Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Deus Ex: Human Revolution


arcane

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:

bone oyunun renk paleti cok kısıtlı demişsin bir bölgenın renklerine bakarak, sonrada "cyberpunk böle bişi değilki, şöyle bişey" demişsin, eski oyunlardan screenshotlar vermişssinki oyunun genelini yansıtan ssler değiller. bide böle olamsı lazımdı diye bir illustrasyon koymussun.


bende tamamda eski oyunlarda öle dediğin gibi renk temaları yoktu diyorum, istediğin renkte hud ayarlıyabiliyorsun oıyunun genel renk paletini cok değiştiriyordu diyorum ardından, gidelim genrenın görsel uslubunu tanımlamış filme bakalım ne kadar rnek var diyorum.

yok yanı öle cyberpunk rengarektir falan gibi bişi, aksine washed outtur.

Daesu said:

bana kötü gelmedi sari renkler. ilk oyunlarıda cok hatırlamıyorum. cuce renkleri degistiriyordum flan diyor.
bende blade runner gibi renk cümbüsü olan yerleri seviyorum ama
orda renk cümbüsünün olmasının sebebi çin mahallesidir abi
yani decardın dairesinde fotoları analiz ettigi sahnede kaç tane renk var allasen ?
deus exte yoktur öle bir mekan . mantıkende olmaz öyle renkler.


her ne kadar bishop ve cüce'nin dizayn/renk zevklerine saygı duyan birisi olsam da, böyle postlar atmış olmaları beni çok üzdü.

deus ex oyunundan birkaç ekran görüntüsü örneği verdim yine de "deus exte yoktur öyle bir mekan" gibi bir cevap aldım.

cyberpunk kültürünü en iyi gösteren üç örnek bladerunner, deus ex ve ghost in the shell'dir.
bu tip örneklerde ilk karşılaşacağınız palet siyah-mavi'dir.
ikinci olarak yeşil vardır, arkasından kırmızı ve sarı gibi diğer renkler gelir.
dönemin bunaltıcı ve hüzünlü havasını yansıtabilmek için siyah-mavi kullanırlar. teknolojiyi gösterirken yeşili tercih ederler. şehrin canlılığını ve "urban jungle" karmaşıklığını yansıtırken de renkli neonlar tercih ederler.

bunu gösterecek yüzlerce resim koyabilirim de yine kabul edeceğinizi sanmıyorum. 8-)

burda benim rahatsız olduğum mevzu, deus ex gibi efsane sayılan bir serinin direk sarı palet kullanarak çıkıyor olması.
bize ilk gösterdikleri ekran görüntülerinde sadece siyah-sarı var.
böyle bir palet kullanan oyuna da karşıyım,
böyle bir paleti özellikle cyberpunk'ta kullanmış olmalarına da karşıyım.

belki burdaki kullanıcılar arasında cyberpunk teması steampunk gibi popüler değil, ama benim çok hoşuma giden bir sistem cyberpunk.

öte yandan şu var. ilk görüntülerden sonra çıkan videolarda sarı renk paleti dışında da renkler kullanıldığını gördüm. biraz daha iyi.
ama "major" renk olarak halen sarı kullanıyor olmaları rahatsız etti beni.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok abi eski yapımları birebir tekrarlasınlar demiyorum da, "cyberpunk" öğesi etrafında bir renk paleti yapsalar daha iyi olurdu diyorum.

her konsol oyununda çamur rengi kullanıyorlar zaten, kahverengi, sarı, turuncu tonları, bu oyuna da öyle bir renk paleti uygulunca ister istemez "acaba konsolculara mı yaranmak istiyorlar" diye düşünüyor insan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
said:
- Two sets of recorded dialogue for most conversations to minimise memorising the best 'conversational approach'.
- Genuine difficulty in deducing which approach to take with which character, what arguments will persuade them, etc.
- Augmentations that measure biometric responses (skin galvanic responses or pupil dilation) to deduce lying.
- Mind control augmentation, neutral NPCs won't be happy if you do this though.
- Can set off alarms in other areas via hacked computers/terminals to lure guards away.
- News and media commentary on how brutal or silent an infiltration mission, for example, went.
- 100 fictional brands.
- Newspapers and magazines are readable.
- Apparently there's either a television or radio host personality called 'Lazarus'.
- Can unintentionally complete objectives in hubs by discovering say, an important object, before meeting the mission-giver, with appropriate responses from Adam and the character in question.
- You will be able to revisit cities much like Hell's Kitchen in Deus Ex.
- 5 open-ended city 'hubs'; Detroit and Shanghai confirmed, Montreal strongly suspected, no information on the other two, Philadelphia rumoured.
- Little details from Deus Ex like manipulable taps, cardboard boxes, mugs, toilets, miscellaneous objects etc.
- Delayed consequences for actions and effected character disposition towards yourself.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kestiremiyorum bende ama geriye kalanlar bayağı heyecanlandırdı beni

bi yerde bi mekana girmek için yapabileceklerinizi söylüyorlardı

- girişte bribe
- kol ogümantasyonları varsa kasaları üst üste koyup makeshift merdiven
- bacak ogümantasyonları varsa zıplayıp pencereden girme
- gunsablaze
- stealth varsa vent

falan gibi 5-6 legit yol ile içeri girilebiliyormuş

hhhhhmmmmmmmmppppppppppfffffffffffffffff
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...