Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Alpha Protocol


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Obsidian'dan Aliens RPG ile ilgili bilgi beklerken kod adı georgia olan yeni oyunlarının ana hatları ortaya çıktı. Mass Effect motorunu kullanan oyun deus ex - bioshock tarzı bir aksyon rpg olacak. Yalnız ekip çok sağlam, projenin başında Chris Avellone ve Bloodlines yazarlarından (stop sign, Jeanette vs.) Brian Mitsoda var.

said:
Alpha Protocol

(1 player action/RPG)

Developer: Obsidian Entertainment
Platform: PS3/360/PC
Publisher: Sega
Release: Spring 2009

"A modern day espionage focused action/RPG that takes you on a suspenseful ride in the vein of James Bond, Jack Bauer, and Jason Bourne. Take a wet-behind-the-ears greenhorn agent up through the ranks to become a bona-fide super spy."

-Main character is Michael Thorton, a fully trained but inexperienced young operative who has the world turned upside down when a mission goes wrong.

-Title "Alpha Protocol" is a phrase that is used when operatives go underground to work off the grid. Usually reserved for senior agents.

-Battle system is similar to Mass Effect but have more in common with Uncharted. It revolves around real time combat with an emphasis on gun play and high tech gadgets.

-Third person perspective, action orientated gameplay

-Close quarters combat can be a last resort or primary method of fighting depending on how you spend skill points you have earned.

-Skill system is based most closely on Fallout. It's classless, you have 10 skills and 10 ranks in each skill. Skills don't simply improve things like accuracy, they improve the way your character will perceive situations.

-The game will suit all play styles from the run and gunner to the stealth assassin.

-Extremely in depth dialog system that is a mix of Mass Effect and Indigo Prophecy. Once conversations happen, that's it, no revisiting the NPC to try to talk again and again. System is named the Dialog Stance System. You dictate your characters tone in a conversation by pressing a corresponding face button. Options can be cool and suave others can be brash/impatient.

-You can have multiple active missions in different countries and travel freely between them.

-Lots of girls and romance subplots. You'll meet tons of different girls on missions and yes you can bag them all.

-Current control scheme for selecting powers and weapons is similar to Bioshock.



http://forums.obsidianent.com/index.php?showtopic=49167
Başlığa bakmayın, tamamen geyik için yazılmış. Oyun multiplatform ve single.
  • 3 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Ufak ufak bilgiler gelmeye başladı. 2009 şubat deniyor ama tabiki yalan olacak.

said:
Do not forget that this is a RPG. Michael is a low-level agent at the beginning with considerably more training than John Doe, of course, but nowhere near the experience of James Bond. Using an attribute and skill system that I suspect draws heavily on the Fallout SPECIAL character development system, the player will be able to shape and mould Michael in a myriad of ways. Thereafter, performing different actions successfully will accrue Advancement Points which may be spent on any of ten different skills, each of which have ten slots. One such skill is improved reaction time which allows you to study a group of enemies, note their placement, then pop up in slow motion mode and place an amazing number of very accurate shots while the Bad Guys are still trying to figure out where all those shots are coming from. Depending on your personal preferences, you can develop Michael to be stealthy, a martial artist whirling dervish, and/or weapons wizard. It’s up to you to decide whether it’s better to be a specialist or a jack–bauer–of–all–trade.


http://www.hookedgamers.com/articles/preview/575/alpha_protocol/1
Mesaj tarihi:
sevmedim, maykıl ne lan? bari mass effect gibi soyadını sabitleyip gerisini bize bıraksalarmış. cidden bayıyorum ana karakterin sabit olduğu 'rpg'lerden artık, karakteri bana bırakmadın ki yaratmaya..
Mesaj tarihi:
evet sam mass effectte hiç bi şekilde sonunu değiştiremediğin ayaptıklarını değiştiremediğin ama adını değiştirebildiğin karakter sabit değil,

burda adı maykıl diye sabit.

cok gereksiz bi nktaya takılmışsın bence
Mesaj tarihi:
ahmet yapacam ben kardeşim belki. züleyha yapacam. hayır rpg olmayan oyunlarda bile karakterimizi kendimiz yaratabildiğimiz bir çağa gelmişiz, görüntüsünden tut sesine kadar.

evet takılıyorum çünkü ha gordon freeman ha maykıl bilmemne. rpg demeseler takılmam. in-character olayına girilmiyor hazır karakterle.
Mesaj tarihi:
Giriliyor niye girilmesin. Torment bunun çok güzel bi örneği. Tasarım tercihi sadece, pek bi önemi yok rp açısından.

Seslendirmede boşluklar olmaması için böyle yapmışlar diye tahmin ediyorum.
Mesaj tarihi:
mass effect'i örnek göstermişler, zaten bir erkek bir de kadına verirsin seslendirmeyi, soyadı da şepırd gibi olur işte. yapılamayan birşey değil. bunlar da kaleci volkan gibi bir tip koyarlarsa hele of of

heh torment'i az oynayabildim henüz ama ne yalan söyleyeyim, evet o da sarmadı aynı nedenle. sonunu getirirsem güncellerim görüşümü, kesin konuşmuyorum şimdilik.
Mesaj tarihi:
tipini adığını depiştiriceğime yaptıkalrını değiştiriyim.


gercekten roleplay gaming adına hangısının daha önemli olduğunu tartışammız bile sacma geliyo şu an.
Mesaj tarihi:
Ayri bi not olarak, eger sirf karakterin adini degistiremiyorum diye Planescape Torment oynamiyorsan cok buyuk bir sey kaybediyorsun. Arkadas olarak oneriyorum yani, birak Nameless One ol bi kac gunlugune. Deger cekecegin aciya, Morte de kendine istersen, yanindaki kurukafaya kurukafa de, ama oyna o oyunu pls.
Mesaj tarihi:
şu yazanlardan hangisi dediğine işaret ediyor ki cüce? mass effect'teki paragon/renegade gibi birşey olacak herhalde, main quest'in gidişatını tümüyle değiştirebildiğin rpg'ler zaten ne kadar sınırlı (10 yıl öncekilerde bile) herkes biliyordur herhalde.

yok volfi oynayacağım zaten de şöyle atıldım birkaç saat ama nameless one çekmedi beni kendisine ne yalan söyleyeyim. araya başka birşeyler girdi o ara, rafa kalktı. bir ara bakacağım gene.
Mesaj tarihi:
işaret etmemesi zaten sorun olan,

sen bunun yanında gidip mass effectın dar ve değişmiyen gameplay'ının yanında "adımızı değiştirip tip yapıyoruz cok super" dersen manasız kalır bu sölediğin.

burdada oyunun dallanıp budaklanmaması gibi bi sorundan önce "adımız maykıl nedenki ben ad değiştirmek istiyorum" dersen buda manasız olur.


keşke mass effectte isim sabit olsayı karkaterintipi falan eğişmeseydide adam gibi side quest ekleselerdi oyuna.
Mesaj tarihi:
e ikisi de olsun? olmasın diyen mi var? ben sadece falanca kısmı eleştirdim diye senin ille gelip ona mı takılman lazım yani? (:P)

maykıl'ı gördükten sonra okumamıştım bile zaten kalanını, beğenmediysen onu da sen eleştir. eleştiride tröst olmuşum zaten, yabancı forumlarda bile aynı geyiği çeviriyorlar lol
Mesaj tarihi:
asarımı eleştirmek başka bişey.

eğer oyun cıkarken "bu oyun osman hakkında" diye cıkıyorsa sen gidip "neden mahmut hakkında değil cok sacma" diye eleştirmezsin mesela.
Mesaj tarihi:
rpg diye çıkıyorsa, osman'ı mahmut ya da abdülrezzak yapamıyorsak çıkışırım. yıl 2008. fps'lerde bile karakterimizi kendimiz yaratabiliyoruz artık.
Mesaj tarihi:
Başka konularda çıkışırsın da, rpg diye çıkan bi oyuna karakteri önceden yaratılmış diye çıkışamazsın. Bazı hikayeler belli karakterlerin gözünden oynanacak şekelide yazılır. Tamamen storytellerın tercihi.
Mesaj tarihi:
gordon freeman yani.

anlatılanlara bakarak beğenmediğimi yazmışım, ne oldu yani çıkmadan eleştirilebilecek tek oyun fo3 mü?

hadi şunu da ekleyeyim, tatmin edici gelmeyebilir yukarıda yazdığım tek başına: öyküyü falanca kişinin gözünden anlatacaksan bile karakteri kazıkla sabitlemenin alemini göremiyorum bir rpg oyununda. ha dersin ki "the witcher bir kitaptan doğrudan uyarlama", orada derim hikayeyi bozmadan mümkün değil. e ama onun dışında karakteri sabitleyince direkt öldürüyorsun oyuncunun kendi yaratmak istediği varyasyonları. torment yapılırken hadi cd yetmedi, hadi hardware yetmedi filan diyelim de bugün ahmet yerine mehmet karakteri yapamamanın özrü nedir?
Mesaj tarihi:
98'de olurdu, 2008'de olmaz. hayır zaten komedi yapıyorlar aksiyon kısımlarını da iyice bu oyunların. giderim fix karakterli stranglehold oynarım, orada da karakter sabit ama en azından oynanışı keyifli.
Mesaj tarihi:
adını değiştirip yaptıkalrını değiştiremediğin 2008 oyunlarından bi hayır göremiyorum ben üzgünüm sam.

bunun 98 le 2008 le ilgisi yok.

karakterina dı değişmez ama yaptıklarını değştirebilirsin.

al bladursgate her köşesinden bağlı gecmişi herşeyi son edrece net ama karakterinin yaptıkalrını eğiştirebiliyorsun buda oyunu rpg yapıyor.


adını tipini değiştirmen oyunu rpg yapmaz.
  • 6 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Oyunun adı Alpha Protocol, başlığını niye böyle açmışım unuttum :P Değiştirebiliriz.

Pek yeni haber yok ama oxm oyun içi görüntülerin olduğu bi ön inceleme yapmış. Q2 2009da çıkacak gibi görünüyor.

http://www.youtube.com/watch?v=dmrzQM-il0k
×
×
  • Yeni Oluştur...