axedice Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Obsidian'dan Aliens RPG ile ilgili bilgi beklerken kod adı georgia olan yeni oyunlarının ana hatları ortaya çıktı. Mass Effect motorunu kullanan oyun deus ex - bioshock tarzı bir aksyon rpg olacak. Yalnız ekip çok sağlam, projenin başında Chris Avellone ve Bloodlines yazarlarından (stop sign, Jeanette vs.) Brian Mitsoda var. said: Alpha Protocol (1 player action/RPG) Developer: Obsidian Entertainment Platform: PS3/360/PC Publisher: Sega Release: Spring 2009 "A modern day espionage focused action/RPG that takes you on a suspenseful ride in the vein of James Bond, Jack Bauer, and Jason Bourne. Take a wet-behind-the-ears greenhorn agent up through the ranks to become a bona-fide super spy." -Main character is Michael Thorton, a fully trained but inexperienced young operative who has the world turned upside down when a mission goes wrong. -Title "Alpha Protocol" is a phrase that is used when operatives go underground to work off the grid. Usually reserved for senior agents. -Battle system is similar to Mass Effect but have more in common with Uncharted. It revolves around real time combat with an emphasis on gun play and high tech gadgets. -Third person perspective, action orientated gameplay -Close quarters combat can be a last resort or primary method of fighting depending on how you spend skill points you have earned. -Skill system is based most closely on Fallout. It's classless, you have 10 skills and 10 ranks in each skill. Skills don't simply improve things like accuracy, they improve the way your character will perceive situations. -The game will suit all play styles from the run and gunner to the stealth assassin. -Extremely in depth dialog system that is a mix of Mass Effect and Indigo Prophecy. Once conversations happen, that's it, no revisiting the NPC to try to talk again and again. System is named the Dialog Stance System. You dictate your characters tone in a conversation by pressing a corresponding face button. Options can be cool and suave others can be brash/impatient. -You can have multiple active missions in different countries and travel freely between them. -Lots of girls and romance subplots. You'll meet tons of different girls on missions and yes you can bag them all. -Current control scheme for selecting powers and weapons is similar to Bioshock. http://forums.obsidianent.com/index.php?showtopic=49167 Başlığa bakmayın, tamamen geyik için yazılmış. Oyun multiplatform ve single. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Venator Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Bence çok sağlam gözüküyor. Combat, skill sistemi ve diyolaglar eger diledikleri gibi çalışırsa efsane olabilir cidden :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sylian Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Lots of girls and romance subplots. You'll meet tons of different girls on missions and yes you can bag them all. Puhahaha bu ne ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Ufak ufak bilgiler gelmeye başladı. 2009 şubat deniyor ama tabiki yalan olacak. said: Do not forget that this is a RPG. Michael is a low-level agent at the beginning with considerably more training than John Doe, of course, but nowhere near the experience of James Bond. Using an attribute and skill system that I suspect draws heavily on the Fallout SPECIAL character development system, the player will be able to shape and mould Michael in a myriad of ways. Thereafter, performing different actions successfully will accrue Advancement Points which may be spent on any of ten different skills, each of which have ten slots. One such skill is improved reaction time which allows you to study a group of enemies, note their placement, then pop up in slow motion mode and place an amazing number of very accurate shots while the Bad Guys are still trying to figure out where all those shots are coming from. Depending on your personal preferences, you can develop Michael to be stealthy, a martial artist whirling dervish, and/or weapons wizard. It’s up to you to decide whether it’s better to be a specialist or a jack–bauer–of–all–trade. http://www.hookedgamers.com/articles/preview/575/alpha_protocol/1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 sevmedim, maykıl ne lan? bari mass effect gibi soyadını sabitleyip gerisini bize bıraksalarmış. cidden bayıyorum ana karakterin sabit olduğu 'rpg'lerden artık, karakteri bana bırakmadın ki yaratmaya.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 evet sam mass effectte hiç bi şekilde sonunu değiştiremediğin ayaptıklarını değiştiremediğin ama adını değiştirebildiğin karakter sabit değil, burda adı maykıl diye sabit. cok gereksiz bi nktaya takılmışsın bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 ahmet yapacam ben kardeşim belki. züleyha yapacam. hayır rpg olmayan oyunlarda bile karakterimizi kendimiz yaratabildiğimiz bir çağa gelmişiz, görüntüsünden tut sesine kadar. evet takılıyorum çünkü ha gordon freeman ha maykıl bilmemne. rpg demeseler takılmam. in-character olayına girilmiyor hazır karakterle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Giriliyor niye girilmesin. Torment bunun çok güzel bi örneği. Tasarım tercihi sadece, pek bi önemi yok rp açısından. Seslendirmede boşluklar olmaması için böyle yapmışlar diye tahmin ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Volfied Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Sam cennete gitsen cehennem degil burasi diye yakinicaksin. Planescape Torment ornegi verilmis iste cok guzel. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 mass effect'i örnek göstermişler, zaten bir erkek bir de kadına verirsin seslendirmeyi, soyadı da şepırd gibi olur işte. yapılamayan birşey değil. bunlar da kaleci volkan gibi bir tip koyarlarsa hele of of heh torment'i az oynayabildim henüz ama ne yalan söyleyeyim, evet o da sarmadı aynı nedenle. sonunu getirirsem güncellerim görüşümü, kesin konuşmuyorum şimdilik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 tipini adığını depiştiriceğime yaptıkalrını değiştiriyim. gercekten roleplay gaming adına hangısının daha önemli olduğunu tartışammız bile sacma geliyo şu an. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Volfied Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Ayri bi not olarak, eger sirf karakterin adini degistiremiyorum diye Planescape Torment oynamiyorsan cok buyuk bir sey kaybediyorsun. Arkadas olarak oneriyorum yani, birak Nameless One ol bi kac gunlugune. Deger cekecegin aciya, Morte de kendine istersen, yanindaki kurukafaya kurukafa de, ama oyna o oyunu pls. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 şu yazanlardan hangisi dediğine işaret ediyor ki cüce? mass effect'teki paragon/renegade gibi birşey olacak herhalde, main quest'in gidişatını tümüyle değiştirebildiğin rpg'ler zaten ne kadar sınırlı (10 yıl öncekilerde bile) herkes biliyordur herhalde. yok volfi oynayacağım zaten de şöyle atıldım birkaç saat ama nameless one çekmedi beni kendisine ne yalan söyleyeyim. araya başka birşeyler girdi o ara, rafa kalktı. bir ara bakacağım gene. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 işaret etmemesi zaten sorun olan, sen bunun yanında gidip mass effectın dar ve değişmiyen gameplay'ının yanında "adımızı değiştirip tip yapıyoruz cok super" dersen manasız kalır bu sölediğin. burdada oyunun dallanıp budaklanmaması gibi bi sorundan önce "adımız maykıl nedenki ben ad değiştirmek istiyorum" dersen buda manasız olur. keşke mass effectte isim sabit olsayı karkaterintipi falan eğişmeseydide adam gibi side quest ekleselerdi oyuna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 e ikisi de olsun? olmasın diyen mi var? ben sadece falanca kısmı eleştirdim diye senin ille gelip ona mı takılman lazım yani? (:P) maykıl'ı gördükten sonra okumamıştım bile zaten kalanını, beğenmediysen onu da sen eleştir. eleştiride tröst olmuşum zaten, yabancı forumlarda bile aynı geyiği çeviriyorlar lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 abi design featureları hata diye eleştiren bi insansın zaten cok bişey demiyorum bu konuda sana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 wad olmayan tasarımları eleştirdiğim doğrudur. (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 asarımı eleştirmek başka bişey. eğer oyun cıkarken "bu oyun osman hakkında" diye cıkıyorsa sen gidip "neden mahmut hakkında değil cok sacma" diye eleştirmezsin mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 rpg diye çıkıyorsa, osman'ı mahmut ya da abdülrezzak yapamıyorsak çıkışırım. yıl 2008. fps'lerde bile karakterimizi kendimiz yaratabiliyoruz artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Başka konularda çıkışırsın da, rpg diye çıkan bi oyuna karakteri önceden yaratılmış diye çıkışamazsın. Bazı hikayeler belli karakterlerin gözünden oynanacak şekelide yazılır. Tamamen storytellerın tercihi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 gordon freeman yani. anlatılanlara bakarak beğenmediğimi yazmışım, ne oldu yani çıkmadan eleştirilebilecek tek oyun fo3 mü? hadi şunu da ekleyeyim, tatmin edici gelmeyebilir yukarıda yazdığım tek başına: öyküyü falanca kişinin gözünden anlatacaksan bile karakteri kazıkla sabitlemenin alemini göremiyorum bir rpg oyununda. ha dersin ki "the witcher bir kitaptan doğrudan uyarlama", orada derim hikayeyi bozmadan mümkün değil. e ama onun dışında karakteri sabitleyince direkt öldürüyorsun oyuncunun kendi yaratmak istediği varyasyonları. torment yapılırken hadi cd yetmedi, hadi hardware yetmedi filan diyelim de bugün ahmet yerine mehmet karakteri yapamamanın özrü nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Beğenmemek ayrı, şu eleştirini rpg oyunu böyle olmaz diye temellendirmen ayrı. Genel olarak Gordon Freeman modelini beğenmeyebilirsin tabi o sana kalmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 98'de olurdu, 2008'de olmaz. hayır zaten komedi yapıyorlar aksiyon kısımlarını da iyice bu oyunların. giderim fix karakterli stranglehold oynarım, orada da karakter sabit ama en azından oynanışı keyifli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2008 adını değiştirip yaptıkalrını değiştiremediğin 2008 oyunlarından bi hayır göremiyorum ben üzgünüm sam. bunun 98 le 2008 le ilgisi yok. karakterina dı değişmez ama yaptıklarını değştirebilirsin. al bladursgate her köşesinden bağlı gecmişi herşeyi son edrece net ama karakterinin yaptıkalrını eğiştirebiliyorsun buda oyunu rpg yapıyor. adını tipini değiştirmen oyunu rpg yapmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Oyunun adı Alpha Protocol, başlığını niye böyle açmışım unuttum :P Değiştirebiliriz. Pek yeni haber yok ama oxm oyun içi görüntülerin olduğu bi ön inceleme yapmış. Q2 2009da çıkacak gibi görünüyor. http://www.youtube.com/watch?v=dmrzQM-il0k Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar