutar hızlı kullanabileceği silahlar kullanır, daha çok warrior tadında takılacak adam da armor unu sağlam tutup "kodu mu oturtan" silahlar kullanır vs. gibi) kendi skillerini de işin içine katıp gayet başarılı bi pvpci olabilr.

bunu yapmak için de denge gibi unsurların olmaması gerekir bence.

yanlış biliyosam düzeltin ama sandbox tarzı oyunun ruhu zaten dev lerin oyun dengelerini sağlayan dinamikleri serbest bırakmasından geçer. bütün dengeyi oyuncular oluşturur, bu akımlara göre de yine kullanıcılar seçim yapmak zorunda kalır (gerçek hayatın simulasyonu gibi).

abi denge dediğimiz o işte.
şimdi gerçekçi olalım oyun ne kadar sandbox olursa olsun template ler olacak yani.
Oyun ne kadar dengeli olursa o kadar fazla template olur
ne kadar fazla template olursa o kadar eğlenceli olur oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Godly çok efsaneydi yalnız

Bellowla bearber başka bi şehire doğru yol alioruz bi tane boğamsı danamsı bişey tame ettim bizi korusun die, baktık bu geldi

adam kel sadece leggings var üstü çıplak sırtında 2 handed sword öküz gibi. saldırınca benim pet buna yardırdı anca yarısını mı ne götürebildi canını öldü bizde de silah yok bişey kaçmaya başladık adamın kılıcı o kadar büyük ki range i uzaktan yetio sallio vuruo kaçarken öldüm ben sonra bellowu da biraz uzakta kesti ve adam üstümüzde heavy robe olmasına ramen alıp da giymedi çıplak devam etti!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abvblizzard said:

abi denge dediğimiz o işte.
şimdi gerçekçi olalım oyun ne kadar sandbox olursa olsun template ler olacak yani.
Oyun ne kadar dengeli olursa o kadar fazla template olur
ne kadar fazla template olursa o kadar eğlenceli olur oyun.


bence template ler olsa da, onları yaratacak şey kullanıcılar olacak ve eninde sonunda her "en iyi template" i devre dışı bırakacak oyun tarzına sahip insanlar olacaktır. çünkü bu oyunda sadece skill lere verdiğin puanlar değil, senin bi oyuncu olarak basitçe "sanal balta kullanımı"nda ne kadar başarılı olduğuna da bakılıyor. bu açıdan ben ne kullanıcılar tarafından oluşturulumuş template lere sadık kalırım ne de iyi pvp yapan bi adamın oyun tarzını bi template olarak görürüm.

pvp de bana acayip dayak atacak insanlar olacaktır kesinlikle, ama bunun sebebi sadece benim kullandığım (kendime uygun) skill kombinasyonu değil aynı zamanda benm karakteri kontrol edebilme konusundaki eksikliğim de olacak.

o yüzden şu düşünce biçimiyle ben dengeyle ilgili olarak okçu olmak isteyenlerin denge eleştirileri "lan ok adam gibi dmg vermiyo nie okçu oliym" ya da melee takılanların denge eleştirileri "abi okçular uzaktan duman ediolar bizi okçu olmak lazım" şeklinde olması gerektiğini düşünüyorum.

tabi ki oyunun bu yolda ilerleyeceğini hiçbirimiz bilmiyoruz. şimdiye kadar oluşturdukları izlenim bu sadece. bu kadar insanın bu kadar sayfa yazı yazmasının sebebi de böyle olmasını istediklerindendir heralde :).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi bide ben bu oyun için PvP'yi 1v1 olarak değilde geniş çaplı savaşlar şeklinde düşünüyorum. 1v1'de illaki belli başlı buildler şeklinde olacaktır ama bu buildlerin bi 50v50'de hiçbir önemi kalmaz. orada artık taktik konuşur. bi tarafın full 1v1 PvP için tasarlanmış karakterlerden oluştuğunu farz etsek, diğer taraf ise 1v1'den ziyade support - main mantığıyla ilerlerse savaşın sonucunda 1v1 buildlerinin ihtimali çok zayıf kalır bence. Oyunda savaş içinde hesaba katılması gereken çok fazla değer var. bu da çeşitliliği arttıracaktır eminim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...